| Forum navn: Skriv hva du vil ... Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge
Læs et indlæg ved at klikke på titlen. |
Tak for en Super Koncert. - Majbritt Rasmussen (16-11-2003 15:18:23) Dejligt intimt... - Rie Rasmussen (16-11-2003 19:09:57)
Tak! - Christina Pilested (15-11-2003 14:51:45) Ja hu-hej hvor det gik :o) - Onkel Stjernly (16-11-2003 15:28:29)
Hvor længe vil du... ... - Chris (14-11-2003 14:05:21) Ydmyge-rap ... - Klaus K. (15-11-2003 12:55:14)
Hvor længe vil du... ... - Chris (14-11-2003 14:05:21)
TILLYKKE igen, igen :0) - Majbritt (13-11-2003 21:16:38) Tak tak - Steffen (14-11-2003 10:28:28)
Selvfølgelig endnu en gang tillykke! - Kristina Melica (13-11-2003 14:24:42) Tak for det - Steffen (14-11-2003 10:25:07)
Endnu et tillykke - Charlotte Villumsen (13-11-2003 13:07:48) Tusinde tak for det - Steffen (14-11-2003 10:18:05)
Tillykke Steffen! - Christina Pilested (13-11-2003 09:48:53) Tak for det - Steffen (13-11-2003 10:24:26)
Stort tillykke Steffen! - Sarah Kyndesen (13-11-2003 09:20:14) Tusinde tak - Steffen (13-11-2003 09:38:50)
osse tillykke - Banner-Henrik (13-11-2003 08:17:54) Takker - Steffen (13-11-2003 09:43:18) YES - Henrik (13-11-2003 22:13:06)
Tillykke Steffen. - Malou, Milla, Mogens og Dorte (13-11-2003 05:39:13) Tak piger - Steffen (13-11-2003 09:45:35)
Vejle i top - Bente Hyldgaard (11-11-2003 21:05:59) Hvor er billederne?? - Dorthe (22-11-2003 22:21:14) test - test (27-05-2026 20:18:28)
Vejle / T-shirt Banner - Henrik & Maiken (Århus support) (11-10-2003 18:01:21) Fede bannere! - Rie Rasmussen (11-11-2003 11:03:57) Hovhovhovhov - Henrik (11-12-2003 15:46:32) Jeg turde næsten ikke kigge ... - Klaus K. (13-11-2003 01:05:07)
hej - test (11-10-2003 17:54:48)
jow - test (11-10-2003 17:54:00)
Højt humør... - Line Hansen (11-10-2003 17:45:54) ...man ku ellers... - Pastor Qwist (11-10-2003 22:07:29)
Lidt skuffet! - Karina (11-10-2003 17:08:17) Du ska skam være glad ... :-) - Klaus K. (13-11-2003 00:50:09)
Bedre medicin findes ikke - Torben Klint Jensen (11-10-2003 16:48:51) Cd på apoteket?? - Rie Rasmussen (11-11-2003 10:58:20) God ide - Torben Klint Jensen (11-11-2003 16:06:18)
I er super gode!! - Karina (11-10-2003 15:48:03)
Fed fed koncert. - Karina (11-10-2003 15:02:56) 1000 tak Karina - Onkel Stjernly (11-11-2003 10:52:41)
super... kanon - Maria Hjuler (11-10-2003 13:59:54) Tak i lige måde - Rie Rasmussen (11-11-2003 09:06:00)
ÅRETS LIVE OPLEVELSE PÅ DANMARKS SMUKKESTE FESTIVAL 03 - PÅ 8. DAGEN... (11-10-2003 12:50:45)
Den bedste koncert nogensinde! - Kristina Melica (11-10-2003 00:24:26) ....jamen altså - Pastoren (11-10-2003 08:56:24) Frederecia - Sylvester (14-11-2003 12:47:32)
Over mega fedt!!!!!! - Sarah Kyndesen (11-09-2003 20:33:02) Tillykke tillykke !!! - Onkel Stjernly (11-11-2003 10:16:53)
Hvor fedt i Vejle!!!!!!!!!!!! - Berit & Majbritt. (11-09-2003 18:29:58) Hvor fedt at høre!!!! - Onkel Stjernly (11-10-2003 10:51:33)
Hu-hej ... ! Hjemme igen fra Vejle - Klaus K. (11-09-2003 14:25:18)
Det kogte i Vejle - steen (11-09-2003 01:32:30) Kun fire??? - Steffen (11-09-2003 14:58:35)
Tak, for en fed oplevelse, endnu engang!!!! - Malou, Mogens og Dorte (11-09-2003 01:29:09)
Så er det i aften det sker :-) - Kristina (11-08-2003 12:57:24)
lange rejser - jane lundsgaard (11-06-2003 21:50:38) Tror du nu det går ... ? - Klaus K. (11-07-2003 01:12:18)
Tak for sparket - xxxxx (11-05-2003 05:13:41) respons - jane lundsgaard (11-06-2003 21:59:33) Flot historie ... selv tak! - Klaus K. (11-07-2003 01:06:47)
Efterlysning: Hvor er Onkel Stanley ... ? - Klaus K. (11-04-2003 20:09:19) Hmmm... - Sarah Kyndesen (11-04-2003 22:45:22) Svinet er fundet .... - Onkel Darkness (11-05-2003 00:38:28) Nå - dér er du ... - Klaus K. (11-05-2003 11:17:26) Puha... - Sarah Kyndesen (11-05-2003 12:12:43) Sikke noget...... - Onkel Stjernly (11-05-2003 12:55:43)
elsker jer - annette (11-04-2003 18:50:35)
DVD-optagelser i Vejle på lørdag ... - Klaus K. (11-04-2003 02:22:10) Jeg vil gøre hvad jeg kan - Banner- Henrik (11-04-2003 09:52:36) Hej Banner-Henrik ... - Klaus K. (11-04-2003 20:12:38) Ja hvad tror du selv ? - Banner- Henrik (11-06-2003 19:23:58)
Vi er på Radio-promo tur i 2 dage ... - Klaus K. (11-04-2003 02:08:50)
rie. - simon hjulmand nielsen (11-03-2003 19:30:54)
ha det godt allle sammen nu vil jeg tage til solen - kristine (11-03-2003 12:50:12)
|