FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • "Hallo hvor det kogte" !!! - Berit og Majbritt (30-03-2005 18:28:03)
            Det må man nok sige! - Onkel Stanley (31-03-2005 11:45:45)

  • Kan det passe?? - Pia Godiksen (30-03-2005 11:50:33)
            Udsolgt ... - Klaus K (30-03-2005 15:19:06)

  • Komliment til Rie - Annegrethe (29-03-2005 13:48:03)
            kompliment - Annegrethe (29-03-2005 13:48:45)
            Tak!! - Rie R (29-03-2005 19:26:50)
                      dine skindbukser... - Annegrethe (29-03-2005 19:35:55)

  • Forstenet - Ingelise Bisgaard (28-03-2005 19:27:01)
            Til jordens dejligste kollega - Karina Modig (28-03-2005 20:34:47)

  • Målløs - Ingelise Bisgaard (28-03-2005 19:25:59)
            Bedre sent end aldrig! - Rie R (30-03-2005 00:00:34)

  • En dejlig påske - Karina Modig (28-03-2005 18:42:35)
            venter også.. - Annegrethe (28-03-2005 21:05:39)
                 rettelse... - Annegrethe (28-03-2005 22:01:41)
                      Ajj hvor sjovt ... - Karina (29-03-2005 08:16:54)
                           kan godt se dig.. - Annegrethe (29-03-2005 11:48:27)
                                Hmm hvor er du???? - Karina (29-03-2005 12:43:18)
            I er de bedste - Rie R (29-03-2005 00:34:50)
                                          Tusind tak - Karina (29-03-2005 08:32:51)
            Tusind tak - Ingelise Bisgaard (29-03-2005 08:02:45)
                                                    Selv tak Ingelise - Karina (29-03-2005 08:50:02)

  • Tak for en fed oplevelse - Lars Hegelund (28-03-2005 17:37:26)
            Lød Tøsedrengene godt eller... - Rie R (29-03-2005 00:24:06)

  • tusind tak... - tina iversen (28-03-2005 11:18:22)
            Bedre og bedre - Rie R (29-03-2005 00:19:35)

  • Onkel Stanleys alder afsløret - Daniel Stjernholm Andersen (28-03-2005 01:29:29)
            Ups ... - Klaus K (28-03-2005 02:53:00)

  • Hej alle - vi er hjemme igen ... ! - DmD (27-03-2005 12:59:57)
            velkommen hjem - Annegrethe (27-03-2005 18:48:31)
            Velkommen tilbage..... - Kristian E. Lundgreen (27-03-2005 20:12:37)
            Det lyder spændende ;) - Daniel Stjernholm Andersen (28-03-2005 00:19:17)
            esbjerg--- kasper - john larsen (28-03-2005 11:07:12)

  • Tusind tak! - Keld Hansen (27-03-2005 11:22:39)

  • Tak fra tøserne i Viborg -I er bare for seje - Pia (26-03-2005 15:04:16)
            I lige måde - Rie R (29-03-2005 00:15:48)

  • Påske - Gække (26-03-2005 12:23:48)
            Gætteri - Rie R (29-03-2005 23:56:16)
                 Påskeæg - Gække (30-03-2005 11:46:19)

  • DET HAR VÆRET EN LANG............ - Malou, Dorte og Mogens (26-03-2005 01:01:39)
            Påskeægget! - Onkel Stanley (31-03-2005 14:28:03)

  • Viborg koncerten længe leve... - Annika (26-03-2005 00:42:40)
            At give og tage - Rie R (29-03-2005 00:09:27)
                 Rettelse fra Rie !! - Rie R (29-03-2005 00:52:31)
                      Er I derude ... ? - Klaus K (31-03-2005 23:46:33)

  • Minder.. - Camilla (25-03-2005 16:23:50)
            Gode minder - Rie R (29-03-2005 23:54:00)
                 Du er sgu den bedste. - Camilla (30-03-2005 12:24:45)

  • 1000 tak!!! - Per og Kristina (25-03-2005 12:47:34)
            Vi prøver at huske - Rie R (29-03-2005 23:49:52)

  • Hej alle - vi kører rundt i tyk tåge ... - DmD (25-03-2005 11:25:58)

