FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Kopispærring? - Krstian Engh Lungreen (25-05-2004 11:15:31)
            brugshindring - Klaus E. Dam (26-05-2004 00:22:07)
            den nuværende kopispærring - NEJ tak... - Brian Olesen (26-05-2004 01:26:22)
                      Købe spæring - Bent (06-07-2004 02:34:25)

  • Koncert i Aalborg - Kristian Engh Lundgreen (23-05-2004 23:02:59)
            Ikke hundse med en gammel mand ;-) - Klaus K (23-05-2004 23:10:53)
                 Vi venter gerne :) - Kristian Engh Lungreen (23-05-2004 23:32:44)
                      Billeder fra Aalborg uploadet ... - Klaus K. (24-05-2004 02:39:20)

  • Godt ord igen KK - Smukke Madsen aka John Dee (21-05-2004 14:44:13)
            Att: Smukke Madsen - Klaus K (23-05-2004 23:01:33)

  • becifringer - Pia Kronborg (20-05-2004 21:05:55)
            tror de herre pastore og K er faldet i søvn - Smukke Madsen aka John Dee (21-05-2004 12:35:00)
                 ZZZZ ... - Klaus K (21-05-2004 12:46:05)
            Hej Pia ... - Klaus K (21-05-2004 13:02:33)

  • I er bare gode - Birgitte (19-05-2004 11:08:38)
            Hej Birgitte, - Rie Rasmussen (19-05-2004 15:02:48)

  • sangbog - jubii! - Mathilde Dam (17-05-2004 19:11:50)
            Ja - ikke osse? - Klaus K (18-05-2004 02:59:37)
                 Hva er det for noget?? - Sarah Kyndesen (18-05-2004 17:43:08)
                      Ups... - Sarah (18-05-2004 17:45:51)

  • Virus - Banner- Henrik (14-05-2004 10:08:10)
            Ang. mails. - Christina Pilested (14-05-2004 10:27:38)
            Ormeproblemet - Klaus E. Dam (14-05-2004 14:03:39)

  • Streamer - Smukke Madsen aka John Dee (14-05-2004 00:31:44)

  • et guitarspørgsmål mere måske dumt - Smukke Madsen aka John Dee (13-05-2004 23:25:32)
            Ja til dels... - Brian Olesen (26-05-2004 01:10:25)
                 Hr Olsen - Smukke Madsen aka John Dee (26-05-2004 23:42:37)

  • Karneval i Aalborg - Kristian Engh Lundgreen (13-05-2004 22:09:43)
            Ska blive sjovt ... - Klaus K (13-05-2004 23:37:19)
                 Vi glææææædeeeer os! - Kristina Melica (14-05-2004 01:31:23)

  • Guitarpedaler - Smukke Madsen aka John Dee (05-12-2004 00:18:42)
            Guitarpedaler - Pastor Qwist (05-12-2004 11:15:34)
            Guitarer - René (05-12-2004 14:14:57)
            Tak - Smukke Madsen aka John Dee (05-12-2004 20:08:51)
                           selv tak - Pastoren (05-12-2004 20:39:10)
                                nej den skrattede ikke - Smukke Madsen aka John Dee (13-05-2004 00:31:30)
                                     Vedr. Månen - Klaus K (13-05-2004 01:14:48)
                                          Månen - Smukke Madsen aka John Dee (13-05-2004 01:38:06)

  • Super koncert - Mette (05-10-2004 19:03:56)
            Vådt - men godt :o) - Onkel Stanley (05-11-2004 11:26:45)

  • Den røde jakke der - Malene Andersen (05-10-2004 15:09:28)
            Den er flot ... - Klaus K. (05-11-2004 02:45:23)

  • CAPS!!!! - Dorthe (05-10-2004 13:57:40)
            DmD-s meteorologiske institut ... - Klaus K. (05-11-2004 02:49:35)
                 Bølle Bob - Dorthe (05-11-2004 13:17:30)

  • En mega-stolt Mor........ - Mette Franson (05-10-2004 10:50:14)
            4-årige. - Rie Rasmussen (05-11-2004 14:41:18)

  • En hilsen fra en nu tør svendborggenser! - Dorthe (05-09-2004 16:17:04)
            Hvor var din bikini ... ? - Klaus K (05-10-2004 01:07:51)

  • Mange tak... - Sarah Kyndesen (05-09-2004 13:54:17)

  • Klaus - din gamle støder ;-) - Charlotte (05-09-2004 12:31:27)
            Ja-ja, jeg ska nok ... - Klaus K (05-10-2004 01:04:12)
                 Har aldrig været i tvivl :-) - Charlotte (05-10-2004 08:15:44)

  • "Det er Dansk" på DR P4 - Hans Rasmussen (05-08-2004 02:30:29)
            Great, Hans ... - Klaus K. (05-08-2004 03:48:28)
                 YES Klaus!!! - Hans Rasmussen (05-08-2004 07:10:33)

  • hvor er I???????? - Pernille (05-07-2004 23:46:38)
            Vi er jo lige her ... - Klaus K (05-08-2004 02:40:30)

  • . - Pernille (05-07-2004 23:46:04)

  • DmD rules! - Claus Hermansen (05-07-2004 14:06:50)
            Tak for det - Steffen (05-07-2004 16:54:43)

  • Fedt! - Christina & Tanja! (05-07-2004 01:04:19)

  • I gjorde det igen - Majbrith (05-07-2004 00:08:56)

  • Fantastisk koncert i Portalen!!!!!!!! - Maria Kristensen (05-06-2004 23:19:35)

  • Fantastisk oplevelse 24. April - Kent Kjær (05-05-2004 22:48:43)
            Det skal nu nok gå ;o) - Rie Rasmussen (05-07-2004 18:29:25)

  • Tak for hjælpen. - Helle Langer (05-04-2004 13:51:00)
            Guds fred... - Rie Rasmussen (05-06-2004 10:20:37)

  • hilsen fra Viborg - lene (05-03-2004 22:33:47)
            Radio-koncert på fredag 18.10 i P4 - Klaus K (05-04-2004 03:08:47)

  • Hold fast hvor var det fedt at opleve jer live!!!!!! - Jonna (05-01-2004 11:57:39)
            Vi ses måske. - Rie R (05-03-2004 20:17:01)

  • Koncert i Portalen - Maria Kristensen (30-04-2004 16:59:08)
            Det er på tide ... - Klaus K (05-01-2004 03:39:11)

  • Tillykke med fødselsdagen - Joannes Tausen (29-04-2004 17:58:20)

  • TV2 - Lorry i Pumpehuset - Kisser (28-04-2004 21:08:29)
            Video optagelser - Klaus K (29-04-2004 00:08:22)
                 Hele Koncerten på DVD?! - Brian Olesen (05-03-2004 13:37:34)

  • Tak for det, allesammen !! - Klaus K. (28-04-2004 01:23:31)
            Forsinket tillykke - Banner- Henrik (29-04-2004 08:53:33)

  • Tilykke - Annitta (27-04-2004 22:38:26)

  • Kære dejlige Klaus. - Lone Kirk (27-04-2004 18:16:37)

  • Tillykke Klaus - Torben Klint Jensen (27-04-2004 17:55:19)

  • Tillykke - Lisbeth (27-04-2004 17:53:07)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    25-06-2026 15:19:46