FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • opbakning til Toldkammeret - Helsingør - Kisser (02-09-2004 09:29:33)
            Sådan en lille frækkert ... - Klaus K. (02-10-2004 02:18:19)
                 200 stk. - det er da okay - Kisser (02-10-2004 15:07:07)
                      JA 200 ER OK. - Torben Klint Jensen (14-02-2004 11:23:47)
                           Jeg skal prøve ... - Klaus K (14-02-2004 13:24:34)
                                HOVEDROlLEN DET ER DMD - Torben Klint Jensen (PAPS) (16-02-2004 16:46:21)
                                     Kan du spille bas, da ... ? - Klaus K (16-02-2004 17:54:43)
                                          Nej jeg kan ikke spille BAS - Torben Klint Jensen (23-02-2004 17:15:50)
            Hej og Kisser - Annitta Pedersen (02-10-2004 19:55:11)
                                                    Hvis det er rigtigt, siger vi tak ... ! - Klaus K. (02-10-2004 20:46:10)
                                                         Ja - det var mig - Kisser (13-02-2004 14:43:55)
                                                              En trøst.... - Annitta Pedersen (14-02-2004 19:00:41)
                                                         Ja - det var mig - Kisser (13-02-2004 14:43:55)

  • Glæder mig til April. - Lone Kirk (02-09-2004 01:12:18)
            Du mener vel Pumpehuset ... ? - Klaus K (02-10-2004 00:18:11)
                 Igen har du ret Klaus... - Lone Kirk (02-11-2004 18:52:33)

  • DmD abstinenser mm... - Mathilde Dam (02-08-2004 10:19:19)
            Også her!! - Rie Rasmussen (02-08-2004 13:06:40)
                 Ditto her! - Onkel Stjernly (02-08-2004 16:55:48)

  • "Er der nogen i himlen" - Caroline Frechsen (02-07-2004 21:21:19)
            Jeg er ked af at høre, - Rie Rasmussen (02-08-2004 13:03:53)

  • Nogen spørgsmål. - Mille Henriksen (02-04-2004 09:43:40)
            Davs Mille - Klaus K (02-04-2004 12:58:06)
                 Tak - Mille Henriksen (02-06-2004 13:22:00)

  • Melodi Grandprix - kisser (02-03-2004 14:57:15)
            Smukke ord, Kisser - Klaus K. (02-04-2004 14:49:57)
                 Tænk en tanke - Kisser (02-05-2004 16:12:56)
            Spørgsmål til Klaus - Brian Olesen (02-09-2004 03:09:45)
                           Vinderen i MGP 2004 - kisser (02-09-2004 09:31:53)
                                Ja - den var sgu da go, ikke ... - Klaus K. (02-10-2004 20:56:50)
                                     Ja - men så må du jo igang :-) - Kisser (13-02-2004 14:46:49)

  • Toldkammeret - Helsingør - Kisser (02-03-2004 14:51:10)
            Plag videre... - Pastoren (02-03-2004 15:34:40)
                 plager - kisser (02-03-2004 17:53:10)

  • Mia og Mayer (stavemåde?) - Dorthe (02-03-2004 13:48:25)
            Næsten rigtigt - Mia og Meyer (02-05-2004 10:23:11)
                 Tøm din postkasse, Mia! - Dorthe (02-05-2004 13:35:53)
                      Så jeg klar - Mia (02-06-2004 14:53:02)

  • Pumpehuset - Erik de Maré (02-02-2004 21:24:24)
            Billet nr. 1 - Onkel Stjernly (02-03-2004 02:53:36)

  • Fed eftermiddag - Torben Klint Jensen (PAPS) (02-02-2004 16:47:57)
            Ideel sammesætning - Rie Rasmussen (02-03-2004 09:27:13)
                 For lidt Rie! - Dorthe (02-03-2004 13:45:01)
                      Godt. - Rie Rasmussen (02-04-2004 09:43:39)

  • Hilsen - Finn H Jørgensen (02-02-2004 14:07:05)
            Hej Finn - Onkel Stjernly (02-02-2004 14:47:12)
                 Er det alderen der trykker??? - Annitta Pedersen (02-02-2004 15:34:09)
                      Sikke en vits ellers ;o) - Onkel Stjernly (02-03-2004 02:41:47)
                 Viften i Rødovre er 1. april - Klaus K (02-02-2004 15:36:53)

  • Tak - endnu en gang! - Kristina Melica (02-01-2004 21:47:11)
            Ja - pæn stationsbygning iøvrigt - Steffen "pastor" Qwist (02-02-2004 10:30:39)
                 ny-renoveret. - Mia (02-05-2004 10:31:59)
            Ja -og i lige måde. - Rie Rasmussen (02-03-2004 09:23:29)

