FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Grindsted....hmmmmmm - Boe (05-06-2001 00:21:08)
            Tak for din hjælp med bilen ..! - Klaus K. (05-07-2001 02:17:37)

  • FED oplevelse - igen !! - Jannie (05-04-2001 13:05:04)
            ... eller måske en Tuborg - Klaus K. (05-04-2001 14:39:39)

  • FEEÉED Koncert - Gizmo (05-01-2001 20:36:00)
            Sådan, Gizmo ... - Klaus K. (05-02-2001 00:44:11)

  • Glæde - Danny Nielsen (30-04-2001 15:47:20)
            Glædeligt - Onkel Stjernly. (05-03-2001 15:22:07)

  • Ham fyren rapper ikke helt så fedt - RuneA (30-04-2001 13:59:41)
            ... men han er ved at blive lidt fed - Web-onkel (30-04-2001 15:22:09)

  • Greetings from the US - Rain de Leon (30-04-2001 06:23:54)
            CDs - Torsten Pedersen (05-03-2001 13:42:51)

  • tivoli - kenneth bargholz (29-04-2001 10:48:04)
            Tak for en god oplevelse... - Kristian Jeppesen (29-04-2001 19:03:21)
                 Så længe vi husker...... - Onkel Stjernly. (30-04-2001 13:00:48)
            Koldt,fedt & varmt! - Onkel Stjernly (29-04-2001 22:48:28)

  • KÆMPE god koncert i Tivoli! - Fie F (28-04-2001 19:51:03)
            Det må vi sgu da håbe ... - Klaus K. (29-04-2001 23:19:31)

  • Langelandsfestival - Maj (28-04-2001 15:25:25)
            Desværre ikke denne gang ... - Klaus K. (29-04-2001 23:16:52)

  • Feeeddddd Koncert i Tivoli - Morten Teller (28-04-2001 10:30:02)
            Rie skal ikke ha flere børn lige nu .. - Webmaster (28-04-2001 13:01:31)
                 Venteliste - Venteliste (28-04-2001 18:39:23)
                      Glimrende .... - Webmaster (29-04-2001 19:46:48)
                           Store sædler - dem ka vi li - Morten Teller (30-04-2001 09:50:14)
                                Endelig fandt vi vores rette hylde ... - Webonkel (30-04-2001 12:01:27)
                                     Buste - Morten Teller (30-04-2001 12:41:50)
                                          Danser med Drenges Sædbank ... - Web-uncle (30-04-2001 15:34:29)
                                               Udkigspunkt - Morten Teller (30-04-2001 17:07:11)
                                                    Slut med Den lille Havfrue ... - Web-moster (05-01-2001 16:00:08)
                 Fnis - Heidi Maisted (12-02-2001 05:52:03)

  • FED koncert i Tivoli - Jan Eriksen (28-04-2001 10:26:47)
            Skanderborg - Onkel Stjernly (30-04-2001 15:59:46)

  • I styrede Tivoli for vildt! 27-4-01 - Klaus Bjarner (28-04-2001 02:27:03)

  • Smuk koncert i Haderslev - Rico Mathiesen (23-04-2001 23:19:10)

  • Wonderful concert - Hans Murk (18-04-2001 23:03:41)

  • I styrede Bornholm .... - Dennis Wiebking (17-04-2001 19:08:53)

  • Fedest - Malene (04-10-2001 23:35:15)
            I styrer - Mette (18-04-2001 09:23:26)
                 Vi ville gerne, men ... - Klaus K. (18-04-2001 13:52:38)

  • Er Klaus Kjellerup Soraner, eller hvad? - Mette Tougaard (04-09-2001 19:13:05)
            Ja, jeg er sgu - Klaus K. (04-09-2001 22:28:30)

  • I rører hjerter - Julia Pedersen (04-08-2001 22:06:48)

  • Koncert i Kolding 7/4-01 - Steffan (04-08-2001 00:45:28)
            Kære Steffan - Rie Rasmussen (04-08-2001 18:43:44)

