Store gaver .o) - Rie Rasmussen (03-02-2004 09:50:00) Vi når det hele. - Rie Rasmussen (03-02-2004 09:47:59) En slags smitte?? - Rie Rasmussen (03-01-2004 14:46:47) På behørig vis... - Rie Rasmussen (03-01-2004 14:18:34) Mærkeligt - Rie Rasmussen (03-03-2004 09:36:24) Pæn Pige-38 år. - Rie Rasmussen (03-01-2004 11:17:44) Snestorm og solskin... - Kristina Melica (03-01-2004 15:27:00) Masser af gaver - Rie Rasmussen (03-01-2004 11:13:02) Godt husket. - Rie Rasmussen (03-01-2004 11:11:21) Dagen startede fint. - Rie Rasmussen (03-01-2004 11:08:24) du må væbne dig ........ - Onkel Stanley (29-02-2004 20:54:07) Ups! - Sarah (28-02-2004 22:18:30) Åh hvor jeg glæder mig... - Kristina Melica (28-02-2004 22:25:02) Video? DVD? - Dorthe (29-02-2004 22:17:27) Video - Sarah (29-02-2004 22:57:38) Tak for tippet :) - Dorthe (03-01-2004 13:18:47) Vi ses på Train. - Rie Rasmssen (28-02-2004 16:28:19) 8 brødre!!!!!!!!! - onkel stanley (27-02-2004 14:31:59) Alt er OK - Klaus K. (25-02-2004 16:35:40) SKAL VI GODTAGE DEN !!!! - Banner- Henrik (24-02-2004 15:44:45) spøg til side - Banner- Henrik (25-02-2004 07:19:18) og et forsinket herfra osse ;-) - Onkel Stjernly (25-02-2004 13:43:43) Taaak, tak :o) - Dorthe (25-02-2004 14:16:34) Hej Lone :o) - Onkel Stjernly (22-02-2004 19:44:46) Dejligt.... - Lone Kirk (24-02-2004 19:51:16) halløsa Mia !! - Onkel Stjernly (21-02-2004 19:13:56) Vi kommer, vi kommer ... - Klaus K (23-02-2004 23:02:55) hej Kristina - Onkel Stjernly (21-02-2004 19:11:27) Hej souschef :o) - Onkel Stjernly (21-02-2004 19:07:58) jamen altså!!! - Onkel Stjernly (21-02-2004 19:05:52) Stort set ....;o) - Onkel Stjernly (22-02-2004 04:20:38) Nej men jeg kender én ..... - Onkel Stjernly (20-02-2004 18:11:43) Ja hvor mon han er??? - Onkel Stjernly (20-02-2004 18:05:03) Tak tak :O) - Onkel Stjernly (20-02-2004 17:38:45) Det ved vi faktisk ikke ... - Klaus K (20-02-2004 01:14:58) Desværre ... - Klaus K (19-02-2004 12:06:15) Ja, mon ikke ... ? - Klaus K (16-02-2004 16:05:19) Mit hjerte er helt roligt nu! - Susanne (17-02-2004 10:26:51) hvor hyggeligt Sarah - Sarah M (16-02-2004 13:35:42) Det var bare mig ... - Klaus K. (16-02-2004 15:16:24) Ja da...den var sej - Sárah (16-02-2004 20:19:36) du kan jo spørge mig ad - Mia (18-02-2004 16:06:37) wow, du skrev...:-) - Sarah (19-02-2004 09:54:08) kommer til Åbenrå - Mia (21-02-2004 16:36:38) Det er hermed noteret - Sárah (21-02-2004 20:22:11) Det er hermed noteret - Sárah (21-02-2004 20:22:20) Du er gået forkert - igen ... - Klaus K (14-02-2004 13:31:28) Andre steder?? - Rie Rasmussen (14-02-2004 11:39:08) Øhh - det er ret kompliceret - Klaus K (02-11-2004 12:40:43) Hej Morten - Klaus K. (02-11-2004 00:44:32) Train 10. april - Klaus K (02-10-2004 20:41:34) telefonen glødede - Marianne (02-11-2004 08:22:04) Vi kan da prøve at huske det ... - Klaus K. (02-11-2004 12:43:47) takker - Marianne (02-11-2004 16:32:09) Fåborg & Onkel Sexbombe - Klaus K (02-10-2004 02:23:03) Synes du virkelig? - Onkel Sexbombe (02-10-2004 12:26:25) Eller var det omvendt? - Cro (02-10-2004 12:44:41) øhhh ..... - Onkel Sexbombe (02-10-2004 13:26:13) | ||
|