FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • tillykke rie - kristine (03-01-2004 17:36:18)
            Store gaver .o) - Rie Rasmussen (03-02-2004 09:50:00)

  • Tillykke Fru Rasmussen - Torben Klint Jensen (PAPS) (03-01-2004 17:34:21)
            Vi når det hele. - Rie Rasmussen (03-02-2004 09:47:59)

  • Tante Darkness ... hæ hæ hæ ;o) - Onkel Darkness (03-01-2004 13:38:12)
            En slags smitte?? - Rie Rasmussen (03-01-2004 14:46:47)

  • STORT tillykke - Dorthe (03-01-2004 13:20:27)
            På behørig vis... - Rie Rasmussen (03-01-2004 14:18:34)

  • Tillykke! - Christina Pilested (03-01-2004 11:45:10)
            Mærkeligt - Rie Rasmussen (03-03-2004 09:36:24)

  • Tillykke Rie - Kristina Melica (03-01-2004 10:41:57)
            Pæn Pige-38 år. - Rie Rasmussen (03-01-2004 11:17:44)
                 Snestorm og solskin... - Kristina Melica (03-01-2004 15:27:00)

  • STORT tillykke Rie!! - Sarah Kyndesen (03-01-2004 08:31:16)
            Masser af gaver - Rie Rasmussen (03-01-2004 11:13:02)

  • Mere Tillykke!!! - Charlotte (03-01-2004 07:27:14)
            Godt husket. - Rie Rasmussen (03-01-2004 11:11:21)

  • Tillykke Rie - Malou,Milla, Mogens og Dorte (03-01-2004 07:10:05)
            Dagen startede fint. - Rie Rasmussen (03-01-2004 11:08:24)

  • ...og der blev HELT stille - Michael Zedeler (29-02-2004 14:59:16)
            du må væbne dig ........ - Onkel Stanley (29-02-2004 20:54:07)

  • Tourplanen er på DmDSupport.dk - Sarah, Christina & Charlotte (29-02-2004 10:49:34)

  • Fedest!!! - Sarah Kyndesen (28-02-2004 22:16:19)
            Ups! - Sarah (28-02-2004 22:18:30)
            Åh hvor jeg glæder mig... - Kristina Melica (28-02-2004 22:25:02)
                      Video? DVD? - Dorthe (29-02-2004 22:17:27)
                           Video - Sarah (29-02-2004 22:57:38)
                                Tak for tippet :) - Dorthe (03-01-2004 13:18:47)

  • Fedest!!! - Sarah Kyndesen (28-02-2004 22:14:57)

  • Tjaaaaa.......... - Malene (26-02-2004 23:04:03)
            Vi ses på Train. - Rie Rasmssen (28-02-2004 16:28:19)

  • Wauv... - Ina (26-02-2004 16:47:37)
            8 brødre!!!!!!!!! - onkel stanley (27-02-2004 14:31:59)

  • Ang. konkurrencen - Kristina Melica (25-02-2004 15:46:48)
            Alt er OK - Klaus K. (25-02-2004 16:35:40)

  • Forsinket tillykke Stanley :o| - Dorthe (24-02-2004 14:48:23)
            SKAL VI GODTAGE DEN !!!! - Banner- Henrik (24-02-2004 15:44:45)
                 spøg til side - Banner- Henrik (25-02-2004 07:19:18)
            og et forsinket herfra osse ;-) - Onkel Stjernly (25-02-2004 13:43:43)
                           Taaak, tak :o) - Dorthe (25-02-2004 14:16:34)

  • Kære Henrik. - Lone Kirk (22-02-2004 17:57:02)
            Hej Lone :o) - Onkel Stjernly (22-02-2004 19:44:46)
                 Dejligt.... - Lone Kirk (24-02-2004 19:51:16)

  • bedre sent end aldrig - Mia (21-02-2004 16:32:18)
            halløsa Mia !! - Onkel Stjernly (21-02-2004 19:13:56)

  • Status på DVD - Claus (20-02-2004 22:11:13)
            Vi kommer, vi kommer ... - Klaus K (23-02-2004 23:02:55)

