FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • fedt i morgen tv - kristine (30-10-2003 17:31:31)
            Tidligt.. - Rie Rasmussen (30-10-2003 18:53:11)
                 ja godt det ikke var mig - kristine (11-03-2003 12:51:53)

  • det gamle album - casper (30-10-2003 16:22:12)
            Følelser - Pastoren (30-10-2003 18:36:06)

  • Cafe´ Hack - Malou, Mogens og Dorte (29-10-2003 15:28:09)
            Hyggeligt - rie@dansermeddrenge.dk (30-10-2003 18:50:44)

  • Endelig!!! - Mette Nymark (29-10-2003 15:18:20)
            Herligt - tak - PASTOREN (30-10-2003 18:42:15)

  • Skønt! - Sarah Kyndesen (29-10-2003 15:14:29)
            Enig..... - Annitta Pedersen (29-10-2003 15:23:32)

  • Noder mangles! - V2 (29-10-2003 15:01:08)
            Heldigt ... - Klaus K. (30-10-2003 15:12:34)
            r - Dr. Qwist (30-10-2003 18:46:12)

  • en hilsen til dmd og deres tidligere trommeslager Kasper Foss. - Ann kristensen (29-10-2003 11:19:06)
            Hej Ann og alle jer andre. - Kasper Foss (31-10-2003 23:19:02)
                 Hej Kasper - Onkel Stjernly (11-02-2003 23:31:55)
                 hej kasper, - kristine (11-03-2003 12:48:19)
                 tak for besvarelsen - Ann Kristensen (11-03-2003 16:51:26)

  • Herligt! - Sarah Kyndesen (28-10-2003 22:19:44)
            Sikke I kører på Onkel Tjelly ... ;-) - Klaus K. (28-10-2003 23:33:12)
                 Aha... - Sarah (29-10-2003 07:31:04)

  • kære lillesøster - gitte (28-10-2003 19:33:12)

  • En dejlig morgen :o) - Malou,Milla, Mogens og Dorte (28-10-2003 16:48:51)

  • Flot TV optræden - Annitta Pedersen (28-10-2003 08:49:53)
            Jeg havde sgu selv strøget skjorten ... ! - Klaus K. (28-10-2003 11:28:43)

  • ..den nye holder - Henrik Ravn (28-10-2003 07:50:23)
            - - Pastoren (28-10-2003 18:06:37)

  • hej dmd - kristine (27-10-2003 17:21:35)

  • hej dmd - kristine (27-10-2003 17:21:34)

  • Mødt og smittet ? - Pete (26-10-2003 22:46:07)
            Hæhæ ... - Klaus K. (26-10-2003 23:49:55)

  • Så kommer i til Kalundborg... - Lone (26-10-2003 12:35:45)
            Ja det med at stave... - Lone (26-10-2003 12:38:01)

  • Torvehallerne i Vejle - Bente (25-10-2003 02:36:38)

  • OK, vidste jeg ikke :) - Alexander (23-10-2003 19:50:37)

  • Jeg lover dig succes!!!!!!!! - Linda (23-10-2003 19:15:56)
            Hej Linda :o) - Onkel Stjernly (24-10-2003 13:10:47)

  • Interview. - Mette Nymark (23-10-2003 16:44:37)
            Ja, sjovt ... - Klaus K. (23-10-2003 17:25:45)
                 tillykke... - Mette Nymark (25-10-2003 21:13:07)

  • Hola! - Christina Pilested (23-10-2003 01:26:52)

  • Billeder. - Katja Skov Nielsen (21-10-2003 21:34:36)
            ja... - Qwist (22-10-2003 19:47:38)

  • konceret - hans erik (21-10-2003 20:48:00)

  • Fed koncert samt album - Charlotte Blands Jørgensn (21-10-2003 13:03:21)
            Det største hit - Pastor Qwist (22-10-2003 19:45:01)

  • Kanon fedt album - Susanne Johannsen (20-10-2003 20:24:08)
            Ang. Fyn ..... - Onkel Stjernly (21-10-2003 08:14:40)

  • Pumpehuset/ har stadig ingen stemme - Henrik Frølund (18-10-2003 19:22:32)
            Torvehallerne ... - Onkel Stjernly (19-10-2003 11:40:01)
                 Torvehallerne - Banner-Henrik (11-02-2003 10:47:22)

  • Det glade kredsløb... eller noget der ligner ;0) - Mette Nymark (17-10-2003 21:07:57)
            Findes der noget bedre i verden? .. :-) - Klaus K. (17-10-2003 22:04:24)
                 Selvfølgelig! - Mette Nymark (18-10-2003 15:56:55)

  • Endnu en hilsen fra Canada - Sarah Kyndesen (16-10-2003 22:55:50)
            Uha-uha ... - Klaus K. (17-10-2003 15:34:24)
                 Desvaere ikke... - Sarah Kyndesen (18-10-2003 03:30:08)
                      hvor er du heldig - kristine (18-10-2003 11:30:56)

  • Lyd - Onkel Henrik (16-10-2003 20:43:33)
            Lyd - Steffen Qwist (18-10-2003 11:08:25)
                 Lyd - Onkel Henrik (11-06-2003 23:05:57)

  • hej stanley - kristine (16-10-2003 17:48:36)
            Føsdag ... - Onkel Stjernly (17-10-2003 10:52:52)
                 mange tak stanley - kristine (18-10-2003 11:28:37)

  • List ros og lidt ris - Lise F (16-10-2003 14:22:55)
            Tak for begge ... - Klaus K. (16-10-2003 15:16:42)
                 Mange tak! - Lise F (20-10-2003 13:37:22)

  • Kalundborg - Lisbeth Jensen (16-10-2003 13:01:46)
            Ses og høres på Shooters ... - Onkel Stjernly (16-10-2003 14:15:07)
                 Nye sange - Lisbeth Jensen (17-10-2003 19:38:14)
                      Skønt :o) - Onkel Stjernly (18-10-2003 11:43:51)

  • fed koncert. kom snart til rødovre!!! - lille d (15-10-2003 19:23:14)
            Ja-ja, vi skal nok ... :-) - Klaus K. (16-10-2003 01:05:18)

  • pumpehuset dejlig koncerten - fat (15-10-2003 16:38:54)
            Det så drabeligt ud - Rie Rasmussen (16-10-2003 10:31:08)

  • Et par spørgsmål til Klaus og Stanley ;o) - René (15-10-2003 12:12:01)
            Albummets historie ... - Klaus K. (15-10-2003 18:14:20)
                 Ja, så er der ikke noget at sige til... - René (16-10-2003 11:35:35)
                      Jeg er nok ved at blive gammel ... ;-) - Klaus K. (16-10-2003 16:29:32)

  • Hvem var han ? - Line (15-10-2003 12:00:18)
            Det var vist Søren ... - Klaus K. (16-10-2003 00:58:55)
            Ja det må have været mig!!! - Søren Engelbredt (16-10-2003 20:23:32)

  • Merchandise - Alf (15-10-2003 09:44:12)
            Din lille strik ;o) - Onkel Stanley (15-10-2003 18:09:21)
                 Jeg vil være en af de første... - René (16-10-2003 12:35:04)
            Hva sir du så? - Onkel Stjernly (30-10-2003 23:10:34)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    26-06-2026 07:02:24