FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Dejlig overraskelse :-D - Kristina Melica (02-12-2005 13:47:25)
            Lille forglemmelse... - Kristina Melica (02-12-2005 14:18:52)
                 Jamen - det er 100% sandt :-) - Klaus K (02-12-2005 17:28:12)
                      Sandt eller løgn... - Kristina Melica (02-12-2005 17:52:05)

  • Fed DVD - Irene LArsen (02-12-2005 12:46:07)
            Jamen ... herligt! - Klaus K (02-12-2005 13:26:32)
                 Ja Tænk engang - Irene Larsen (02-12-2005 13:43:40)

  • Klage!!! - Malou, Dorte og Mogens (02-11-2005 15:34:50)
            He-he - sig mig er I fulde ... ? ;-) - Klaus K (02-11-2005 17:35:52)

  • DVD 7.1, 5.1, 2.1, 2,0 - eller??? - René (02-11-2005 11:15:55)
            Surround 5.1 - Klaus K (02-11-2005 17:42:47)

  • Skanderborg - Jane (02-07-2005 21:18:07)

  • mere end 10 billetter til koncerter - kisser (02-04-2005 23:23:42)
            Jamen herligt ... - Klaus K (02-05-2005 00:42:59)
                 Billetter m.v. - kisser (02-06-2005 19:01:54)

  • Jubiiiiii Nu Kommer DVDen - Irene Larsen (02-04-2005 14:33:32)
            Vi glæder os lisså meget ... - Klaus K (02-05-2005 00:30:31)

  • RUB IGEN - Yeah !! - Morten (02-04-2005 09:12:20)

  • Nu skal I sku bare høre. - Lone Kirk (02-03-2005 20:43:19)

  • Ringsted - Lonnie Elveng (02-02-2005 16:24:35)
            Ringsted - Rie R (02-03-2005 23:05:05)
                 Okay - Lonnie Elveng (02-04-2005 13:04:26)

  • Godt nytår og på snarligt gensyn !! - Joannes Tausen, Herning (02-01-2005 23:43:56)
            Holstebro .... - Onkel Stanley (02-03-2005 10:58:59)

  • Hvornår kommer jeres nodehæfte? - Jønne Overgaard Sørensen (31-01-2005 21:38:42)
            April - maj måned ... - Klaus K (31-01-2005 22:04:10)
                 jam-band - Jønne (02-02-2005 10:07:20)
                      Nemlig ... og så på dansk - Klaus K (02-03-2005 23:57:03)
                           navn... hmm! - Jønne (02-06-2005 21:34:48)
                                Lad os høre ... - Klaus K (02-07-2005 00:52:08)
                                     vender tilbage - Jønne (02-07-2005 09:01:41)

  • Haderslev savner jer.... - jette iversen (31-01-2005 19:45:59)
            Det er helt gensidigt .. :-) - Klaus K (02-01-2005 00:25:13)
            Haderslev - Smukke Madsen /aka John Dee (02-01-2005 13:44:03)
                      så har man hørt det med.... - jette (02-03-2005 13:15:52)
                           stress - Smukke Madsen /aka John Dee (02-03-2005 20:59:51)

  • Hvor er det dejligt... - Hejsa :o) (25-01-2005 17:36:00)
            det er heldigvis snart den 14. feb.! - Onkel Stanley (27-01-2005 18:49:13)

  • Tøsedrengene på DVD´en - René (25-01-2005 14:23:51)
            Ja, næsten dem allesammen ... - Klaus K (25-01-2005 15:47:53)
                 Nu forstår jeg..... - René (25-01-2005 16:09:13)
                 Atmos - Allan M. (18-04-2024 14:24:02)

  • jeg har snyt ja jeg har - smukke Madsen/aka John Dee (23-01-2005 16:31:25)
            Din frækkert! - Onkel Stanley (27-01-2005 18:41:23)

  • DVD, 14. februar - Sven (15-01-2005 11:58:20)

  • DVD - Irene Larsen (13-01-2005 21:48:57)
            Forudbestilling af DVD - Klaus K (13-01-2005 22:11:13)
            dvd - marlene (16-01-2005 12:39:51)
                      DVD - Irene Larsen (18-01-2005 11:15:14)

