FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • keyboards - fan (19-01-2002 17:14:53)
            Keyboards - Oberst Bolvig (20-01-2002 14:18:50)

  • jeg søger tekster - Judith (18-01-2002 21:36:36)
            Hej Judith - vedr. Tøsedrengene - Klaus K. (20-01-2002 14:26:26)

  • Håber, du kan hjælpe.... - Kathrine (16-01-2002 15:20:40)
            OK, så ... - Klaus K. (17-01-2002 01:00:49)

  • I biver nød til at komme... - Stef...!!! (16-01-2002 09:47:38)
            Javel, men ... - Klaus K. (17-01-2002 00:59:16)
                 det har du ret i...!!! - stef (21-01-2002 10:52:19)

  • "Aldrig undvære dig" - Frank (14-01-2002 16:25:21)
            Hej Frank - hvor fedt ... ! - Klaus K. (14-01-2002 18:26:11)

  • Hvor Længe Vil Du Ydmyge Dig? - Marie (01-10-2002 19:46:22)
            Øhh - mig ... ? - Klaus K. (01-11-2002 02:04:15)
                 Øhh - dig? - Marie (01-11-2002 07:20:44)

  • For det er det smukkeste! - Christina (01-10-2002 17:19:57)
            Hvor er det skønt, Christina ... - Klaus K. (01-10-2002 18:05:45)
                 Næææhhh, nu må du høre, sæde onkel Tjelle! - Christina E. (01-11-2002 10:56:01)
                      Desværre ikke ... - Klaus K. (01-12-2002 02:04:56)

  • Mange Tak - Lennart (01-03-2002 20:04:06)
            Det er os, der takker ... - Klaus K. (01-06-2002 22:55:57)
            Øhh - er jeg dum? - Klaus K. (01-07-2002 11:13:05)

  • Langelandsfestival 2002 - Majse (30-12-2001 21:23:39)
            SÅDAN!!! - Onkel Stjernly (31-12-2001 15:41:49)

  • "En dejlig morgen" uploadet - Webmaster (25-12-2001 15:17:22)

  • Bange for at miste dig! - Kathrine (22-12-2001 22:05:26)
            Du skal ikke være bange ... ;-) - Klaus K. (23-12-2001 23:44:16)
                 Også bange - Lonnie (26-12-2001 21:24:19)
                 Tak for hjælpen.....! - Kathrine (01-03-2002 13:48:02)
                 Kan du hjælpe mig nu.....? - Kathrine (01-07-2002 14:50:25)

  • hejza - anika (19-12-2001 09:11:22)
            Hey Anika - Klaus K. (19-12-2001 11:37:45)

  • I har gjort det igen ...! - Tine Krabbe (17-12-2001 17:12:20)
            Er det nu vi ska være nøgne ...? - Klaus K. (18-12-2001 13:15:52)

  • Kan I hjælpe mig? - Sommerlund (15-12-2001 12:16:04)
            "En dejlig morgen" - om at nå bunden ... - Klaus K. (15-12-2001 12:37:53)
                 en dejlig morgen - Heidi Maisted (16-12-2001 12:43:40)
                      Findes på film-CD - Klaus K. (16-12-2001 23:37:13)

  • Hej igen - Maya og Allan (12-12-2001 20:59:36)
            Hej igen- igen - Rie Rasmussen (14-12-2001 11:27:35)

  • Støtter I ? - x (12-12-2001 19:28:57)
            Bare et spørgsmål - Heidi Maisted (13-12-2001 01:22:08)
            Top secret - Hemmelig agent 01xB (13-12-2001 12:10:51)
                      Indlæg fjernet af Jørgen - Heidi Maisted (13-12-2001 13:10:14)
                           Indlæg fjernet af Jørgen - Heidi Maisted (16-12-2001 10:01:33)

  • Fed cd - FINN CHRISTIANSEN (12-09-2001 02:39:33)
            Tak, Finn - Klaus K. (12-10-2001 02:08:05)

