FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Et spørgsmål til Jer. - Lone Kirk (06-06-2003 00:05:18)
            Du er ikke den eneste - Rie Rasmussen (09-06-2003 20:06:31)

  • Billedere - MacGarlic (04-06-2003 22:03:32)
            Jeg mailer det til dig ... - Klaus K. (10-06-2003 01:30:29)

  • Horsens Open Air - For fedt! - Henriette (03-06-2003 23:59:13)
            Vi kommer gerne ... :o) - Onkel Stjernly (04-06-2003 01:16:12)

  • hovhov! - Mathilde Dam (03-06-2003 18:04:38)

  • Rævebjerg Mørkøv - Jan Lønne (03-06-2003 13:21:37)
            kongeaften ... :o) - Onkel Stjernly (04-06-2003 00:00:40)
                 Tak, tak...! - Rikke & Mie Lønne (04-06-2003 20:35:35)
                      Sådan ska det lyde :o) - Onkel Stjernly (06-06-2003 11:27:27)
            Selv tak - Rie Rasmussen (04-06-2003 10:37:22)

  • DmDSupport.dk - Sarah, Christina og Charlotte (03-06-2003 12:52:15)
            Tillykke - Malou, Mogens og Dorte (03-06-2003 15:37:40)
                 Tusind tak - Sarah K (03-06-2003 16:20:07)
                 Mer tillykke :o) - Onkel Stjernly (03-06-2003 16:20:08)
                           Allerhelvedes flot ..... - Onkel Darkness (03-06-2003 16:22:38)
            Held og Lykke - Rie Rasmussen (04-06-2003 10:35:55)
            hvor er det fedt - kristine (06-06-2003 17:22:58)

  • En dejlig morgen - Torben Klint Jensen (02-06-2003 17:53:09)

  • Tak for en rigtig god koncert i Mørkøv - Torben Klint Jensen (02-06-2003 17:49:47)
            Sikke en cocktail :o) - Onkel Stjernly (03-06-2003 13:15:49)

  • halli hallo - kristine (02-06-2003 17:43:06)

  • Undskyld til Kasper! - Stina (02-06-2003 13:04:52)
            Ingen skade sket! - Kasper Foss (03-06-2003 17:53:58)

  • Fedt i Mørkøv - Lisbeth Nyrup (01-06-2003 23:45:48)
            Han må med næste gang - Onkel Stjernly (03-06-2003 12:56:43)

  • DmD... Nu med pause..... - Annitta Pedersen (01-06-2003 16:12:09)
            DmD .... osse med bøffer :o) - Onkel Stjernly (03-06-2003 12:49:44)

  • Tak, for endnu en fed oplevelse!!!!!!!! - Malou,Milla, Mogens og Dorte (31-05-2003 23:23:26)
            Det var dejligt :o) - Onkel Stjernly (02-06-2003 00:00:47)

  • Indlæg fjernet af Jørgen - Rikos (30-05-2003 21:46:56)

  • vrinsk - kristine (30-05-2003 16:52:09)

  • vrinsk - kristine (30-05-2003 16:52:08)

  • Skanderborg 2003 - susanne (30-05-2003 14:45:23)
            under den skønne bøg :o) - Onkel Stjernly (03-06-2003 23:38:03)

  • Hey! - Christina Pilested (30-05-2003 02:31:07)

  • Mange tak.... - Annika Siig (26-05-2003 22:38:27)

  • Hvem har vundet...vi venter......... - Kika (25-05-2003 22:06:27)
            Vinderne er fundet - se link ... - Klaus K. (26-05-2003 13:54:26)

  • DmD-Support - Sarah, Christina og Charlotte (25-05-2003 15:33:37)

  • DmD-koncert - Mørkøv på lørdag ... ! - Klaus K. (25-05-2003 13:30:02)
            Øv! - Sarah K (25-05-2003 15:22:35)
            Vi ses!!! - Annitta Pedersen (25-05-2003 19:07:51)
                      Juhuuu - sommeren kommer på lørdag ... - Klaus K. (26-05-2003 20:21:27)
                           Glemte link - Klaus K. (26-05-2003 20:22:46)
                                Det er jo herligt... - Annitta Pedersen (26-05-2003 21:50:37)

