FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Gaffatape??? - Mads Bas (18-05-2005 16:46:28)
            Vi lader bassen tale ... - Klaus K (18-05-2005 22:51:31)
                 Kramer - Mads Bas (24-05-2005 19:57:10)

  • Min søster har fødselsdag.. - Jonathan L H (17-05-2005 15:18:56)
            Ups... - Jonathan L H (20-05-2005 12:45:05)
                 Vi prøver - Rie Rasmussen (21-05-2005 13:18:40)
                      Det bliver sgu spas.. - Jonathan LH (21-05-2005 14:34:52)

  • Tak for et forrygende show i Horsens! - Gitte Alberg (17-05-2005 10:57:11)
            Ih, tak Gitte ... - Klaus K. (17-05-2005 13:29:42)

  • Ries r.. i røde læderbukser - Steen A. (17-05-2005 09:04:26)
            Omvendt! - Rie Rasmussen (17-05-2005 09:42:18)

  • Tak Bornholm - Karoline & Klaus (16-05-2005 15:48:25)
            bornholm - Annika Lyngberg (17-05-2005 08:33:18)
                 lader bolden gå videre ... - Klaus D. (17-05-2005 14:32:24)
                      Tilslutter mig!!! - Charlotte (17-05-2005 21:46:10)
                           oz mig oz mig - Mia (17-05-2005 22:09:04)
                      det kan jeg godt se - Annika lyngberg (18-05-2005 08:47:40)

  • Hej DmD - Louise (15-05-2005 23:07:22)
            Stemning og fest! - Onkel Stanley (16-05-2005 13:58:29)

  • PLEASE - Vivian og Laur (15-05-2005 00:28:31)
            Desværre :-( - Onkel Stanley (15-05-2005 11:22:09)

  • Kære alle DMDér - Lone Kirk (15-05-2005 00:09:08)
            Hej Lone :o) - Onkel Stanley (15-05-2005 13:04:00)

  • Kanon... Igen! - Christina Andersen (14-05-2005 23:39:33)

  • Hvad gør DmD unikke? - Anja (14-05-2005 16:15:45)
            Se - John Dee aka Smukke Madsen (14-05-2005 16:26:43)

  • Lidt tarveligt :-( - Anne Sofie R (13-05-2005 09:17:47)
            hvad tuder i for ??? - John Dee aka Smukke Madsen (13-05-2005 15:05:44)
                 Anne Sofie har da ret ... - Klaus D. (15-05-2005 04:05:09)
            Hold øje. - Rie Rasmussen (13-05-2005 23:23:29)
            Kig på spillestedernes hjemmesider - Klaus D. (15-05-2005 10:55:00)
                                Hej Klaus ! - Anne Sofie (15-05-2005 19:00:05)
                                     Jægerspris bl.a. - Charlotte (17-05-2005 13:34:14)
                                          Tak - Anne Sofie R (17-05-2005 21:20:32)
                                               Håber, vi ses ;-) - Charlotte (17-05-2005 21:33:07)

  • Nu må jeg hellere høre.. - Camilla (05-12-2005 19:12:59)
            Kan ikke love... - Rie Rasmussen (13-05-2005 23:16:52)

  • Jeg er SÅ glad.... - Lizette (05-12-2005 10:47:33)
            Vi ses - Rie Rasmussen (13-05-2005 23:14:30)

  • Plakatkonkurrencen. - Kristina Melica (05-11-2005 23:39:36)
            Hej - I skal nok få besked - Klaus K (05-11-2005 23:48:47)
                 Lyder godt... - Kristina Melica (05-11-2005 23:59:57)

  • Hej - Pernille Møller (05-11-2005 17:36:24)
            Ikke tid nok... - Rie Rasmussen (05-12-2005 11:00:52)

  • Tak for en god koncert! - Dina Frost (05-10-2005 14:30:54)
            Tak Dina! - Onkel Stanley (05-11-2005 09:17:58)
                 Stanley: Bestod eksamen! - Dina Frost (05-11-2005 21:43:19)
                      Herligt, herligt !!! - Onkel Stanley (05-12-2005 10:57:26)

  • Fantastisk aften på Skråen med jer - Jeanett (05-10-2005 10:56:48)
            Tak tak! :o) - Onkel Stanley (05-11-2005 12:21:31)

