FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Kasper nu må du altså gi en trommesolo - Hammerstrøm (27-07-2005 21:42:36)
            Jeg kan kun være enig. - Simon Petersen (28-07-2005 12:46:10)

  • Langeland 2005 - René Christensen (24-07-2005 10:53:41)
            Tid til at starte på en frisk ... - Klaus K (25-07-2005 12:20:46)

  • Langelandsfestival - Jesper Lentz (22-07-2005 16:01:34)
            Store chancer - Rie Rasmussen (23-07-2005 12:49:08)

  • Vordingborg - Agnete Larsen (21-07-2005 22:58:06)
            Ska du ikke osse ha de andre? ;-) - Onkel Stanley (22-07-2005 14:51:29)

  • Kanon koncert - Line (21-07-2005 01:16:48)
            Selv mange tak :-) - Onkel Stanley (22-07-2005 14:41:19)

  • DEN NYE DVD - teddy (19-07-2005 15:02:07)
            Der ska knald på! - Onkel Stanley (22-07-2005 13:51:28)

  • KK jeg kan også digte andet - John Dee aka Smukke Madsen (18-07-2005 18:44:46)
            Ja, det var sandelig noget helt andet - Klaus K (23-07-2005 11:36:00)

  • DmD.. Endnu Engang Tak.. - Jakob Jensen (18-07-2005 17:11:37)
            Herligt Jakob! - Onkel Stanley (22-07-2005 14:03:23)
                 Helt Sikkert.. - Jakob Jensen (08-11-2005 22:35:49)

  • Tårende trillede... - Louise (18-07-2005 14:50:23)
            Selvfølgelig - Rie Rasmussen (19-07-2005 21:11:58)
            kender det godt... - Annegrethe (19-07-2005 22:20:26)
            tårer - kristine (20-07-2005 16:59:03)
                           I er ikke de eneste - Mia (22-07-2005 14:59:56)

  • Vordingborg - Brian Clausen (18-07-2005 13:35:38)
            Kan det ses? - Rie Rasmussen (19-07-2005 21:05:51)

  • gamle sange m.v. - Bettina (17-07-2005 23:49:45)
            Sange sendt på ferie. - Rie Rasmussen (19-07-2005 21:01:57)

  • Koncerten i Vordingborg - Maria Kristensen (17-07-2005 22:10:10)
            En chance mere - Rie Rasmussen (19-07-2005 20:54:13)

  • Kæresten blev overtalt - Stine Nikolajsen (15-07-2005 18:46:30)
            Det er jo det vi altid har sagt ... ;-) - Klaus K (16-07-2005 12:42:38)

  • DmD feat. Safriduo??? - JSL (15-07-2005 18:32:16)
            MMMNNNøøøøhhhh - Ricky (16-07-2005 02:23:33)
                 Alder & remix - Klaus K (16-07-2005 13:01:21)

  • Eksklusivt band-møde i Pumpehuset - Charlotte, DmDSupport.dk (15-07-2005 18:20:29)
            Godt gået - Torben Klint jensen (PAPS) (18-07-2005 17:15:03)

  • Sikke en fest - Pernille (14-07-2005 19:00:12)
            Ja for pokker da - Klaus K (16-07-2005 13:04:32)
                 Nårh jaaaa - Pernille (16-07-2005 18:09:26)

  • fedt - ibsen (14-07-2005 18:46:02)
            Alt var OK - Rie Rasmussen (19-07-2005 20:46:46)

  • WooooW ! - Chanie og Anita (14-07-2005 18:23:11)
            Hej tøser ... - Klaus K (16-07-2005 13:11:30)
                 ;D - chanie og anita (22-07-2005 01:17:38)

  • Feeeedt - Annitta (14-07-2005 18:20:25)
            Abe-bur. - Rie Rasmussen (19-07-2005 20:45:24)

  • billeder.... - Ole (14-07-2005 17:55:51)

  • Første gang - Marie (14-07-2005 17:04:27)
            Er ingen gang ... - Klaus K (16-07-2005 13:18:52)

  • Vordingborg - bare fedt ! - Flemming (14-07-2005 14:53:49)
            Hej Flemming - Klaus K (16-07-2005 13:23:57)

  • Gør det igen!!!!! - Bonusen (14-07-2005 14:45:20)
            Så det godt. - Rie Rasmussen (19-07-2005 20:41:20)

  • Tropenat i Vordingborg - Annegrethe (14-07-2005 09:54:44)
            Mild aften. - Rie Rasmussen (19-07-2005 20:38:42)

  • Extra numre - Morten Aagaard (14-07-2005 08:47:28)
            Fordi - John Dee aka Smukke Madsen (14-07-2005 16:59:18)

  • TipTop - Tommy Nielsen (14-07-2005 08:30:14)
            Kravebenene holdt! - Onkel Stanley (16-07-2005 13:18:20)

  • Top koncert... - Gitte (14-07-2005 01:08:13)
            Tak - Rie Rasmussen (19-07-2005 20:33:39)

  • Hvad laver i til daglige ? - Anne Mette Vyum (14-07-2005 00:52:23)

  • Fantastisk - Lone (13-07-2005 14:38:29)

  • Imorgen skal der festes - Tommy Nielsen (07-12-2005 17:44:47)
            ja pas nu på :O) - Onkel Stanley (13-07-2005 09:34:48)

  • Söger en dansk sang - Elisabeth (07-11-2005 21:23:57)
            Re:Söger en dansk sang - Hans Rasmussen (07-12-2005 00:30:24)
                 JA! - Elisabeth (07-12-2005 01:34:48)
            Hejsa - Christina (07-12-2005 17:41:51)

  • Kanon Koncert i Ørbæk - Michael (07-10-2005 23:30:49)
            Ja det sgu fedt! - Onkel Stanley (13-07-2005 09:39:45)

  • Endnu en fed koncert - Louise (07-08-2005 18:02:32)
            Hej søstre! :o) - Onkel Stanley (13-07-2005 09:30:55)

  • Noder/akkorder - René B (07-08-2005 12:05:29)
            Sangbog nr. 2 ... - Klaus K (07-08-2005 12:29:47)

  • DMD i 2004 - 2005???? - Tommy (07-05-2005 19:01:11)
            Kan man vinde 2 år i træk ... ? - Klaus K (07-08-2005 15:45:16)
                 JA DA... - Tommy (23-07-2005 14:02:53)

  • Jægerspris Festen - Martin (07-04-2005 10:02:27)
            Tak - Rie Rasmussen (07-07-2005 11:32:49)

  • Super god koncert - Inge-Marie & Gunver (07-03-2005 22:22:46)
            Et lille stunt :o) - Onkel Stanley (07-07-2005 09:31:53)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    24-06-2026 12:42:25