FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Super... - Kristina (08-06-2003 21:48:32)

  • "Vådt" musik i Kongenshave - Henrik Kjær Nielsen (08-05-2003 21:41:10)

  • JUBIII! - Anja og Stine (08-05-2003 16:14:05)

  • Tak for en suveren koncert - Helle Bisholm (08-04-2003 17:04:16)

  • Juhuu! - Christina Pilested (08-04-2003 11:09:46)

  • wauw.......................... - Malou,Milla, Mogens og Dorte (08-03-2003 18:16:34)
            Enig !!!! - Mikael (08-05-2003 09:47:09)

  • Hit med.... - Mathilde Dam (08-03-2003 10:23:06)

  • Musik der holder! - Lene (08-02-2003 22:01:02)

  • billede - kenneth (08-02-2003 16:04:29)

  • hej dmd - forlæns og baglæns:0) (29-07-2003 14:11:43)
            Sexede? - Pastor Qwist (30-07-2003 13:33:47)
                 Jeg ved nu ikke... - Rie Rasmussen (30-07-2003 22:29:39)
                      tak rie for støtte - forlæns og baglæns (31-07-2003 11:05:18)
                           Nemlig, men - Rie Rasmussen (01-08-2003 08:52:40)
                                snøft, så må vi krydse fingre - kristine (08-02-2003 12:20:02)
                 ja=0) - forlæns og baglæns (31-07-2003 10:59:59)

  • Nye CD - René Vedsted Petersen (28-07-2003 09:23:43)
            hmm.. kunne det måske blive et af de mange andre... - Mette F. (28-07-2003 21:54:10)
                 Hmm - måske ... - Klaus K (29-07-2003 01:27:30)
                      "Trinidad" - René Vedsted Petersen (29-07-2003 10:45:11)
                      åben himmel - kenneth (29-07-2003 16:06:16)
                      ja..... der er da - Mette F. (29-07-2003 21:23:55)

  • Tak, for endnu en fed oplevelse!!!!!!!! - Malou,Milla, Mogens og Dorte (27-07-2003 22:51:49)
            Og lige en til Klaus...... - Malou, Mogens og Dorte (27-07-2003 23:34:58)
                 Ups ... vi vil prøve, men kan ikke love - Klaus K. (29-07-2003 02:01:40)

  • langeland - kenneth (27-07-2003 20:17:09)
            url - kenneth (27-07-2003 20:19:40)
            Nyt materiale - Dr. Qwist (28-07-2003 10:37:48)
                      . - kenneth (28-07-2003 13:03:20)
                           Enig - Dr. Qwist (28-07-2003 13:43:38)
                      dejlig koncert - maria (28-07-2003 18:51:44)
                                     Jeg var der også..... - Mette F. (28-07-2003 21:50:51)

  • Tak for et par gode dage! - Sarah Kyndesen (27-07-2003 19:12:29)

  • Tak for fed koncert på Langeland! - Christina Pilested (27-07-2003 18:06:22)

  • Birkerød.. vi glæder os allerede! - Line Drumm (26-07-2003 17:34:36)
            OK - så kommer man også til Nordsjælland ... - Klaus K. (26-07-2003 22:57:04)

  • Tak for "Er der nogen i Himlen" !!! - Käthe Hansen (26-07-2003 12:18:22)
            Selv tak ... - Klaus K. (26-07-2003 22:53:15)

  • Tak endnu en gang...... - Annitta Pedersen (25-07-2003 13:00:58)
            Enig!! - Henrik (25-07-2003 22:18:30)
                 Fotos fra Kgs. Have - Onkel Stjernly (26-07-2003 07:03:24)
                      Fotos uploades først mandag ... - Webmaster (27-07-2003 06:47:59)
            I lige måde :o) - Onkel Stjernly (26-07-2003 06:53:56)
            UNDER Storebælt - Digterpræst m.m. Qwist (26-07-2003 12:20:08)

  • Kongenshave... - Lizette (25-07-2003 09:01:26)
            Daniel og Christoffer :o) - Onkel Stjernly (26-07-2003 06:37:06)
            fed koncert - Inge R (28-07-2003 22:28:53)

