Du er ikke den eneste - Rie Rasmussen (09-06-2003 20:06:31) Jeg mailer det til dig ... - Klaus K. (10-06-2003 01:30:29) Vi kommer gerne ... :o) - Onkel Stjernly (04-06-2003 01:16:12) kongeaften ... :o) - Onkel Stjernly (04-06-2003 00:00:40) Tak, tak...! - Rikke & Mie Lønne (04-06-2003 20:35:35) Sådan ska det lyde :o) - Onkel Stjernly (06-06-2003 11:27:27) Selv tak - Rie Rasmussen (04-06-2003 10:37:22) Tillykke - Malou, Mogens og Dorte (03-06-2003 15:37:40) Tusind tak - Sarah K (03-06-2003 16:20:07) Mer tillykke :o) - Onkel Stjernly (03-06-2003 16:20:08) Allerhelvedes flot ..... - Onkel Darkness (03-06-2003 16:22:38) Held og Lykke - Rie Rasmussen (04-06-2003 10:35:55) hvor er det fedt - kristine (06-06-2003 17:22:58) Sikke en cocktail :o) - Onkel Stjernly (03-06-2003 13:15:49) Ingen skade sket! - Kasper Foss (03-06-2003 17:53:58) Han må med næste gang - Onkel Stjernly (03-06-2003 12:56:43) DmD .... osse med bøffer :o) - Onkel Stjernly (03-06-2003 12:49:44) Det var dejligt :o) - Onkel Stjernly (02-06-2003 00:00:47) under den skønne bøg :o) - Onkel Stjernly (03-06-2003 23:38:03) Vinderne er fundet - se link ... - Klaus K. (26-05-2003 13:54:26) Øv! - Sarah K (25-05-2003 15:22:35) Vi ses!!! - Annitta Pedersen (25-05-2003 19:07:51) Juhuuu - sommeren kommer på lørdag ... - Klaus K. (26-05-2003 20:21:27) Glemte link - Klaus K. (26-05-2003 20:22:46) Det er jo herligt... - Annitta Pedersen (26-05-2003 21:50:37) Konkurrence - link: - Klaus K. (25-05-2003 12:46:17) Jo, jo...... - Annika Siig (25-05-2003 12:54:03) Ti-hi ... - Klaus K. (25-05-2003 13:27:52) 1000 tak :o) - Annika (25-05-2003 19:15:43) Skål :o) - Onkel Stjernly (24-05-2003 04:10:31) Sådanner manner .....øh tøser ..... - Onkel Stjernly (23-05-2003 15:48:40) Brug for en hånd??? - Charlotte Villumsen (22-05-2003 12:05:31) Eller to??? - Christina Pilested (22-05-2003 12:22:41) Ja tak-mange tak! - Sarah K (22-05-2003 15:10:43) Hvor er det herligt, Sarah ... ! - Klaus K. (22-05-2003 21:32:57) R i fuld gang. - Sarah K (22-05-2003 22:28:35) Hvor fedt - Lone Kirk (23-05-2003 09:13:47) help....! - Mathilde Dam (24-05-2003 22:36:40) Fanklub ... ? - Klaus K. (22-05-2003 00:20:44) jeg er frisk :o) - Sarah Kyndesen (22-05-2003 07:16:13) Hold da helt op ... - Klaus K. (22-05-2003 00:31:37) Hej Mette ... - Klaus K. (22-05-2003 00:36:33) eller Vig, måske? - Onkel Stjernly (22-05-2003 06:06:38) næhhhhhh - kristine (22-05-2003 16:57:35) Vig ligger ik i Jylland :o) - Sarah K (24-05-2003 09:30:08) mange tak - kristine (24-05-2003 12:15:12) Vig ligger i Odsherred - Charlotte Villumsen (25-05-2003 09:47:53) Og du kan tro... - Lone Kirk (25-05-2003 13:20:04) hej lone - kristine (26-05-2003 17:44:17) hej charlotte - kristine (26-05-2003 17:42:33) ja- vi ses på forreste række - Rie Rasmussen (18-05-2003 22:35:44) vi ses - Rie Rasmussen (18-05-2003 22:30:14) ....! - Mathilde Dam (24-05-2003 16:07:31) Hej Kirsten :o) - Onkel Stjernly (19-05-2003 01:03:56) Kultur-Brian og os ... - Klaus K. (19-05-2003 01:53:07) ok... - Mette Nymark (21-05-2003 08:09:57) Tak - Rie Rasmussen (18-05-2003 22:27:03) | ||
|