FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • DMDs holdning til censur - Claus (31-08-2003 11:30:02)

  • Koncert i Holstebro??! - Pia (30-08-2003 18:03:06)

  • Endelig!! - Kim (30-08-2003 10:51:44)
            Ja endelig :o) - Onkel Stjernly (30-08-2003 12:46:55)

  • Hvornår? - Henrik L. (29-08-2003 16:22:54)
            Tak Henrik :o) - Onkel Stjernly (30-08-2003 12:25:33)

  • I styrer for vildt - Kim Magnussen (28-08-2003 22:15:51)
            Tak - Rie Rasmussen (29-08-2003 08:55:09)

  • Tak for sommeren .-) - Charlotte Villumsen (25-08-2003 23:06:30)
            godt år - Rie Rasmussen (26-08-2003 12:17:22)
                 grå guld - Claus (31-08-2003 12:49:23)

  • "Fed koncert i Svendborg - Ole Blikdal (25-08-2003 22:45:49)
            ja - og en dejlig by - Rie Rasmussen (26-08-2003 12:15:00)

  • billeder - rasmus (25-08-2003 14:17:39)
            Desværre ... - Onkel Stjernly (30-08-2003 12:52:19)

  • Inspiration.... - Sanne (25-08-2003 13:22:15)
            Tak - Rie Rasmussen (25-08-2003 15:05:25)

  • Tak for en fed koncert - Lisbeth (24-08-2003 19:21:41)
            vi ses - Rie Rasmussenr (25-08-2003 11:21:43)

  • Tak! - Christina Pilested (24-08-2003 12:18:15)
            Selv tak - Rie Rasmussen (25-08-2003 11:18:51)
                 Hvem var de to "gamle" ? - Steffen Qwist (25-08-2003 12:04:22)
                      Ved det faktisk ikke.. - Christina Pilested (25-08-2003 12:10:15)
                           Æresmedlemmer - Steffen Qwist (25-08-2003 12:37:47)
                                Go idé... - Charlotte Villumsen (25-08-2003 23:10:22)

  • Tak, for en fed oplevelse igen, igen, igen!!! - Malou, Mogens og Dorte (24-08-2003 01:11:12)
            Hårdt, men hyggeligt - Rie Rasmussen (29-08-2003 08:47:29)

  • En fantastisk sommer! - Sarah Kyndesen (23-08-2003 20:46:26)
            Nemlig, men - Rie Rasmussen (25-08-2003 10:48:35)

  • Hyggelig eftermiddag..! - Annitta Pedersen (23-08-2003 20:39:31)
            ja- med udfordringer... - Rie Rasmussen (25-08-2003 10:44:11)
                 er det hele koret?? - kristine (09-01-2003 17:55:41)

  • Koncert i Nordjylland - Mariann (22-08-2003 09:50:58)
            Ålborg 31.10.2003 - Charlotte Villumsen (22-08-2003 12:50:55)
                 Det er ikke 100% sikkert endnu ... - Klaus K. (22-08-2003 23:19:21)
                      Mærkeligt??? - Charlotte Villumsen (23-08-2003 10:00:53)
                           Ikke så mærkeligt alligevel ... - Klaus K. (24-08-2003 17:18:36)
                                Det ka jo være :-) - Charlotte Villumsen (24-08-2003 17:25:08)
                                Koncert Ålborg - Mariann (27-08-2003 11:26:27)

  • tak - Ronse (20-08-2003 21:38:49)
            Selv tak - Rie Rasmussen (25-08-2003 10:39:56)

  • Nu åbner RockScenen.dk - pia (20-08-2003 14:41:18)

  • I gjorde det igen!!! - Susanne (19-08-2003 11:36:07)
            Det gjorde I også!! - Rie Rasmussen (20-08-2003 08:53:50)

  • Hejsa! - Christina Pilested (19-08-2003 01:58:12)

  • Hejsa! - Christina Pilested (19-08-2003 01:57:50)
            Hmm! - Christina Pilested (19-08-2003 02:00:20)

