FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Portalen - tak og tillykke! - Jens Jakobsen (19-03-2005 21:04:35)
            Selv tak - Rie Rasmussen (21-03-2005 14:01:07)

  • Hun er da den bedste ! - Tina (19-03-2005 17:25:25)
            Ind under huden... - Rie Rasmussen (20-03-2005 18:41:14)

  • Kanonfed koncert i Portalen i aftes !!!!!! - Tina & Anette (19-03-2005 15:35:03)
            God start - Rie R (20-03-2005 18:37:10)

  • Ballerup Kræmmer Festival 2005? - Carina Sørensen (19-03-2005 13:14:46)
            Nej - ikke endnu ... - Klaus K (19-03-2005 13:49:47)
                 Det er en aftale ;o) - Carina Sørensen (20-03-2005 17:22:33)

  • Så fik vi skudt festen igang!! - Annitta (19-03-2005 08:48:43)
            Ja for søren da! - Onkel Stanley (19-03-2005 11:31:20)

  • Tak for en dejlig aften i portalen - Martin Olesen (18-03-2005 23:21:11)
            Ja det var dejligt! - Onkel Stanley (19-03-2005 00:52:18)

  • fedterøv - John Dee aka Smukke Madsen (18-03-2005 19:32:40)

  • ej det er jo bare pjat... - Mia og Sarah (18-03-2005 16:52:52)

  • URBAN aner ikke hvad de taler om !! - Nina Weidemann, DmD-shop (18-03-2005 15:40:43)
            Urban - Jan Lehmann (18-03-2005 16:56:31)

  • Urban skal ikke ha lov at svine Jer til - Tina Caldana (18-03-2005 13:17:51)

  • "Hvem ska vi rakke ned idag..?!" - Vibeke (18-03-2005 12:45:12)

  • Nibe Festival - Kristina Melica (17-03-2005 16:37:23)
            Vi kan ikke love noget ... - Klaus K (18-03-2005 00:47:13)

  • DmD-interview i Urban i dag!!! - Charlotte Villumsen (17-03-2005 08:22:44)
            He-he - sjovt ... - Klaus K (17-03-2005 12:45:10)
                 Vi er klar!!! - Charlotte (17-03-2005 15:42:41)
                      Godt, Charlotte - det er vi osse :-) - Klaus K. (18-03-2005 00:32:46)
                           Loooool - Charlotte (18-03-2005 07:56:56)

  • Bange for at miste dig - Kim Christensen (16-03-2005 20:39:07)
            Prøv her ... - Klaus K (16-03-2005 21:26:48)

  • Forespørgsel - Tanja (15-03-2005 13:10:01)
            Regn ikke med det - Klaus K (15-03-2005 18:00:17)
                 Okay:) - Tanja (15-03-2005 19:10:55)

  • Skøøønt - Tanja (15-03-2005 11:01:14)

  • I ser så klar ud.... - Søren Engelbredt (15-03-2005 08:56:23)
            Hej Søren! - Onkel Stanley (15-03-2005 11:42:00)

  • Nyt på DmDSupport.dk - Charlotte Villumsen (14-03-2005 18:24:41)

  • "Kære Lillesøster" på Tour 2005? - René (14-03-2005 08:41:04)
            Måske ... ;-) - Klaus K (14-03-2005 12:28:35)
                 He he he... - René (14-03-2005 14:26:33)

  • Ka`ikk`la`vær` - Tommy (03-12-2005 22:32:55)
            Opmuntring - Rie Rasmussen (13-03-2005 12:52:13)

  • Kære Onkler - Mette F (03-12-2005 18:24:08)
            Vores livs historie - Onkel Tjelly (14-03-2005 12:37:25)
                 Jamen..... - Mette F (16-03-2005 00:34:02)
                      Hehe - det ser vi frem til :-) - Klaus K (16-03-2005 01:22:06)
                           altså....... det lød bare sjovt...... - Mette F (16-03-2005 18:45:10)
                                Øøhh - hvad og hvor ... ? - Klaus K. (16-03-2005 21:28:10)
                                     Whalers(er det mon stavet rigtigt)..... hæhæ - Mette F (18-03-2005 19:43:01)

  • Hej - vi er hjemme igen ... ! - DmD (03-11-2005 01:12:32)

  • Hyldest konkurrence ? - Steen (03-10-2005 23:04:40)
            Kanon ide - Heidi M (03-11-2005 01:10:19)
                 Hemmelig - John Dee aka Smukke Madsen (03-12-2005 13:03:23)
            dmdsupport - Mia (03-11-2005 22:05:57)
            Ros til billedet - Heidi M (21-03-2005 03:02:42)

  • Live CD - Irene Larsen (03-09-2005 21:54:07)

  • En lille hilsen fra Samsø ... :-) - DmD (03-08-2005 18:13:57)
            Forslag ;-) - Charlotte (03-08-2005 21:03:03)
            Rap hva synes forum ?? - Heidi M (03-09-2005 09:32:10)
                      Rap - Irene Larsen (03-09-2005 21:42:18)

  • Artikel i Urban. - Jan Lehmann (03-07-2005 12:24:34)

  • Hej - vi er i øve-lejr ... - Klaus K. (03-06-2005 23:58:00)
            Forslag til sange på Tour 2005 - Klaus K. (03-07-2005 00:00:36)
                 foreslag - John Dee aka Smukke Madsen (03-07-2005 01:45:34)
                 Forslag - Irene Larsen (03-07-2005 08:56:08)
                           Forslag - Jan Lehmann (03-07-2005 09:12:46)
                                Sjovt! - Mia (03-07-2005 14:47:55)
                 Kunne det ikke være liiiidt sjovt... - Mette F (03-08-2005 19:22:50)

  • sang - marianne knudsen (03-05-2005 16:12:40)
            Fedt! - Onkel Stanley (03-05-2005 17:35:17)

  • DVD - jack jensen (03-05-2005 14:38:13)
            Hej Jack! - Onkel Stanley (03-05-2005 17:40:49)

  • Musikk, god musikk, - Gunnar Haagensen (03-04-2005 11:39:03)

  • Hej alle i søde mennesker! - Rie Rasmussen (03-02-2005 10:34:47)

  • fed dvd - Lonni Andersen (03-02-2005 09:56:23)
            Tak Lonni ... - Klaus K (03-04-2005 01:49:32)

  • Fed 5.1 Surround lyd på DVD´en - René (03-01-2005 16:25:41)
            Ja for fanden ... - Klaus K (03-04-2005 01:37:38)

  • Tillykke til Rie - Kristina Melica (03-01-2005 15:13:05)

  • Happy B-Day - Mia (03-01-2005 13:22:22)

  • Tillykke - Irene Larsen (03-01-2005 12:37:41)

  • Tillykke! - Christina Pilested (03-01-2005 11:18:43)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    24-06-2026 23:32:15