  • forudbestilling - DVD - kisser (01-11-2005 11:32:16)
            Vi ligger vandret i luften - Klaus K (01-11-2005 16:06:49)

  • Koncerter 2005 - Irene Larsen (01-06-2005 22:17:24)
            Yes ... Slagelse! - Klaus K. (01-09-2005 03:02:53)

  • Ide - Heidi Maisted (01-05-2005 15:20:31)
            Hej Heidi ... - Klaus K (01-09-2005 03:38:53)

  • DmD støtter humanitært - Webmaster (01-03-2005 00:42:27)
            selv en dråbe - Mia (01-04-2005 12:56:38)
                 gør gavn - Annegrethe (01-04-2005 21:05:04)
            Godt gået - Tina (01-07-2005 09:00:40)

  • Mit favorit band lige her og nu! - Arlene the Biker Queen (01-01-2005 22:25:06)
            På længere sigt..? - Rie Rasmussen (01-04-2005 16:52:11)
                 Drømmen under Dynen! - Arlene the Biker Queen (01-06-2005 16:53:31)
                      Hahaha ... - Klaus K. (01-09-2005 03:06:56)
                           Neeej - var den ikke med AQUA? ;- ) - Arlene the Biker Queen (01-09-2005 16:26:03)
                                "I har ødelagt drømmen" - Klaus K (01-09-2005 18:34:02)
                                     Sæt "Skovdamen" i højt humør! - Arlene the Biker Queen (01-09-2005 20:04:13)
                                          Vi summer lige på den ... - Klaus K (01-11-2005 16:08:23)
                                               Skumle forslag fra fortiden...? - Arlene the Biker Queen (01-11-2005 23:09:44)

  • GODT NYTÅR TIL "BANDET"OG ALLE SOM ELSKER JER.. - m.h.. (30-12-2004 14:36:41)
            Nyt og gammelt - Rie Rasmussen (01-04-2005 16:48:45)
                 koncerter og radio i 2005 - m.h (01-11-2005 15:15:20)

  • Godt nytår alle - Tommy (27-12-2004 18:22:07)

  • 14 feb. 2005 - Jan Lehmann (26-12-2004 10:53:47)
            Hvor herligt ..... - Onkel Stanley (26-12-2004 14:01:26)

  • Glædelig jul og godt nytår - Sarah Kyndesen (25-12-2004 15:13:02)
            Hej Sarah :o) - Onkel Stanley (26-12-2004 13:57:03)

  • INGEN GAVER! - Karl Kjellerup (24-12-2004 16:59:59)
            Sådan skal det være ;0) - Mette Nymark (24-12-2004 22:30:16)
                 Det har du ret i! - Karl (29-12-2004 15:33:28)
                      Du skal i seng ... - Din far (30-12-2004 15:49:21)

  • God jul allesammen - vi er klar til 2005 ... - Klaus K (24-12-2004 16:51:19)

  • Merry christmas! - Christina Pilested (24-12-2004 16:28:53)

  • Glædelig jul allesammen!!! - Charlotte (24-12-2004 14:25:11)
            Lige over Charlotte :o) - Onkel Stanley (24-12-2004 16:23:02)

  • Glædelig jul og bragende godt nytår! - Søren Engelbredt (Fotografen) (23-12-2004 23:52:12)
            Hej Søren! - Onkel Stanley (24-12-2004 16:26:32)

  • GOD JUL!!! - Mette Nymark (22-12-2004 21:33:16)
            Fin nisse! - Onkel Stanley (24-12-2004 16:31:40)

  • Tour 2005 - Joannes Tausen (20-12-2004 23:19:13)
            Vedr. Herning ... - Klaus K (20-12-2004 23:35:27)
                 Rock i Herning - Joannes Tausen (14-01-2005 00:08:08)

  • Jeg håber at vi får hvid jul :o) - Lone Kirk (20-12-2004 19:49:12)
            Det ku være dejligt ... - Klaus K (20-12-2004 23:42:38)

  • God jul - Kristina Melica (19-12-2004 19:31:38)
            Vi ses snart - Rie Rasmussen (19-12-2004 21:44:44)

  • Bruge og bruges - Susanna (19-12-2004 13:54:15)
            En dejlig sang! - Onkel Stanley (20-12-2004 11:52:08)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    25-06-2026 02:58:20