Sådan en lille frækkert ... - Klaus K. (02-10-2004 02:18:19) 200 stk. - det er da okay - Kisser (02-10-2004 15:07:07) JA 200 ER OK. - Torben Klint Jensen (14-02-2004 11:23:47) Jeg skal prøve ... - Klaus K (14-02-2004 13:24:34) HOVEDROlLEN DET ER DMD - Torben Klint Jensen (PAPS) (16-02-2004 16:46:21) Kan du spille bas, da ... ? - Klaus K (16-02-2004 17:54:43) Nej jeg kan ikke spille BAS - Torben Klint Jensen (23-02-2004 17:15:50) Hej og Kisser - Annitta Pedersen (02-10-2004 19:55:11) Hvis det er rigtigt, siger vi tak ... ! - Klaus K. (02-10-2004 20:46:10) Ja - det var mig - Kisser (13-02-2004 14:43:55) En trøst.... - Annitta Pedersen (14-02-2004 19:00:41) Ja - det var mig - Kisser (13-02-2004 14:43:55) Du mener vel Pumpehuset ... ? - Klaus K (02-10-2004 00:18:11) Igen har du ret Klaus... - Lone Kirk (02-11-2004 18:52:33) Også her!! - Rie Rasmussen (02-08-2004 13:06:40) Ditto her! - Onkel Stjernly (02-08-2004 16:55:48) Jeg er ked af at høre, - Rie Rasmussen (02-08-2004 13:03:53) Davs Mille - Klaus K (02-04-2004 12:58:06) Tak - Mille Henriksen (02-06-2004 13:22:00) Smukke ord, Kisser - Klaus K. (02-04-2004 14:49:57) Tænk en tanke - Kisser (02-05-2004 16:12:56) Spørgsmål til Klaus - Brian Olesen (02-09-2004 03:09:45) Vinderen i MGP 2004 - kisser (02-09-2004 09:31:53) Ja - den var sgu da go, ikke ... - Klaus K. (02-10-2004 20:56:50) Ja - men så må du jo igang :-) - Kisser (13-02-2004 14:46:49) Plag videre... - Pastoren (02-03-2004 15:34:40) plager - kisser (02-03-2004 17:53:10) Næsten rigtigt - Mia og Meyer (02-05-2004 10:23:11) Tøm din postkasse, Mia! - Dorthe (02-05-2004 13:35:53) Så jeg klar - Mia (02-06-2004 14:53:02) Billet nr. 1 - Onkel Stjernly (02-03-2004 02:53:36) Ideel sammesætning - Rie Rasmussen (02-03-2004 09:27:13) For lidt Rie! - Dorthe (02-03-2004 13:45:01) Godt. - Rie Rasmussen (02-04-2004 09:43:39) Hej Finn - Onkel Stjernly (02-02-2004 14:47:12) Er det alderen der trykker??? - Annitta Pedersen (02-02-2004 15:34:09) Sikke en vits ellers ;o) - Onkel Stjernly (02-03-2004 02:41:47) Viften i Rødovre er 1. april - Klaus K (02-02-2004 15:36:53) Ja - pæn stationsbygning iøvrigt - Steffen "pastor" Qwist (02-02-2004 10:30:39) ny-renoveret. - Mia (02-05-2004 10:31:59) Ja -og i lige måde. - Rie Rasmussen (02-03-2004 09:23:29) Skønt :o) - Onkel Stjernly (02-01-2004 18:19:46) Vi må gøre det igen. - Rie Rasmussen (02-03-2004 09:22:09) I lige måde - Steffen (02-01-2004 16:42:26) Den rene vare. - Rie Rasmussenr (02-03-2004 09:21:20) hyggeligt - Steffen (02-01-2004 16:45:36) Langeland :-) - Maj (31-01-2004 13:16:42) Langeland - Niels Henrik Hammerstrøm (31-01-2004 17:19:55) OK så ... herligt :-) - Klaus K (02-01-2004 00:46:20) ...værsgo! - Maj (02-01-2004 11:00:59) Vi har fået Kasper - Klaus K (28-01-2004 02:29:15) Hvorfor er Kasper ikke inde under "hvem er vi" - Brian Olesen (28-01-2004 23:34:35) Det er min skyld ... ! - Klaus K (29-01-2004 02:26:57) ny "drummer" - ole (02-03-2004 23:42:55) Sol og varme - Rie Rasmussen (26-01-2004 08:57:44) Synes du? - Klaus K (24-01-2004 12:27:14) uenig - Banner-Henrik (24-01-2004 18:01:59) max enig - kenneth (24-01-2004 18:09:06) Uenig!!! - Charlotte (25-01-2004 17:21:48) Neeeeej slet ikke enig..... - Mette Franson (26-01-2004 14:17:20) Det er meget bedre ... - Klaus K (24-01-2004 12:21:18) Jeg er ikke helt med ... - Klaus K (20-01-2004 20:51:08) Jeg kan ikke læse!!!!!!!!!!!!!!!!! - Lisbeth Nyrup (21-01-2004 22:08:52) Koncert - Lisbeth Nyrup (21-01-2004 22:33:50) Hva tid spiser vi ... ? ;-) - Klaus K (20-01-2004 16:19:44) Vi spiser..... - Sarah (20-01-2004 16:46:10) Glimrende ... - Klaus K. (20-01-2004 16:54:43) Hmmm... - Sarah (20-01-2004 17:52:39) kørelejlighed - Banner- Henrik (20-01-2004 18:12:31) Hyggeligt :-) - Charlotte (20-01-2004 18:24:51) Ville gerne give et lift... - Kristina Melica (20-01-2004 19:09:46) pyt - Banner-Henrik (20-01-2004 20:12:42) Jeg gir op - Det er jo et kunstværk ... - Klaus K (20-01-2004 15:10:40) tak - Banner-Henrik (20-01-2004 18:14:10) Banner-Henrik gir den gas ... - Klaus K. (18-01-2004 11:57:54) det er ikke let at rime på - Banner- Henrik (19-01-2004 13:19:57) Hva med denne her? - Klaus K (20-01-2004 03:11:46) for hunden da Klaus - Banner- Henrik (20-01-2004 12:52:27) .... og katten osse ;o) - onkel stjernly (20-01-2004 15:01:25) Fine fotos ... - Klaus K (14-01-2004 11:31:31) Tilladelse - Bente Hyldgaard (15-01-2004 17:38:11) feeeeeeeeeeeeeeeeeeedt - Banner- Henrik (17-01-2004 21:50:48) Flere billeder... - Kristina Melica (17-01-2004 22:05:13) De er da sjove ... ! - Klaus K (17-01-2004 23:46:55) Jo! - Kristina (18-01-2004 14:13:56) billeder - Banner-Henrik (17-01-2004 22:31:19) Nej desværre Henrik... - Kristina (18-01-2004 14:19:15) Jo - men ... - Klaus K. (15-01-2004 01:15:35) Spændende, ikke ... ? - Klaus K. (14-01-2004 03:48:32) jeeg-kommer - Banner-Henrik (17-01-2004 21:54:22) Ja, hvorfor ikke? - Klaus K. (14-01-2004 03:51:31) Helt enig. - Rie Rasmussen (14-01-2004 12:29:35) Det samme her. - Sarah (14-01-2004 13:44:12) Et ønske mere.... - Annitta Pedersen (14-01-2004 16:04:43) Nå - så det mener du ... - Klaus K. (15-01-2004 01:26:42) Ja, det mener jeg. - Annitta (15-01-2004 19:45:13) Nå OK, så - du får det som du vil ha det ... - Klaus K. (16-01-2004 02:20:22) Ihh hvor jeg glæder mig... - Kristina Melica (16-01-2004 05:48:46) Du har jo humor :) - Annitta (16-01-2004 12:50:14) puuuuuuuuuuuuuuuh det lugter - Banner-Henrik (17-01-2004 21:59:07) Klaus "Giv slip nu" - Torben klint Jensen (17-01-2004 12:23:21) godt alle - kristine (19-01-2004 16:57:48) Også den her... - Christina Pilested (15-01-2004 14:21:40) Skabt til meget mere - Dorthe (17-01-2004 23:57:26) jamen er det ikke bare skønt :o) - Onkel Stjernly (01-12-2004 20:37:16) Jeg har det ... ! - Klaus K (13-01-2004 00:46:33) Perfekt!! - Sarah (13-01-2004 14:59:22) På et eller andet tidspunkt... - Sarah Kyndesen (01-08-2004 14:33:48) Vi har en del materiale efterhånden ... - Klaus K (01-10-2004 03:41:59) jeg kommer - Banner-Henrik (17-01-2004 22:04:17) 2 gode idéer! - Rie Rasmussen (01-08-2004 10:37:45) Jamen dog ... jeg rødmer helt! - Klaus K. (01-07-2004 01:14:01) ang. Bas - Mick. (01-07-2004 16:26:36) OK - sjovt ... mere bas-snak - Klaus K (01-08-2004 01:59:02) Bas... - Brian Olesen (01-12-2004 16:04:57) Ups .- en lille bas-bøf ... - Klaus K. (14-01-2004 04:08:30) Sjovt nok... - Brian Olesen (15-01-2004 01:39:05) så tar I vel lillepigen med? - Onkel Stjernly (01-07-2004 00:36:55) Sønderborg - Mette Franson (01-07-2004 11:39:01) Klart! - onkel stjernly (01-07-2004 12:13:32) Fed ide, Kristina ... - Klaus K. (01-06-2004 01:44:24) Det er skam gjort! - Kristina Melica (01-06-2004 12:29:34) | ||
|