  • Helsingør?? - kisser (24-07-2003 22:27:21)
            Goed ide med helsingør - Torben Klint Jensen (25-07-2003 14:45:36)
                 Hej Torben :o) - Onkel Stjernly (26-07-2003 06:25:51)
                      ØV BØV - Torben Klint Jensen (26-07-2003 12:37:29)
                           :o) :o) :o) - Onkel Stjernly (26-07-2003 15:08:17)
            Hej Kisser :o) - Onkel Stjernly (26-07-2003 06:17:25)
                                     Hej Stanley og Co. - Kisser (26-07-2003 22:30:43)

  • ny cd - martin (22-07-2003 16:27:20)
            Der går lige lidt endnu .... - Onkel Stjernly (24-07-2003 08:29:08)

  • Sommerhilsen - Sarah Kyndesen (20-07-2003 13:12:32)

  • Trist nyhed........! - Pia Ahrenfeldt (19-07-2003 11:36:13)
            Prøv indlægget nedenunder ... - Klaus K. (19-07-2003 17:51:33)
                 øv øv.. - Marianne (19-07-2003 22:25:33)
            Det er ikke godt nok!! - Psyko-Jørgen (12-03-2005 17:59:42)

  • skanderborg festival - Marianne (16-07-2003 19:47:14)

  • snøft! Men stadig positive tanker! - Mette Nymark (14-07-2003 13:21:31)
            ...mon ikke vi vender tilbage...? - Dr. Qwist (15-07-2003 16:33:01)

  • Tak for en dejlig dag! - Christina Pilested (11-07-2003 19:47:57)
            Når det regner ... - Klaus K. (14-07-2003 02:46:19)

  • hej dmd - kristine (11-07-2003 16:06:34)
            måske en ny fyr ....? - Onkel Stjernly (12-07-2003 09:58:22)
                 måske - kristine (14-07-2003 16:55:30)
                      go bedring :o) - Onkel Stjernly (19-07-2003 09:00:21)
                           tak hvor er du sød:0) - kristine (22-07-2003 12:01:08)

  • Artikel - Tøsedrengene - Sarah Kyndesen (10-07-2003 10:02:27)
            Re:Artikel - Tøsedrengene - Hans Rasmussen (10-07-2003 10:17:48)
                 Re: Artikel - Tøsedrengene - Sarah K (10-07-2003 13:24:30)

  • Vig festival - Torben Nielsen, lillebror til "Pastoren" (09-07-2003 00:19:35)
            hvor er det vi havde aftalt - steffen qwist (10-07-2003 12:39:06)
                 Mellem brødre ... - Klaus K. (10-07-2003 13:34:39)

  • Nord-als cd sælger - Mai Britt (08-07-2003 22:48:16)
            CD sælger - Jørgen Kristensen (09-07-2003 18:34:36)
                 Det var så lidt. - Mai Britt (10-07-2003 19:03:02)

  • fed koncert - Dennis (08-07-2003 14:41:50)
            Hm! - Mia (08-07-2003 18:47:46)
                 Hør dog efter!!!! - Charlotte Villumsen (08-07-2003 20:14:59)
            Attituder på Vig Festival ... - Klaus K. (10-07-2003 16:39:40)
                           Dejligt at høre :-) - Sarah K (10-07-2003 17:05:11)
                                Klaus jeg nyder... - lone kirk (22-07-2003 16:13:37)

  • Fed Vig Festival - Michael (07-07-2003 21:10:28)
            ...det var det også for os! - Rie Rasmussen (07-07-2003 23:11:46)

  • Fotos fra Vig Festival - Webmaster (07-07-2003 03:44:13)

  • Hvad så DmD...... - Anastacia Kimmy (06-07-2003 13:18:14)
            DmD - efterårs koncerter - Klaus K. (07-07-2003 03:42:55)

  • Nej hvor var I bare :o) - Lone Kirk (05-07-2003 10:11:52)
            ja på med uniformen :o) - Onkel Stjernly (06-07-2003 11:21:57)

  • jeg siger tak :-) - Sarah Kyndesen (04-07-2003 21:07:21)
            ja dejligt ... - Onkel Stjernly (06-07-2003 11:15:51)
                 Hæ hæ - Sarah (06-07-2003 11:39:07)

  • DmD på Roskilde festival. - Annitta (30-06-2003 15:16:27)
            ...hmmm - Steffen Qwist (01-07-2003 14:51:29)
                 Er vi så fyrede nu ... ? - Klaus K. (01-07-2003 15:10:30)
            Jeg vil gerne have....! - Julie (02-11-2006 21:13:54)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    26-06-2026 14:40:43