Vi prøver - vi prøver - Klaus K. (20-08-2001 22:59:49) Hvad er alternativet? - Claus (21-08-2001 21:55:42) Alternativet er næste år ... - Klaus K. (22-08-2001 01:07:36) Man bliver helt flov... - Rie Rasmussen (21-08-2001 08:33:19) ja sikket brag - Onkel Stjernly (25-08-2001 23:30:29) Der er ikke noget, vi hellere vil... - Rie Rasmussen (20-08-2001 08:39:11) Skanderborg!! - Annemarie Aagaard (20-08-2001 23:02:32) Hvor skønt, Christel .. - Klaus K. (19-08-2001 00:59:06) Jamen, vi har det sgu altid sjovt - næsten ... - Klaus K. (15-08-2001 23:58:56) Rie er skøn ... - Kapellerup (15-08-2001 00:11:40) Ja - det var utrolig fedt ... - Klaus K. (15-08-2001 00:06:14) Der er mere mellem himmel & jord - Klaus K. (14-08-2001 10:03:47) Dagen derpå - Ole (14-08-2001 16:29:45) Nå - det var godt ..! - Klaus K. (15-08-2001 00:14:24) Ja, anderledes det er du da - karina (23-08-2001 18:47:12) Jeg tror, han mener fodbold .... - Klaus K. (23-08-2001 21:18:11) Tak I 2 ... - Klaus K. (15-08-2001 00:01:17) Selv-tak - Rie Rasmussen (15-08-2001 08:44:09) Ja - hvor har du egentlig været ..? - Klaus K. (13-08-2001 11:59:03) Herligt! - Rie Rasmussen (13-08-2001 13:07:04) Ih tak. - Rie Rasmussen (13-08-2001 12:59:02) Tak til Jer allesammen! - Stinna Brinch Christensen (14-08-2001 23:48:01) Selv-tak. - Rie Rasmussen (13-08-2001 12:51:35) Tak ska I ha, tøser ... - Klaus K. (13-08-2001 11:49:32) Hej Albert ... - Klaus K. (08-07-2001 11:05:36) Vi skynder os! - Rie Rasmussen (13-08-2001 12:47:14) Vi forhandler stadig ... men det lysner .. :-) - Klaus K. (08-05-2001 11:49:46) Du kunne gøre sådan her ... - Klaus K. (08-03-2001 13:56:54) kanon godt råd! - niels (08-05-2001 14:20:53) Fint, Niels ... - Klaus K. (08-05-2001 14:44:06) Er vi nu kult igen ..? - Klaus K. (30-07-2001 13:38:28) Vi ligner vel os selv? - Onkel Stjernly (27-07-2001 23:06:01) Ligner og ligner?? - Søren (08-12-2001 22:00:08) nå, det var godt....... - Onkel Stjernly (26-08-2001 21:46:12) Nørrejylland - Onkel Stjernly (25-07-2001 11:23:48) Det er vi glade for... - Rie Rasmussen (23-07-2001 12:32:02) Tak 2 - Christian (20-07-2001 15:17:33) Tak 3 - Onkel Stjernly (21-07-2001 10:25:48) Kongeligt i Kongenshave. - onkel stjernly (20-07-2001 18:53:32) Tak til Lizette og tak til Christian - Rie Rasmussen (24-07-2001 20:29:40) Beach Party i Grenå - Hanne (19-07-2001 15:07:13) Puh ha! - Rie Rasmussen (24-07-2001 20:35:08) Det lød hammer godt i Grenaa - Anette Jensen (25-07-2001 12:48:26) Dejligt, dejligt!! - Onkel Stjernly (25-07-2001 15:08:11) Selv-tak - Rie Rasmussen (13-07-2001 19:39:35) Vores sequencer = Jørgen - Klaus K. (14-07-2001 01:47:59) Vi glæder os også - Rie Rasmussen (13-07-2001 01:05:00) Hva ska pigerne så skyde med? - Klaus K. (07-09-2001 14:44:07) tjo det er egentligt et godt spørgsmål! - niels (08-01-2001 19:20:52) Er det mig, der er dum?? - Klaus K. (07-06-2001 23:11:21) Det må vel være... - Marie (07-08-2001 13:18:09) Joda, - Klaus K. (07-09-2001 14:45:03) Jeg er klar! - Camilla (07-06-2001 14:26:57) Godt - så lad os gå i sving - Klaus K. (07-06-2001 23:09:00) Vådt & fedt! - onkel stjernly (07-02-2001 10:58:15) Årh - der går nok et par dage, desværre ... - Klaus K. (07-02-2001 12:56:50) Tak, Niels - Klaus K. (07-03-2001 17:55:02) | ||
|