FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Tak! - Tanja & Christina (26-07-2004 10:24:35)

  • Flere opdateringer på DmDSupport.dk - Sarah, Christina & Charlotte (23-07-2004 13:21:14)
            Vil bare lige sige tak! - Lone Kirk (26-07-2004 12:18:08)
                 Selv tak Lone - Sarah Kyndesen (26-07-2004 20:59:16)

  • Alletiders koncert igen, igen, igen, igen - Pia (20-07-2004 21:46:16)
            De bagerste rækker. - Rie Rasmussen (22-07-2004 22:39:33)

  • Rock under Broen - Methea (20-07-2004 19:13:14)
            Midtfyns-stemning. - Rie Rasmussen (22-07-2004 22:26:18)

  • Opdateringer på DmDsupport.dk - Charlotte, Christina og Sarah (20-07-2004 17:09:22)
            dmd support - John Madsen (20-07-2004 23:44:47)
                 Længe siden!!! - Charlotte Villumsen (21-07-2004 08:24:59)
                      velkomstbrev - John Madsen (21-07-2004 17:50:51)
                           Er klaret :-) - Charlotte Villumsen (21-07-2004 18:04:06)
                                velkomstbrev - John Madsen (22-07-2004 22:04:32)

  • Live-optagelse, Varde - Klaus K (20-07-2004 12:28:01)
            fed koncert - Mona (24-07-2004 11:21:23)
                 Billeder fra koncerten - Klaus K (24-07-2004 12:14:45)

  • TAK !!!! - Joannes ( fra Herning ) (18-07-2004 12:25:35)
            Vi takker osse :o) - Onkel Stanley (18-07-2004 17:18:17)

  • Tak! - Tanja Fagerli & Christina Pilested (18-07-2004 02:20:33)
            Håber det lykkedes :O) - Onkel Stanley (18-07-2004 17:09:01)

  • Såeee.... er der snart fest igen.... - Mette F. (15-07-2004 21:20:07)
            Fest i Møllers!!! :o) - Onkel Stanley (18-07-2004 17:22:18)
                 Fest i Møllers..... vol2. - Mette F. (20-07-2004 13:12:44)

  • Koncert i Aalborg - Jette (15-07-2004 11:30:43)
            Aalborg - måske i 2005 - Klaus K (15-07-2004 11:58:02)

  • Bøllehat - Lajla Braad (14-07-2004 15:04:38)
            I vores shop ... - Klaus K (15-07-2004 02:32:33)

  • god anmeldelse - kristine (07-12-2004 18:40:56)

  • Hjemmeside - Jan Westergaard (07-12-2004 14:33:39)
            Det er den rene hypnose - Klaus K (13-07-2004 00:19:50)
                 Tak Klaus K - Jan (14-07-2004 23:03:34)
                      Op med humøret ... - Klaus K (15-07-2004 17:38:23)

  • Tusind tak - Susanne Petersen (07-07-2004 16:32:15)
            Til en sat pige på 40 :o) - Onkel Stanley (07-09-2004 11:03:38)
            Godt at høre. - Rie R (07-09-2004 11:22:18)

  • Booking - Ditte (07-07-2004 13:55:08)

  • HeeeeJ.. - katrine (07-03-2004 23:06:41)
            Davs Katrine - Klaus K (07-05-2004 02:48:17)

  • Tak for en fantastisk oplevelse - Anja Hansen (07-03-2004 16:34:48)
            Det var på tide ;o) - Rie Rasmussen (07-04-2004 12:33:03)

  • Owen luft kåncert - Mikael (07-02-2004 20:42:15)
            Jamen så ses vi. - Rie Rasmussen (07-04-2004 12:27:31)

  • Nibe Festival - Bibi Bilstrup (30-06-2004 22:07:26)
            Du er ikke alene... - Rie Rasmussen (07-01-2004 13:24:37)

  • kanon koncert i nibe - lone steffensen (29-06-2004 14:30:10)
            Grin og gråd. - Rie Rasmussen (29-06-2004 23:25:48)

  • forkert - Maja (28-06-2004 11:44:01)

  • Billeder......... - Maja (27-06-2004 20:06:12)
            Noget specielt?? - Rie Rasmussen (29-06-2004 23:20:31)

  • Nibe 2004 - Elin (27-06-2004 16:46:05)
            Gamle og nye. - Rie Rasmussen (29-06-2004 23:16:59)

  • Hvor var det fedt!!! - Kristina Melica (27-06-2004 13:51:36)
            Vinnie og Værket ;o) - Onkel Stanley (28-06-2004 15:55:43)

  • titel på sang!!!! - kenneth (26-06-2004 23:38:10)
            Kender den ikke ... - Klaus K. (27-06-2004 00:55:43)
            er der nogen i himmelen - Smukke Madsen aka John Dee (27-06-2004 01:41:41)

  • Til Jer - Lone Kirk (25-06-2004 18:06:53)
            Vi ses. - Rie Rasmussen (29-06-2004 23:27:53)

  • I styrer for vildt - Lisa Baadsgaard (25-06-2004 16:46:36)
            Velkommen en anden gang! - Rie Rasmussen (27-06-2004 18:23:25)

  • God artikel, meeeen... - Sarah Kyndesen (23-06-2004 15:50:47)
            Nå-nå, Sarah ... - Klaus K (24-06-2004 18:35:19)
                 Okay Klaus... - Sarah Kyndesen (24-06-2004 18:50:40)
                      Spændende!!!! - Onkel Stanley (24-06-2004 19:54:46)
                 spin - Kenneth Pedersen (25-06-2004 15:15:27)

  • Tillykke..... - Annitta (23-06-2004 14:56:36)
            Vi ses - Rie Rasnussen (25-06-2004 13:46:08)

  • Nibe festival - Henrik (23-06-2004 00:32:04)
            Afsat - Henrik (25-06-2004 10:15:15)
                 Mange mange tak :-) - Kristina Melica (25-06-2004 13:02:15)
                      Kristina - Henrik (26-06-2004 10:39:59)
                           Ingen problemer... - Kristina Melica (27-06-2004 13:31:33)
                           Ingen problemer... - Kristina Melica (27-06-2004 13:31:48)

  • FED KÅNSERT I NORDENSKOV - Joan Petersen (21-06-2004 17:56:50)
            Vi ses og synges ved Joan :o) - Onkel Stanley (21-06-2004 19:52:06)

  • forresten..... - Kristine og Mette (21-06-2004 17:54:18)
            Hej tøser :o) - Onkel Stanley (21-06-2004 20:05:03)

  • Hej igen....og god sommer. - Kristine og Mette (21-06-2004 17:51:55)

  • God sommer - Joannes Tausen (20-06-2004 13:27:26)
            og i rigtig lige måde Joannes :o) - Onkel Stanley (21-06-2004 16:30:07)

  • fed koncert - Maibritt Greve (19-06-2004 23:04:09)
            DVD - Smukke Madsen aka John Dee (20-06-2004 03:00:59)

  • Maribo Rock - Janni Andersen (19-06-2004 22:08:08)
            Hygligdalen :o) - Onkel Stanley (21-06-2004 16:23:14)

  • CD KØB....!! - Camilla Juul (19-06-2004 13:43:09)
            Hej Camilla :o) - Onkel Stanley (21-06-2004 16:16:05)
                 PLZ..... Onkel Stanley.... - Camilla Juul (22-06-2004 13:40:21)
                      Ikke plage ... - Klaus K (24-06-2004 03:39:00)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    25-06-2026 11:52:01