| Forum navn: Skriv hva du vil ... Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge
Læs et indlæg ved at klikke på titlen. |
Hvor blev jeg dog rørt... - Lone Kirk (08-11-2004 19:34:29) Publikum... - Rie Rasmussen (08-12-2004 22:01:51)
Den bedste nogensinde - Kim Hansen (08-11-2004 16:34:08) Rytme rytme rytme, Rytmehans :O) - Onkel Stanley (08-12-2004 16:47:04)
Det var det fedeste- - Anja (08-11-2004 12:13:05) Sikke et par brag !! - Onkel Stanley (08-12-2004 10:43:57) Havde ikke fornøjelsen. - Rie Rasmussen (08-12-2004 11:22:28)
DVD - René (08-11-2004 09:10:23)
Kan det blive bedre... - Tammi (08-10-2004 17:57:11) Ros og Ris :o) - Onkel Stanley (08-12-2004 08:09:34)
En alt for stor tak! - Den super heldige!!! (08-10-2004 12:49:08) Heldige asen. - Rie R (08-12-2004 00:06:59) Heldige asen- ja tak! - Den heldige (27-08-2004 17:22:41)
Var det en fejl?............. - Malou, Dorte og Mogens (08-09-2004 23:39:51) Jamen tak!!! - Rie R. (08-12-2004 00:01:56)
For pokker da...! - Christina Andersen (08-09-2004 15:54:33) Noget af en power-nap :O) - Onkel Stanley (08-11-2004 19:29:01) For pokker da...! Igen.. ;o) - Christina Andersen (08-12-2004 14:41:28)
En hilsen fra Skanderborg - Gitte og Annitta (08-06-2004 16:41:01) Hej I 2. - Rie R (08-07-2004 17:52:41)
For fedt på langeland - Tania (08-06-2004 16:38:41) Mange gode grunde... - Rie Rasmussen (08-07-2004 17:50:53)
Skanderborg smukfest - John Dee aka Smukke Madsen (08-05-2004 23:12:38)
Fed koncert - henrik friis (08-05-2004 22:40:19) !! - Rie Rasmussen (08-07-2004 17:44:05)
Kaaanont flot. - Lianna (08-04-2004 22:13:34) Tak - Rie Rasmussen (08-07-2004 17:42:18)
Langeland - fantastisk oplevelse - Per J. (08-04-2004 15:25:07)
DET VAR FANTASTISK - Jack Rasmussen (08-03-2004 03:33:32) Heldigt uheld! - Onkel Stanley (08-03-2004 10:14:38)
Dahm en fed koncert....*SS* - Michael Clausen (08-02-2004 22:05:32) Rød i kinderne... - Rie Rasmussen (08-03-2004 09:15:16)
Skanderborg... here we come - Marianne og Christel (08-02-2004 20:46:23)
Fed koncert! - Simon Kyndesen (08-02-2004 17:33:14) Tak - Rie Rasmussen (08-03-2004 09:05:13)
Apropos kasket - Dorthe igen igen (08-02-2004 14:18:40) ARGH! - Frk. Pinlig (08-02-2004 14:20:48)
Onkel Stanleys morgenhår?! - Dorthe (08-02-2004 14:17:38) Scenehår :o) - Onkel Stanley (08-04-2004 10:40:58)
Langeland - Per Otto Rasmussen (08-02-2004 10:34:00) Pas nu på! - Rie Rasmussen (08-02-2004 10:51:30) hej - heidi skov (08-04-2004 15:08:03)
Hey Sommer Rock i Strøby >;O) - Camilla (08-02-2004 00:23:43) Et nyt medlem - fedt! - Rie Rasmussen (08-02-2004 10:47:20)
FOR FEDT!! :) - Karina Vinter Jensen (08-01-2004 22:35:34) Opløftende! - Rie Rasmussen (08-01-2004 22:55:07)
For fedt. - Bjarne (08-01-2004 21:23:49) Tiden afgør sagen. - Rie Rasmussen (08-01-2004 22:45:54)
Tak for i går ! - Jennie (08-01-2004 20:57:57) Vi ses måske igen. - Rie Rasmussen (08-01-2004 22:38:48)
Laaaaaangeland - Majbrit Schilling Jensen (08-01-2004 20:28:08) I lige måde!! - Rie Rasmussen (08-01-2004 22:36:16)
Jeg kan slet ikke takke Jer nok! - Sarah Kyndesen (08-01-2004 15:36:38) Selv tak!! - Rie Rasmussen (08-01-2004 22:30:33)
Koncert i Strøby - Maria Kristensen (08-01-2004 11:53:50) Hej Maria :o) - Onkel Stanley (08-01-2004 13:26:03)
Tak! - Christina Pilested (08-01-2004 10:16:19) Velbekomme dig næstformand!! - Onkel Stanley (08-01-2004 13:38:39)
Varde open air - Ulla Nielsen (31-07-2004 22:28:02) :O) :O) :O) tak ! - Onkel Stanley (08-01-2004 14:25:50)
Hold da helt op... - Lone Kirk (31-07-2004 02:39:54) Tak, Lone - men vi holder ikke op ;-) - Klaus K (31-07-2004 12:50:39) Det er mig en stor glæde... - Lone Kirk (08-06-2004 22:25:27)
Esbjerg - Randi (30-07-2004 21:59:01) Ca. kl. 22:30 - Klaus K (31-07-2004 13:04:26)
øv - Kisser (30-07-2004 18:28:36) OP med humøret ... - Klaus K (31-07-2004 13:06:03)
I skal med til min fødsel! - Louisa Jensen (29-07-2004 19:22:03) Vi glæder os! - Onkel Stanley (30-07-2004 14:00:33) Måske Dr. Qwist kan være behjælpelig? - Klaus K (30-07-2004 14:27:48)
En sang med vulkaner - Jesper (28-07-2004 10:06:43) En dejlig morgen - Onkel Stanley (28-07-2004 10:20:50)
heyyyyyyy - Lea.. (26-07-2004 16:48:30)
NUUU er det snart fredag - Lone Kirk (26-07-2004 12:15:43)
|