Hej Heidi ... - Klaus K. (01-06-2004 02:01:12) Slagelse og omegn ... - Klaus K. (01-05-2004 01:02:03) Sandsynligheden taler for det ... - Klaus K. (01-05-2004 01:04:20) Vi har fået det oversat ... - Klaus K. (01-03-2004 00:19:06) Nej... - Sarah Kyndesen (01-02-2004 21:41:03) Nemlig ikke ... men korsanger, jo. - Klaus K. (01-03-2004 00:22:22) Se - det var et skønt indlæg ! - Klaus K. (01-03-2004 00:27:24) Kunne være sjovt ... men - Klaus K. (01-02-2004 15:25:06) Feberen stiger ... - Klaus K (31-12-2003 17:23:14) I hvert fald én af dem ... - Klaus K (30-12-2003 18:03:41) Sætlisten - Torben klint Jensen (01-03-2004 12:50:48) Vi tænker over det ... - Klaus K. (01-05-2004 02:27:09) ? - Linda (26-12-2003 21:00:33) Hej Kim - Klaus K. (27-12-2003 01:25:56) Findes også på Så længe vi er her - Torben Klint Jensen (30-12-2003 12:26:26) Tak for roserne, Bedemand ... - Klaus K. (24-12-2003 13:20:55) osse til dig Majbritt :o) - Onkel Stjernly (24-12-2003 11:00:45) i rigtig lige måde :o) - Onkel Stjernly (19-12-2003 02:17:50) Jo Den findes - Torben Klint Jensen (18-12-2003 16:58:26) Den findes osse her ... - Klaus K. (18-12-2003 17:30:54) og det samme til dig :O) - Onkel Stjernly (19-12-2003 02:07:55) nn - brian fra Roseband (17-12-2003 12:31:10) jo-jo ... - klaus k. (18-12-2003 03:03:54) sport - brian fra Roseband (19-12-2003 00:32:14) Jamen - er det ikke skønt ... - Klaus K (16-12-2003 14:16:53) 2004 - det største DMD-år? - Erik de Maré (17-12-2003 00:51:11) Det lyder skønt :-) - Klaus K. (18-12-2003 02:23:01) ....øh - send den lige igen - Steffen (15-12-2003 16:45:16) Tak og i lige måde. - Rie Rasmussen (15-12-2003 10:49:29) Det nye album - jo, mange tak ... - Klaus K. (13-12-2003 00:44:41) Vi glæder os til Aalborg ... ! - Klaus K. (13-12-2003 00:56:09) ....jeg har glemt det - pastoren (13-12-2003 12:11:48) Ja, det tror jeg faktisk godt kunne ske ... - Klaus K. (12-12-2003 00:32:59) Er det ikke skønt ... - Klaus K. (12-12-2003 00:35:58) Det kommer - det kommer - Klaus K. (12-08-2003 17:39:51) Helsingør er en god ide - Torben Klint Jensen (12-08-2003 16:46:13) Plag løs ... - Klaus K. (12-08-2003 17:38:07) Frederiksværk - hmm - Kisser (12-08-2003 19:56:36) Plage adresser ... - Klaus K. (12-09-2003 02:09:07) Plager igangsat - Torben Klint jensen (PAPS) (12-09-2003 17:53:46) PLAGE IGEN - Torben Klint Jensen (12-12-2003 17:00:08) Er igang - Kisser (22-12-2003 10:40:36) Spørg koncert-stederne - det virker! - Klaus K. (12-06-2003 14:31:08) | ||
|