  • Konkurrence - hvem har vundet? - Klaus K. (25-05-2003 12:43:56)
            Konkurrence - link: - Klaus K. (25-05-2003 12:46:17)
            Jo, jo...... - Annika Siig (25-05-2003 12:54:03)
                      Ti-hi ... - Klaus K. (25-05-2003 13:27:52)
                           1000 tak :o) - Annika (25-05-2003 19:15:43)

  • I gjorde det igen :o) - Lone Kirk (24-05-2003 09:16:00)

  • Fantastikum la dansa med de drenge - Drikkeravnen (23-05-2003 20:45:33)
            Skål :o) - Onkel Stjernly (24-05-2003 04:10:31)

  • Spændende. - Sarah K (23-05-2003 12:20:39)
            Sådanner manner .....øh tøser ..... - Onkel Stjernly (23-05-2003 15:48:40)

  • Hey tjek lige det her ud allesammen :o) - Sarah kyndesen (22-05-2003 11:11:26)
            Brug for en hånd??? - Charlotte Villumsen (22-05-2003 12:05:31)
                 Eller to??? - Christina Pilested (22-05-2003 12:22:41)
                      Ja tak-mange tak! - Sarah K (22-05-2003 15:10:43)
            Hvor er det herligt, Sarah ... ! - Klaus K. (22-05-2003 21:32:57)
                                R i fuld gang. - Sarah K (22-05-2003 22:28:35)
                                     Hvor fedt - Lone Kirk (23-05-2003 09:13:47)
            help....! - Mathilde Dam (24-05-2003 22:36:40)

  • Hvorfor??? - Mette Fra Århus (21-05-2003 21:25:26)
            Fanklub ... ? - Klaus K. (22-05-2003 00:20:44)
                 jeg er frisk :o) - Sarah Kyndesen (22-05-2003 07:16:13)

  • Portalen 17. maj 2003 - Iva Nyvold (20-05-2003 13:21:43)
            Hold da helt op ... - Klaus K. (22-05-2003 00:31:37)

  • Tusinde tak! - Mette (20-05-2003 12:47:19)
            Hej Mette ... - Klaus K. (22-05-2003 00:36:33)

  • det var bare så fedt - kristine (19-05-2003 17:27:59)
            eller Vig, måske? - Onkel Stjernly (22-05-2003 06:06:38)
                 næhhhhhh - kristine (22-05-2003 16:57:35)
                      Vig ligger ik i Jylland :o) - Sarah K (24-05-2003 09:30:08)
                           mange tak - kristine (24-05-2003 12:15:12)
                                Vig ligger i Odsherred - Charlotte Villumsen (25-05-2003 09:47:53)
                                     Og du kan tro... - Lone Kirk (25-05-2003 13:20:04)
                                          hej lone - kristine (26-05-2003 17:44:17)
                                     hej charlotte - kristine (26-05-2003 17:42:33)

  • Fed koncert - Sarah (19-05-2003 11:59:12)

  • et uskyldigt ønske! - kristine og lea (18-05-2003 21:09:09)
            ja- vi ses på forreste række - Rie Rasmussen (18-05-2003 22:35:44)

  • Bedste liveband!!! - Charlotte Villumsen (18-05-2003 18:12:18)
            vi ses - Rie Rasmussen (18-05-2003 22:30:14)
            ....! - Mathilde Dam (24-05-2003 16:07:31)

  • IGEN!!!! - kirsten nyboe (18-05-2003 13:49:48)
            Hej Kirsten :o) - Onkel Stjernly (19-05-2003 01:03:56)

  • BRIAN!?! - Mette Nymark (18-05-2003 11:49:30)
            Kultur-Brian og os ... - Klaus K. (19-05-2003 01:53:07)
                 ok... - Mette Nymark (21-05-2003 08:09:57)

  • Skøn koncert!! - Sarah Kyndesen (18-05-2003 11:43:43)
            Tak - Rie Rasmussen (18-05-2003 22:27:03)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    26-06-2026 17:22:13