Starter klokken 21.00 - Klaus K. (04-06-2004 18:43:12) ja, og.. - Dorthe (04-06-2004 21:47:08) Det går fint ... - Klaus K. (04-06-2004 18:46:13) :-) - Mikkel (04-07-2004 11:33:50) Tak for webshop-ros - Klaus K (04-12-2004 16:07:43) Ja! - Klaus K. (04-07-2004 01:44:08) Ikke denne gang, nej ... - Klaus K. (04-06-2004 18:53:45) Aaarrgggghhhh - Randi (04-08-2004 19:49:16) Tasker i verdensklasse ;-) - Rie Rasmussenr (04-05-2004 11:22:25) Bornholm Bornholm Bornhoooolm :o) - Onkel Stanley (04-05-2004 09:44:21) Skønt digt. - Rie Rasmussen (04-05-2004 11:18:11) Ja - den er sgu da sur, hva? - Klaus K. (04-06-2004 18:55:38) Giv slip nu :O) - Onkel Stanley (04-05-2004 09:33:53) Det var på tide - Steffen (04-06-2004 00:05:38) Vi ses derude... - Rie Rasmussen (04-05-2004 11:15:05) Selv mange tak :-) - Onkel Stjernly (04-02-2004 01:53:44) Lad os se... - Rie Rasmussen (04-05-2004 11:13:28) Måske - Rie Rasmussen (04-01-2004 09:44:48) Hmm... - Dorthe (04-02-2004 07:30:11) Hej Mathilde din popsild ... ;-) - Klaus K. (29-03-2004 00:31:15) Meget interessant! - Rie R. (28-03-2004 21:48:51) Ja - det er skønt ... - Klaus K. (29-03-2004 00:28:43) Så blev det forår igen - Klaus & Karoline (28-03-2004 18:28:51) I har ret. - Rie R. (28-03-2004 21:34:18) Dejligt at komme i gang. - Rie R, (28-03-2004 21:32:01) Altid gang i Bornholm ... - Klaus K. (29-03-2004 01:32:19) En lille interessant tilføjelse - Klaus K. (26-03-2004 00:37:34) Iiiiih.....Klaus - Dorthe (26-03-2004 14:00:23) Åhh .... Klaus - Kim Magnussen (27-03-2004 17:10:27) Næh - nej Kim - Klaus K. (29-03-2004 10:51:37) Gisp - ... - Klaus K (23-03-2004 00:49:53) Tiden flyver..... - René (22-03-2004 16:24:01) Jeg har lige netop i dag... - Lone Kirk (22-03-2004 17:38:20) Det skulle jo gerne være en overraskelse ... - Klaus K. (18-03-2004 18:36:47) Det gø vi sgu osse ... ! - Klaus K (18-03-2004 11:15:16) Ros/ris - Anders Sørensen (15-03-2004 15:48:12) Må jeg være fri - Shu-bi-dua´s lydmand (15-03-2004 17:03:13) må jeg osse være fri!!! - Onkel Darkness (15-03-2004 19:19:11) ROS/RIS - Dorthe Tetsche (16-03-2004 23:11:19) Må vi alle være fri!!! - René (23-03-2004 14:13:54) Se programmet på nettet.. - Sarah Kyndesen (03-12-2004 23:20:07) Merci de Banneur!!! - Onkel Stanley (03-11-2004 10:34:55) Præmierne... - Kristina Melica (03-10-2004 01:29:21) Pris - Ib Rene Cairo (19-03-2004 22:48:24) ja - Banner- Henrik (03-10-2004 08:37:31) Tak for det - Klaus K. (03-11-2004 02:18:12) Sørme interessant - ib rene Caior (04-09-2004 00:47:31) Du er må gerne komme til Nordjylland... - Kristina Melica (03-09-2004 13:24:07) tak - Banner- Henrik (03-10-2004 08:41:47) SÆFØLI - Banner- Henrik (03-08-2004 08:58:50) Skiferie - Dorthe (03-08-2004 13:57:54) Norge er perfekt i marts ... - Klaus K. (03-08-2004 14:32:31) . - kenneth (03-06-2004 02:12:58) PS - kenneth nummer 2 (03-06-2004 02:17:19) Hvor dejligt :o) - Onkel Stanley (03-04-2004 17:22:47) Det er OK - Rie Rasmussen (03-03-2004 09:34:28) | ||
|