FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Hilsen fra Canda - Sarah Kyndesen (15-10-2003 00:53:02)
            Hilsen til Sarah - René (15-10-2003 07:59:29)
            Hej Sarah - Rie Rasmussen (16-10-2003 10:27:21)

  • Hej med jeg. - Rikke Larsen (14-10-2003 16:48:49)
            Det bedste vi ved - Rie Rasmussen (16-10-2003 10:26:25)

  • Klodser til " Nu kan det kun gå fremad" - Rune (14-10-2003 16:36:08)
            Hvis nu ... - Klaus K. (14-10-2003 16:51:38)
                 1000 Tak Klaus - Rune (14-10-2003 17:05:52)
                      Hov - en lille fejl ... - Klaus K. (14-10-2003 21:01:18)
                           Har da spillet en del år.. - Rune (15-10-2003 07:52:48)
                                OK så ... - Klaus K. (15-10-2003 18:44:30)
                                     Limelight/Vejlehus - Rune (16-10-2003 09:51:46)

  • Sangen, som fik en særlig plads i mit liv - Gurli Jensen (14-10-2003 16:11:21)
            Hvor trist - og hvor fint, Gurli ... - Klaus K. (14-10-2003 16:28:53)

  • Sangen, som fik en særlig plads i mit liv - Gurli Jensen (14-10-2003 16:11:19)

  • Kanon koncert.................. - Klaus Nielsen (14-10-2003 15:48:07)
            Det var nemlig skide skægt ... :-) - Klaus K. (14-10-2003 16:32:10)

  • Tekster & Gamle numre ? - Gitte (14-10-2003 11:40:55)
            Ork, ja-ja da ... - Klaus K. (14-10-2003 12:48:20)

  • Slagelse musikhus - Majbritt Højmark Lund (13-10-2003 19:17:10)
            Rart at høre - Pastoren (14-10-2003 09:29:24)

  • Koncerten i Pumpehuset - Anne Rygaard (13-10-2003 16:18:24)
            To tosser :o) - Onkel Stjernly (13-10-2003 18:52:54)
            Ja-ja, mor - jeg ska nok ... - Klaus K. (13-10-2003 23:35:24)
                      1-0 til Klaus - Malou, Mogens og Dorte (14-10-2003 00:10:55)

  • Kanon koncert - Berit Juhl (13-10-2003 15:34:22)
            Jamen - det er jo herligt ... - Klaus K. (13-10-2003 23:33:26)

  • rie. - simon hjulmand nielsen (13-10-2003 14:11:42)

  • Greb ik chancen i Birkerød.....:-) - Anette (13-10-2003 12:45:12)
            Bare rolig - han kommer sikkert igen ... - Klaus K. (13-10-2003 23:22:20)
                 Ja.... - Anette (14-10-2003 18:25:46)

  • Tusind tak! - Sarah Kyndesen (13-10-2003 05:49:08)

  • tak for god koncert i birkerød - Ann-Christina og kristine (10-12-2003 12:07:27)
            Hej i tossede tøser :o) - Onkel Stjernly (15-10-2003 07:33:43)

  • I gjorde det igen!!!!! - Malou, Mogens og Dorte (10-12-2003 11:00:55)
            Tudefjæs - Pastor Qwist (13-10-2003 08:35:45)

  • Live nummer Kolde hjerter ?? - Glenn Smorawski (10-11-2003 17:54:53)
            Hvor længe vil du ydmyge dig... - Kristina (10-11-2003 21:49:08)
                 Damm.... - Glenn Smorawski (10-12-2003 21:42:42)
                      Ja øv ... :o( .... :o) - Onkel Stjernly (10-12-2003 22:57:14)

  • Vi er i Jylland - hjemme søndag aften - Klaus K (10-11-2003 12:37:29)

