Selv tak :o) - Onkel Darkness (20-04-2005 19:56:43) Hæs? - Rie Rasmussen (18-04-2005 14:57:08) Hvem vil de ligne?? - Rie Rasmussen (18-04-2005 14:53:54) det er da dig Rie!! - Madsen og Franck (18-04-2005 17:14:11) Misundelse?? - Rie Rasmussen (18-04-2005 14:49:41) Rie! - Onkel Stanley (16-04-2005 12:10:38) de burde være misundelige!!! - ARS (16-04-2005 20:05:19) Nålen gløder allerede! - Onkel Stanley (16-04-2005 03:15:14) Verdens bedste publikum! - Onkel Stanley (15-04-2005 10:25:54) Verdens Bedste Band - Irene Larsen (15-04-2005 11:11:56) Fest! - Rie R (14-04-2005 14:07:55) Super. - Rie R (13-04-2005 14:37:53) spisning - Mia (04-11-2005 20:18:03) Udsolgt ... ? - Klaus K (04-12-2005 02:01:40) En chance ... - Klaus K (13-04-2005 22:39:56) Tjener på bakken ... ? - Klaus K (13-04-2005 23:25:36) enig - Annegrethe (04-11-2005 20:05:23) Menuen på "Morfars" - Klaus K (04-12-2005 01:50:44) Hårdt arbejde - Rie R (04-12-2005 12:47:29) Mavedans! - Onkel Stanley (04-12-2005 09:00:05) Efter vores koncerter ... - Klaus K (04-10-2005 21:11:02) Gør hva du vil :o) - Onkel Stanley (04-12-2005 15:30:00) Måske her ... - Klaus K (04-10-2005 04:00:31) Noder til DmD-sange - Klaus K (04-10-2005 12:44:26) Glæderne på forskud - Rie R (04-12-2005 12:43:54) Alt i orden, Mette! - Onkel Stanley (04-09-2005 14:01:45) hvad fedter du for - John Dee aka Smukke Madsen (04-07-2005 17:44:36) at DMD må blive ved.... - Tommy (og mange andre) (04-07-2005 19:39:41) Vi vil gøre vort bedste :o) - Onkel Stanley (04-08-2005 01:40:03) Hej tøser :o) - Onkel Darkness (04-06-2005 15:09:38) Det er sgu OK. - Rie (04-05-2005 09:32:17) Herligt :o) - Onkel Stanley (04-05-2005 10:28:57) See you :-) - Madsen og Franck (04-05-2005 17:23:22) Hyggeligt! :o) - Onkel Stanley (04-05-2005 18:49:45) Sov Pastoren? - Onkel Stanley (04-05-2005 11:50:43) Et sprog geni ... - Klaus K (04-05-2005 01:38:39) Æ-sproget - Onkel Stanley (04-06-2005 17:59:07) Det danske sprog.... - Mette F (04-11-2005 00:41:04) Det dejlige danske æ-spræ! - Onkel Stanley (18-04-2005 11:21:11) Tillykke med livet. - Rie R (04-06-2005 12:25:34) Aprilsnar - John Dee aka Smukke Madsen (04-02-2005 08:55:31) JAAAAAA tak... - Pia Godiksen (04-01-2005 17:01:51) I er kanon i Viborg - Rie R (31-03-2005 21:03:11) Tillykke Tommy! - Onkel Stanley (31-03-2005 11:39:12) | ||
|