  • Tusind mange tak! - Sarah Kyndesen (24-03-2005 22:37:35)
            Hovsa! - Sarah Kyndesen (24-03-2005 22:40:44)
                 Hi Sarah - Rie R (30-03-2005 00:03:36)

  • Endnu engang ros til jer... - Stine Nikolajsen (24-03-2005 18:46:34)
            Vi ses - Rie Rasmussen (25-03-2005 11:35:11)

  • DmD nr. 8 på salgslisten over DK-udgivelser - Anders Bo P./Latin Dance Band (24-03-2005 12:34:20)

  • Festival konkurrence - RB (24-03-2005 08:52:45)
            Det kommer, det kommer - Webmaster (25-03-2005 10:54:52)

  • Vi tager fire dage på TOUR ... - DmD (23-03-2005 14:51:36)
            Hæs fra i aftes.. - Annegrethe (24-03-2005 10:03:53)
                 hej annegrethe :O) - Onkel Stanley (29-03-2005 01:52:20)
                      næste gang.. - Annegrethe (29-03-2005 11:41:40)

  • Vi glæder os til at se jer i aften - Line. (23-03-2005 13:14:06)
            Tillykke på forhånd! - Onkel Stanley (23-03-2005 13:25:45)

  • Nyk.F 23.3 - Annegrethe (23-03-2005 11:48:14)
            Hej Annegrethe! - Onkel Stanley (23-03-2005 13:17:44)

  • det var godt - Julie (22-03-2005 20:34:31)
            Tak. - Rie Rasmussen (23-03-2005 00:19:32)

  • Vi glæder os! - Keld Lykke (21-03-2005 21:17:32)
            Og hvad tror du vi gør ... ? - Klaus K. (22-03-2005 01:35:01)
                 Pastoren - John Dee aka Smukke Madsen (22-03-2005 01:45:10)
                      Nu må du lige huske på ... - Klaus K (22-03-2005 02:22:51)
                           næ næ Gode Hr nu er vi vist glemsomme - John Dee aka Smukke Madsen (22-03-2005 15:04:57)
                                Det må være pillerne ... - Klaus K. (23-03-2005 02:36:49)
                                     fyyy - John Dee aka Smukke Madsen (25-03-2005 21:35:52)

  • Pumpehuset udsolgt... - Charlotte (21-03-2005 18:22:43)
            Stadig billetter tilbage ... - Klaus K (23-03-2005 02:34:24)
                 Ja, det fandt vi ud af... - Charlotte (23-03-2005 14:07:40)

  • Himmelsk stjerne .... - Jens Erik Olsen (21-03-2005 14:11:30)
            hold da op - hvor flot - Mia (21-03-2005 22:13:46)

  • En fælles musikglæde- 2 generationer. - Anne (21-03-2005 11:03:06)
            Flere generationer. - Rie Rasmussen (23-03-2005 00:15:29)

  • FED KONCERT - Mette (21-03-2005 10:03:32)
            Møllers!! - Rie Rasmussen (23-03-2005 00:09:19)

  • Fed koncert - Maja Bruun Madsen (20-03-2005 23:21:26)
            Heldige... - Rie Rasmussen (23-03-2005 00:07:22)
            Savner at høre fra dig - André Eiby (13-11-2010 02:33:50)

  • JUUHUUUUUUUUU - Tpmmy (20-03-2005 14:37:31)
            Smukke hilsner - Rie Rasmussen (20-03-2005 19:12:57)

  • Fed stemning i næstved lørdag. - Stine Nikolajsen (20-03-2005 13:30:01)
            Meget interessant læsning - Rie Rasmussen (20-03-2005 19:09:45)

  • feeed koncert... - Ole (20-03-2005 13:07:20)
            Stor betydning - Rie Rasmussen (20-03-2005 18:59:48)

  • Kanon... - Heidi (20-03-2005 10:43:35)
            Skudt godt afsted. - Rie Rasmussen (20-03-2005 18:55:30)

  • Koncerten i Næstved - Flemming Møss (20-03-2005 00:09:39)
            For gammel?? - Rie Rasmussen (20-03-2005 18:52:32)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    24-06-2026 21:56:21