| Forum navn: Skriv hva du vil ... Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge
Læs et indlæg ved at klikke på titlen. |
FED KONCERT!! - Amalie (05-01-2005 14:48:24) Tak, Amalie ... - Klaus K (05-02-2005 00:40:56) Frilandsmuseet .... - Onkel Stanley (05-02-2005 12:02:14)
Forrygende!!! - Charlotte (05-01-2005 13:23:29) Hovsa!! - Charlotte (05-01-2005 13:25:58) Ja - det er jo den evige bekymnring ... - Klaus K (05-02-2005 01:03:53)
Fine flotte plakater. - Yvonne (29-04-2005 23:45:50)
Du ønskes tillykke med dagen - Joannes i Herning (29-04-2005 17:28:37)
"Hvor længe skal vi ydmyge os?" - Madsen og Franck (28-04-2005 13:27:50) Til tiden... - Lizette (28-04-2005 15:24:17) Uha - det er spændende ... - Klaus K (28-04-2005 15:58:44)
ShowStarS??? - Charlotte (28-04-2005 08:14:41)
Tak Tak allesammen ! - Klaus K (28-04-2005 02:16:54)
Fredag den 29. april, 2005 - Jan Lehmann (27-04-2005 19:55:36) Koncertbilletter - Jan Lehmann (28-04-2005 15:50:59)
Hot trommeslager - Marianne (27-04-2005 19:39:11) Kasper L. styrer!!!! - Kasper Foss (28-04-2005 01:16:42) Jamen dog.... - Kasper Langkjær (28-04-2005 19:38:41)
Tillykke, Tillykke jeg vil skære dig et stykke...... - Sarah Kyndesen (27-04-2005 17:06:06)
også et stort tillykke her fra til KK og Danser med drenge - John Dee aka Smukke Madsen (27-04-2005 13:38:19)
HIP HIP HURRAAAAAA - Tommy (o.a.) (27-04-2005 12:10:14)
Tillykke Klaus! - Turtelduerne (27-04-2005 11:32:57)
Tillykke - Lizette (27-04-2005 11:15:14)
Stort tillykke - Charlotte (27-04-2005 09:24:58)
Tillykke Klaus. - Malou,Milla, Dorte og Mogens (27-04-2005 07:53:48)
Tillykke! - Christina Pilested (27-04-2005 00:24:40)
Hvor er I fede. - Karina Toft (26-04-2005 22:12:04)
Onkel Stanley Dansen og toiletsnak - Susanne (26-04-2005 15:28:37)
Dunker KK lidt overn i hovedet - John Dee aka Smukke Madsen (25-04-2005 16:49:40) Av-av ... - Klaus K (26-04-2005 00:04:15) Røven - John Dee aka Smukke Madsen (26-04-2005 02:33:05)
DMD i Silkeborg, tak for en fed Lørdag kogende aften igår.. - Camilla Sølvsten (24-04-2005 23:46:04)
DMD er for fede!!! - Camilla (24-04-2005 15:23:54) Kom så afsted. - Rie Rasmussen (25-04-2005 22:54:05)
Hej for dig og hej for mig..... - Malou, Dorte og Mogens (24-04-2005 01:29:28) Hue-hej for dig, mig og De gamle Onkler! - Onkel Stanley (26-04-2005 14:07:20)
Hallo, hvor det koger i Silkeborg - Anja (24-04-2005 00:01:11) SV: Hallo, hvor det koger i Silkeborg - Allan Rasmussen (24-04-2005 23:29:19) Min far?? - Rie Rasmussen (25-04-2005 22:52:21) Stramme bukser. - Rie Rasmussen (25-04-2005 22:49:21) Hjælper gerne... - Tommy (26-04-2005 12:14:05)
Tak! - Mette Lindgaard (23-04-2005 18:39:53) Vi ses i Horsens - Rie Rasmussen (25-04-2005 22:44:05)
Super koncert i Kolding - Linda Kjær (23-04-2005 16:41:53) Ubeskrivelig oplevelse - Katrine (23-04-2005 21:55:11) Næste gang. - Rie Rasmussen (25-04-2005 22:40:07) På tide... - Rie Rasmussen (25-04-2005 22:36:50)
Hej - vi er i Silkeborg ... - Klaus K (23-04-2005 13:22:12)
Bønnemøde Godset 22/4 2005 - John Dee aka Smukke Madsen (23-04-2005 01:04:12) Rettelse - John Dee aka Smukke Madsen (24-04-2005 04:19:25)
Tak - Ilse Klausen (23-04-2005 00:18:02) Det er os der takker! :o) - Onkel Stanley (25-04-2005 12:15:49)
Heeey DmD !!! - Kristina :o) (22-04-2005 23:48:09) Mail bare til mig. - Rie Rasmussen (24-04-2005 22:47:55)
ang sange til ekstra koncerten d. 4 maj - Tannie (22-04-2005 22:19:34) Kære lillesøster - John Dee aka Smukke Madsen (23-04-2005 00:46:54)
Til Klaus - Bjarke (22-04-2005 13:34:50) Billeder ... - Klaus K (26-04-2005 00:20:51)
Respekt! - Anne Helena (22-04-2005 13:00:23) Tak Anne - Rie Rasmussen (24-04-2005 22:44:59)
glæder mig til koncerten imorgen i kolding!!! - laila pedersen, jelling (21-04-2005 20:21:50)
Hey - Anja Rubin (21-04-2005 19:02:17) Kom til koncert - Rie Rasmussen (24-04-2005 22:37:11)
Helt suveræn DVD - Anja (20-04-2005 17:24:15) Det er helt sikkert, Anja! - Onkel Stanley (21-04-2005 10:07:05)
Et godt valg... - Tommy (20-04-2005 12:50:01) Huhej hvor det går! - Onkel Stanley (21-04-2005 10:12:14)
|