FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Konkurence - Lone Kirk (04-07-2004 14:25:57)

  • Arkaden, Odense - Dorthe (04-06-2004 14:40:02)
            Starter klokken 21.00 - Klaus K. (04-06-2004 18:43:12)
                 ja, og.. - Dorthe (04-06-2004 21:47:08)

  • antal solgte albums af "som regel..." ? - Mikkel (04-06-2004 01:13:50)
            Det går fint ... - Klaus K. (04-06-2004 18:46:13)
                 :-) - Mikkel (04-07-2004 11:33:50)
                      Tak for webshop-ros - Klaus K (04-12-2004 16:07:43)

  • LALALAL! - faffa (04-05-2004 22:21:54)

  • En varm og forrygende koncert!!! - Berit & Majbritt. (04-05-2004 19:53:49)
            Ja! - Klaus K. (04-07-2004 01:44:08)

  • Esbjerg festival - Randi (04-05-2004 09:24:02)
            Ikke denne gang, nej ... - Klaus K. (04-06-2004 18:53:45)
                 Aaarrgggghhhh - Randi (04-08-2004 19:49:16)

  • Så er det man kan mærke at man lever!!! - Malou, Dorte og Mogens (04-04-2004 12:06:18)
            Tasker i verdensklasse ;-) - Rie Rasmussenr (04-05-2004 11:22:25)

  • Skøn koncert - Susanne bronke (04-03-2004 18:33:23)
            Bornholm Bornholm Bornhoooolm :o) - Onkel Stanley (04-05-2004 09:44:21)

  • Nu varer det ikke længe... - Lone Kirk (04-03-2004 16:30:47)
            Skønt digt. - Rie Rasmussen (04-05-2004 11:18:11)

  • Øv - hvor uheldig har man lov at være... - Erik de Maré (04-03-2004 14:10:22)
            Ja - den er sgu da sur, hva? - Klaus K. (04-06-2004 18:55:38)

  • Halleluja - Annika Siig (04-02-2004 21:28:38)

  • Tak for igår. - Annitta og Gitte (04-02-2004 15:44:59)
            Giv slip nu :O) - Onkel Stanley (04-05-2004 09:33:53)

  • Nå, så pyt da. - Torben & Rikke (04-02-2004 12:18:33)
            Det var på tide - Steffen (04-06-2004 00:05:38)

  • Ren nostalgi :-) - Charlotte (04-02-2004 08:18:53)
            Vi ses derude... - Rie Rasmussen (04-05-2004 11:15:05)

  • Mange tak! - Sarah Kyndesen (04-02-2004 01:00:35)
            Selv mange tak :-) - Onkel Stjernly (04-02-2004 01:53:44)

  • 10 dage endnu... - Marianne (04-01-2004 19:10:16)
            Lad os se... - Rie Rasmussen (04-05-2004 11:13:28)

  • Spørgsmål til TanteRie - Dorthe (30-03-2004 13:31:54)
            Måske - Rie Rasmussen (04-01-2004 09:44:48)
                 Hmm... - Dorthe (04-02-2004 07:30:11)

  • Halehøj! - Mathilde Dam (28-03-2004 21:50:40)
            Hej Mathilde din popsild ... ;-) - Klaus K. (29-03-2004 00:31:15)

  • Fantastisk inspirerende....... - Anders Bo Pedersen (27-03-2004 10:47:54)
            Meget interessant! - Rie R. (28-03-2004 21:48:51)
                 Ja - det er skønt ... - Klaus K. (29-03-2004 00:28:43)

  • Koncerten på Bornholm d. 26/3-04 - Thomas (27-03-2004 02:41:29)
            Så blev det forår igen - Klaus & Karoline (28-03-2004 18:28:51)
                 I har ret. - Rie R. (28-03-2004 21:34:18)
            Dejligt at komme i gang. - Rie R, (28-03-2004 21:32:01)
            Altid gang i Bornholm ... - Klaus K. (29-03-2004 01:32:19)

