| Forum navn: Skriv hva du vil ... Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge
Læs et indlæg ved at klikke på titlen. |
Portalen - tak og tillykke! - Jens Jakobsen (19-03-2005 21:04:35) Selv tak - Rie Rasmussen (21-03-2005 14:01:07)
Hun er da den bedste ! - Tina (19-03-2005 17:25:25) Ind under huden... - Rie Rasmussen (20-03-2005 18:41:14)
Kanonfed koncert i Portalen i aftes !!!!!! - Tina & Anette (19-03-2005 15:35:03) God start - Rie R (20-03-2005 18:37:10)
Ballerup Kræmmer Festival 2005? - Carina Sørensen (19-03-2005 13:14:46) Nej - ikke endnu ... - Klaus K (19-03-2005 13:49:47) Det er en aftale ;o) - Carina Sørensen (20-03-2005 17:22:33)
Så fik vi skudt festen igang!! - Annitta (19-03-2005 08:48:43) Ja for søren da! - Onkel Stanley (19-03-2005 11:31:20)
Tak for en dejlig aften i portalen - Martin Olesen (18-03-2005 23:21:11) Ja det var dejligt! - Onkel Stanley (19-03-2005 00:52:18)
fedterøv - John Dee aka Smukke Madsen (18-03-2005 19:32:40)
ej det er jo bare pjat... - Mia og Sarah (18-03-2005 16:52:52)
URBAN aner ikke hvad de taler om !! - Nina Weidemann, DmD-shop (18-03-2005 15:40:43) Urban - Jan Lehmann (18-03-2005 16:56:31)
Urban skal ikke ha lov at svine Jer til - Tina Caldana (18-03-2005 13:17:51)
"Hvem ska vi rakke ned idag..?!" - Vibeke (18-03-2005 12:45:12)
Nibe Festival - Kristina Melica (17-03-2005 16:37:23) Vi kan ikke love noget ... - Klaus K (18-03-2005 00:47:13)
DmD-interview i Urban i dag!!! - Charlotte Villumsen (17-03-2005 08:22:44) He-he - sjovt ... - Klaus K (17-03-2005 12:45:10) Vi er klar!!! - Charlotte (17-03-2005 15:42:41) Godt, Charlotte - det er vi osse :-) - Klaus K. (18-03-2005 00:32:46) Loooool - Charlotte (18-03-2005 07:56:56)
Bange for at miste dig - Kim Christensen (16-03-2005 20:39:07) Prøv her ... - Klaus K (16-03-2005 21:26:48)
Forespørgsel - Tanja (15-03-2005 13:10:01) Regn ikke med det - Klaus K (15-03-2005 18:00:17) Okay:) - Tanja (15-03-2005 19:10:55)
Skøøønt - Tanja (15-03-2005 11:01:14)
I ser så klar ud.... - Søren Engelbredt (15-03-2005 08:56:23) Hej Søren! - Onkel Stanley (15-03-2005 11:42:00)
Nyt på DmDSupport.dk - Charlotte Villumsen (14-03-2005 18:24:41)
"Kære Lillesøster" på Tour 2005? - René (14-03-2005 08:41:04) Måske ... ;-) - Klaus K (14-03-2005 12:28:35) He he he... - René (14-03-2005 14:26:33)
Ka`ikk`la`vær` - Tommy (03-12-2005 22:32:55) Opmuntring - Rie Rasmussen (13-03-2005 12:52:13)
Kære Onkler - Mette F (03-12-2005 18:24:08) Vores livs historie - Onkel Tjelly (14-03-2005 12:37:25) Jamen..... - Mette F (16-03-2005 00:34:02) Hehe - det ser vi frem til :-) - Klaus K (16-03-2005 01:22:06) altså....... det lød bare sjovt...... - Mette F (16-03-2005 18:45:10) Øøhh - hvad og hvor ... ? - Klaus K. (16-03-2005 21:28:10) Whalers(er det mon stavet rigtigt)..... hæhæ - Mette F (18-03-2005 19:43:01)
Hej - vi er hjemme igen ... ! - DmD (03-11-2005 01:12:32)
Hyldest konkurrence ? - Steen (03-10-2005 23:04:40) Kanon ide - Heidi M (03-11-2005 01:10:19) Hemmelig - John Dee aka Smukke Madsen (03-12-2005 13:03:23) dmdsupport - Mia (03-11-2005 22:05:57) Ros til billedet - Heidi M (21-03-2005 03:02:42)
Live CD - Irene Larsen (03-09-2005 21:54:07)
En lille hilsen fra Samsø ... :-) - DmD (03-08-2005 18:13:57) Forslag ;-) - Charlotte (03-08-2005 21:03:03) Rap hva synes forum ?? - Heidi M (03-09-2005 09:32:10) Rap - Irene Larsen (03-09-2005 21:42:18)
Artikel i Urban. - Jan Lehmann (03-07-2005 12:24:34)
Hej - vi er i øve-lejr ... - Klaus K. (03-06-2005 23:58:00) Forslag til sange på Tour 2005 - Klaus K. (03-07-2005 00:00:36) foreslag - John Dee aka Smukke Madsen (03-07-2005 01:45:34) Forslag - Irene Larsen (03-07-2005 08:56:08) Forslag - Jan Lehmann (03-07-2005 09:12:46) Sjovt! - Mia (03-07-2005 14:47:55) Kunne det ikke være liiiidt sjovt... - Mette F (03-08-2005 19:22:50)
sang - marianne knudsen (03-05-2005 16:12:40) Fedt! - Onkel Stanley (03-05-2005 17:35:17)
DVD - jack jensen (03-05-2005 14:38:13) Hej Jack! - Onkel Stanley (03-05-2005 17:40:49)
Musikk, god musikk, - Gunnar Haagensen (03-04-2005 11:39:03)
Hej alle i søde mennesker! - Rie Rasmussen (03-02-2005 10:34:47)
fed dvd - Lonni Andersen (03-02-2005 09:56:23) Tak Lonni ... - Klaus K (03-04-2005 01:49:32)
Fed 5.1 Surround lyd på DVD´en - René (03-01-2005 16:25:41) Ja for fanden ... - Klaus K (03-04-2005 01:37:38)
Tillykke til Rie - Kristina Melica (03-01-2005 15:13:05)
Happy B-Day - Mia (03-01-2005 13:22:22)
Tillykke - Irene Larsen (03-01-2005 12:37:41)
Tillykke! - Christina Pilested (03-01-2005 11:18:43)
|