FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • 1000 tak - Bianca Nielsen (19-04-2005 22:46:28)
            Selv tak :o) - Onkel Darkness (20-04-2005 19:56:43)

  • dvd/cd - kristine andersen (19-04-2005 10:18:59)

  • Fed Koncert I Slagelse - Irene Larsen (17-04-2005 09:15:40)
            Hæs? - Rie Rasmussen (18-04-2005 14:57:08)

  • en hilsen fra Madsen & Franck - Madsen& Franck (16-04-2005 21:26:48)
            Hvem vil de ligne?? - Rie Rasmussen (18-04-2005 14:53:54)
                 det er da dig Rie!! - Madsen og Franck (18-04-2005 17:14:11)

  • de burde være misundelige!!! - ARS (16-04-2005 20:08:04)
            Misundelse?? - Rie Rasmussen (18-04-2005 14:49:41)

  • super fed koncert 15. april i torvehallerne - laursen (16-04-2005 11:43:52)
            Rie! - Onkel Stanley (16-04-2005 12:10:38)
            de burde være misundelige!!! - ARS (16-04-2005 20:05:19)

  • hæklede huer!!!! - malene (15-04-2005 23:43:11)
            Nålen gløder allerede! - Onkel Stanley (16-04-2005 03:15:14)

  • Yes Yes Så Er Det Ved Og Være Lørdag - Irene Larsen (14-04-2005 22:23:54)
            Verdens bedste publikum! - Onkel Stanley (15-04-2005 10:25:54)
                 Verdens Bedste Band - Irene Larsen (15-04-2005 11:11:56)

  • OBS: Ekstra koncert i Pumpehuset 4. maj - DmD (14-04-2005 19:19:43)

  • Flere Koncerter på Sjælland?? - Belinda (14-04-2005 11:01:30)

  • Hjælp - Mia (14-04-2005 10:00:40)

  • Forrygende koncert! - Mette (13-04-2005 21:03:44)
            Fest! - Rie R (14-04-2005 14:07:55)

  • Så er billetterne sikret :-) - Anja (13-04-2005 14:26:52)
            Super. - Rie R (13-04-2005 14:37:53)

  • Billetter søges til pumpehuset den 30. april!! - Pia (04-11-2005 17:31:42)
            spisning - Mia (04-11-2005 20:18:03)
                 Udsolgt ... ? - Klaus K (04-12-2005 02:01:40)
                      En chance ... - Klaus K (13-04-2005 22:39:56)

  • Til Klaus - Bjarke (04-11-2005 16:39:32)
            Tjener på bakken ... ? - Klaus K (13-04-2005 23:25:36)

  • deres anden ungdom - John Dee aka Smukke Madsen (04-11-2005 13:05:08)
            enig - Annegrethe (04-11-2005 20:05:23)
                 Menuen på "Morfars" - Klaus K (04-12-2005 01:50:44)

  • Fed aften på Sønderborghus - TAK for det! - Lenette (04-11-2005 08:32:15)
            Hårdt arbejde - Rie R (04-12-2005 12:47:29)

  • TAK for en fantastisk koncert - Marianne (04-10-2005 21:38:13)
            Mavedans! - Onkel Stanley (04-12-2005 09:00:05)

  • Autografer - Rikke (04-10-2005 19:41:48)
            Efter vores koncerter ... - Klaus K (04-10-2005 21:11:02)

  • Tak for i går! - Mette Nymark (04-10-2005 11:09:07)
            Gør hva du vil :o) - Onkel Stanley (04-12-2005 15:30:00)

  • Efterlysning: Dorit Spahrbier - Benny Dahl (04-09-2005 16:52:11)
            Måske her ... - Klaus K (04-10-2005 04:00:31)

  • TIL KLaus - Hej Klaus (04-09-2005 00:26:55)
            Noder til DmD-sange - Klaus K (04-10-2005 12:44:26)

  • forskud - marianne knudsen (04-08-2005 21:41:39)
            Glæderne på forskud - Rie R (04-12-2005 12:43:54)

  • Halløj. - Mette Nymark (04-08-2005 14:50:44)
            Alt i orden, Mette! - Onkel Stanley (04-09-2005 14:01:45)

  • UHA UHA hvor vi glæder os.... - Tommy (04-07-2005 13:04:27)
            hvad fedter du for - John Dee aka Smukke Madsen (04-07-2005 17:44:36)
                 at DMD må blive ved.... - Tommy (og mange andre) (04-07-2005 19:39:41)

  • Tak for en god aften - Anne Mette (04-07-2005 11:27:42)
            Vi vil gøre vort bedste :o) - Onkel Stanley (04-08-2005 01:40:03)

  • Fed koncert.. - Monika (04-06-2005 14:08:42)
            Hej tøser :o) - Onkel Darkness (04-06-2005 15:09:38)

  • UNDSKYLDNING TIL RIE - maria (04-05-2005 00:15:20)
            Det er sgu OK. - Rie (04-05-2005 09:32:17)

  • "Den lille frække på næsen" - Madsen & Franck (04-03-2005 20:35:36)
            Herligt :o) - Onkel Stanley (04-05-2005 10:28:57)
                 See you :-) - Madsen og Franck (04-05-2005 17:23:22)
                      Hyggeligt! :o) - Onkel Stanley (04-05-2005 18:49:45)

  • Når en høstak falder til jorden....... - Malou, Sarah, Dorte og Mogens (04-03-2005 01:09:29)
            Sov Pastoren? - Onkel Stanley (04-05-2005 11:50:43)

  • Ekstra koncert Train, Århus 3. juni - DmD (04-02-2005 18:03:49)

  • Sådan skulle den skæres - Mette F (04-02-2005 17:40:21)
            Et sprog geni ... - Klaus K (04-05-2005 01:38:39)
                 Æ-sproget - Onkel Stanley (04-06-2005 17:59:07)
                      Det danske sprog.... - Mette F (04-11-2005 00:41:04)
                           Det dejlige danske æ-spræ! - Onkel Stanley (18-04-2005 11:21:11)

  • super godt koncerten, - benjamin camillo (04-02-2005 02:24:13)
            Tillykke med livet. - Rie R (04-06-2005 12:25:34)

  • Hjælp - Ran.S Lirap (04-01-2005 21:27:15)
            Aprilsnar - John Dee aka Smukke Madsen (04-02-2005 08:55:31)

  • 4 stk billetter sælges til Train 1. april - Jonas (04-01-2005 11:03:35)
            JAAAAAA tak... - Pia Godiksen (04-01-2005 17:01:51)

  • Fanget på støtte-benet - Dennis Jensen (31-03-2005 18:50:21)
            I er kanon i Viborg - Rie R (31-03-2005 21:03:11)

  • udlært og håber på fede dmd oplevelser - tommy (31-03-2005 09:21:08)
            Tillykke Tommy! - Onkel Stanley (31-03-2005 11:39:12)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    24-06-2026 20:19:01