  • *!WAUW!* - Camilla (10-10-2003 10:18:02)
            også !wauw! herfra :o) - Onkel Stjernly (10-10-2003 13:12:44)
            ...det begynder at gå op for os... - Pastor Qwist (10-11-2003 11:27:04)
                      ... nynner stadig og render lidt rundt i min egen verden... - Camilla (13-10-2003 19:29:33)
                           Har du vasket autograferne af ... ? - Klaus K. (14-10-2003 16:42:33)

  • Koncert i Århus? - Malene M. Sørensen (10-09-2003 21:23:46)
            Ja - men i 2004 - Klaus K. (10-09-2003 22:45:35)

  • Nå Nå ? - Kurt Twiin (10-08-2003 17:02:29)
            Plejer ???? - Annitta Pedersen (10-08-2003 21:38:09)
            Johnny Madsen? - Klaus K. (10-08-2003 23:19:38)

  • Hey! - Christina Pilested (10-08-2003 04:15:49)

  • fedt - finn (10-06-2003 23:34:16)
            dejligt at høre :o) - Onkel Stjernly (10-08-2003 13:58:49)

  • Tak for i lørdags... - Annitta Pedersen (10-06-2003 19:39:00)
            Tak for blomster!! - Kasper (10-07-2003 16:21:57)

  • ps - kr (10-06-2003 17:06:51)
            Tak - Kasper Langkjær (10-07-2003 16:18:07)

  • det var så fedt =o) - kristine (10-06-2003 17:05:35)
            herlig trussel :o) - Onkel Stjernly (10-10-2003 12:50:36)

  • Kære Alle sammen. - Monica Kristensen (10-06-2003 16:46:34)
            Tillykke tillykke :o) - Onkel Stjernly (10-08-2003 13:55:34)

  • Akkorder - Elizabeth suzanna Jørgensen (10-06-2003 14:04:47)
            Akkkorder til 2 sange ... - Klaus K. (10-06-2003 15:57:36)

  • tak for gode sange - karin persson silkeborg (10-06-2003 10:47:32)
            Ikke noget vrøvl! - Rie Rasmussen (10-06-2003 14:09:04)
            Enig...med Rie! - Pastor Qwist (10-06-2003 14:48:18)

  • Fantastiskt! - Susanne Rhymer (10-06-2003 09:09:55)
            Tak Susanne :o) - Onkel Stjernly (10-08-2003 13:50:18)

  • 110% i orden - kisser (10-05-2003 22:26:45)
            Enig! - Rie Rasmussen (10-06-2003 14:27:25)

  • I ER FANTASTISKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Malene Andersen (10-05-2003 21:53:38)
            Pæne piger :o) - Onkel Stjernly (10-06-2003 13:22:41)

  • reggaepop og rock. Jazz ? - Steen (10-05-2003 21:31:07)
            endefuld? - Rie Rasmussen (10-06-2003 12:57:07)

  • Slagelse - Lisbeth Jensen (10-05-2003 19:57:04)
            Nye numre - Rie Rasmussen (10-06-2003 12:41:10)

  • Jeg mangler ord... - Lone (10-05-2003 18:55:42)
            Tak - Rie Rasmussen (10-06-2003 12:38:38)

  • Sangtekst! - Hende selv.. :s (10-05-2003 18:39:23)
            Alle vore håb .... - Onkel Stjernly (10-06-2003 12:01:26)
                 Tak.. - Hende selv.. :s (10-06-2003 15:13:27)
                      Nej, for hvis nu ... - Klaus K. (10-07-2003 01:37:33)

  • Tak igen! - Christina Pilested (10-05-2003 14:21:58)
            Pumpe - tradition ..... - Onkel Stjernly (10-06-2003 12:08:57)

  • Hey Drenge.. og Pi´e ;-) - Heidi & Michael (10-05-2003 14:15:19)
            Ta godt imod ham - Onkel Stjernly (10-06-2003 10:30:52)
            Lad os se... - Rie Rasmussen (10-06-2003 11:08:49)
            Done! - Heidi & Michael (10-06-2003 18:22:07)
                           Sådanner manner!!!! - Onkel Stjernly (10-07-2003 10:26:37)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    26-06-2026 08:26:31