  • Så kører GLAD TOUR 2004 ... ! - Klaus K. (26-03-2004 00:33:55)
            En lille interessant tilføjelse - Klaus K. (26-03-2004 00:37:34)
            Iiiiih.....Klaus - Dorthe (26-03-2004 14:00:23)
                      Åhh .... Klaus - Kim Magnussen (27-03-2004 17:10:27)
                           Næh - nej Kim - Klaus K. (29-03-2004 10:51:37)

  • opråp!!! *GG* - jette (22-03-2004 21:38:00)
            Gisp - ... - Klaus K (23-03-2004 00:49:53)

  • 10 års dagen for Philippa´s død - Klaus K. (22-03-2004 12:31:27)
            Tiden flyver..... - René (22-03-2004 16:24:01)
            Jeg har lige netop i dag... - Lone Kirk (22-03-2004 17:38:20)

  • Sætliste 2004 + DVD - René (18-03-2004 11:57:42)
            Det skulle jo gerne være en overraskelse ... - Klaus K. (18-03-2004 18:36:47)

  • Jeg glæder mig... - Lone (16-03-2004 15:35:00)
            Det gø vi sgu osse ... ! - Klaus K (18-03-2004 11:15:16)

  • Ros/Ris - Dorthe Tetsche (15-03-2004 12:11:50)
            Ros/ris - Anders Sørensen (15-03-2004 15:48:12)
                 Må jeg være fri - Shu-bi-dua´s lydmand (15-03-2004 17:03:13)
                      må jeg osse være fri!!! - Onkel Darkness (15-03-2004 19:19:11)
                 ROS/RIS - Dorthe Tetsche (16-03-2004 23:11:19)
                                Må vi alle være fri!!! - René (23-03-2004 14:13:54)

  • DmD i TV-lorry fredag formiddag - Klaus K (03-11-2004 16:01:50)
            Se programmet på nettet.. - Sarah Kyndesen (03-12-2004 23:20:07)

  • Sådan!!! - Mette Franson (03-11-2004 10:39:00)

  • læs B.T. - Henri De Banneur (03-11-2004 09:37:45)
            Merci de Banneur!!! - Onkel Stanley (03-11-2004 10:34:55)

  • Er DmD så fattige - Ib Rene (03-10-2004 00:50:16)
            Præmierne... - Kristina Melica (03-10-2004 01:29:21)
                 Pris - Ib Rene Cairo (19-03-2004 22:48:24)
            ja - Banner- Henrik (03-10-2004 08:37:31)
                           Tak for det - Klaus K. (03-11-2004 02:18:12)
                                Sørme interessant - ib rene Caior (04-09-2004 00:47:31)

  • For godt til at være sandt!!! - Sarah (03-09-2004 17:12:43)

  • HJÆÆÆÆLP - Banner- Henrik (03-09-2004 09:32:32)
            Du er må gerne komme til Nordjylland... - Kristina Melica (03-09-2004 13:24:07)
            tak - Banner- Henrik (03-10-2004 08:41:47)

  • Hej igen, allesammen ... er I klar til fest? - Klaus K (03-07-2004 11:23:57)
            SÆFØLI - Banner- Henrik (03-08-2004 08:58:50)
            Skiferie - Dorthe (03-08-2004 13:57:54)
                      Norge er perfekt i marts ... - Klaus K. (03-08-2004 14:32:31)

  • Koncertbilleder - Michael (03-06-2004 00:50:23)
            . - kenneth (03-06-2004 02:12:58)
                 PS - kenneth nummer 2 (03-06-2004 02:17:19)

  • " Ta godt i mod ham" - Randi (03-05-2004 19:41:27)

  • Fantastisk Album - Camilla (03-04-2004 13:19:13)
            Hvor dejligt :o) - Onkel Stanley (03-04-2004 17:22:47)

  • UPS - Banner- Henrik (03-02-2004 11:38:07)
            Det er OK - Rie Rasmussen (03-03-2004 09:34:28)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    25-06-2026 20:35:55