FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • STORT tillykke Bolvig! - Charlotte (09-07-2004 14:30:24)

  • Tillykke Bolvig. - Malou, Mogens og Dorte (09-07-2004 13:06:04)
            Tak - Obersten (09-07-2004 14:32:08)

  • Andre pics - Lisbeth (09-06-2004 19:05:42)
            Flere fotos ... - Klaus K (09-07-2004 00:19:40)

  • tag godt imod ham - ivan (09-05-2004 12:38:34)
            Singback - Klaus K (09-08-2004 01:20:37)
                 tak - ivan (09-08-2004 20:20:18)

  • rettelse - jane lundsgaard (09-04-2004 19:18:52)

  • roxette og dmd - Tommy Nielsen (09-04-2004 14:11:31)
            Sjovt ... - Klaus K (09-08-2004 01:23:40)

  • staccato2 - jane lundsgaard (09-03-2004 22:30:26)
            Et par minutters stilhed... - Rie Rasmussen (09-05-2004 23:24:58)
            Tillykke... - Lone Kirk (09-06-2004 15:21:37)

  • "Vi skal nok få gjort en mand ud af dig" - Michael Aggerholm (09-03-2004 12:08:14)
            nej det fedste er live - Tommy Nielsen (09-04-2004 14:04:49)
                 Måske du har ret - Michael Aggerholm (09-04-2004 22:51:58)
                      lov mig du gør det - Tommy Nielsen (09-05-2004 14:55:54)
            Mænd er mænd - Klaus K (09-06-2004 00:59:28)
                                Mænd er Mænd - Michael Aggerholm (09-06-2004 14:57:17)
                                     Den sorte skole - Klaus K (09-08-2004 01:30:32)
                                          Løgn & Latin - Michael Aggerholm (09-08-2004 17:34:24)
                                               er der en læge til stede - Tommy Nielsen (09-08-2004 20:51:50)
                                                    Muligvis ... - Klaus K (09-08-2004 20:59:28)

  • Nedtællingen er begyndt... - Sarah Kyndesen (29-08-2004 12:55:55)
            Seje tøzer og gæve mandfolk. - Rie Rasmussen (09-02-2004 16:52:14)

  • der er dømt straffe - Klaus D (29-08-2004 12:14:45)

  • Sorø Akademi - Alumnen (28-08-2004 16:22:10)
            Hej alumne ... - Klaus K (29-08-2004 01:19:21)

  • :o) Til Jer - Lone Kirk (27-08-2004 09:18:18)
            Super! - Rie R (27-08-2004 16:43:21)
                 Det vil jeg prøve... - Lone Kirk (28-08-2004 09:08:01)

  • Hvad er det for en fyr. - Torben Jensen (26-08-2004 10:47:54)
            Lad mig hellere spørge ... - Klaus K (26-08-2004 23:12:47)
                 Den mystiske mand - Torben Jensen (27-08-2004 12:10:21)
                      OK - jeg forstår ... - Klaus K (27-08-2004 13:43:28)
                           Blot en kommentar - Sven (23-09-2004 15:32:11)
                                Tag godt imod ham ... - Klaus K (24-09-2004 02:29:42)
                                     Tak for svar, Klaus - Sven (24-09-2004 11:53:14)

  • dvd og næstved - Tommy Nielsen (25-08-2004 14:00:02)
            koncerten i næstved - Klaus D. (25-08-2004 17:49:29)
                 DmDDvD - Onkel Stanley (26-08-2004 11:35:19)
                      DMD DVDen - Klaus D. (28-08-2004 02:20:18)
                      DMD DVDen #2 - Klaus D. (29-08-2004 00:32:23)
            glæder mig - Tommy Nielsen (28-08-2004 22:54:28)

  • Så kan onklerne godt spidse pennen... - Erik de Maré (25-08-2004 01:17:32)
            OK-OK - vi skal nok ... (he-he) - Klaus K (25-08-2004 01:34:09)
                 Ja, selvfølgelig... - Erik de Maré (25-08-2004 22:27:26)
                      Øøhh ... ja, hvordan? - Klaus K (25-08-2004 23:54:39)
                           Vi giver det... - Erik de Maré (26-08-2004 20:00:44)
                                OK - aftale - Klaus K (26-08-2004 23:17:42)

