FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • MariboRock - Mie (19-06-2004 11:54:12)
            Tekst til rakke ned... - Sarah Kyndesen (19-06-2004 13:41:21)

  • Vi er på tour til søndag ... - DmD (19-06-2004 02:51:49)

  • billetter til owen luft kånsert - thomas (18-06-2004 23:00:28)
            Billet - Henrik (30-01-2006 19:03:28)

  • kanon gruppe - dorthe løhde (17-06-2004 22:44:15)
            Autografer - Rie Rasmussen (20-06-2004 19:55:04)

  • Tekst til Sig Du Kan Lide Mig? - Simon Hjulmand Nielsen (17-06-2004 21:37:21)

  • Så blev sommeren skudt igang. Fed SilkeRockkoncert - Berit Juhl (17-06-2004 17:40:05)
            Sus på. - Rie Rasmussen (17-06-2004 17:47:59)

  • Cover? - Kristian Engh Lundgreen (17-06-2004 15:43:08)
            Ja Cover? B) - Klaus E. Dam (17-06-2004 22:45:06)
                 Jeg tror ikke det er meningen ... - Klaus K. (18-06-2004 01:40:12)
                      Hmmmm - Klaus E. Dam (18-06-2004 14:40:12)

  • Henrik Stanley Møller - Charlotte (15-06-2004 09:27:12)
            Jamen hvor herligt :O) - Onkel Stanley (15-06-2004 12:16:54)

  • SERIØST ROSKILDE................. - Kristine og Mette (14-06-2004 22:12:22)
            Ja... århus! - charlotte (15-06-2004 09:23:48)
            tja - Lonnie Elveng (15-06-2004 18:29:50)

  • I er for fede! - Charlotte (14-06-2004 14:45:20)
            Er helt enig :) - Lonnie Elveng (14-06-2004 17:18:46)
                 Hej Lonnie. - Rie Rasmussen (14-06-2004 20:52:59)
            Det skal du også! - Rie Rasmussen (14-06-2004 20:48:22)
                           ja det er det! - Charlotte (14-06-2004 21:58:20)
                                Ikke helt - Lonnie Elveng (15-06-2004 18:28:17)

  • STORT ! på RUB - Morten (14-06-2004 13:12:50)
            Lilholt?? - Rie Rasmussen (14-06-2004 20:42:42)

  • Billeder Fra Sølund? - Simon Hjulmand Nielsen (13-06-2004 10:43:38)
            Billeder - Smukke Madsen aka John Dee (13-06-2004 14:10:32)

  • Tak for en overfed koncert - Alex Kristensen (13-06-2004 08:36:37)
            Det er os, der takker ;-) - Rie Rasmussen (14-06-2004 20:37:29)

  • Indianer??? - Anders (13-06-2004 01:12:34)
            Den hedder bare "indianer" - Alex (13-06-2004 08:32:33)

  • Roskilde - Kristine og Mette (06-11-2004 13:39:10)
            Er nu ikke helt enig.. - Lonnie Elveng (06-12-2004 13:47:12)

  • God sommer. - Monica Kristensen (06-10-2004 20:29:23)
            Du har ret. - Rie Rasmussen (14-06-2004 20:29:12)

  • Midtfyns Festival aflyst ... trist - Klaus K (06-09-2004 23:19:42)

  • Owen luft!!! :-) - Pia (06-09-2004 22:18:10)
            Nemlig ... - Klaus K. (06-09-2004 22:45:06)

  • Højt musik - Birgitte (06-09-2004 14:43:38)
            Det er nok Steffen, der hyler ... - Klaus K (06-09-2004 23:35:09)

  • Midtfynsfestival - Smukke Madsen aka John Dee (06-09-2004 13:02:47)
            jeg forstår ikke - Lonnie Elveng (06-09-2004 18:56:45)
            Støtte - Smukke Madsen aka John Dee (06-09-2004 21:17:54)

  • Hvor er det smukt! - Lene (06-07-2004 20:19:40)
            Jamen tusind tak :o) - Onkel Stanley (06-08-2004 14:19:46)

  • HuRRa! - Kristina (06-07-2004 17:11:52)
            Jamen tak - Klaus K (06-08-2004 19:01:29)

  • Skive - Camilla Juul (06-07-2004 09:51:51)
            Herligt :o) - Onkel Stanley (06-07-2004 10:59:09)

  • Skive beach Party koncert - Lonnie Elveng (06-06-2004 18:49:43)
            Det var stort. - Rie Rasmussen (06-07-2004 10:55:08)
                 Ja det tror jeg ;) - Lonnie Elveng (06-07-2004 12:13:51)

  • Super koncert i Skive - Rikke Hansen (06-06-2004 12:14:53)
            Endte godt. - Rie Rasmussen (06-07-2004 10:51:21)

  • Koncert i Maribo - Per Skafte (06-03-2004 12:23:48)
            God fornøjelse ... - Klaus K (06-05-2004 15:23:54)

  • Glæder mig.....igen.... - Torben Asmussen (06-02-2004 09:10:37)
            Vi gør osse ... :-) - Klaus K (06-02-2004 13:46:38)

  • Jeg så klippet fra Radio Glad.... - Lone Kirk (06-01-2004 19:59:57)
            Strygejern og sovsejævner ... hmm. - Klaus K. (06-02-2004 03:32:09)

  • Total cool......! - Camilla Juul (06-01-2004 19:53:14)
            Fedt... - Rie Rasmussen (06-02-2004 14:53:35)

  • Indianer? - Camilla (06-01-2004 16:10:38)
            misforståelse - kenneth (06-01-2004 17:31:42)
                 God ide! - Camilla (06-01-2004 22:37:26)
                      Jeg aner det faktisk ikke ... - Klaus K (06-01-2004 23:56:02)
                           Lyder sååå dejligt! - Camilla (06-05-2004 18:41:15)

  • Forrygende koncert til Sjællandsfestivalen i Slagelse - Otto Botto´s Gøgl (06-01-2004 15:42:50)
            Totaloplevelse!! - Rie Rasmussen (06-02-2004 14:49:19)

  • Dansende Dørmand - Henrik L Frid (30-05-2004 12:56:52)
            Danser med Dørmand :o) - Onkel Stanley (06-01-2004 09:07:10)

  • Legendernes tid er ikke forbi.... - Malou,Milla, Dorte og Mogens (29-05-2004 17:32:17)

  • Travle uger for DmD - med kamera - Klaus K (29-05-2004 03:08:47)

  • Kære Rie... - Lone Kirk (27-05-2004 22:01:39)
            Hej Lone. - Rie Rasmussen (28-05-2004 10:52:31)
                 Kære Rie :o) - Lone Kirk (28-05-2004 13:28:58)

  • hej - Renè (26-05-2004 18:30:46)
            Autografer - Klaus K (27-05-2004 12:14:42)
                 autografer fra DMD - Smukke Madsen aka John Dee (27-05-2004 16:59:21)
                  god musik. - mia (29-05-2004 11:52:41)

  • I morgen... - Lone Kirk (26-05-2004 09:17:33)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    25-06-2026 13:33:02