FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Et forslag! - Ricky (11-01-2001 01:02:21)
            Et godt forslag, Ricky - klaus k. (11-01-2001 22:39:47)

  • jeres betydning for mig - jan (31-10-2001 10:47:09)
            Stærkt indlæg, Jan ... - Klaus K. (31-10-2001 14:23:32)
            Flot og smukt sagt - Heidi Maisted (30-11-2001 12:47:26)
            Må citere Kirkegaard - Heidi Maisted (12-02-2001 23:17:14)

  • KANON live CD!!!!!!!! - Majbritt (30-10-2001 18:20:45)
            Taaak! - Rie Rasmussen (31-10-2001 11:56:25)
            Hvor har du bare ret!!!! - Søren Engelbredt (11-02-2001 16:26:07)
                      Kanon CD - Irene (11-05-2001 00:25:51)
            ENIG - Louise (11-07-2001 09:41:35)

  • "Aldrig undvære dig" - David (29-10-2001 12:25:59)
            Hent den selv ...! - Klaus K. (29-10-2001 12:57:51)
                 tester - test (12-10-2001 00:34:58)

  • noder - rasmus kofoed (29-10-2001 09:27:54)
            Vi kan slet ikke noder ... - Klaus K. (29-10-2001 09:41:09)

  • Kritik af siden - Annika (27-10-2001 15:17:13)
            Du har fuldkommen ret ... - Webmaster (27-10-2001 17:23:46)

  • De "gamle" CDer - Majbritt og Charlotte (27-10-2001 11:09:39)
            Tak for oplysningen - Onkel Stjernly (28-10-2001 09:14:17)
            are the older CDs available to residents of the US? - rain (15-11-2001 19:49:38)
                      Try this ... - Klaus K. (15-11-2001 21:33:12)
                           Tak - 6 months later! eek! - rain (05-04-2002 09:18:32)

  • Dansermeddrenge - Martin (26-10-2001 14:04:21)
            Tak i lige måde - Rie Rasmussen (29-10-2001 08:21:32)

  • Den fedeste live cd jeg længe har hørt!!!! - Rikke (26-10-2001 11:29:01)
            Tak -tak - Rie Rasmussen (26-10-2001 11:42:16)

  • live cd - henrik (24-10-2001 00:24:01)
            Ja - der er mere mellem himmel og jord ... - Klaus K. (24-10-2001 00:42:28)

  • live cd - henrik (24-10-2001 00:21:33)

  • WAAAAAUUUUUU! - Ricky Jensen (23-10-2001 22:46:10)
            Øøh-tak - Rie Rasmussen (23-10-2001 23:01:36)
                 Jeg håber at opleve jer live igen - Ricky Jensen (24-10-2001 00:37:02)
            Hvor fedt, Ricky ..! - Klaus K. (24-10-2001 00:31:29)

  • Fed live-cd - Søren (23-10-2001 17:14:31)
            Bare rolig :o) - Onkel Stjernly (23-10-2001 17:56:46)

  • cd - henrik (22-10-2001 15:55:29)
            cd!!! - henrik (22-10-2001 16:05:46)
                 Nu er der jo lidt ballade med posten ,,, - Webmoster (22-10-2001 16:20:13)
                      Vis nu lidt tålmodighed .... - Kent (23-10-2001 10:13:51)
                           Skøøønt - Rie Rasmussen (23-10-2001 13:39:56)

  • Den BEDSTE`CD jeg har ! ! ! ! - Leif Kristensen. (21-10-2001 14:16:25)
            Jamen - hvor fedt, Leif !! - Klaus K. (21-10-2001 15:06:22)
                 Bilmærke ? ? - Leif Kristensen. (21-10-2001 19:58:34)
                      Ja - ellers keder de sig sgu bare ... - Klaus K. (22-10-2001 00:34:24)
                           Tyske - Franske biler. - Leif Kristensen (24-10-2001 00:08:26)

  • Køb af CD - UDEN Dankort - Webmaster (20-10-2001 18:14:30)

  • Live cd - Anette og ole (18-10-2001 21:06:00)
            Live igen 2002 - Rie Rasmussen (18-10-2001 23:31:21)
                 Live igen 2002 - Anette og Ole (27-10-2001 19:33:30)

