FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Forsinket tak.. - Sarah Kyndesen (08-07-2005 00:53:04)
            Høje brag. - Rie Rasmussen (08-11-2005 09:17:24)

  • langeland - LENE (08-06-2005 17:32:37)
            Fedt og hedt!! - Onkel Stanley (08-09-2005 11:09:55)

  • Regnvejrs-koncert i Nakskov - Pia Lorentzen (08-06-2005 10:08:06)
            Ja sikke en masse vand! - Onkel Stanley (08-07-2005 11:30:06)

  • Silkeborg godt... Sundsøre helt i top!!! - Rikke Johanne Søndergaard (08-05-2005 13:51:17)
            Selv tak, Rikke! - Onkel Stanley (08-09-2005 14:57:49)

  • Kanon koncert!!! - Kristian (08-04-2005 17:43:51)
            Kanon Kristian!!! - Onkel Stanley (08-05-2005 12:47:14)

  • Kanon koncert!!! - Kristian (08-04-2005 17:43:36)

  • Kanon koncert!!! - Kristian (08-04-2005 17:43:19)

  • I styrer da for vildt !!!!!! :-) - Mia Dencker (08-04-2005 13:33:11)
            Tak for skulderklap, Mia :o) - Onkel Stanley (08-05-2005 12:40:00)

  • Når enden er god er alting godt...! ;-) - Vibeke Toft Ilsø (08-04-2005 13:00:53)
            Det var dejligt i Varde, var det! - Onkel Stanley (08-05-2005 12:21:15)

  • Kanon koncert til Regatta - Dorte (08-04-2005 11:32:06)
            Selv 1000 tak, Dorte! - Onkel Stanley (08-05-2005 12:08:09)

  • Fed koncert :P - GHita (08-04-2005 10:03:44)
            Ildfest der vil frem! - Onkel Stanley (08-05-2005 12:03:40)

  • Så sker det - min første DmD koncert - Sven (08-03-2005 19:42:24)
            Kom indenfor Sven! :O) - Onkel Stanley (08-05-2005 11:27:31)
            Jeg var der - tak DmD - Sven (08-06-2005 09:29:52)
                      Herligt Sven! - Onkel Stanley (08-07-2005 11:33:45)

  • Så er Silkeborg klar til fest :-D - Anja (08-03-2005 16:13:15)
            Sikke en fest! - Onkel Stanley (08-05-2005 11:43:16)

  • Det svære valg - Tommy Nielsen (08-03-2005 15:22:29)
            Alt forladt Tommy! ;-) - Onkel Stanley (08-05-2005 11:16:04)

  • Langeland - Elsker Danser med Drenge. (08-02-2005 23:34:39)
            Falske rygter - håber jeg. - Rie R (08-03-2005 00:22:38)

  • Langeland - Elsker Danser med Drenge. (08-02-2005 23:34:05)

  • Langeland - Elsker Danser med Drenge. (08-02-2005 23:34:02)

  • Langeland - Elsker Danser med Drenge. (08-02-2005 23:34:02)

  • Jamen hvor var det dog kanon! - Den ultimative fan;-) (08-02-2005 21:38:52)
            Hele turen værd - Rie R (08-03-2005 00:18:18)

  • Langeland 2005 - jesper lentz (08-02-2005 17:12:50)
            Tak for øllet - Rie R (08-03-2005 00:15:03)

  • Man skal lede længe........ - Lars Maglemose (08-02-2005 12:20:29)
            Fodbold og musik - Rie R (08-03-2005 00:11:46)

  • Det var så godt:-) - Susanne (08-02-2005 12:05:36)
            Tid og sted - Rie R (08-03-2005 00:08:30)
                 Onkel Stanley-dansen :O) - Onkel Stanley (08-03-2005 00:55:19)

  • Tak for en FEEED koncert på Langeland - Marlene (08-02-2005 00:14:03)
            2006 ikke endnu - Rie R (08-03-2005 00:02:51)

  • Fed koncert til Varde Open air.... - Pernille Pedersen (08-01-2005 21:50:57)
            Lidt skræmmende... - Rie R (08-02-2005 23:59:39)

  • Kan ikke blive bedre . - Line Sloth Torstveit (08-01-2005 21:48:15)
            Noget specielt - Rie R (08-02-2005 23:53:31)

  • Kan ikke blive bedre . - Line Sloth Torstveit (08-01-2005 21:48:14)

  • Feeedt! - Line Sloth Torstveit . (08-01-2005 21:45:47)

  • Så er jeg landet..... - Mette F (08-01-2005 16:48:26)
            Vi må se, hvad der sker - Rie R (08-02-2005 23:49:33)

  • Møllers - Anne Nielsen (31-07-2005 23:13:10)
            Tak tak tak - Rie R (08-02-2005 23:44:29)

  • Langeland...igen igen.. :-) - Michael C. (31-07-2005 21:24:08)
            Tak til dig og din kæreste. - Rie Rasmussen (08-02-2005 23:42:03)

  • fed cd/dvd - Brian (31-07-2005 19:50:37)
            Hils på Fyn - Rie Rasmussen (08-02-2005 14:58:44)

  • Rod i rokken - Mikael Petersen (31-07-2005 17:59:32)
            Tak - Rie Rasmussen (08-02-2005 14:56:08)

  • Rod i rokken - Mikael Petersen (31-07-2005 17:57:28)

  • Ringsted - Lonnie Toft Elveng (31-07-2005 17:34:43)
            Vi ser på det. - Rie Rasmussen (08-02-2005 14:54:12)
                 :) - Lonnie Toft Elveng (08-02-2005 16:33:58)

  • Langeland 2005 - René Christensen (31-07-2005 12:27:10)
            Kog i gryden ;-) - Onkel Stanley (08-01-2005 19:12:00)

  • Langeland :p - Rikke (30-07-2005 16:23:29)
            Store scene :o) - Onkel Stanley (08-01-2005 18:50:05)

  • Forrygende koncerter i weekenden - Klaus K / DmD (30-07-2005 11:58:02)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    24-06-2026 11:03:39