FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Hvor blev jeg dog rørt... - Lone Kirk (08-11-2004 19:34:29)
            Publikum... - Rie Rasmussen (08-12-2004 22:01:51)

  • Den bedste nogensinde - Kim Hansen (08-11-2004 16:34:08)
            Rytme rytme rytme, Rytmehans :O) - Onkel Stanley (08-12-2004 16:47:04)

  • Det var det fedeste- - Anja (08-11-2004 12:13:05)
            Sikke et par brag !! - Onkel Stanley (08-12-2004 10:43:57)
            Havde ikke fornøjelsen. - Rie Rasmussen (08-12-2004 11:22:28)

  • DVD - René (08-11-2004 09:10:23)

  • Kan det blive bedre... - Tammi (08-10-2004 17:57:11)
            Ros og Ris :o) - Onkel Stanley (08-12-2004 08:09:34)

  • En alt for stor tak! - Den super heldige!!! (08-10-2004 12:49:08)
            Heldige asen. - Rie R (08-12-2004 00:06:59)
                 Heldige asen- ja tak! - Den heldige (27-08-2004 17:22:41)

  • Var det en fejl?............. - Malou, Dorte og Mogens (08-09-2004 23:39:51)
            Jamen tak!!! - Rie R. (08-12-2004 00:01:56)

  • For pokker da...! - Christina Andersen (08-09-2004 15:54:33)
            Noget af en power-nap :O) - Onkel Stanley (08-11-2004 19:29:01)
                 For pokker da...! Igen.. ;o) - Christina Andersen (08-12-2004 14:41:28)

  • En hilsen fra Skanderborg - Gitte og Annitta (08-06-2004 16:41:01)
            Hej I 2. - Rie R (08-07-2004 17:52:41)

  • For fedt på langeland - Tania (08-06-2004 16:38:41)
            Mange gode grunde... - Rie Rasmussen (08-07-2004 17:50:53)

  • Skanderborg smukfest - John Dee aka Smukke Madsen (08-05-2004 23:12:38)

  • Fed koncert - henrik friis (08-05-2004 22:40:19)
            !! - Rie Rasmussen (08-07-2004 17:44:05)

  • Kaaanont flot. - Lianna (08-04-2004 22:13:34)
            Tak - Rie Rasmussen (08-07-2004 17:42:18)

  • Langeland - fantastisk oplevelse - Per J. (08-04-2004 15:25:07)

  • DET VAR FANTASTISK - Jack Rasmussen (08-03-2004 03:33:32)
            Heldigt uheld! - Onkel Stanley (08-03-2004 10:14:38)

  • Dahm en fed koncert....*SS* - Michael Clausen (08-02-2004 22:05:32)
            Rød i kinderne... - Rie Rasmussen (08-03-2004 09:15:16)

  • Skanderborg... here we come - Marianne og Christel (08-02-2004 20:46:23)

  • Fed koncert! - Simon Kyndesen (08-02-2004 17:33:14)
            Tak - Rie Rasmussen (08-03-2004 09:05:13)

  • Apropos kasket - Dorthe igen igen (08-02-2004 14:18:40)
            ARGH! - Frk. Pinlig (08-02-2004 14:20:48)

  • Onkel Stanleys morgenhår?! - Dorthe (08-02-2004 14:17:38)
            Scenehår :o) - Onkel Stanley (08-04-2004 10:40:58)

  • Langeland - Per Otto Rasmussen (08-02-2004 10:34:00)
            Pas nu på! - Rie Rasmussen (08-02-2004 10:51:30)
                 hej - heidi skov (08-04-2004 15:08:03)

  • Hey Sommer Rock i Strøby >;O) - Camilla (08-02-2004 00:23:43)
            Et nyt medlem - fedt! - Rie Rasmussen (08-02-2004 10:47:20)

  • FOR FEDT!! :) - Karina Vinter Jensen (08-01-2004 22:35:34)
            Opløftende! - Rie Rasmussen (08-01-2004 22:55:07)

  • For fedt. - Bjarne (08-01-2004 21:23:49)
            Tiden afgør sagen. - Rie Rasmussen (08-01-2004 22:45:54)

  • Tak for i går ! - Jennie (08-01-2004 20:57:57)
            Vi ses måske igen. - Rie Rasmussen (08-01-2004 22:38:48)

  • Laaaaaangeland - Majbrit Schilling Jensen (08-01-2004 20:28:08)
            I lige måde!! - Rie Rasmussen (08-01-2004 22:36:16)

  • Jeg kan slet ikke takke Jer nok! - Sarah Kyndesen (08-01-2004 15:36:38)
            Selv tak!! - Rie Rasmussen (08-01-2004 22:30:33)

  • Koncert i Strøby - Maria Kristensen (08-01-2004 11:53:50)
            Hej Maria :o) - Onkel Stanley (08-01-2004 13:26:03)

  • Tak! - Christina Pilested (08-01-2004 10:16:19)
            Velbekomme dig næstformand!! - Onkel Stanley (08-01-2004 13:38:39)

  • Varde open air - Ulla Nielsen (31-07-2004 22:28:02)
            :O) :O) :O) tak ! - Onkel Stanley (08-01-2004 14:25:50)

  • Hold da helt op... - Lone Kirk (31-07-2004 02:39:54)
            Tak, Lone - men vi holder ikke op ;-) - Klaus K (31-07-2004 12:50:39)
                 Det er mig en stor glæde... - Lone Kirk (08-06-2004 22:25:27)

  • Esbjerg - Randi (30-07-2004 21:59:01)
            Ca. kl. 22:30 - Klaus K (31-07-2004 13:04:26)

  • øv - Kisser (30-07-2004 18:28:36)
            OP med humøret ... - Klaus K (31-07-2004 13:06:03)

  • I skal med til min fødsel! - Louisa Jensen (29-07-2004 19:22:03)
            Vi glæder os! - Onkel Stanley (30-07-2004 14:00:33)
                 Måske Dr. Qwist kan være behjælpelig? - Klaus K (30-07-2004 14:27:48)

  • En sang med vulkaner - Jesper (28-07-2004 10:06:43)
            En dejlig morgen - Onkel Stanley (28-07-2004 10:20:50)

  • heyyyyyyy - Lea.. (26-07-2004 16:48:30)

  • NUUU er det snart fredag - Lone Kirk (26-07-2004 12:15:43)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    25-06-2026 09:56:10