  • Fantastisk koncert - Britt (18-08-2003 22:29:16)
            Tak - Rie Rasmussen (19-08-2003 08:41:02)

  • Lige fra hjertet... - Helle (15-08-2003 20:20:22)
            Hvor skønt at høre ... - Klaus K. (17-08-2003 15:55:43)
            Hallå - Steffen Qwist (18-08-2003 12:43:22)
                      Okay Okay - Helle (19-08-2003 18:50:25)

  • Forudbestille den nye cd - Mikael (14-08-2003 10:23:06)
            Jo, jo - vi skal nok skynde os ... - Klaus K. (16-08-2003 12:50:38)

  • Har set lyset ! - Linda Kjær (14-08-2003 00:58:24)
            Et vitalt organ - Dr.Qwist (14-08-2003 11:32:03)

  • Nykøbing F. - Nadia (08-12-2003 22:47:57)
            VERDENSKLASSE ... - Claus W (08-12-2003 23:41:11)
                 Det er lige før jeg rødmer... - Rie Rasmussen (13-08-2003 10:22:44)

  • Fed koncert i Kongens Have - Marlene Harpsøe (08-12-2003 22:37:22)
            ja - men hyggelig - Rie Rasmussen (13-08-2003 10:49:40)
            Svendborg - Jørgen Kristensen (13-08-2003 13:34:09)

  • hej dmd - kristine (08-12-2003 17:38:14)
            Det bliver.... - Annitta Pedersen (08-12-2003 18:29:08)
                 mon ikke?? - kristine (13-08-2003 17:13:14)

  • Herlev - Torben klint jensen (08-12-2003 17:35:28)
            ??? - Charlotte Villumsen (08-12-2003 22:59:08)
                 HER!!!! - Charlotte Villumsen (08-12-2003 23:06:39)

  • Tabs og tekster - Sine (08-11-2003 21:01:37)
            tabs og tekster - Pia Lorentzen (08-11-2003 21:46:01)
                 tak for hjælpen... - Sine (13-08-2003 20:20:22)

  • Flot Skanderborg koncert - Carsten Linde (08-11-2003 13:14:01)
            Det ville være trist....... - Annitta Pedersen (08-11-2003 15:03:42)
                 Ja, mon ikke!!! - Charlotte Villumsen (08-11-2003 16:49:14)

  • Endnu et tak - Pia Lorentzen (08-10-2003 14:24:16)

  • Jeg vil også lige.... - Sarah Kyndesen (08-09-2003 15:37:13)
            hej sarah - kristine (08-12-2003 17:40:12)

  • Rigtig fed koncert - Torben Klint Jensen (08-09-2003 13:40:56)

  • Er der nogen der vil hjælpe denne kvinde?????? - Annitta Pedersen (08-09-2003 12:12:06)
            Hva er det du vil ha hjælp til? - steffen qwist (08-09-2003 13:29:53)
                 Forklaring!! - Annitta Pedersen (08-09-2003 13:39:31)
                      TAK for et morsomt stunt ... - Klaus K. (08-10-2003 15:48:32)
            Nemlig rigetigt - Torben Klint Jensen (08-09-2003 13:43:04)

  • TAK FOR EN FED KONCERT! - Camilla (08-09-2003 10:53:04)
            ditto her... - Annegrethe (08-12-2003 14:54:41)

  • hit med sangen - Randi (08-08-2003 20:58:03)

  • Skanderborg i over 30 grader ... pyha - Klaus K. (08-08-2003 01:19:55)
            Den danske sommer.... - Annitta Pedersen (08-08-2003 16:19:20)
                 Vi skal nok nå det ... håber vi! - Klaus K. (08-08-2003 17:05:54)
                      Foto upload først lørdag ... - Klaus K. (08-08-2003 18:17:57)
                           Dejlige Skanderborg... - Annika (08-08-2003 22:35:59)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    26-06-2026 13:10:41