FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Radioer - John Dee aka Smukke Madsen (22-10-2004 14:30:49)

  • :o) - Lone Kirk (22-10-2004 11:48:56)
            Næh, nej ... - Klaus K (22-10-2004 13:37:52)

  • Årets sidste koncert.... - Maria & Tanja (21-10-2004 23:27:45)
            Støn! - Rie R (22-10-2004 10:46:42)
                 Radio 100FM - Charlotte (22-10-2004 16:54:12)
                 Københavns Radio P4 - Mona (24-10-2004 01:21:07)
                 Hmm.... - Maria & Tanja (24-10-2004 21:39:07)

  • 2 billetter til koncerten på fredag - Mia Olsen (20-10-2004 11:11:44)
            Prøv igen :o) - Onkel Stanley (21-10-2004 08:45:11)
                 Ekstra billetter til Pumpehuset ... ! - Klaus K (21-10-2004 12:17:07)

  • Jeg glæder mig i denne tid, - Lone Kirk (20-10-2004 07:41:14)

  • Melodi grandprix 2005 - Kisser (14-10-2004 18:29:22)
            Ikke dennegang ... - Klaus K (15-10-2004 03:07:04)
                 øv - øv - Kisser (15-10-2004 08:05:26)

  • Fortæl mig alle 6... - Lone Kirk (10-12-2004 22:23:29)
            Ønsker - Klaus K (15-10-2004 03:21:08)

  • Davs med jer alle i dmd. - Monica Kristensen (10-11-2004 16:16:30)
            jamen .... ! - Onkel Stanley (10-11-2004 22:30:36)

  • Vi bruger den/jer. - Jena (10-09-2004 00:12:11)
            Jeg har læst Jeres indlæg... - Lone Kirk (10-09-2004 10:31:02)

  • De dygtige drenge - Thomas (10-06-2004 12:54:30)
            Det er os der takker! - Onkel Stanley (10-06-2004 19:32:09)

  • Må vi benytte jeres tekst? - Jena Jørgensen (10-05-2004 06:10:43)
            Ja, naturligvis ... - Klaus K (10-05-2004 10:35:21)

  • Må vi benytte jeres tekst....? - Jena Jørgensen (10-05-2004 06:05:36)

  • Jeg takker mange gange.. - Lone Kirk (10-04-2004 07:46:19)
            jamen selv tak ... ! - Onkel Stanley (10-04-2004 19:25:41)

  • Bare en hilsen - Joannes Tausen (28-09-2004 00:35:02)
            Jeg håber det ... - Onkel stanley (28-09-2004 17:47:38)

  • Tak for - Maria og Tanja (23-09-2004 17:11:51)
            Nye og spændende tiltag... - Rie Rasmussen (23-09-2004 19:41:17)

  • Der MÅ være nogen.. - Lonnie (23-09-2004 09:59:15)
            Det er stensikkert! - Onkel Stanley (23-09-2004 11:35:11)

  • Abstinenser ... - Klaus D. (21-09-2004 23:23:37)
            Lidt om vores kommende DVD - Klaus K (22-09-2004 14:20:07)
                 Takker for status :) - klaus D. (22-09-2004 19:40:42)

  • Ang. Lisa Ekdahl - Henrik Frølund (16-09-2004 07:48:54)
            Hej Henrik - Klaus K (17-09-2004 01:35:08)
                 Hvilken tekst? - Kristian Engh Lundgreen (17-09-2004 18:35:04)
                      Hmm - Sarah Kyndesen (17-09-2004 19:48:52)
                      Her ... - Klaus K (18-09-2004 00:04:00)

  • God Ferie - John Dee aka Smukke Madsen (16-09-2004 01:52:54)

  • Næstved til marts 2005 - Tommy Nielsen (15-09-2004 15:55:27)
            Jamen - herligt ... - Klaus K (23-09-2004 00:08:06)
                 jeg kommer - Tommy Nielsen (23-09-2004 21:21:36)

  • Ære være Ove Sprogøes minde - Tommy Nielsen (14-09-2004 19:00:55)
            Et dejligt menneske! - Onkel Stanley (15-09-2004 13:02:33)

  • Livets rutschjebane. - Tanni Christine (14-09-2004 14:24:44)
            Alting hænger sammen! - Rie Rasmussen (16-09-2004 09:28:41)

  • Nu er det snart oktober :o) - Lone Kirk (14-09-2004 09:30:06)
            TILLYKKE! - Onkel Stanley (15-09-2004 12:25:02)
                 Tak :o) - Lone Kirk (16-09-2004 19:56:57)

  • Det samme som Torbens overskrift :-) - Sarah Kyndesen (13-09-2004 17:02:24)
            DmD i bussen :o) - Onkel Universe (15-09-2004 14:21:14)

  • Skø..............................nt at være i Middelfart - Torben Klint Jensen (PAPS) (13-09-2004 16:46:47)

  • Forum Horsens - Henrik (09-12-2004 11:00:09)
            Spændende ... - Klaus K (13-09-2004 01:13:24)
                 Lisa Ekdahl - Henrik (13-09-2004 07:27:45)
                      den smule man høre overbeviser mig - Tommy Nielsen (13-09-2004 18:55:38)
                 Dvd fås her.. - Morten (05-01-2005 19:45:01)
            Fuldstændig enig - Mette Franson (14-09-2004 13:30:16)

  • Kjellerupsgade... - Kristina Melica (09-09-2004 14:25:02)
            Rødderne ... - Klaus K (09-09-2004 14:44:03)

  • før eller siden - allan (09-09-2004 12:15:31)
            Det er sgu alligevel utroligt ... - Klaus K (09-09-2004 14:01:08)

  • før eller siden - allan (09-09-2004 12:13:58)
            Før eller siden - John Dee aka Smukke Madsen (09-12-2004 01:44:33)

  • Middelfart - vi er på vej:) - Tanja (09-09-2004 11:26:39)

  • På toppen - Obersten (09-09-2004 08:17:30)

  • Scoring i DGI-byen - en på opleveren - A+H+C (09-08-2004 22:42:28)
            Om at opleve & at opfatte ... - Klaus K (09-09-2004 14:30:43)
                 AT kopiere??? - Camilla (09-12-2004 21:33:35)
                      Eller ikke at kopiere - det er sagen - Klaus K (13-09-2004 01:17:28)

  • Tillykke med fødselsdagen - Joannes Tausen (09-08-2004 19:49:35)
            Pumpen - Obersten (09-09-2004 08:13:36)

  • Endnu engang tillykke! - Sarah Kyndesen (09-07-2004 17:51:06)

  • Også en stor fødselsdagshilsen fra mig. - Mette Nymark (09-07-2004 15:58:42)

  • Også herfra! :0) - Christina Pilested (09-07-2004 14:52:23)

  • Tillykke herfra også :-) - Kristina Melica (09-07-2004 14:38:28)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    25-06-2026 06:47:59