  • Også tillykke herfra... - Kristina Melica (20-02-2004 18:12:07)
            hej Kristina - Onkel Stjernly (21-02-2004 19:11:27)

  • Tillykke til Stanley - Jens Nyrup (20-02-2004 15:30:53)
            Hej souschef :o) - Onkel Stjernly (21-02-2004 19:07:58)

  • Også et STORT tillykke her fra :-) - Sarah Kyndesen (20-02-2004 15:16:34)
            jamen altså!!! - Onkel Stjernly (21-02-2004 19:05:52)

  • Et stort tillykke! - Christina Pilested (20-02-2004 11:24:50)
            Stort set ....;o) - Onkel Stjernly (22-02-2004 04:20:38)

  • TILLYKKE - Banner- Henrik (20-02-2004 09:08:00)
            Nej men jeg kender én ..... - Onkel Stjernly (20-02-2004 18:11:43)

  • Også tillykke herfra - Charlotte (20-02-2004 08:44:48)
            Ja hvor mon han er??? - Onkel Stjernly (20-02-2004 18:05:03)

  • Tillykke Stanley - Malou (20-02-2004 08:31:53)
            Tak tak :O) - Onkel Stjernly (20-02-2004 17:38:45)

  • Kære Klaus. - Lone Kirk (19-02-2004 17:39:42)
            Det ved vi faktisk ikke ... - Klaus K (20-02-2004 01:14:58)

  • Kolde hjerter - Sanne (18-02-2004 17:58:52)
            Desværre ... - Klaus K (19-02-2004 12:06:15)

  • Skanderborg 2004 - Susanne (16-02-2004 12:04:14)
            Ja, mon ikke ... ? - Klaus K (16-02-2004 16:05:19)
                 Mit hjerte er helt roligt nu! - Susanne (17-02-2004 10:26:51)

  • Rock under broen! - Sarah Kyndesen (15-02-2004 20:07:44)
            hvor hyggeligt Sarah - Sarah M (16-02-2004 13:35:42)
                 Det var bare mig ... - Klaus K. (16-02-2004 15:16:24)
                      Ja da...den var sej - Sárah (16-02-2004 20:19:36)
                           du kan jo spørge mig ad - Mia (18-02-2004 16:06:37)
                                wow, du skrev...:-) - Sarah (19-02-2004 09:54:08)
                                     kommer til Åbenrå - Mia (21-02-2004 16:36:38)
                                          Det er hermed noteret - Sárah (21-02-2004 20:22:11)
                                          Det er hermed noteret - Sárah (21-02-2004 20:22:20)

  • rie. - Simon Hjulmand Nielsen (14-02-2004 13:01:19)
            Du er gået forkert - igen ... - Klaus K (14-02-2004 13:31:28)

  • æv æv og tre gange æv - ann k (02-11-2004 18:04:32)
            Andre steder?? - Rie Rasmussen (14-02-2004 11:39:08)

  • Tekst og akkorder - Lasse Nielsen (02-11-2004 10:09:04)
            Øhh - det er ret kompliceret - Klaus K (02-11-2004 12:40:43)

  • Da jeg var et lille kid. - Erichsen (02-10-2004 23:07:37)
            Hej Morten - Klaus K. (02-11-2004 00:44:32)

  • ændret dato??? - marianne (02-10-2004 18:04:23)
            Train 10. april - Klaus K (02-10-2004 20:41:34)
                 telefonen glødede - Marianne (02-11-2004 08:22:04)
                      Vi kan da prøve at huske det ... - Klaus K. (02-11-2004 12:43:47)
                           takker - Marianne (02-11-2004 16:32:09)

  • Faaborg - Dorthe (02-09-2004 22:30:44)
            Fåborg & Onkel Sexbombe - Klaus K (02-10-2004 02:23:03)
            Synes du virkelig? - Onkel Sexbombe (02-10-2004 12:26:25)
                      Eller var det omvendt? - Cro (02-10-2004 12:44:41)
                           øhhh ..... - Onkel Sexbombe (02-10-2004 13:26:13)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    25-06-2026 22:27:49