  • tak for igåt - kristine (02-01-2004 17:46:01)
            Skønt :o) - Onkel Stjernly (02-01-2004 18:19:46)
            Vi må gøre det igen. - Rie Rasmussen (02-03-2004 09:22:09)

  • Tusind tak - Karina (02-01-2004 14:36:08)
            I lige måde - Steffen (02-01-2004 16:42:26)
            Den rene vare. - Rie Rasmussenr (02-03-2004 09:21:20)

  • Tak! - Christina Pilested (02-01-2004 13:14:58)
            hyggeligt - Steffen (02-01-2004 16:45:36)

  • YES YES YES... - Mette F (31-01-2004 14:40:22)

  • Langeland - Niels Henrik Hammerstrøm (28-01-2004 21:58:10)
            Langeland :-) - Maj (31-01-2004 13:16:42)
            Langeland - Niels Henrik Hammerstrøm (31-01-2004 17:19:55)
                      OK så ... herligt :-) - Klaus K (02-01-2004 00:46:20)
                           ...værsgo! - Maj (02-01-2004 11:00:59)

  • esben duus - ole (28-01-2004 00:46:56)
            Vi har fået Kasper - Klaus K (28-01-2004 02:29:15)
                 Hvorfor er Kasper ikke inde under "hvem er vi" - Brian Olesen (28-01-2004 23:34:35)
                      Det er min skyld ... ! - Klaus K (29-01-2004 02:26:57)
                 ny "drummer" - ole (02-03-2004 23:42:55)

  • Vend en neder til en opper ! - Banner- Henrik (24-01-2004 18:47:24)
            Sol og varme - Rie Rasmussen (26-01-2004 08:57:44)

  • Nye design? - Linda Tjørndal (23-01-2004 22:41:04)
            Synes du? - Klaus K (24-01-2004 12:27:14)
                 uenig - Banner-Henrik (24-01-2004 18:01:59)
            max enig - kenneth (24-01-2004 18:09:06)
                           Uenig!!! - Charlotte (25-01-2004 17:21:48)
            Neeeeej slet ikke enig..... - Mette Franson (26-01-2004 14:17:20)

  • Hvorfor (Sig du ka` li` mig - Alexander Hæstrup (21-01-2004 20:49:49)

  • Nyt look på DmDsupport.dk - Sarah, Christina og Charlotte (21-01-2004 16:58:40)
            Det er meget bedre ... - Klaus K (24-01-2004 12:21:18)

  • 1.April - Lisbeth Nyrup (20-01-2004 20:00:00)
            Jeg er ikke helt med ... - Klaus K (20-01-2004 20:51:08)
                 Jeg kan ikke læse!!!!!!!!!!!!!!!!! - Lisbeth Nyrup (21-01-2004 22:08:52)
                 Koncert - Lisbeth Nyrup (21-01-2004 22:33:50)

  • Træf i DmDsupport.dk - Sarah, Christina og Charlotte (20-01-2004 15:59:41)
            Hva tid spiser vi ... ? ;-) - Klaus K (20-01-2004 16:19:44)
                 Vi spiser..... - Sarah (20-01-2004 16:46:10)
                      Glimrende ... - Klaus K. (20-01-2004 16:54:43)
                           Hmmm... - Sarah (20-01-2004 17:52:39)
            kørelejlighed - Banner- Henrik (20-01-2004 18:12:31)
                                     Hyggeligt :-) - Charlotte (20-01-2004 18:24:51)
                                     Ville gerne give et lift... - Kristina Melica (20-01-2004 19:09:46)
            pyt - Banner-Henrik (20-01-2004 20:12:42)

  • jajajaja du er ikke den eneste der kan rappe Klaus - Banner- Henrik (20-01-2004 14:40:59)
            Jeg gir op - Det er jo et kunstværk ... - Klaus K (20-01-2004 15:10:40)
                 tak - Banner-Henrik (20-01-2004 18:14:10)

  • - Banner-Henrik (17-01-2004 22:28:30)
            Banner-Henrik gir den gas ... - Klaus K. (18-01-2004 11:57:54)
                 det er ikke let at rime på - Banner- Henrik (19-01-2004 13:19:57)
                      Hva med denne her? - Klaus K (20-01-2004 03:11:46)
                           for hunden da Klaus - Banner- Henrik (20-01-2004 12:52:27)
                                 .... og katten osse ;o) - onkel stjernly (20-01-2004 15:01:25)

