FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Skal I på ferie ? - Anne Mette Vyum (23-08-2005 20:18:29)
            Ferie & ferie ... - Klaus K (23-08-2005 20:43:37)

  • Næstved - Lonnie Elveng (23-08-2005 17:05:18)
            Vi ses - Rie Ramsussen (24-08-2005 23:57:02)

  • øv øv øv - Kim Leth (23-08-2005 14:38:51)
            Hmm.. - dorthe (23-08-2005 18:50:33)
            Svar til øv øv øv - Lone (24-08-2005 11:11:08)

  • Sundsøre Musikfestival i var kanon gode - Jacob (23-08-2005 13:51:59)
            Hele turen værd - Rie R (26-08-2005 08:43:59)

  • TAK ! ! - Mette (23-08-2005 08:31:58)
            Samspil - Rie Rasmussen (24-08-2005 11:40:10)

  • KONCERT I SDR JYLLAND - Michael (22-08-2005 20:10:34)
            Nixen-bixen - Klaus K (23-08-2005 23:00:18)

  • tak for livets koncert - CHARLIE (22-08-2005 12:58:42)
            Selv tak - Rie Rasmussen (24-08-2005 11:36:42)

  • tak for livets koncert - CHARLIE (22-08-2005 12:57:51)

  • DmD - verdens bedste band!! - dorthe (21-08-2005 20:27:18)
            Glad i låget - Rie Rasmussen (24-08-2005 11:21:58)
                 Glad i låget - så er vi 2;o) - dorthe (24-08-2005 20:56:01)

  • Rie er Gud - annemette jørgensen (20-08-2005 21:46:21)
            - og Stanley er Jesus - Klaus K (23-08-2005 23:02:40)

  • Danser med drenge i tyrkiet - Anne Mette (20-08-2005 16:42:04)
            Markedsføring - Rie Rasmussen (24-08-2005 11:14:23)

  • Tak for hjælpen!!!!! - Henriette (20-08-2005 16:30:57)
            Glade for at kunne hjælpe ... - Klaus K (23-08-2005 23:09:29)

  • Grib chancen! - Ida (20-08-2005 14:33:54)
            Noget at leve op til. - Rie Rasmussen (24-08-2005 11:09:08)
                 min chance - Ida (26-08-2005 20:18:09)

  • tak! - Mia (20-08-2005 12:20:39)
            Rigtige (DmD) Venner... - Rie Rasmussen (24-08-2005 11:05:33)

  • Første koncert!! - Amalie (20-08-2005 12:18:29)
            P.S - Amalie (20-08-2005 12:33:20)
                 Hej Amalie - Rie Rasmussen (24-08-2005 11:03:00)

  • Tanker - Sven (18-08-2005 22:04:26)
            Gode tanker - Rie Rasmussen (19-08-2005 12:53:57)
                 Tak Rie - og jeg skrev forkert - Sven (20-08-2005 13:35:19)

  • Jowwwww :o) - Johnny Jensen (18-08-2005 19:16:02)
            Fedt - Rie R (19-08-2005 12:55:50)

  • TOTALT FEDT OG SMUKT - charlotte tell (17-08-2005 21:19:17)
            Mindes tit - Rie Rasmussen (19-08-2005 12:43:02)

  • Undskyld Rie! - Franck (Anne Dorte wannabe) (17-08-2005 19:58:51)
            Skrup rasende - Rie Rasmussen (19-08-2005 12:35:58)

  • Det smukkeste hår - Julie (17-08-2005 08:28:18)
            Fed idé - Lonnie Elveng (17-08-2005 17:43:55)
            Guide og kursus - Rie Rasmussen (19-08-2005 12:29:27)
                      heh - Lonnie Elveng (19-08-2005 14:51:41)
                           Ønsker mig en Rie-barbiedukke... - Ole Jakobsen (21-08-2005 13:29:29)
                                haha - Lonnie Elveng (21-08-2005 17:20:18)
                                     Eller hvad med ... ? - Klaus K (22-08-2005 02:46:47)
                                          Også den - Lonnie Elveng (23-08-2005 17:03:15)

  • Endnu en gang... - Tommy (16-08-2005 17:20:16)
            I nævnte rækkefølge - Rie Rasmussen (19-08-2005 12:23:12)

  • Fed koncert Ringsted festivald - Torben Dancker (16-08-2005 16:11:40)
            Skriv til dem - Rie Rasmussen (17-08-2005 10:54:40)

  • Hallo hvor RytmeHans kogte!!!! - Kristina og Per (16-08-2005 13:30:20)
            Opbakning mm - Rie Rasmussen (19-08-2005 12:12:30)

  • wauw fed weekend - kristine(kris) (15-08-2005 21:37:46)
            Selv tak... (Vi må videre, tak!) - Kristina Melica (16-08-2005 13:34:12)
                 oki - kristine (kris) (16-08-2005 18:44:45)

  • ...og sådan sku den skrues - Lea (15-08-2005 18:44:55)
            Højt at flyve... - Rie Rasmussen (19-08-2005 12:16:21)

  • Hvis man ikke havde andet at grine af ... - Klaus K (15-08-2005 18:13:25)

  • cool koncert - Brian (15-08-2005 17:29:10)
            Rythehans - Gitte & Tico (16-08-2005 11:15:55)

  • Tak for en sk.........øn Weekend bare for fedt - Torben Klint Jensen (PAPS) (15-08-2005 17:24:47)
            Også tak til dig, Torben! - Kristina Melica (16-08-2005 13:36:10)

  • En af de bedste!!!! - Mia (15-08-2005 12:55:43)
            enig :-) - Brian (15-08-2005 17:25:58)
                 Hopper lige på vognen! - Christina Andersen (15-08-2005 18:31:18)

  • Godt og Skidt..! - Søren Engelbredt "Fotografen" (14-08-2005 19:31:57)
            Du har ret. - Rie Rasmussen (17-08-2005 11:04:47)

  • super koncert - Steen (14-08-2005 13:19:28)
            Tur - John Dee / aka Smukke Madsen (14-08-2005 16:37:53)

  • Tak... - Lonnie Elveng (14-08-2005 10:56:09)
            Festival nr.1 - Rie Rasmussen (16-08-2005 11:08:08)
                 Ja - Lonnie Elveng (16-08-2005 16:53:48)

  • ang koncerter.. - tina andersen (13-08-2005 10:05:40)
            Desværre ... :-/ - Onkel Stanley (14-08-2005 10:13:34)

  • Kalundborg Rocker - Lisbeth (08-10-2005 21:27:57)
            Tilfredse. - Rie Rasmussen (08-11-2005 09:04:05)

  • Så er det ved at være DmDtid!!! - Per og Kristina Melica (08-07-2005 22:00:26)
            Ja. - Rie Rasmussen (08-11-2005 09:02:08)
                 Så er vi her!!!! - Kristina og Per (08-11-2005 14:55:33)

  • Kalundborg rockede..... - Annitta (08-07-2005 21:08:23)
            Yåyå-Manden hér!! - Onkel Stanley (08-09-2005 12:26:29)
                 det kan da til dels lade sig gøre - John Dee / aka Smukke Madsen (08-09-2005 15:26:02)
                      :O) :O) :O) - Onkel Stanley (08-09-2005 17:34:28)
                           Helt enig min kære Onkel - John Dee / aka Smukke Madsen (08-10-2005 02:33:46)

  • Hornslet Open Air - Pernille (08-07-2005 14:41:26)
            Kort men hyggeligt :O) - Onkel Stanley (08-09-2005 12:05:53)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    24-06-2026 09:16:02