Ja endelig :o) - Onkel Stjernly (30-08-2003 12:46:55) Tak Henrik :o) - Onkel Stjernly (30-08-2003 12:25:33) Tak - Rie Rasmussen (29-08-2003 08:55:09) godt år - Rie Rasmussen (26-08-2003 12:17:22) grå guld - Claus (31-08-2003 12:49:23) ja - og en dejlig by - Rie Rasmussen (26-08-2003 12:15:00) Desværre ... - Onkel Stjernly (30-08-2003 12:52:19) Tak - Rie Rasmussen (25-08-2003 15:05:25) vi ses - Rie Rasmussenr (25-08-2003 11:21:43) Selv tak - Rie Rasmussen (25-08-2003 11:18:51) Hvem var de to "gamle" ? - Steffen Qwist (25-08-2003 12:04:22) Ved det faktisk ikke.. - Christina Pilested (25-08-2003 12:10:15) Æresmedlemmer - Steffen Qwist (25-08-2003 12:37:47) Go idé... - Charlotte Villumsen (25-08-2003 23:10:22) Hårdt, men hyggeligt - Rie Rasmussen (29-08-2003 08:47:29) Nemlig, men - Rie Rasmussen (25-08-2003 10:48:35) ja- med udfordringer... - Rie Rasmussen (25-08-2003 10:44:11) er det hele koret?? - kristine (09-01-2003 17:55:41) Ålborg 31.10.2003 - Charlotte Villumsen (22-08-2003 12:50:55) Det er ikke 100% sikkert endnu ... - Klaus K. (22-08-2003 23:19:21) Mærkeligt??? - Charlotte Villumsen (23-08-2003 10:00:53) Ikke så mærkeligt alligevel ... - Klaus K. (24-08-2003 17:18:36) Det ka jo være :-) - Charlotte Villumsen (24-08-2003 17:25:08) Koncert Ålborg - Mariann (27-08-2003 11:26:27) Selv tak - Rie Rasmussen (25-08-2003 10:39:56) Det gjorde I også!! - Rie Rasmussen (20-08-2003 08:53:50) Hmm! - Christina Pilested (19-08-2003 02:00:20) Tak - Rie Rasmussen (19-08-2003 08:41:02) Hvor skønt at høre ... - Klaus K. (17-08-2003 15:55:43) Hallå - Steffen Qwist (18-08-2003 12:43:22) Okay Okay - Helle (19-08-2003 18:50:25) Jo, jo - vi skal nok skynde os ... - Klaus K. (16-08-2003 12:50:38) Et vitalt organ - Dr.Qwist (14-08-2003 11:32:03) VERDENSKLASSE ... - Claus W (08-12-2003 23:41:11) Det er lige før jeg rødmer... - Rie Rasmussen (13-08-2003 10:22:44) ja - men hyggelig - Rie Rasmussen (13-08-2003 10:49:40) Svendborg - Jørgen Kristensen (13-08-2003 13:34:09) Det bliver.... - Annitta Pedersen (08-12-2003 18:29:08) mon ikke?? - kristine (13-08-2003 17:13:14) ??? - Charlotte Villumsen (08-12-2003 22:59:08) HER!!!! - Charlotte Villumsen (08-12-2003 23:06:39) tabs og tekster - Pia Lorentzen (08-11-2003 21:46:01) tak for hjælpen... - Sine (13-08-2003 20:20:22) Det ville være trist....... - Annitta Pedersen (08-11-2003 15:03:42) Ja, mon ikke!!! - Charlotte Villumsen (08-11-2003 16:49:14) hej sarah - kristine (08-12-2003 17:40:12) Hva er det du vil ha hjælp til? - steffen qwist (08-09-2003 13:29:53) Forklaring!! - Annitta Pedersen (08-09-2003 13:39:31) TAK for et morsomt stunt ... - Klaus K. (08-10-2003 15:48:32) Nemlig rigetigt - Torben Klint Jensen (08-09-2003 13:43:04) ditto her... - Annegrethe (08-12-2003 14:54:41) Den danske sommer.... - Annitta Pedersen (08-08-2003 16:19:20) Vi skal nok nå det ... håber vi! - Klaus K. (08-08-2003 17:05:54) Foto upload først lørdag ... - Klaus K. (08-08-2003 18:17:57) Dejlige Skanderborg... - Annika (08-08-2003 22:35:59) | ||
|