  • Er Der Nogen I Himlen? - Johnny Eilersen (04-06-2001 20:02:02)

  • Bornholmer Konzert :-) - Mathilde Dam (04-02-2001 21:52:26)

  • PumpeHuset - Martin Hall (04-02-2001 08:30:55)
            I Pumpehuset hvor jeg så Jer - Lone Kirk (18-04-2001 01:34:28)
                 Tak for de søde ord. - Rie Rasmussen (19-04-2001 12:59:24)

  • I er for SEJE - Morten Hald (31-03-2001 15:20:38)

  • Akkorder - Rasmus (31-03-2001 11:57:54)
            akkorder til vores sange - Klaus K. (16-04-2001 13:49:29)
                 Noder - Torsten Pedersen (05-03-2001 13:44:54)

  • Langelandsfestival - gitte grønberg (30-03-2001 12:48:27)

  • Det lille lys I tændte brænder stadigvæk her.... - margit skåning (29-03-2001 11:21:08)
            Smukke ord, Margit - DmD - Klaus K. (16-04-2001 23:49:20)

  • hej rie - hanne fahnøe (29-03-2001 09:50:21)

  • Hjertesuk fra Lolland - Lisa (26-03-2001 10:02:43)

  • Midtfyns Festival - Flemming Hansen (19-03-2001 22:39:04)

  • Historie - Lars Bruhn (03-08-2001 16:58:01)
            En pinlig forglemmelse ... - DmD - Klaus K. (03-08-2001 21:24:41)

  • Velkommen til vores nye FORUM - DmD - Klaus K. (16-02-2001 22:00:57)
            Hej.... - Mette Nymark (17-02-2001 14:27:22)
                 Hej Mette - DmD - Klaus K. (18-02-2001 15:20:42)
            det er for fedt!!!! - ida (20-02-2001 07:45:34)
            Tak! - Signe (21-02-2001 07:57:46)
            Kære lillesøster.. - Monty (23-02-2001 21:28:35)
            Rart at se at i gør noget for at publicere jer... - Trine (03-05-2001 08:27:50)
            Noder/tabulatur - Jonatan Trolle (03-06-2001 10:41:19)
                                               Mange har spurgt os om noder - DmD - Klaus K. (03-06-2001 16:18:56)
                                                    Det kunne være voldfedt !! - Lasse V Madsen (04-06-2001 02:16:13)
            Indlæg fjernet af Jørgen - Frank Ib Andersen (03-12-2001 08:19:59)
            En lille bøn....... - Malou (13-03-2001 19:13:42)
                                                                   Vi kan ikke gøre det så hurtigt ... - DmD - Klaus K. (15-03-2001 00:56:42)
             Roser til jer......... - Anja Dyhr. (15-03-2001 09:53:50)
            Ny cd.? - Kenneth Nielsen (29-03-2001 08:56:55)
            hejsa - kristina (29-03-2001 23:10:10)
                                                                                       Hej smukke kristina - Webfætter (30-03-2001 10:23:09)
            Fed koncert i Bornholms musikhus 31/3-01.. - Jette Kristine Pedersen (04-01-2001 14:13:30)
            håber i kan hjælpe - Christie (04-05-2001 19:26:56)
            Noder - Maj Søltoft (04-08-2001 13:15:39)
            ROSsssssssssssssssss - Helle Momsen (04-08-2001 16:04:05)
            En af jeres koncerter! - Mia Arvidson (04-12-2001 14:00:42)
                                                                                                                     Du har fuldstændig ret ! - Klaus K. (04-12-2001 15:05:30)
            HALLOOOOO.... - Jette (14-04-2001 19:12:22)
                                                                                                                               Hallo, Jette - Klaus K. (16-04-2001 16:54:43)
                                                                                                                                    Hej igen igen... - Jette (18-04-2001 22:18:19)
            Problemer med mailen.... - Lisettte (08-11-2001 14:11:31)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se senere indlæg
    28-06-2026 02:21:54