FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Tak for en Super Koncert. - Majbritt Rasmussen (16-11-2003 15:18:23)
            Dejligt intimt... - Rie Rasmussen (16-11-2003 19:09:57)

  • Tak! - Christina Pilested (15-11-2003 14:51:45)
            Ja hu-hej hvor det gik :o) - Onkel Stjernly (16-11-2003 15:28:29)

  • Hvor længe vil du... ... - Chris (14-11-2003 14:05:21)
            Ydmyge-rap ... - Klaus K. (15-11-2003 12:55:14)

  • Hvor længe vil du... ... - Chris (14-11-2003 14:05:21)

  • TILLYKKE igen, igen :0) - Majbritt (13-11-2003 21:16:38)
            Tak tak - Steffen (14-11-2003 10:28:28)

  • Selvfølgelig endnu en gang tillykke! - Kristina Melica (13-11-2003 14:24:42)
            Tak for det - Steffen (14-11-2003 10:25:07)

  • Endnu et tillykke - Charlotte Villumsen (13-11-2003 13:07:48)
            Tusinde tak for det - Steffen (14-11-2003 10:18:05)

  • Tillykke Steffen! - Christina Pilested (13-11-2003 09:48:53)
            Tak for det - Steffen (13-11-2003 10:24:26)

  • Stort tillykke Steffen! - Sarah Kyndesen (13-11-2003 09:20:14)
            Tusinde tak - Steffen (13-11-2003 09:38:50)

  • osse tillykke - Banner-Henrik (13-11-2003 08:17:54)
            Takker - Steffen (13-11-2003 09:43:18)
                 YES - Henrik (13-11-2003 22:13:06)

  • Tillykke Steffen. - Malou, Milla, Mogens og Dorte (13-11-2003 05:39:13)
            Tak piger - Steffen (13-11-2003 09:45:35)

  • Vejle i top - Bente Hyldgaard (11-11-2003 21:05:59)
            Hvor er billederne?? - Dorthe (22-11-2003 22:21:14)
            test - test (27-05-2026 20:18:28)

  • Vejle / T-shirt Banner - Henrik & Maiken (Århus support) (11-10-2003 18:01:21)
            Fede bannere! - Rie Rasmussen (11-11-2003 11:03:57)
            Hovhovhovhov - Henrik (11-12-2003 15:46:32)
                      Jeg turde næsten ikke kigge ... - Klaus K. (13-11-2003 01:05:07)

  • hej - test (11-10-2003 17:54:48)

  • jow - test (11-10-2003 17:54:00)

  • Højt humør... - Line Hansen (11-10-2003 17:45:54)
            ...man ku ellers... - Pastor Qwist (11-10-2003 22:07:29)

  • Lidt skuffet! - Karina (11-10-2003 17:08:17)
            Du ska skam være glad ... :-) - Klaus K. (13-11-2003 00:50:09)

  • Bedre medicin findes ikke - Torben Klint Jensen (11-10-2003 16:48:51)
            Cd på apoteket?? - Rie Rasmussen (11-11-2003 10:58:20)
                 God ide - Torben Klint Jensen (11-11-2003 16:06:18)

  • I er super gode!! - Karina (11-10-2003 15:48:03)

  • Fed fed koncert. - Karina (11-10-2003 15:02:56)
            1000 tak Karina - Onkel Stjernly (11-11-2003 10:52:41)

  • super... kanon - Maria Hjuler (11-10-2003 13:59:54)
            Tak i lige måde - Rie Rasmussen (11-11-2003 09:06:00)

  • ÅRETS LIVE OPLEVELSE PÅ DANMARKS SMUKKESTE FESTIVAL 03 - PÅ 8. DAGEN... (11-10-2003 12:50:45)

  • Den bedste koncert nogensinde! - Kristina Melica (11-10-2003 00:24:26)
            ....jamen altså - Pastoren (11-10-2003 08:56:24)
                 Frederecia - Sylvester (14-11-2003 12:47:32)

  • Over mega fedt!!!!!! - Sarah Kyndesen (11-09-2003 20:33:02)
            Tillykke tillykke !!! - Onkel Stjernly (11-11-2003 10:16:53)

  • Hvor fedt i Vejle!!!!!!!!!!!! - Berit & Majbritt. (11-09-2003 18:29:58)
            Hvor fedt at høre!!!! - Onkel Stjernly (11-10-2003 10:51:33)

  • Hu-hej ... ! Hjemme igen fra Vejle - Klaus K. (11-09-2003 14:25:18)

  • Det kogte i Vejle - steen (11-09-2003 01:32:30)
            Kun fire??? - Steffen (11-09-2003 14:58:35)

  • Tak, for en fed oplevelse, endnu engang!!!! - Malou, Mogens og Dorte (11-09-2003 01:29:09)

  • Så er det i aften det sker :-) - Kristina (11-08-2003 12:57:24)

  • lange rejser - jane lundsgaard (11-06-2003 21:50:38)
            Tror du nu det går ... ? - Klaus K. (11-07-2003 01:12:18)

  • Tak for sparket - xxxxx (11-05-2003 05:13:41)
            respons - jane lundsgaard (11-06-2003 21:59:33)
            Flot historie ... selv tak! - Klaus K. (11-07-2003 01:06:47)

  • Efterlysning: Hvor er Onkel Stanley ... ? - Klaus K. (11-04-2003 20:09:19)
            Hmmm... - Sarah Kyndesen (11-04-2003 22:45:22)
            Svinet er fundet .... - Onkel Darkness (11-05-2003 00:38:28)
                      Nå - dér er du ... - Klaus K. (11-05-2003 11:17:26)
                           Puha... - Sarah Kyndesen (11-05-2003 12:12:43)
                                Sikke noget...... - Onkel Stjernly (11-05-2003 12:55:43)

  • elsker jer - annette (11-04-2003 18:50:35)

  • DVD-optagelser i Vejle på lørdag ... - Klaus K. (11-04-2003 02:22:10)
            Jeg vil gøre hvad jeg kan - Banner- Henrik (11-04-2003 09:52:36)
                 Hej Banner-Henrik ... - Klaus K. (11-04-2003 20:12:38)
                      Ja hvad tror du selv ? - Banner- Henrik (11-06-2003 19:23:58)

  • Vi er på Radio-promo tur i 2 dage ... - Klaus K. (11-04-2003 02:08:50)

  • rie. - simon hjulmand nielsen (11-03-2003 19:30:54)

  • ha det godt allle sammen nu vil jeg tage til solen - kristine (11-03-2003 12:50:12)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    26-06-2026 05:33:47