FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Tak! - Christina Pilested (18-05-2003 10:47:41)
            Selv tak - Rie Rasmussen (18-05-2003 22:25:33)

  • Feeeed aften!!! - Annitta Pedersen (18-05-2003 00:50:19)
            Ses om 14 :o) - Onkel Stjernly (18-05-2003 18:52:59)

  • Seees på lørdag :) - Mette (16-05-2003 11:26:03)
            Vi skal gøre hvad vi kan ... - Klaus K. (16-05-2003 19:54:03)
                 tvivler ikke :) - Mette (16-05-2003 22:35:25)

  • Vi skal nok få gjort en mand ud af dig. - Sofie Ejegod Pedersen (15-05-2003 17:33:27)
            Hej Sofie - Sarah K (15-05-2003 22:16:30)

  • Den eneste ene - Pia (15-05-2003 16:35:04)
            Hvor dejligt :o) - Onkel Stjernly (15-05-2003 23:44:59)

  • for sent ude ? - Steen (15-05-2003 01:28:38)
            På lørdag i Portalen ... - Klaus K. (15-05-2003 03:18:32)

  • Plakat-konkurrencen :-) - Sarah K (05-08-2003 20:28:28)
            Ja - det er skønt ... - Klaus K. (05-08-2003 23:43:00)

  • Philippas fødselsdag - Klaus K. (05-06-2003 15:24:25)
            Flot!!!! - Christina Pilested (05-06-2003 17:34:44)
                 En lille rettelse ... - Klaus K. (05-07-2003 13:15:56)

  • Skønt!! - Sarah K (05-05-2003 17:00:34)
            så ses vi - Rie Rasmussen (05-06-2003 11:10:01)
                 Til Sarah K - Sarah K M (05-09-2003 14:22:04)
                      Jep :o) - Sarah K (05-09-2003 17:07:16)

  • Fedt!! - Lise (05-05-2003 09:46:10)
            Overfedt !! :o) - onkel stanley (05-05-2003 11:51:53)

  • Ishøj Byhave. - Annitta Pedersen (05-04-2003 21:05:56)
            Fotos fra Ishøj er oppe ... - Klaus K. (05-05-2003 00:11:36)

  • Midtfyns Festival - Annika (05-04-2003 07:21:23)
            Kun Langeland og Skanderborg - Klaus K. (05-04-2003 10:35:53)

  • Tusind tak! - Sarah K (05-03-2003 21:30:41)

  • Tak! - Ann-Kamilla & Christina (05-03-2003 18:26:46)
            Tørvejr :o) - Onkel Stjernly (05-04-2003 07:34:42)

  • navn - henrik (05-03-2003 12:46:25)
            Re: navn - Hans Rasmussen (05-03-2003 17:28:56)
            Re: navn - Hans Rasmussen (05-03-2003 17:30:49)

  • For lidt billeder fra Viborg - Lajla (05-01-2003 19:02:24)
            Bare rolig - de kommer ... - Klaus K. (05-01-2003 21:33:14)

  • hej! - Tea Jespersen (05-01-2003 11:08:25)
            Er vi seje? Hvor herligt ... ;-) - Klaus K. (05-01-2003 21:36:32)

  • Hvor dejligt at I kommer til Odense igen... - Lone Ribert (30-04-2003 11:51:31)
            Nadja og Oliver - Onkel Darkness (30-04-2003 13:58:56)

  • Korte & lange koncerter - og publikumskoret ... - Klaus K. (28-04-2003 12:32:58)

  • Bil til Ishøj Byhave og tillykke Klaus - Camilla & Charlotte (27-04-2003 16:57:17)
            Herligt - Onkel Stjernly (28-04-2003 10:20:42)

  • mørkøv den lille flække - Mathilde Dam (27-04-2003 15:05:58)
            Er vist et fedt sted ... - Klaus K. (28-04-2003 12:53:19)

  • Tak - allesammen. Det cykler derudad ... - Klaus K. (27-04-2003 12:24:43)

  • Tillykke! - Christina Pilested (27-04-2003 11:20:25)

  • Hjertelig tillykke!!! - Mette Nymark (27-04-2003 08:58:07)

  • Han fylder år ........ :o) - Onkel Darkness (27-04-2003 02:51:11)

  • Et STORT tillykke, Klaus!!!!! - Sarah Kyndesen (27-04-2003 02:03:10)

  • Tillykke Klaus. - Malou, Mogens og Dorte (27-04-2003 00:39:06)

  • Billeder... - Mette Nymark (26-04-2003 15:01:22)
            To tosser :o) - Onkel Darkness (28-04-2003 10:16:49)

  • Okay - Malene (26-04-2003 11:28:41)
            Den er klar :o) - Onkel Darkness (28-04-2003 11:08:31)

  • dav igen - kristine (25-04-2003 16:44:40)
            musikvideo - Klaus K. (25-04-2003 22:53:10)
                 okay så - kristine (05-05-2003 17:35:15)

  • hejsa - kristine (25-04-2003 16:40:51)
            Kort koncert i Ishøj ... - Klaus K. (25-04-2003 23:32:02)

  • Hejsa! - Sarah K (25-04-2003 14:44:25)

  • Hvor flot kan det blive ? - kirsten nyboe (25-04-2003 14:14:57)
            i øst og vest ;o) - Onkel Stjernly (25-04-2003 23:57:41)

  • Jeg er lige lidt meget heldig. - Lone (24-04-2003 23:31:04)

  • Ses vi på Nibe Festival - Anne Mette (23-04-2003 22:28:10)
            Regn ikke med det ... - Klaus K. (23-04-2003 23:35:54)

  • Ishøj byhave (hjælp). - Sarah K (23-04-2003 14:26:19)
            Hjælpen er nær - Annitta Pedersen (23-04-2003 15:27:06)
                 Tusind tak. - Sarah K (23-04-2003 20:47:43)
                      Vi prøver igen - Annitta (23-04-2003 21:25:17)
                      Vi prøver igen - Annitta (23-04-2003 21:26:55)
                                Email sendt. - Sarah (23-04-2003 21:44:18)
                                     Modtaget. Skifter....! - Annitta (23-04-2003 22:13:07)
                                          I kunne vel ikke lige ... - Klaus K. (23-04-2003 23:28:43)
                                               Go idé! - Sarah K (24-04-2003 07:17:40)
                                                    Vejen til Ishøj Byhave!!!! - Annitta Pedersen (24-04-2003 08:46:30)
                                                         Tak Anitta. - Sarah k (24-04-2003 13:59:32)

  • Tja... hvad skal jeg sige? - Signe Agner Holm (22-04-2003 20:23:14)
            Sig hva du vil ... - Klaus K. (22-04-2003 21:16:41)
                 Anmeldelse - Signe (22-04-2003 21:21:45)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    26-06-2026 18:51:51