Tidligt.. - Rie Rasmussen (30-10-2003 18:53:11) ja godt det ikke var mig - kristine (11-03-2003 12:51:53) Følelser - Pastoren (30-10-2003 18:36:06) Hyggeligt - rie@dansermeddrenge.dk (30-10-2003 18:50:44) Herligt - tak - PASTOREN (30-10-2003 18:42:15) Enig..... - Annitta Pedersen (29-10-2003 15:23:32) Heldigt ... - Klaus K. (30-10-2003 15:12:34) r - Dr. Qwist (30-10-2003 18:46:12) Hej Ann og alle jer andre. - Kasper Foss (31-10-2003 23:19:02) Hej Kasper - Onkel Stjernly (11-02-2003 23:31:55) hej kasper, - kristine (11-03-2003 12:48:19) tak for besvarelsen - Ann Kristensen (11-03-2003 16:51:26) Sikke I kører på Onkel Tjelly ... ;-) - Klaus K. (28-10-2003 23:33:12) Aha... - Sarah (29-10-2003 07:31:04) Jeg havde sgu selv strøget skjorten ... ! - Klaus K. (28-10-2003 11:28:43) - - Pastoren (28-10-2003 18:06:37) Hæhæ ... - Klaus K. (26-10-2003 23:49:55) Ja det med at stave... - Lone (26-10-2003 12:38:01) Hej Linda :o) - Onkel Stjernly (24-10-2003 13:10:47) Ja, sjovt ... - Klaus K. (23-10-2003 17:25:45) tillykke... - Mette Nymark (25-10-2003 21:13:07) ja... - Qwist (22-10-2003 19:47:38) Det største hit - Pastor Qwist (22-10-2003 19:45:01) Ang. Fyn ..... - Onkel Stjernly (21-10-2003 08:14:40) Torvehallerne ... - Onkel Stjernly (19-10-2003 11:40:01) Torvehallerne - Banner-Henrik (11-02-2003 10:47:22) Findes der noget bedre i verden? .. :-) - Klaus K. (17-10-2003 22:04:24) Selvfølgelig! - Mette Nymark (18-10-2003 15:56:55) Uha-uha ... - Klaus K. (17-10-2003 15:34:24) Desvaere ikke... - Sarah Kyndesen (18-10-2003 03:30:08) hvor er du heldig - kristine (18-10-2003 11:30:56) Lyd - Steffen Qwist (18-10-2003 11:08:25) Lyd - Onkel Henrik (11-06-2003 23:05:57) Føsdag ... - Onkel Stjernly (17-10-2003 10:52:52) mange tak stanley - kristine (18-10-2003 11:28:37) Tak for begge ... - Klaus K. (16-10-2003 15:16:42) Mange tak! - Lise F (20-10-2003 13:37:22) Ses og høres på Shooters ... - Onkel Stjernly (16-10-2003 14:15:07) Nye sange - Lisbeth Jensen (17-10-2003 19:38:14) Skønt :o) - Onkel Stjernly (18-10-2003 11:43:51) Ja-ja, vi skal nok ... :-) - Klaus K. (16-10-2003 01:05:18) Det så drabeligt ud - Rie Rasmussen (16-10-2003 10:31:08) Albummets historie ... - Klaus K. (15-10-2003 18:14:20) Ja, så er der ikke noget at sige til... - René (16-10-2003 11:35:35) Jeg er nok ved at blive gammel ... ;-) - Klaus K. (16-10-2003 16:29:32) Det var vist Søren ... - Klaus K. (16-10-2003 00:58:55) Ja det må have været mig!!! - Søren Engelbredt (16-10-2003 20:23:32) Din lille strik ;o) - Onkel Stanley (15-10-2003 18:09:21) Jeg vil være en af de første... - René (16-10-2003 12:35:04) Hva sir du så? - Onkel Stjernly (30-10-2003 23:10:34) | ||
|