FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Tillykke I to - Villumsen (03-01-2005 09:47:36)

  • hip hip hip hip hurrrrraaaaaaaaaaaaa - Tommy (03-01-2005 08:27:28)

  • Tillykke Rie - Malou,Milla, Mogens og Dorte (03-01-2005 07:55:57)

  • Forsinket fødselsdagshilsen - Joannes (22-02-2005 14:04:04)
            Hejsa Herning! - Onkel Stanley (22-02-2005 14:34:19)

  • Godt gået - Bente Hyldgaard (22-02-2005 05:05:05)

  • Hej! - Christina Pilested (21-02-2005 21:14:24)
            Hopsa! - Onkel Stanley (22-02-2005 10:39:23)

  • Forsinket tillykke til Stanley ;-) - Kristina Melica (21-02-2005 12:11:46)
            Tak Kristina :o) - Onkel Stanley (21-02-2005 15:00:59)

  • Dmd på Tv2 charlie - Tanja (20-02-2005 13:00:53)

  • Tillykke - Irene Larsen (20-02-2005 12:32:28)
            Tak Irene :o) - Onkel Stanley (20-02-2005 13:22:28)

  • Stort tillykke - Charlotte (20-02-2005 11:49:42)
            TAK! - Onkel Stanley (20-02-2005 12:59:49)

  • Tillykke Stanley - Malou,Milla, Mogens og Dorte (20-02-2005 01:24:42)
            Tak! - Onkel Stanley (20-02-2005 12:57:10)

  • DVD-en koger over :-) - Tommy (19-02-2005 16:10:13)
            Hej Tommy - det hele koger ... ! - Klaus K (21-02-2005 00:03:02)
                 Koger over... - Tommy (24-02-2005 15:20:15)

  • forkert tekst-link - Steen (19-02-2005 15:38:57)
            Er rettet ... og tak - Klaus K (19-02-2005 18:10:49)

  • DR Netradio P4 - Hans K Rasmussen (18-02-2005 07:12:15)
            What a wonderful small world ... - Klaus K. (18-02-2005 14:28:13)
                 DVDen - Hans Rasmussen (19-02-2005 13:33:10)

  • svarret på quissen - Smukke Madsen /aka John Dee (18-02-2005 01:31:19)
            Helt sikkert ... - Klaus K (18-02-2005 14:14:50)

  • DVD - Lonnie Elveng (17-02-2005 16:58:31)
            Hej Lonnie - Onkel Stanley (19-02-2005 16:16:31)
                 Hehe - Lonnie Elveng (19-02-2005 18:46:50)

  • DmD på tv2 Charlie lørdag... - Sarah Kyndesen (17-02-2005 13:59:41)
            Nogen der kan optage det? - Kristina Melica (17-02-2005 18:59:58)
                 kan heller ikk se charlie :-( - Annegrethe (17-02-2005 19:36:45)
                      Fat mod: Her er en lile quiz - med præmie - Klaus K (18-02-2005 00:42:58)
                           Jeg optager - Charlotte (19-02-2005 10:19:31)
                                Twist & Shout - Jan Lehmann (19-02-2005 13:50:48)
                                     Twist - Smukke Madsen /aka John Dee (19-02-2005 16:43:31)
                                          Svar på Klaus´ spørgsmål: - Sarah Kyndesen (19-02-2005 19:53:20)
                                               Man er afskåret fra at skælde ud ... - Klaus (19-02-2005 20:26:44)
                           Svar til quizzen... - Kristina Melica (21-02-2005 15:42:29)

  • Den Kære Onkel KK - John Dee aka Smukke Madsen (17-02-2005 03:02:16)

  • Anders from - Lajla Braad (16-02-2005 20:13:06)

  • Radio anmeldelse - Smukke Madsen /aka John Dee (16-02-2005 15:00:01)

  • Skandalen der blev til en forkølet løgn - Smukke Madsen /aka John Dee (16-02-2005 12:42:21)

  • DmD i P4 i dag 14.00 ... ! - Klaus K (16-02-2005 10:54:02)
            Lyt på din computer ... - Klaus K. (16-02-2005 11:06:15)

  • Skandale - John Dee aka Smukke Madsen (14-02-2005 22:46:46)
            Ja - det er da noget af en skandale - Klaus K (15-02-2005 01:29:29)

  • Super DVD... - Kat (14-02-2005 20:37:44)
            Vi ses i Viborg - Rie R (14-02-2005 22:09:40)

  • FED.:O) FED DVD - le :O) (14-02-2005 20:30:19)
            Gode minder - Rie R (14-02-2005 22:13:58)

  • Nyt fra mig... - Lone Kirk (14-02-2005 16:58:41)
            Sjovt at høre - Klaus K. (14-02-2005 20:32:23)

  • DVD med DMD - Jens (14-02-2005 16:37:27)
            Lillesøster. - Rie R (14-02-2005 22:03:15)

  • super dvd - kristine (14-02-2005 15:01:03)

  • Rigtig fed DVD - Torben Klint Jensen (PAPS) (14-02-2005 14:57:35)
            Hej Paps og Kristine :o) - Onkel Stanley (14-02-2005 17:32:14)

  • Rock i Holstebro - Fru Jeppesen (14-02-2005 12:04:00)
            En dejlig morgen .... - Onkel Stanley (15-02-2005 12:49:09)

  • Fabelagtigt...! - Søren Engelbredt (14-02-2005 10:50:17)
            Gode minder - Rie R (14-02-2005 21:54:01)

  • Suveræn - suveræn - suveræn - Kisser (14-02-2005 09:17:02)
            God fornøjelse - Rie R (14-02-2005 21:50:22)

  • Værd at vente på - Dorthe (13-02-2005 22:26:17)
            Svært at forstå. - Rie R (14-02-2005 21:45:42)

  • Hallo hvor det koger.... - Malou,Milla, Dorte og Mogens (13-02-2005 21:19:28)
            Så må I jo hellere købe en ny ;o) - Onkel Stanley (15-02-2005 11:02:36)

  • :0) - Christina Pilested (13-02-2005 15:44:56)
            Herligt, herligt !!! - Onkel Stanley (13-02-2005 18:31:06)
                 dvd - Annegrethe (13-02-2005 19:00:58)
                      Nykøbing Falster Teater - Onkel Stanley (14-02-2005 17:22:36)

  • Dmd kan i hjaelpe mig? - Tina Pedersen (13-02-2005 02:19:14)

  • Sådan! - Dorte (02-12-2005 19:01:47)
            Bobler - Rie R (14-02-2005 22:16:10)
                 Sådan!! - Dorte (03-07-2005 13:48:41)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    25-06-2026 01:12:49