| Forum navn: Skriv hva du vil ... Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge
Læs et indlæg ved at klikke på titlen. |
Tillykke I to - Villumsen (03-01-2005 09:47:36)
hip hip hip hip hurrrrraaaaaaaaaaaaa - Tommy (03-01-2005 08:27:28)
Tillykke Rie - Malou,Milla, Mogens og Dorte (03-01-2005 07:55:57)
Forsinket fødselsdagshilsen - Joannes (22-02-2005 14:04:04) Hejsa Herning! - Onkel Stanley (22-02-2005 14:34:19)
Godt gået - Bente Hyldgaard (22-02-2005 05:05:05)
Hej! - Christina Pilested (21-02-2005 21:14:24) Hopsa! - Onkel Stanley (22-02-2005 10:39:23)
Forsinket tillykke til Stanley ;-) - Kristina Melica (21-02-2005 12:11:46) Tak Kristina :o) - Onkel Stanley (21-02-2005 15:00:59)
Dmd på Tv2 charlie - Tanja (20-02-2005 13:00:53)
Tillykke - Irene Larsen (20-02-2005 12:32:28) Tak Irene :o) - Onkel Stanley (20-02-2005 13:22:28)
Stort tillykke - Charlotte (20-02-2005 11:49:42) TAK! - Onkel Stanley (20-02-2005 12:59:49)
Tillykke Stanley - Malou,Milla, Mogens og Dorte (20-02-2005 01:24:42) Tak! - Onkel Stanley (20-02-2005 12:57:10)
DVD-en koger over :-) - Tommy (19-02-2005 16:10:13) Hej Tommy - det hele koger ... ! - Klaus K (21-02-2005 00:03:02) Koger over... - Tommy (24-02-2005 15:20:15)
forkert tekst-link - Steen (19-02-2005 15:38:57) Er rettet ... og tak - Klaus K (19-02-2005 18:10:49)
DR Netradio P4 - Hans K Rasmussen (18-02-2005 07:12:15) What a wonderful small world ... - Klaus K. (18-02-2005 14:28:13) DVDen - Hans Rasmussen (19-02-2005 13:33:10)
svarret på quissen - Smukke Madsen /aka John Dee (18-02-2005 01:31:19) Helt sikkert ... - Klaus K (18-02-2005 14:14:50)
DVD - Lonnie Elveng (17-02-2005 16:58:31) Hej Lonnie - Onkel Stanley (19-02-2005 16:16:31) Hehe - Lonnie Elveng (19-02-2005 18:46:50)
DmD på tv2 Charlie lørdag... - Sarah Kyndesen (17-02-2005 13:59:41) Nogen der kan optage det? - Kristina Melica (17-02-2005 18:59:58) kan heller ikk se charlie :-( - Annegrethe (17-02-2005 19:36:45) Fat mod: Her er en lile quiz - med præmie - Klaus K (18-02-2005 00:42:58) Jeg optager - Charlotte (19-02-2005 10:19:31) Twist & Shout - Jan Lehmann (19-02-2005 13:50:48) Twist - Smukke Madsen /aka John Dee (19-02-2005 16:43:31) Svar på Klaus´ spørgsmål: - Sarah Kyndesen (19-02-2005 19:53:20) Man er afskåret fra at skælde ud ... - Klaus (19-02-2005 20:26:44) Svar til quizzen... - Kristina Melica (21-02-2005 15:42:29)
Den Kære Onkel KK - John Dee aka Smukke Madsen (17-02-2005 03:02:16)
Anders from - Lajla Braad (16-02-2005 20:13:06)
Radio anmeldelse - Smukke Madsen /aka John Dee (16-02-2005 15:00:01)
Skandalen der blev til en forkølet løgn - Smukke Madsen /aka John Dee (16-02-2005 12:42:21)
DmD i P4 i dag 14.00 ... ! - Klaus K (16-02-2005 10:54:02) Lyt på din computer ... - Klaus K. (16-02-2005 11:06:15)
Skandale - John Dee aka Smukke Madsen (14-02-2005 22:46:46) Ja - det er da noget af en skandale - Klaus K (15-02-2005 01:29:29)
Super DVD... - Kat (14-02-2005 20:37:44) Vi ses i Viborg - Rie R (14-02-2005 22:09:40)
FED.:O) FED DVD - le :O) (14-02-2005 20:30:19) Gode minder - Rie R (14-02-2005 22:13:58)
Nyt fra mig... - Lone Kirk (14-02-2005 16:58:41) Sjovt at høre - Klaus K. (14-02-2005 20:32:23)
DVD med DMD - Jens (14-02-2005 16:37:27) Lillesøster. - Rie R (14-02-2005 22:03:15)
super dvd - kristine (14-02-2005 15:01:03)
Rigtig fed DVD - Torben Klint Jensen (PAPS) (14-02-2005 14:57:35) Hej Paps og Kristine :o) - Onkel Stanley (14-02-2005 17:32:14)
Rock i Holstebro - Fru Jeppesen (14-02-2005 12:04:00) En dejlig morgen .... - Onkel Stanley (15-02-2005 12:49:09)
Fabelagtigt...! - Søren Engelbredt (14-02-2005 10:50:17) Gode minder - Rie R (14-02-2005 21:54:01)
Suveræn - suveræn - suveræn - Kisser (14-02-2005 09:17:02) God fornøjelse - Rie R (14-02-2005 21:50:22)
Værd at vente på - Dorthe (13-02-2005 22:26:17) Svært at forstå. - Rie R (14-02-2005 21:45:42)
Hallo hvor det koger.... - Malou,Milla, Dorte og Mogens (13-02-2005 21:19:28) Så må I jo hellere købe en ny ;o) - Onkel Stanley (15-02-2005 11:02:36)
:0) - Christina Pilested (13-02-2005 15:44:56) Herligt, herligt !!! - Onkel Stanley (13-02-2005 18:31:06) dvd - Annegrethe (13-02-2005 19:00:58) Nykøbing Falster Teater - Onkel Stanley (14-02-2005 17:22:36)
Dmd kan i hjaelpe mig? - Tina Pedersen (13-02-2005 02:19:14)
Sådan! - Dorte (02-12-2005 19:01:47) Bobler - Rie R (14-02-2005 22:16:10) Sådan!! - Dorte (03-07-2005 13:48:41)
|