  • Den største sang - John Dee aka Smukke Madsen (05-09-2005 21:31:07)
            Forventninger ... - Klaus K (05-12-2005 00:39:07)
                 Forventninger - John Dee aka Smukke Madsen (05-12-2005 01:11:57)
            Kære John, - Kristina Melica (05-12-2005 17:14:01)

  • Jeg tænkte bare !!!!!!!!! - Yvonne (05-09-2005 21:25:45)
            Øøhh - ja-ja ... eller nej? - Klaus K (05-12-2005 00:49:35)

  • er da slet ikke misundelig det må i endelig ikke tro - John Dee aka Smukke Madsen (05-09-2005 00:21:10)

  • Fed fest i Ålborg! - Madsen og Franck (05-08-2005 19:28:36)
            Sikke en fest :) - Kristian E. Lundgreen (05-08-2005 22:08:37)

  • FED KONSERT :-) - catja (05-08-2005 19:10:15)
            Jo jo - Rie Rasmussen (05-09-2005 18:40:47)

  • Hej alle - vi er tilbage søndag - Klaus K (05-07-2005 16:30:03)

  • Sjældent set så oplagte!!! - Turtelduerne (05-07-2005 14:26:15)
            Heja Aalborg ... ! - Klaus K. (05-07-2005 19:43:27)

  • Tak for denne gang.... - DmDsupport.dk (05-07-2005 01:20:43)
            Hej allesammen ... - Klaus K (05-07-2005 19:40:44)
                 Det var lige sent nok ... - K&K (05-08-2005 10:36:51)
                      Har overstået de 14 timer - Mia (05-08-2005 15:36:50)
                           Det virker ikke... - Charlotte (05-08-2005 18:10:32)
                                Er i ved at være GAMLE?? - Torben Klint Jensen (PAPS) (05-09-2005 17:40:42)

  • Borddame - Simon Hjulmand Nielsen (05-06-2005 15:43:16)
            Du har skrevet forkert ... igen - Klaus K (05-07-2005 19:37:34)

  • En lille sikkerhedsting vedr. folks e-mail :-) - RK (05-06-2005 13:45:11)
            Stå frit frem - Klaus K (05-07-2005 19:34:46)

  • Forslag til indhold i fremtidig sang - RK (05-06-2005 13:40:06)
            At give og tage - Klaus K (05-07-2005 19:28:01)

  • sån en torsdag aften... - Annegrethe (05-05-2005 22:28:14)
            Lige min mening ... - Klaus K (05-07-2005 19:16:10)

  • Tusinde tak!! - Anne Sofie Rindom (05-05-2005 13:53:54)
            Selv tak. - Rie R (05-08-2005 21:25:24)

  • Ubeskriveligt Kedeligt - Karoline & Klaus (05-05-2005 03:16:59)
            Fartbøder ... - Onkel Stanley (05-05-2005 12:12:30)

  • Udsolgt på Skråen... - Kristina Melica (05-04-2005 13:14:17)
            Vi elsker vores Aalborg-fans ... - Klaus K (05-04-2005 13:49:17)

  • DMD SUPPORT - John Dee aka Smukke Madsen (05-04-2005 00:42:19)
            Ps Medlemsblad - John Dee aka Smukke Madsen (05-04-2005 00:44:29)
                 Måske hellere her ... - Klaus K (05-04-2005 03:13:21)
                      Giv tid... - Charlotte (05-04-2005 09:42:24)

  • Hej - Musikälskaren (05-03-2005 02:23:56)
            Var det bare det? - Klaus K (05-03-2005 02:53:20)

  • Øv øv..... Men tak! - Tommy (o.a.) (05-02-2005 11:05:05)
            Næ-nej - det er først på onsdag - Klaus K (05-02-2005 17:24:47)

  • IIIhhhhh tak: ) - Karina (05-01-2005 23:16:10)
            Hvor er det skønt ... - Klaus K (05-02-2005 01:00:49)

  • i er super. - stor fan (05-01-2005 19:11:01)
            Åh - tak - Klaus K (05-01-2005 22:06:01)
                 Til Klaus. - stor fan (05-01-2005 22:53:30)
                      Ikke helt korrekt ... - Klaus K (05-02-2005 00:22:53)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    24-06-2026 17:24:25