  • Hej - Maria Qwist (07-12-2001 21:18:23)
            Er du mon i familie med Steffen ...? - Klaus K. (07-12-2001 22:48:45)
                 Qwist - Maria qwist (12-10-2001 19:51:45)
                      Vi må finde ud af det ... - Klaus K. (12-10-2001 20:30:28)

  • LIVE CD´EN!!!!! - Mathilde (12-05-2001 13:15:16)
            Hvor skønt, Mathilde - Klaus K. (12-05-2001 17:45:17)

  • Til onkel - Heidi Maisted (12-02-2001 20:16:24)
            Grauballemanden - Onkel Stjernly (12-02-2001 23:31:20)
                 For fed humor (griner) - Hei Di, da dum, da dej, tra li tra .. (12-03-2001 01:27:48)

  • Billeder af Morten Bolvig - Bente Svejdahl Hyldgaard (12-02-2001 00:40:12)
            Hvor ? please! - jan (12-02-2001 14:45:18)

  • Tanker til eftertanke - Heidi Maisted (30-11-2001 12:33:46)
            Wauw, for et indlæg, Heidi ... ! - Klaus K. (12-01-2001 13:19:48)
                 Fedt og ærligt svar - men her kommer mér (griner) - Heidi Maisted (12-01-2001 16:47:18)
                      Nu må jeg vist hellere bryde ind. - Rei Rasmussen (12-01-2001 21:48:44)
                           supert Rie - Heidi Maisted (12-01-2001 22:34:56)

  • Jeg havde jeres nye cd med til fest - Heidi Maisted (27-11-2001 23:39:49)
            Heidi hvor skønt..... :o) - Onkel Stjernly (28-11-2001 00:48:33)
                 Hej Onkel - Heidi Maisted (30-11-2001 12:53:01)

  • Hjælp os... - Nadja Kamper (23-11-2001 13:18:36)
            Hvad vil I vide ...? - Klaus K. (25-11-2001 00:37:41)

  • glædesfest - Ramus Kierkegaard Galsbo (18-11-2001 20:01:32)
            Skriv os en mail - Klaus K. (19-11-2001 09:35:26)

  • Glædelig Jul og en lille bøn - Nina Juul Nielsen (18-11-2001 17:05:21)
            Vi kommer, vi kommer ... ! - Klaus K. (19-11-2001 09:33:38)

  • konkurrence - Christel (17-11-2001 20:33:46)
            Hitlisten er ikke korrekt alligevel - Webmaster (19-11-2001 09:31:03)

  • koncerter - kirsten (17-11-2001 18:28:21)
            Hvis I vil have os... - Rie Rasmussen (20-11-2001 08:48:57)

  • Jeg vil bare vinde den fede livecd! - Eva (16-11-2001 18:23:43)
            Held og Lykke - Rie Rasmussen (20-11-2001 08:42:14)

  • Live 2001: "It kicks ass!" - Rain Katana de Leon (15-11-2001 23:53:08)

  • Hvornår???? - Claus (15-11-2001 17:24:10)
            Du skal hente den selv ... - Klaus K. (15-11-2001 17:31:28)
                 Jamen altså........ - Claus (19-11-2001 15:54:02)

  • Nyt Nummer "En dejlig morgen "??????? - Ole og Anette (13-11-2001 18:08:22)
            Yes - en film-sang - Klaus K. (13-11-2001 18:54:12)

  • Life CD - hans mürkens (11-11-2001 23:56:31)

  • hvor er han henne???????? - allan (11-11-2001 18:29:12)
            Ja - hvor er han henne? - Klaus K. (11-11-2001 21:19:33)

  • Super flot Live-Cd!!!!! - Pia Ejstrup Christensen (11-09-2001 23:07:05)
            Tusind tak :o) :o) :o) - Onkel Stjernly (11-10-2001 14:11:34)

  • Sådan !! - Kim Hansen (11-08-2001 16:24:11)
            Næ - vi lever skam ..! - Klaus K. (14-11-2001 01:14:34)

  • Jeg har lige fået jeres nye live-cd med posten, og .......... - Lotte Astrup (11-02-2001 20:19:11)
            Viborg 2002 - Onkel Stjernly (11-04-2001 23:10:06)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    27-06-2026 20:43:10