Jeg kan kun være enig. - Simon Petersen (28-07-2005 12:46:10) Tid til at starte på en frisk ... - Klaus K (25-07-2005 12:20:46) Store chancer - Rie Rasmussen (23-07-2005 12:49:08) Ska du ikke osse ha de andre? ;-) - Onkel Stanley (22-07-2005 14:51:29) Selv mange tak :-) - Onkel Stanley (22-07-2005 14:41:19) Der ska knald på! - Onkel Stanley (22-07-2005 13:51:28) Ja, det var sandelig noget helt andet - Klaus K (23-07-2005 11:36:00) Herligt Jakob! - Onkel Stanley (22-07-2005 14:03:23) Helt Sikkert.. - Jakob Jensen (08-11-2005 22:35:49) Selvfølgelig - Rie Rasmussen (19-07-2005 21:11:58) kender det godt... - Annegrethe (19-07-2005 22:20:26) tårer - kristine (20-07-2005 16:59:03) I er ikke de eneste - Mia (22-07-2005 14:59:56) Kan det ses? - Rie Rasmussen (19-07-2005 21:05:51) Sange sendt på ferie. - Rie Rasmussen (19-07-2005 21:01:57) En chance mere - Rie Rasmussen (19-07-2005 20:54:13) Det er jo det vi altid har sagt ... ;-) - Klaus K (16-07-2005 12:42:38) MMMNNNøøøøhhhh - Ricky (16-07-2005 02:23:33) Alder & remix - Klaus K (16-07-2005 13:01:21) Godt gået - Torben Klint jensen (PAPS) (18-07-2005 17:15:03) Ja for pokker da - Klaus K (16-07-2005 13:04:32) Nårh jaaaa - Pernille (16-07-2005 18:09:26) Alt var OK - Rie Rasmussen (19-07-2005 20:46:46) Hej tøser ... - Klaus K (16-07-2005 13:11:30) ;D - chanie og anita (22-07-2005 01:17:38) Abe-bur. - Rie Rasmussen (19-07-2005 20:45:24) Er ingen gang ... - Klaus K (16-07-2005 13:18:52) Hej Flemming - Klaus K (16-07-2005 13:23:57) Så det godt. - Rie Rasmussen (19-07-2005 20:41:20) Mild aften. - Rie Rasmussen (19-07-2005 20:38:42) Fordi - John Dee aka Smukke Madsen (14-07-2005 16:59:18) Kravebenene holdt! - Onkel Stanley (16-07-2005 13:18:20) Tak - Rie Rasmussen (19-07-2005 20:33:39) ja pas nu på :O) - Onkel Stanley (13-07-2005 09:34:48) Re:Söger en dansk sang - Hans Rasmussen (07-12-2005 00:30:24) JA! - Elisabeth (07-12-2005 01:34:48) Hejsa - Christina (07-12-2005 17:41:51) Ja det sgu fedt! - Onkel Stanley (13-07-2005 09:39:45) Hej søstre! :o) - Onkel Stanley (13-07-2005 09:30:55) Sangbog nr. 2 ... - Klaus K (07-08-2005 12:29:47) Kan man vinde 2 år i træk ... ? - Klaus K (07-08-2005 15:45:16) JA DA... - Tommy (23-07-2005 14:02:53) Tak - Rie Rasmussen (07-07-2005 11:32:49) Et lille stunt :o) - Onkel Stanley (07-07-2005 09:31:53) | ||
|