| Forum navn: Skriv hva du vil ... Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge
Læs et indlæg ved at klikke på titlen. |
Forsinket tak.. - Sarah Kyndesen (08-07-2005 00:53:04) Høje brag. - Rie Rasmussen (08-11-2005 09:17:24)
langeland - LENE (08-06-2005 17:32:37) Fedt og hedt!! - Onkel Stanley (08-09-2005 11:09:55)
Regnvejrs-koncert i Nakskov - Pia Lorentzen (08-06-2005 10:08:06) Ja sikke en masse vand! - Onkel Stanley (08-07-2005 11:30:06)
Silkeborg godt... Sundsøre helt i top!!! - Rikke Johanne Søndergaard (08-05-2005 13:51:17) Selv tak, Rikke! - Onkel Stanley (08-09-2005 14:57:49)
Kanon koncert!!! - Kristian (08-04-2005 17:43:51) Kanon Kristian!!! - Onkel Stanley (08-05-2005 12:47:14)
Kanon koncert!!! - Kristian (08-04-2005 17:43:36)
Kanon koncert!!! - Kristian (08-04-2005 17:43:19)
I styrer da for vildt !!!!!! :-) - Mia Dencker (08-04-2005 13:33:11) Tak for skulderklap, Mia :o) - Onkel Stanley (08-05-2005 12:40:00)
Når enden er god er alting godt...! ;-) - Vibeke Toft Ilsø (08-04-2005 13:00:53) Det var dejligt i Varde, var det! - Onkel Stanley (08-05-2005 12:21:15)
Kanon koncert til Regatta - Dorte (08-04-2005 11:32:06) Selv 1000 tak, Dorte! - Onkel Stanley (08-05-2005 12:08:09)
Fed koncert :P - GHita (08-04-2005 10:03:44) Ildfest der vil frem! - Onkel Stanley (08-05-2005 12:03:40)
Så sker det - min første DmD koncert - Sven (08-03-2005 19:42:24) Kom indenfor Sven! :O) - Onkel Stanley (08-05-2005 11:27:31) Jeg var der - tak DmD - Sven (08-06-2005 09:29:52) Herligt Sven! - Onkel Stanley (08-07-2005 11:33:45)
Så er Silkeborg klar til fest :-D - Anja (08-03-2005 16:13:15) Sikke en fest! - Onkel Stanley (08-05-2005 11:43:16)
Det svære valg - Tommy Nielsen (08-03-2005 15:22:29) Alt forladt Tommy! ;-) - Onkel Stanley (08-05-2005 11:16:04)
Langeland - Elsker Danser med Drenge. (08-02-2005 23:34:39) Falske rygter - håber jeg. - Rie R (08-03-2005 00:22:38)
Langeland - Elsker Danser med Drenge. (08-02-2005 23:34:05)
Langeland - Elsker Danser med Drenge. (08-02-2005 23:34:02)
Langeland - Elsker Danser med Drenge. (08-02-2005 23:34:02)
Jamen hvor var det dog kanon! - Den ultimative fan;-) (08-02-2005 21:38:52) Hele turen værd - Rie R (08-03-2005 00:18:18)
Langeland 2005 - jesper lentz (08-02-2005 17:12:50) Tak for øllet - Rie R (08-03-2005 00:15:03)
Man skal lede længe........ - Lars Maglemose (08-02-2005 12:20:29) Fodbold og musik - Rie R (08-03-2005 00:11:46)
Det var så godt:-) - Susanne (08-02-2005 12:05:36) Tid og sted - Rie R (08-03-2005 00:08:30) Onkel Stanley-dansen :O) - Onkel Stanley (08-03-2005 00:55:19)
Tak for en FEEED koncert på Langeland - Marlene (08-02-2005 00:14:03) 2006 ikke endnu - Rie R (08-03-2005 00:02:51)
Fed koncert til Varde Open air.... - Pernille Pedersen (08-01-2005 21:50:57) Lidt skræmmende... - Rie R (08-02-2005 23:59:39)
Kan ikke blive bedre . - Line Sloth Torstveit (08-01-2005 21:48:15) Noget specielt - Rie R (08-02-2005 23:53:31)
Kan ikke blive bedre . - Line Sloth Torstveit (08-01-2005 21:48:14)
Feeedt! - Line Sloth Torstveit . (08-01-2005 21:45:47)
Så er jeg landet..... - Mette F (08-01-2005 16:48:26) Vi må se, hvad der sker - Rie R (08-02-2005 23:49:33)
Møllers - Anne Nielsen (31-07-2005 23:13:10) Tak tak tak - Rie R (08-02-2005 23:44:29)
Langeland...igen igen.. :-) - Michael C. (31-07-2005 21:24:08) Tak til dig og din kæreste. - Rie Rasmussen (08-02-2005 23:42:03)
fed cd/dvd - Brian (31-07-2005 19:50:37) Hils på Fyn - Rie Rasmussen (08-02-2005 14:58:44)
Rod i rokken - Mikael Petersen (31-07-2005 17:59:32) Tak - Rie Rasmussen (08-02-2005 14:56:08)
Rod i rokken - Mikael Petersen (31-07-2005 17:57:28)
Ringsted - Lonnie Toft Elveng (31-07-2005 17:34:43) Vi ser på det. - Rie Rasmussen (08-02-2005 14:54:12) :) - Lonnie Toft Elveng (08-02-2005 16:33:58)
Langeland 2005 - René Christensen (31-07-2005 12:27:10) Kog i gryden ;-) - Onkel Stanley (08-01-2005 19:12:00)
Langeland :p - Rikke (30-07-2005 16:23:29) Store scene :o) - Onkel Stanley (08-01-2005 18:50:05)
Forrygende koncerter i weekenden - Klaus K / DmD (30-07-2005 11:58:02)
|