Den nye Kasper... - Rie Rasmussen (24-09-2003 10:02:18) Tak - Rie Rasmussen (24-09-2003 09:54:39) Anbefal os. - Rie Rasmussen (24-09-2003 09:52:20) wow - kenneth (22-09-2003 20:12:12) Hvorfor ikk Jan Sivertsen? - Brian Olesen (23-09-2003 21:03:21) Kedelbanker ..... - Onkel Stjernly (24-09-2003 07:35:41) bedre held denne gang - kristine (25-09-2003 17:16:58) Elegant, Torben :o) - Onkel Stjernly (23-09-2003 18:47:20) Tak selv - Torben Klint Jensen (24-09-2003 16:35:05) tøssernes mening - tøsserne (25-09-2003 17:13:38) Tak - Rie Rasmussen (24-09-2003 09:48:40) OG: DmD i aften på TV-Lorry .... ! - Klaus K. (22-09-2003 17:38:55) Nej - Re Rasmussen (24-09-2003 09:46:27) Ih altså tak!! - Onkel Stjernly (23-09-2003 09:59:55) Indianer ... - Onkel Stjernly (23-09-2003 09:38:27) En dejlig morgen - Onkel Stjernly (23-09-2003 02:23:36) Det gør jeg da tit - Rie R. (24-09-2003 10:09:57) Hvor er det herligt ... - Klaus K. (21-09-2003 13:35:51) fed cd godt gået - kristine (22-09-2003 17:09:51) Koncerten i Højby er aflyst ... - Klaus K. (19-09-2003 17:35:49) Øvvv... - Lone Kirk (19-09-2003 21:14:03) Tak - du er heller ikke værst ... :-) - Klaus K. (19-09-2003 17:42:04) Ja - for fanden ... :-) - Klaus K. (18-09-2003 15:54:54) Hmm.... - Annitta Pedersen (18-09-2003 18:43:48) I Næstved?? - Sarah K (18-09-2003 19:16:26) Jeg ved det, men ... - Klaus K. (19-09-2003 17:44:27) Ærgeligt, men... - Sarah K (19-09-2003 21:33:36) Det var ellers ikke så lidt ... - Klaus K. (20-09-2003 01:11:08) Ups (tihi).. - Sarah K (20-09-2003 05:33:53) Det går ellers godt det her.... - Sarah K (20-09-2003 12:56:16) Hvordan med skrevne medier??? - Charlotte (21-09-2003 09:52:59) Vi skal nok ikke regne med det helt store ... - Klaus K. (21-09-2003 14:03:37) Nysgerrighed - Charlotte (21-09-2003 17:51:04) Hej forkvinde :o) - Onkel Stjernly (15-09-2003 16:58:20) gah - kenneth (17-09-2003 20:50:45) Den søde ventetid ... - Klaus K. (18-09-2003 16:25:15) Helt enig! - Kristina (09-12-2003 12:21:47) hvor er relevansen - jens fup (09-12-2003 16:03:19) jo det står der! - jens fup (09-12-2003 16:01:54) Grundlovens paragraf 77 - Steffen Qwist (13-09-2003 13:06:57) her er grundloven - Jens Fup (13-09-2003 15:50:08) Jens Fup - Pernille (13-09-2003 19:14:03) Du har ret Perneille. - Lone (14-09-2003 02:04:32) hvor? - jens fup (14-09-2003 11:51:40) Fornuft?!? - Pernille (14-09-2003 14:41:09) sjovt nok - Jens Fup (14-09-2003 19:41:04) Ignorer ham!!!!!! - Charlotte (14-09-2003 20:39:41) hvad er det lige du ikke forstår? - jens fup (15-09-2003 23:42:13) hvad er det du ikke forstår? part 2 - jens fup (15-09-2003 23:45:47) Hmm - Sarah K (14-09-2003 20:39:59) Svar - Klaus K. (09-11-2003 23:21:45) ja hvad snakker jeg om?? - jens fup (09-12-2003 15:26:24) Rigtig go gaveidé ;o) - Onkel Stjernly (09-11-2003 12:03:39) I dag er det Perses fødselsdag! - Pastor Qwist (09-11-2003 12:28:10) Bolvig/ Carøe - Onkel Stjernly (09-11-2003 12:50:46) Det varmer... - Rie Rasmussen (09-11-2003 14:21:44) ;-) - Lars Helboe (13-09-2003 00:53:08) Ang. gåsehud - Rie Rasmussen (09-11-2003 14:25:50) westlife - Mr bla (09-04-2003 14:45:04) Vi er Westlife! - Pastor (09-08-2003 15:00:10) Hmmm... - Sarah K (09-08-2003 15:30:37) ...den er lidt "tricky" - Pastor Qwist (09-09-2003 12:23:28) Tja... - Charlotte Villunsen (09-11-2003 19:49:50) Skøn datter, du har ... - Klaus K. (09-04-2003 00:53:21) Vi ved ikke det ikke endnu... - Rie Rasmussen (09-05-2003 14:03:58) Herlev/Ny CD. - Ole og Anette (09-03-2003 08:24:07) Jeg kunne godt - Lisbeth (09-03-2003 22:19:41) Ja-ja - vi skal nok ... - Klaus K. (09-01-2003 22:11:17) Billeder fra Bording & Herlev - Klaus K. (09-03-2003 14:15:07) | ||
|