FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Koncertkalender - Claus (20-08-2001 19:05:28)
            Vi prøver - vi prøver - Klaus K. (20-08-2001 22:59:49)
                 Hvad er alternativet? - Claus (21-08-2001 21:55:42)
                      Alternativet er næste år ... - Klaus K. (22-08-2001 01:07:36)

  • Stor vedkommende koncert i Skanderborg - henrik thomsen (20-08-2001 11:24:22)
            Man bliver helt flov... - Rie Rasmussen (21-08-2001 08:33:19)
            ja sikket brag - Onkel Stjernly (25-08-2001 23:30:29)

  • Skanderborg !!! - Gry Møller (19-08-2001 20:46:05)
            Der er ikke noget, vi hellere vil... - Rie Rasmussen (20-08-2001 08:39:11)
                 Skanderborg!! - Annemarie Aagaard (20-08-2001 23:02:32)

  • Fed musik... - Christel (17-08-2001 20:37:10)
            Hvor skønt, Christel .. - Klaus K. (19-08-2001 00:59:06)

  • stamtræ - Dorte (17-08-2001 14:42:52)

  • FEDESTFEDESTFEDESTFEDESTFEDEST - michael bonnichsen (15-08-2001 18:19:46)
            Jamen, vi har det sgu altid sjovt - næsten ... - Klaus K. (15-08-2001 23:58:56)

  • Endelig... - Allan (14-08-2001 20:18:01)
            Rie er skøn ... - Kapellerup (15-08-2001 00:11:40)

  • Skanderborg! - Jesper (13-08-2001 21:52:12)
            Ja - det var utrolig fedt ... - Klaus K. (15-08-2001 00:06:14)

  • Rædsomt i Esbjerg - Ole (13-08-2001 18:32:48)
            Der er mere mellem himmel & jord - Klaus K. (14-08-2001 10:03:47)
                 Dagen derpå - Ole (14-08-2001 16:29:45)
                      Nå - det var godt ..! - Klaus K. (15-08-2001 00:14:24)
            Ja, anderledes det er du da - karina (23-08-2001 18:47:12)
                                Jeg tror, han mener fodbold .... - Klaus K. (23-08-2001 21:18:11)

  • Tak for sidst!!!! - Charlotte og Majbritt (13-08-2001 14:30:35)
            Tak I 2 ... - Klaus K. (15-08-2001 00:01:17)
            Selv-tak - Rie Rasmussen (15-08-2001 08:44:09)

  • Hvor har jeg været - tror I? - Morten (13-08-2001 03:30:58)
            Ja - hvor har du egentlig været ..? - Klaus K. (13-08-2001 11:59:03)

  • TIL DE BEDSTE!!!!! - Eva (08-12-2001 19:35:48)
            Herligt! - Rie Rasmussen (13-08-2001 13:07:04)

  • Esbjerg - for godt - heidi møller (08-12-2001 19:35:34)
            Ih tak. - Rie Rasmussen (13-08-2001 12:59:02)
                 Tak til Jer allesammen! - Stinna Brinch Christensen (14-08-2001 23:48:01)

  • Tak, igen-igen - Lizette Petersen (08-12-2001 10:39:38)
            Selv-tak. - Rie Rasmussen (13-08-2001 12:51:35)

  • I er de STØRSTE! - Maria & Marie, 16 (08-11-2001 13:43:23)
            Tak ska I ha, tøser ... - Klaus K. (13-08-2001 11:49:32)

  • Skift af emailadresse - Albert Hye Asmussen (08-07-2001 08:23:42)
            Hej Albert ... - Klaus K. (08-07-2001 11:05:36)

  • Jeg har lige downloadet "Grib chancen" ... - Lotte Astrup (08-06-2001 11:45:31)
            Vi skynder os! - Rie Rasmussen (13-08-2001 12:47:14)

  • cd - henrik (08-04-2001 01:49:36)
            Vi forhandler stadig ... men det lysner .. :-) - Klaus K. (08-05-2001 11:49:46)