  • Tak for en cool eftermiddag! - Daniel (24-08-2004 10:59:26)
            Stressede ... ? - Klaus K (26-08-2004 00:12:50)
            Smukke omgivelser. - Rie Rasmussen (26-08-2004 09:37:41)

  • Vil I ikke venligst - Klaus D. (23-08-2004 21:59:22)
            God bedring. - Rie Rasmussen (25-08-2004 13:50:55)
                 Tak - Klaus D. (25-08-2004 17:43:25)

  • i styrer for vildt..... :-) - Mona (23-08-2004 18:46:28)
            Halløjsa Mona! - Onkel Stanley (25-08-2004 10:17:09)

  • RockScenen nu gratis for alle! - pia (23-08-2004 13:55:53)
            DmD-fotos i galleriet... - Pia (23-08-2004 13:56:58)

  • Fantastisk koncert i Næstved!!!! - Maria Kristensen (21-08-2004 17:39:22)
            Vi siger tak. - Rie Rasmussen (23-08-2004 12:05:03)

  • fed aften i næstved - Tommy Nielsen (21-08-2004 17:08:31)
            Smuk udsigt. - Rie Rasmussen (23-08-2004 12:00:07)

  • RANDERS 2004 (TELTET) - Finn (21-08-2004 13:48:46)
            Håber at vende tilbage. - Rie Rasmussen (23-08-2004 11:55:03)

  • Ubeskriveligt! - Sarah Kyndesen (21-08-2004 02:59:58)
            Nååh - det var godt. - Rie Rasmussen (23-08-2004 11:52:53)

  • hvem er ham - anne (20-08-2004 18:18:06)
            sød fyr - Mille (21-08-2004 02:07:20)

  • Langeland 2003 og 2004 - Jeanne og Rene (18-08-2004 23:18:58)

  • For gode - Randi Madsen (17-08-2004 13:47:33)
            Prestige - Rie R (17-08-2004 18:49:50)

  • Fantastisk aften i Randers - Lea (15-08-2004 23:11:09)
            Ja det var stort :O) - Onkel Stanley (17-08-2004 12:09:12)

  • Grej-spørgsmål (og ros) - Søren Lund (15-08-2004 14:42:06)
            Grej...og tak - Steffen (16-08-2004 17:06:23)
                 Lige en detalje mere.... - Søren Lund (16-08-2004 17:43:36)
                      Grej igen - Steffen (17-08-2004 12:56:38)

  • Suuuuper-fedt!! - Jannie (15-08-2004 13:48:41)
            En god blanding - Rie Rasmussen (15-08-2004 21:32:38)

  • Festuge-Esbjerg,2004 - Sarah (15-08-2004 13:19:28)
            Ny generation - juhuu - Rie Rasmussen (15-08-2004 20:55:12)

  • dvd?? - henrik (15-08-2004 09:02:07)
            Ja-ja - den kommer. Vi arbejder ... - Klaus K (15-08-2004 13:24:05)
                 dvd?? - henrik (21-08-2004 23:35:39)

  • Langeland 2003 og 2004 - Jeanne og Rene (14-08-2004 10:55:34)
            Altid oplagte. - Rie Rasmussen (15-08-2004 21:36:17)

  • Billeder fra Årets Skanderborg Festival. - Mikkel (14-08-2004 10:37:19)
            Publikum. - Rie Rasmussen (15-08-2004 21:44:12)

  • "den gyldne middelvej" - camilla (13-08-2004 15:19:12)
            Jo - nu skal du høre ... - Klaus K (17-08-2004 21:21:39)

  • Også tillykke her fra... - Sarah Kyndesen (08-12-2004 17:30:48)
            Din by. - Rie Rasmussen (15-08-2004 20:51:08)

  • Puha!!! - Lasse Hansen (08-12-2004 12:10:02)
            2 vigtige ting. - Rie Rasmussen (15-08-2004 20:49:01)

  • Tillykke - Henrik Frølund (08-12-2004 10:20:57)
            Man ved aldrig... - Rie R (08-12-2004 22:04:12)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    25-06-2026 08:17:51