Vi lader bassen tale ... - Klaus K (18-05-2005 22:51:31) Kramer - Mads Bas (24-05-2005 19:57:10) Ups... - Jonathan L H (20-05-2005 12:45:05) Vi prøver - Rie Rasmussen (21-05-2005 13:18:40) Det bliver sgu spas.. - Jonathan LH (21-05-2005 14:34:52) Ih, tak Gitte ... - Klaus K. (17-05-2005 13:29:42) Omvendt! - Rie Rasmussen (17-05-2005 09:42:18) bornholm - Annika Lyngberg (17-05-2005 08:33:18) lader bolden gå videre ... - Klaus D. (17-05-2005 14:32:24) Tilslutter mig!!! - Charlotte (17-05-2005 21:46:10) oz mig oz mig - Mia (17-05-2005 22:09:04) det kan jeg godt se - Annika lyngberg (18-05-2005 08:47:40) Stemning og fest! - Onkel Stanley (16-05-2005 13:58:29) Desværre :-( - Onkel Stanley (15-05-2005 11:22:09) Hej Lone :o) - Onkel Stanley (15-05-2005 13:04:00) Se - John Dee aka Smukke Madsen (14-05-2005 16:26:43) hvad tuder i for ??? - John Dee aka Smukke Madsen (13-05-2005 15:05:44) Anne Sofie har da ret ... - Klaus D. (15-05-2005 04:05:09) Hold øje. - Rie Rasmussen (13-05-2005 23:23:29) Kig på spillestedernes hjemmesider - Klaus D. (15-05-2005 10:55:00) Hej Klaus ! - Anne Sofie (15-05-2005 19:00:05) Jægerspris bl.a. - Charlotte (17-05-2005 13:34:14) Tak - Anne Sofie R (17-05-2005 21:20:32) Håber, vi ses ;-) - Charlotte (17-05-2005 21:33:07) Kan ikke love... - Rie Rasmussen (13-05-2005 23:16:52) Vi ses - Rie Rasmussen (13-05-2005 23:14:30) Hej - I skal nok få besked - Klaus K (05-11-2005 23:48:47) Lyder godt... - Kristina Melica (05-11-2005 23:59:57) Ikke tid nok... - Rie Rasmussen (05-12-2005 11:00:52) Tak Dina! - Onkel Stanley (05-11-2005 09:17:58) Stanley: Bestod eksamen! - Dina Frost (05-11-2005 21:43:19) Herligt, herligt !!! - Onkel Stanley (05-12-2005 10:57:26) Tak tak! :o) - Onkel Stanley (05-11-2005 12:21:31) Forventninger ... - Klaus K (05-12-2005 00:39:07) Forventninger - John Dee aka Smukke Madsen (05-12-2005 01:11:57) Kære John, - Kristina Melica (05-12-2005 17:14:01) Øøhh - ja-ja ... eller nej? - Klaus K (05-12-2005 00:49:35) Sikke en fest :) - Kristian E. Lundgreen (05-08-2005 22:08:37) Jo jo - Rie Rasmussen (05-09-2005 18:40:47) Heja Aalborg ... ! - Klaus K. (05-07-2005 19:43:27) Hej allesammen ... - Klaus K (05-07-2005 19:40:44) Det var lige sent nok ... - K&K (05-08-2005 10:36:51) Har overstået de 14 timer - Mia (05-08-2005 15:36:50) Det virker ikke... - Charlotte (05-08-2005 18:10:32) Er i ved at være GAMLE?? - Torben Klint Jensen (PAPS) (05-09-2005 17:40:42) Du har skrevet forkert ... igen - Klaus K (05-07-2005 19:37:34) Stå frit frem - Klaus K (05-07-2005 19:34:46) At give og tage - Klaus K (05-07-2005 19:28:01) Lige min mening ... - Klaus K (05-07-2005 19:16:10) Selv tak. - Rie R (05-08-2005 21:25:24) Fartbøder ... - Onkel Stanley (05-05-2005 12:12:30) Vi elsker vores Aalborg-fans ... - Klaus K (05-04-2005 13:49:17) Ps Medlemsblad - John Dee aka Smukke Madsen (05-04-2005 00:44:29) Måske hellere her ... - Klaus K (05-04-2005 03:13:21) Giv tid... - Charlotte (05-04-2005 09:42:24) Var det bare det? - Klaus K (05-03-2005 02:53:20) Næ-nej - det er først på onsdag - Klaus K (05-02-2005 17:24:47) Hvor er det skønt ... - Klaus K (05-02-2005 01:00:49) Åh - tak - Klaus K (05-01-2005 22:06:01) Til Klaus. - stor fan (05-01-2005 22:53:30) Ikke helt korrekt ... - Klaus K (05-02-2005 00:22:53) | ||
|