| Forum navn: Skriv hva du vil ... Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge
Læs et indlæg ved at klikke på titlen. |
Radioer - John Dee aka Smukke Madsen (22-10-2004 14:30:49)
:o) - Lone Kirk (22-10-2004 11:48:56) Næh, nej ... - Klaus K (22-10-2004 13:37:52)
Årets sidste koncert.... - Maria & Tanja (21-10-2004 23:27:45) Støn! - Rie R (22-10-2004 10:46:42) Radio 100FM - Charlotte (22-10-2004 16:54:12) Københavns Radio P4 - Mona (24-10-2004 01:21:07) Hmm.... - Maria & Tanja (24-10-2004 21:39:07)
2 billetter til koncerten på fredag - Mia Olsen (20-10-2004 11:11:44) Prøv igen :o) - Onkel Stanley (21-10-2004 08:45:11) Ekstra billetter til Pumpehuset ... ! - Klaus K (21-10-2004 12:17:07)
Jeg glæder mig i denne tid, - Lone Kirk (20-10-2004 07:41:14)
Melodi grandprix 2005 - Kisser (14-10-2004 18:29:22) Ikke dennegang ... - Klaus K (15-10-2004 03:07:04) øv - øv - Kisser (15-10-2004 08:05:26)
Fortæl mig alle 6... - Lone Kirk (10-12-2004 22:23:29) Ønsker - Klaus K (15-10-2004 03:21:08)
Davs med jer alle i dmd. - Monica Kristensen (10-11-2004 16:16:30) jamen .... ! - Onkel Stanley (10-11-2004 22:30:36)
Vi bruger den/jer. - Jena (10-09-2004 00:12:11) Jeg har læst Jeres indlæg... - Lone Kirk (10-09-2004 10:31:02)
De dygtige drenge - Thomas (10-06-2004 12:54:30) Det er os der takker! - Onkel Stanley (10-06-2004 19:32:09)
Må vi benytte jeres tekst? - Jena Jørgensen (10-05-2004 06:10:43) Ja, naturligvis ... - Klaus K (10-05-2004 10:35:21)
Må vi benytte jeres tekst....? - Jena Jørgensen (10-05-2004 06:05:36)
Jeg takker mange gange.. - Lone Kirk (10-04-2004 07:46:19) jamen selv tak ... ! - Onkel Stanley (10-04-2004 19:25:41)
Bare en hilsen - Joannes Tausen (28-09-2004 00:35:02) Jeg håber det ... - Onkel stanley (28-09-2004 17:47:38)
Tak for - Maria og Tanja (23-09-2004 17:11:51) Nye og spændende tiltag... - Rie Rasmussen (23-09-2004 19:41:17)
Der MÅ være nogen.. - Lonnie (23-09-2004 09:59:15) Det er stensikkert! - Onkel Stanley (23-09-2004 11:35:11)
Abstinenser ... - Klaus D. (21-09-2004 23:23:37) Lidt om vores kommende DVD - Klaus K (22-09-2004 14:20:07) Takker for status :) - klaus D. (22-09-2004 19:40:42)
Ang. Lisa Ekdahl - Henrik Frølund (16-09-2004 07:48:54) Hej Henrik - Klaus K (17-09-2004 01:35:08) Hvilken tekst? - Kristian Engh Lundgreen (17-09-2004 18:35:04) Hmm - Sarah Kyndesen (17-09-2004 19:48:52) Her ... - Klaus K (18-09-2004 00:04:00)
God Ferie - John Dee aka Smukke Madsen (16-09-2004 01:52:54)
Næstved til marts 2005 - Tommy Nielsen (15-09-2004 15:55:27) Jamen - herligt ... - Klaus K (23-09-2004 00:08:06) jeg kommer - Tommy Nielsen (23-09-2004 21:21:36)
Ære være Ove Sprogøes minde - Tommy Nielsen (14-09-2004 19:00:55) Et dejligt menneske! - Onkel Stanley (15-09-2004 13:02:33)
Livets rutschjebane. - Tanni Christine (14-09-2004 14:24:44) Alting hænger sammen! - Rie Rasmussen (16-09-2004 09:28:41)
Nu er det snart oktober :o) - Lone Kirk (14-09-2004 09:30:06) TILLYKKE! - Onkel Stanley (15-09-2004 12:25:02) Tak :o) - Lone Kirk (16-09-2004 19:56:57)
Det samme som Torbens overskrift :-) - Sarah Kyndesen (13-09-2004 17:02:24) DmD i bussen :o) - Onkel Universe (15-09-2004 14:21:14)
Skø..............................nt at være i Middelfart - Torben Klint Jensen (PAPS) (13-09-2004 16:46:47)
Forum Horsens - Henrik (09-12-2004 11:00:09) Spændende ... - Klaus K (13-09-2004 01:13:24) Lisa Ekdahl - Henrik (13-09-2004 07:27:45) den smule man høre overbeviser mig - Tommy Nielsen (13-09-2004 18:55:38) Dvd fås her.. - Morten (05-01-2005 19:45:01) Fuldstændig enig - Mette Franson (14-09-2004 13:30:16)
Kjellerupsgade... - Kristina Melica (09-09-2004 14:25:02) Rødderne ... - Klaus K (09-09-2004 14:44:03)
før eller siden - allan (09-09-2004 12:15:31) Det er sgu alligevel utroligt ... - Klaus K (09-09-2004 14:01:08)
før eller siden - allan (09-09-2004 12:13:58) Før eller siden - John Dee aka Smukke Madsen (09-12-2004 01:44:33)
Middelfart - vi er på vej:) - Tanja (09-09-2004 11:26:39)
På toppen - Obersten (09-09-2004 08:17:30)
Scoring i DGI-byen - en på opleveren - A+H+C (09-08-2004 22:42:28) Om at opleve & at opfatte ... - Klaus K (09-09-2004 14:30:43) AT kopiere??? - Camilla (09-12-2004 21:33:35) Eller ikke at kopiere - det er sagen - Klaus K (13-09-2004 01:17:28)
Tillykke med fødselsdagen - Joannes Tausen (09-08-2004 19:49:35) Pumpen - Obersten (09-09-2004 08:13:36)
Endnu engang tillykke! - Sarah Kyndesen (09-07-2004 17:51:06)
Også en stor fødselsdagshilsen fra mig. - Mette Nymark (09-07-2004 15:58:42)
Også herfra! :0) - Christina Pilested (09-07-2004 14:52:23)
Tillykke herfra også :-) - Kristina Melica (09-07-2004 14:38:28)
|