Keyboards - Oberst Bolvig (20-01-2002 14:18:50) Hej Judith - vedr. Tøsedrengene - Klaus K. (20-01-2002 14:26:26) OK, så ... - Klaus K. (17-01-2002 01:00:49) Javel, men ... - Klaus K. (17-01-2002 00:59:16) det har du ret i...!!! - stef (21-01-2002 10:52:19) Hej Frank - hvor fedt ... ! - Klaus K. (14-01-2002 18:26:11) Øhh - mig ... ? - Klaus K. (01-11-2002 02:04:15) Øhh - dig? - Marie (01-11-2002 07:20:44) Hvor er det skønt, Christina ... - Klaus K. (01-10-2002 18:05:45) Næææhhh, nu må du høre, sæde onkel Tjelle! - Christina E. (01-11-2002 10:56:01) Desværre ikke ... - Klaus K. (01-12-2002 02:04:56) Det er os, der takker ... - Klaus K. (01-06-2002 22:55:57) Øhh - er jeg dum? - Klaus K. (01-07-2002 11:13:05) SÅDAN!!! - Onkel Stjernly (31-12-2001 15:41:49) Du skal ikke være bange ... ;-) - Klaus K. (23-12-2001 23:44:16) Også bange - Lonnie (26-12-2001 21:24:19) Tak for hjælpen.....! - Kathrine (01-03-2002 13:48:02) Kan du hjælpe mig nu.....? - Kathrine (01-07-2002 14:50:25) Hey Anika - Klaus K. (19-12-2001 11:37:45) Er det nu vi ska være nøgne ...? - Klaus K. (18-12-2001 13:15:52) "En dejlig morgen" - om at nå bunden ... - Klaus K. (15-12-2001 12:37:53) en dejlig morgen - Heidi Maisted (16-12-2001 12:43:40) Findes på film-CD - Klaus K. (16-12-2001 23:37:13) Hej igen- igen - Rie Rasmussen (14-12-2001 11:27:35) Bare et spørgsmål - Heidi Maisted (13-12-2001 01:22:08) Top secret - Hemmelig agent 01xB (13-12-2001 12:10:51) Indlæg fjernet af Jørgen - Heidi Maisted (13-12-2001 13:10:14) Indlæg fjernet af Jørgen - Heidi Maisted (16-12-2001 10:01:33) Tak, Finn - Klaus K. (12-10-2001 02:08:05) Er du mon i familie med Steffen ...? - Klaus K. (07-12-2001 22:48:45) Qwist - Maria qwist (12-10-2001 19:51:45) Vi må finde ud af det ... - Klaus K. (12-10-2001 20:30:28) Hvor skønt, Mathilde - Klaus K. (12-05-2001 17:45:17) Grauballemanden - Onkel Stjernly (12-02-2001 23:31:20) For fed humor (griner) - Hei Di, da dum, da dej, tra li tra .. (12-03-2001 01:27:48) Hvor ? please! - jan (12-02-2001 14:45:18) Wauw, for et indlæg, Heidi ... ! - Klaus K. (12-01-2001 13:19:48) Fedt og ærligt svar - men her kommer mér (griner) - Heidi Maisted (12-01-2001 16:47:18) Nu må jeg vist hellere bryde ind. - Rei Rasmussen (12-01-2001 21:48:44) supert Rie - Heidi Maisted (12-01-2001 22:34:56) Heidi hvor skønt..... :o) - Onkel Stjernly (28-11-2001 00:48:33) Hej Onkel - Heidi Maisted (30-11-2001 12:53:01) Hvad vil I vide ...? - Klaus K. (25-11-2001 00:37:41) Skriv os en mail - Klaus K. (19-11-2001 09:35:26) Vi kommer, vi kommer ... ! - Klaus K. (19-11-2001 09:33:38) Hitlisten er ikke korrekt alligevel - Webmaster (19-11-2001 09:31:03) Hvis I vil have os... - Rie Rasmussen (20-11-2001 08:48:57) Held og Lykke - Rie Rasmussen (20-11-2001 08:42:14) Du skal hente den selv ... - Klaus K. (15-11-2001 17:31:28) Jamen altså........ - Claus (19-11-2001 15:54:02) Yes - en film-sang - Klaus K. (13-11-2001 18:54:12) Ja - hvor er han henne? - Klaus K. (11-11-2001 21:19:33) Tusind tak :o) :o) :o) - Onkel Stjernly (11-10-2001 14:11:34) Næ - vi lever skam ..! - Klaus K. (14-11-2001 01:14:34) Viborg 2002 - Onkel Stjernly (11-04-2001 23:10:06) | ||
|