FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Jægersprisværdigkoncert - Flemming (07-03-2005 18:31:38)
            Selv tak :o) - Onkel Stanley (07-06-2005 12:04:55)

  • bragende - Flemming-og Hanne (07-03-2005 09:14:36)
            ærgerligt med lyden! - Onkel Stanley (07-05-2005 12:13:01)

  • Teamet siger tak - Sarah,Kristine,Christina,Karoline,Klaus, (07-03-2005 02:23:29)
            Jeg glemte Jørgen du var med i teamet - Torben (PAPS) (07-03-2005 14:47:36)

  • Dejlig sang - Louise (07-02-2005 15:38:40)
             Var det en fejl - Rie Rasmussen (07-07-2005 11:38:23)
                 Okay - Louise (07-08-2005 18:54:05)

  • Fest i årets by 2005! - Madsen & Franck (07-01-2005 22:00:21)
            Nej ikke måske til Regatta - Johndee aka Smukke Madsen (07-02-2005 03:21:18)

  • "Vi Danser med Drenge-Lejr" på Smuk Fest! - Kristina og Per (07-01-2005 15:08:03)
            Også os så.. - Tommy (07-06-2005 14:15:54)

  • ER DET MIG I RÅBER OM I GRIB CHANCE, DU RÅBER BENJAMIN ÅBEN DIT HJERTE KOM NU - benjanim (29-06-2005 01:15:02)
            Ja, selvfølgelig ... - Klaus K (07-01-2005 14:15:19)

  • Et par spørgsmål til noget materiale fra en svunden tid... - Brian Olesen (28-06-2005 23:23:17)
            Morten Langebæk! - Onkel Stanley (07-01-2005 00:08:02)
                 Tyggegummibenden - Johndee aka Smukke Madsen (07-01-2005 21:12:20)
                 Tyggegummibanden - Johndee aka Smukke Madsen (07-01-2005 21:12:20)

  • Thy Rock. - Line:-) (28-06-2005 20:39:14)
            Vi ses - Rie Rasmussen (30-06-2005 13:27:48)

  • Pumpehuset - Marie (27-06-2005 19:49:09)
            Pumpehuset oktober - Rie Rasmussen (28-06-2005 10:32:13)
                 Pumpehuset - Anette (30-06-2005 11:01:41)
                      Danmark Rundt - Rie Rasmussen (30-06-2005 20:55:53)
                           Forresten - Anette (07-01-2005 23:47:12)

  • thy rock - pylle (27-06-2005 17:56:25)
            Kom aftsed. - Rie Rasmussen (28-06-2005 10:30:38)

  • Thy Rock - Michael (27-06-2005 17:41:52)
            Thy Rock-, - mig selv... (27-06-2005 17:55:03)
                 Fedt :-) - Michael (28-06-2005 21:34:23)
            Stor Bamse - Rie Rasmussen (28-06-2005 10:28:11)

  • Fedt til Thy rock - Mie (27-06-2005 11:42:46)
            Nordjyder... - Rie Rasmussen (28-06-2005 10:25:53)

  • Bare de Bedste - Anette Witten (26-06-2005 17:00:07)
            Midt imellem - Rie Rasmussen (28-06-2005 10:22:41)

  • Glæder mig til jeres koncert på Langeland! - Lise Ringtved (26-06-2005 00:54:01)
            Taget letter - Rie Rasmussen (27-06-2005 15:17:41)

  • Vilde Vilkaner - Lisbeth (25-06-2005 23:44:55)
            Måske. - Rie Rasmussen (27-06-2005 09:34:49)

  • Rod i Rocken, Skælskør - Klaus Hansen (25-06-2005 17:10:43)
            og jeg bøjer mig i mudderet ;o) - Onkel Stanley (26-06-2005 09:35:20)

  • langelands festival - jesper lentz (23-06-2005 10:41:57)
            Vi prøver - Rie Rasmussen (27-06-2005 09:40:24)

  • Rock i Holstebro - Anne Mette Vyum (22-06-2005 00:49:40)
            Herligt i Holstebro! - Onkel Stanley (22-06-2005 11:15:44)

  • Rock i Holstebro - FrkH (20-06-2005 17:01:15)
            og i lige måde!!! - Onkel Stanley (20-06-2005 18:07:21)

  • Rock i Holstebro - FrkH (20-06-2005 16:59:14)

  • Danser med de Bedste - Jes Søndergaard (20-06-2005 10:14:16)

  • Danser med de Bedste - Jes Søndergaard (20-06-2005 10:14:16)
            Glade - Rie Rasmussen (20-06-2005 10:42:25)

  • Nik og Jay - Sara (19-06-2005 18:33:15)
            Hmm.... - Anja (19-06-2005 21:06:50)
                 *LOL* - Rene B (26-06-2005 22:04:02)

  • Sol og Rock i Holstebro! - Onkel Stanley (19-06-2005 00:29:34)
            Dejlig? - Fru Jeppesen (19-06-2005 09:45:08)
                 Tak frue! - Onkel Stanley (19-06-2005 10:40:23)

  • så blev den skudt igang......... - Malou,Milla, Dorte og Mogens (18-06-2005 22:06:31)
            Ja det var dejligt! - Onkel Stanley (19-06-2005 09:59:00)

  • Så kom sommeren..... - Mette F (18-06-2005 08:12:57)
            God stemning på Langeland - Rie Rasmussen (20-06-2005 10:36:39)

  • Bare de bedste i Danevang - Jørgen Dyrsø (17-06-2005 15:50:03)
            Hold øje... - Rie Rasmussen (20-06-2005 10:33:08)

  • Generationsskifte er sikret.... - Tommy (15-06-2005 10:14:23)
            Mange tak - Oberst Bolvig (17-06-2005 13:28:07)

  • Et rygte! - Marie (14-06-2005 12:01:33)
            Rygter. - Rie Rasmussen (14-06-2005 19:41:45)
                 ... - Mathilde Dam (14-06-2005 21:35:33)

  • konkurrence? - Mathilde Dam (14-06-2005 00:04:26)

  • Kan I køre bil mere - Anne Mette Vyum (13-06-2005 22:03:10)
            Skal nok. - Rie Rasmussen (14-06-2005 23:23:05)

  • Næstved FEEEEEDT - Tommy Nielsen (13-06-2005 13:06:09)
            Ses syd på - Rie Rasmussen (14-06-2005 23:19:54)
                 nej meget tæt - Tommy Nielsen (15-06-2005 10:36:11)

  • DMD under broen... - Tommy (13-06-2005 12:51:12)
            Godt vejr? - Rie Rasmussen (13-06-2005 14:51:34)

  • For s.... - Sandra (06-12-2005 21:32:36)
            Selvfølgelig - Rie Rasmussen (13-06-2005 11:33:21)

  • Bliver NØDT til at sige det!! - Rikke (06-12-2005 20:28:39)
            Tak for det Rikke. - Rie Rasmussen (13-06-2005 11:30:16)

  • Tid til en lille hilsen. - Sarah Kyndesen (06-12-2005 19:19:18)
            Online - Rie Rasmussen (13-06-2005 11:26:33)
                 Yes yes... - Sarah Kyndesen (13-06-2005 16:05:54)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    24-06-2026 14:22:42