  • hvordan gør i????????? - niels (08-01-2001 19:43:13)
            Du kunne gøre sådan her ... - Klaus K. (08-03-2001 13:56:54)
                 kanon godt råd! - niels (08-05-2001 14:20:53)
                      Fint, Niels ... - Klaus K. (08-05-2001 14:44:06)

  • Portrætudsendelse - Vicky Pedersen (30-07-2001 12:28:46)
            Er vi nu kult igen ..? - Klaus K. (30-07-2001 13:38:28)

  • Tak for en rigtig god koncert - Søren (26-07-2001 23:59:37)
            Vi ligner vel os selv? - Onkel Stjernly (27-07-2001 23:06:01)
                 Ligner og ligner?? - Søren (08-12-2001 22:00:08)
                      nå, det var godt....... - Onkel Stjernly (26-08-2001 21:46:12)

  • Kommer i nordenfjords? - Pia Ejstrup Christensen (24-07-2001 22:45:35)
            Nørrejylland - Onkel Stjernly (25-07-2001 11:23:48)

  • Suveræn koncert!!!! - Charlotte Villumsen (21-07-2001 17:24:16)
            Det er vi glade for... - Rie Rasmussen (23-07-2001 12:32:02)

  • Tak! - Lizette Petersen (20-07-2001 11:01:00)
            Tak 2 - Christian (20-07-2001 15:17:33)
                 Tak 3 - Onkel Stjernly (21-07-2001 10:25:48)
            Kongeligt i Kongenshave. - onkel stjernly (20-07-2001 18:53:32)
            Tak til Lizette og tak til Christian - Rie Rasmussen (24-07-2001 20:29:40)

  • jeg tror jeg kennder en - Nicole christiansen (15-07-2001 16:55:46)

  • Dårlig koncert - øv-øv - Klaus K. (15-07-2001 13:41:43)
            Beach Party i Grenå - Hanne (19-07-2001 15:07:13)
                 Puh ha! - Rie Rasmussen (24-07-2001 20:35:08)
                      Det lød hammer godt i Grenaa - Anette Jensen (25-07-2001 12:48:26)
                           Dejligt, dejligt!! - Onkel Stjernly (25-07-2001 15:08:11)

  • hej rie - Nicole christiansen (15-07-2001 11:44:37)

  • Tak for en fed koncert! - Dorte A (13-07-2001 02:44:02)
            Selv-tak - Rie Rasmussen (13-07-2001 19:39:35)

  • Sequencer eller HD-recording LIVE???? - Ricky (07-12-2001 23:46:55)
            Vores sequencer = Jørgen - Klaus K. (14-07-2001 01:47:59)

  • allesammen - NICOLE CHRISTIANSEN (07-10-2001 09:48:08)
            Vi glæder os også - Rie Rasmussen (13-07-2001 01:05:00)

  • dvd tingen der! - niels (07-08-2001 23:14:27)
            Hva ska pigerne så skyde med? - Klaus K. (07-09-2001 14:44:07)
                 tjo det er egentligt et godt spørgsmål! - niels (08-01-2001 19:20:52)

  • Musik dvd - Kate (07-06-2001 22:13:24)
            Er det mig, der er dum?? - Klaus K. (07-06-2001 23:11:21)
                 Det må vel være... - Marie (07-08-2001 13:18:09)
                      Joda, - Klaus K. (07-09-2001 14:45:03)

  • tak tak - wurtz (07-04-2001 20:26:10)

  • Hvem kan skrive noder ?? - Klaus K. (07-03-2001 18:19:40)
            Jeg er klar! - Camilla (07-06-2001 14:26:57)
                 Godt - så lad os gå i sving - Klaus K. (07-06-2001 23:09:00)

  • Tak!!! - nanna (07-02-2001 09:42:13)
            Vådt & fedt! - onkel stjernly (07-02-2001 10:58:15)

  • Hvornår kommer i til Slagelse igen??? - Christina (07-01-2001 22:23:29)
            Årh - der går nok et par dage, desværre ... - Klaus K. (07-02-2001 12:56:50)

  • for fedt show i slagelse - niels (07-01-2001 19:10:36)
            Tak, Niels - Klaus K. (07-03-2001 17:55:02)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    27-06-2026 23:39:13