  • Billeder fra Vejle - Bente Hyldgaard (14-01-2004 10:08:21)
            Fine fotos ... - Klaus K (14-01-2004 11:31:31)
                 Tilladelse - Bente Hyldgaard (15-01-2004 17:38:11)
            feeeeeeeeeeeeeeeeeeedt - Banner- Henrik (17-01-2004 21:50:48)
                           Flere billeder... - Kristina Melica (17-01-2004 22:05:13)
                                De er da sjove ... ! - Klaus K (17-01-2004 23:46:55)
                                     Jo! - Kristina (18-01-2004 14:13:56)
            billeder - Banner-Henrik (17-01-2004 22:31:19)
                                               Nej desværre Henrik... - Kristina (18-01-2004 14:19:15)

  • TABS TIL JERES SANGE;-) - rasmus (13-01-2004 22:36:15)
            Jo - men ... - Klaus K. (15-01-2004 01:15:35)

  • Hvem kommer - Didi og Olise (13-01-2004 18:23:11)
            Spændende, ikke ... ? - Klaus K. (14-01-2004 03:48:32)
            jeeg-kommer - Banner-Henrik (17-01-2004 21:54:22)

  • et ønske til en sang - kristine (13-01-2004 16:40:47)
            Ja, hvorfor ikke? - Klaus K. (14-01-2004 03:51:31)
                 Helt enig. - Rie Rasmussen (14-01-2004 12:29:35)
                      Det samme her. - Sarah (14-01-2004 13:44:12)
                           Et ønske mere.... - Annitta Pedersen (14-01-2004 16:04:43)
                                Nå - så det mener du ... - Klaus K. (15-01-2004 01:26:42)
                                     Ja, det mener jeg. - Annitta (15-01-2004 19:45:13)
                                          Nå OK, så - du får det som du vil ha det ... - Klaus K. (16-01-2004 02:20:22)
                                               Ihh hvor jeg glæder mig... - Kristina Melica (16-01-2004 05:48:46)
                                               Du har jo humor :) - Annitta (16-01-2004 12:50:14)
                                               puuuuuuuuuuuuuuuh det lugter - Banner-Henrik (17-01-2004 21:59:07)
                                          Klaus "Giv slip nu" - Torben klint Jensen (17-01-2004 12:23:21)
                      godt alle - kristine (19-01-2004 16:57:48)
            Også den her... - Christina Pilested (15-01-2004 14:21:40)
                                                                             Skabt til meget mere - Dorthe (17-01-2004 23:57:26)

  • Nice - Linda (01-12-2004 02:16:41)
            jamen er det ikke bare skønt :o) - Onkel Stjernly (01-12-2004 20:37:16)

  • Et mysterie - Sarah Kyndesen (01-11-2004 18:35:50)
            Jeg har det ... ! - Klaus K (13-01-2004 00:46:33)
                 Perfekt!! - Sarah (13-01-2004 14:59:22)

  • Live-dvd? - Mette Franson (01-08-2004 12:19:55)
            På et eller andet tidspunkt... - Sarah Kyndesen (01-08-2004 14:33:48)
                 Vi har en del materiale efterhånden ... - Klaus K (01-10-2004 03:41:59)
            jeg kommer - Banner-Henrik (17-01-2004 22:04:17)

  • Nogle flere idéer til sange. - Sarah Kyndesen (01-07-2004 19:21:18)
            2 gode idéer! - Rie Rasmussen (01-08-2004 10:37:45)

  • Bas, strenge & Basamp...(gennem årene) - Mick (01-06-2004 18:48:14)
            Jamen dog ... jeg rødmer helt! - Klaus K. (01-07-2004 01:14:01)
                 ang. Bas - Mick. (01-07-2004 16:26:36)
                      OK - sjovt ... mere bas-snak - Klaus K (01-08-2004 01:59:02)
                           Bas... - Brian Olesen (01-12-2004 16:04:57)
                                Ups .- en lille bas-bøf ... - Klaus K. (14-01-2004 04:08:30)
                                     Sjovt nok... - Brian Olesen (15-01-2004 01:39:05)

  • Nu kan det kun gå fremad!! - Mette Franson (01-06-2004 14:33:48)
            så tar I vel lillepigen med? - Onkel Stjernly (01-07-2004 00:36:55)
                 Sønderborg - Mette Franson (01-07-2004 11:39:01)
                      Klart! - onkel stjernly (01-07-2004 12:13:32)

  • Forslag - Løkken koncert... - Kristina Melica (01-06-2004 00:27:20)
            Fed ide, Kristina ... - Klaus K. (01-06-2004 01:44:24)
                 Det er skam gjort! - Kristina Melica (01-06-2004 12:29:34)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    26-06-2026 00:35:07