FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • FED KONCERT!! - Amalie (05-01-2005 14:48:24)
            Tak, Amalie ... - Klaus K (05-02-2005 00:40:56)
                 Frilandsmuseet .... - Onkel Stanley (05-02-2005 12:02:14)

  • Forrygende!!! - Charlotte (05-01-2005 13:23:29)
            Hovsa!! - Charlotte (05-01-2005 13:25:58)
                 Ja - det er jo den evige bekymnring ... - Klaus K (05-02-2005 01:03:53)

  • Fine flotte plakater. - Yvonne (29-04-2005 23:45:50)

  • Du ønskes tillykke med dagen - Joannes i Herning (29-04-2005 17:28:37)

  • "Hvor længe skal vi ydmyge os?" - Madsen og Franck (28-04-2005 13:27:50)
            Til tiden... - Lizette (28-04-2005 15:24:17)
                 Uha - det er spændende ... - Klaus K (28-04-2005 15:58:44)

  • ShowStarS??? - Charlotte (28-04-2005 08:14:41)

  • Tak Tak allesammen ! - Klaus K (28-04-2005 02:16:54)

  • Fredag den 29. april, 2005 - Jan Lehmann (27-04-2005 19:55:36)
            Koncertbilletter - Jan Lehmann (28-04-2005 15:50:59)

  • Hot trommeslager - Marianne (27-04-2005 19:39:11)
            Kasper L. styrer!!!! - Kasper Foss (28-04-2005 01:16:42)
            Jamen dog.... - Kasper Langkjær (28-04-2005 19:38:41)

  • Tillykke, Tillykke jeg vil skære dig et stykke...... - Sarah Kyndesen (27-04-2005 17:06:06)

  • også et stort tillykke her fra til KK og Danser med drenge - John Dee aka Smukke Madsen (27-04-2005 13:38:19)

  • HIP HIP HURRAAAAAA - Tommy (o.a.) (27-04-2005 12:10:14)

  • Tillykke Klaus! - Turtelduerne (27-04-2005 11:32:57)

  • Tillykke - Lizette (27-04-2005 11:15:14)

  • Stort tillykke - Charlotte (27-04-2005 09:24:58)

  • Tillykke Klaus. - Malou,Milla, Dorte og Mogens (27-04-2005 07:53:48)

  • Tillykke! - Christina Pilested (27-04-2005 00:24:40)

  • Hvor er I fede. - Karina Toft (26-04-2005 22:12:04)

  • Onkel Stanley Dansen og toiletsnak - Susanne (26-04-2005 15:28:37)

  • Dunker KK lidt overn i hovedet - John Dee aka Smukke Madsen (25-04-2005 16:49:40)
            Av-av ... - Klaus K (26-04-2005 00:04:15)
                 Røven - John Dee aka Smukke Madsen (26-04-2005 02:33:05)

  • DMD i Silkeborg, tak for en fed Lørdag kogende aften igår.. - Camilla Sølvsten (24-04-2005 23:46:04)

  • DMD er for fede!!! - Camilla (24-04-2005 15:23:54)
            Kom så afsted. - Rie Rasmussen (25-04-2005 22:54:05)

  • Hej for dig og hej for mig..... - Malou, Dorte og Mogens (24-04-2005 01:29:28)
            Hue-hej for dig, mig og De gamle Onkler! - Onkel Stanley (26-04-2005 14:07:20)

  • Hallo, hvor det koger i Silkeborg - Anja (24-04-2005 00:01:11)
            SV: Hallo, hvor det koger i Silkeborg - Allan Rasmussen (24-04-2005 23:29:19)
                 Min far?? - Rie Rasmussen (25-04-2005 22:52:21)
            Stramme bukser. - Rie Rasmussen (25-04-2005 22:49:21)
                           Hjælper gerne... - Tommy (26-04-2005 12:14:05)

  • Tak! - Mette Lindgaard (23-04-2005 18:39:53)
            Vi ses i Horsens - Rie Rasmussen (25-04-2005 22:44:05)

  • Super koncert i Kolding - Linda Kjær (23-04-2005 16:41:53)
            Ubeskrivelig oplevelse - Katrine (23-04-2005 21:55:11)
                 Næste gang. - Rie Rasmussen (25-04-2005 22:40:07)
            På tide... - Rie Rasmussen (25-04-2005 22:36:50)

  • Hej - vi er i Silkeborg ... - Klaus K (23-04-2005 13:22:12)

  • Bønnemøde Godset 22/4 2005 - John Dee aka Smukke Madsen (23-04-2005 01:04:12)
            Rettelse - John Dee aka Smukke Madsen (24-04-2005 04:19:25)

  • Tak - Ilse Klausen (23-04-2005 00:18:02)
            Det er os der takker! :o) - Onkel Stanley (25-04-2005 12:15:49)

  • Heeey DmD !!! - Kristina :o) (22-04-2005 23:48:09)
            Mail bare til mig. - Rie Rasmussen (24-04-2005 22:47:55)

  • ang sange til ekstra koncerten d. 4 maj - Tannie (22-04-2005 22:19:34)
            Kære lillesøster - John Dee aka Smukke Madsen (23-04-2005 00:46:54)

  • Til Klaus - Bjarke (22-04-2005 13:34:50)
            Billeder ... - Klaus K (26-04-2005 00:20:51)

  • Respekt! - Anne Helena (22-04-2005 13:00:23)
            Tak Anne - Rie Rasmussen (24-04-2005 22:44:59)

  • glæder mig til koncerten imorgen i kolding!!! - laila pedersen, jelling (21-04-2005 20:21:50)

  • Hey - Anja Rubin (21-04-2005 19:02:17)
            Kom til koncert - Rie Rasmussen (24-04-2005 22:37:11)

  • Helt suveræn DVD - Anja (20-04-2005 17:24:15)
            Det er helt sikkert, Anja! - Onkel Stanley (21-04-2005 10:07:05)

  • Et godt valg... - Tommy (20-04-2005 12:50:01)
            Huhej hvor det går! - Onkel Stanley (21-04-2005 10:12:14)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    24-06-2026 18:53:31