  • Forudbestillinger - og køb - DmD (18-10-2001 17:08:28)

  • Live-CD - Lisa (18-10-2001 14:12:56)
            Jeg har fundet på noget!!!!!!!!!! - Lisa (18-10-2001 14:34:23)
                 live cd - henrik (18-10-2001 15:55:19)

  • live cd - henrik (18-10-2001 14:01:18)
            Køb CD uden betalingskort - webmaster (21-10-2001 15:13:36)

  • live cd - henrik (10-05-2001 12:40:47)
            Du har vist fået en mail om det .. - Klaus K. (10-06-2001 02:59:12)

  • Endelig! - Marie (10-05-2001 09:33:04)
            Hvor dejligt at høre, Marie - Klaus K. (10-06-2001 02:55:52)

  • Vi er mange der venter........... - Rikke (26-09-2001 12:09:14)
            Vi skynder os alt hva vi kan ... - Klaus K. (26-09-2001 19:26:37)

  • Altid Velkommen... - Mads Skafte (15-09-2001 20:46:00)
            Jamen tak - jeg kommer gerne - Klaus K. (15-09-2001 23:42:04)
                 En koncert....?! - Lars Löchte (18-09-2001 15:35:02)
                      Fed ide ...! - Klaus K. (18-09-2001 17:11:58)

  • "Vi skal nok få gjort en mand ud af dig" - Mads Skafte (15-09-2001 18:02:48)
            Hvor er det sjovt at høre ... - Klaus K. (15-09-2001 20:18:05)

  • "Sorana Academia" - Lars (15-09-2001 13:11:50)
            Hvor er verden dog sjov ...! - Klaus K. (15-09-2001 14:50:56)
                 Sangen er hermed uploadet ... ! - Klaus K. (15-09-2001 16:52:24)

  • Pumpehuset: Det var rocket, smukt, sjovt og bevægende - Louise Frandsen (14-09-2001 20:30:49)
            Taaaak! - Rie Rasmussen (17-09-2001 12:05:23)

  • Klaus Kjellerup, hvad går der galt for dig? - Søren markussen (09-12-2001 22:08:19)
            Nå - tak for det ... - Klaus K. (13-09-2001 01:49:06)

  • Kære Stanly - Henrik Thomsen (09-11-2001 09:38:39)

  • cd!!! - henrik (09-10-2001 19:25:32)
            Ja, ja, ja - rolig nu ... - Klaus K.... (09-10-2001 21:37:49)
            Opfordring til alle - flere bestillinger pr. person - Kisser (09-10-2001 23:24:39)

  • Min første koncert med DmD - Charlotte (09-10-2001 14:19:29)
            OK - men måske ikke den sidste? - Klaus K. (09-10-2001 21:51:32)

  • Igen en dejlig aften med jer.... - Peter (09-10-2001 12:07:53)
            Det er os, der takker ... - Klaus K. (09-10-2001 22:12:13)
            Det må jeg nok sige - Rie Rasmussen (09-10-2001 22:18:43)

  • Afslutning i Pumpehuset - Kisser (09-09-2001 13:44:24)
            Jeg kan kun gentage mig selv... - Rie Rasmussen (09-10-2001 09:18:12)

  • TAK for en fed oplevelse - Dan Mortensen (09-07-2001 02:32:06)
            Mat i sokkerne - Onkel Stjernly (09-08-2001 10:47:00)

  • Det var bare for godt - karina (23-08-2001 18:43:43)
            Det skal vi nok. - Rie Rasmussen (24-08-2001 12:54:56)

  • Desperat fan.......!!!! - Rikke D.Jakobsen (23-08-2001 14:10:17)
            Så-så, ... det skal nok gå altsammen ;-) - Klaus K. (23-08-2001 14:47:37)

  • Davs Klaus! - Maria J. Tesch (21-08-2001 10:08:56)
            Man kan bruge mange timer her, efterhånden .. - Klaus K. (21-08-2001 10:52:59)
                 Det gik vist lidt stærkt sidst... - Maria (09-05-2001 15:17:32)
                      Godt din arbejdsgiver ikke ser dette .. ;-) - Klaus K. (09-05-2001 15:56:44)
                           job - Maria (30-09-2001 22:37:08)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    27-06-2026 22:07:44