Hej Christina - og tak for tilbuddet ... - Klaus K. (22-04-2003 00:55:15) Selv tak! - Kasper F. (22-04-2003 17:47:37) Tak - Rie Rasmussen (21-04-2003 19:03:25) Tak Tommy - Onkel Stjernly (22-04-2003 02:07:52) Også go´påske her fra. - Sarah K (20-04-2003 20:46:36) God påske Sarah K - Sarah K M (20-04-2003 21:29:34) Hej Sarah K M! - Sarah K (20-04-2003 22:39:15) hmm... - Sarah K M (21-04-2003 11:23:14) Herligt - Rie Rasmussen (22-04-2003 08:59:16) En dejlig morgen - Jesper (20-04-2003 11:30:58) Tak også dig selv lidt... - Rie Rasmussen (21-04-2003 18:59:15) Hyggeligt! - Mette Nymark (20-04-2003 18:52:59) I rigtig lige måde!!!! - Malou, Mogens og Dorte (22-04-2003 21:48:20) Selv tusind tak - Onkel Stjernly (22-04-2003 01:51:31) Texter på nettet ... - Klaus K. (21-04-2003 23:45:05) Så må du skrige højt!! - Rie Rasmussen (21-04-2003 18:54:37) Tak - Rie Rasmussen (22-04-2003 08:56:23) dejligt når kunsten stiger :o) - Onkel Stjernly (22-04-2003 01:02:36) vi var selv glade - Rie Rasmussen (21-04-2003 18:50:40) sig ja ........... - Onkel Stjernly (22-04-2003 00:52:19) Tak til Jer alle 3 - Rie Rasmussen (21-04-2003 18:42:20) Vi vender tilbage... - Rie Rasmussen (21-04-2003 18:37:32) Ahhhh, påske!!! - Onkel Stjernly (15-04-2003 07:27:41) Selv tak, Kirsten ... - Klaus K. (15-04-2003 17:15:36) Hej Kirsten - Lone (15-04-2003 19:08:28) Kun delvis rigtigt ... - Klaus K. (15-04-2003 22:44:00) Altså Klaus :o) - Lone (16-04-2003 19:42:44) Spåmanden - Onkel Stjernly (15-04-2003 18:22:08) halsbetændelse og ........ - Onkel Stjernly (15-04-2003 06:29:01) Jeg har afstands-hypnotiseret ham ... - Klaus K. (15-04-2003 22:41:01) Kan du ikke hypnotisere Fjoget??? - Mette Nymark (16-04-2003 09:36:20) Mr. Spåmand - Onkel Stjernly (14-04-2003 16:45:33) iiiiihhh altså tak!!!!! - Onkel Stjernly (13-04-2003 23:15:56) Altså I 2 ........ - Onkel Stjernly (13-04-2003 20:58:31) Hvor er det skønt ... - Klaus K. (13-04-2003 01:32:56) Noder & akkorder ... - Klaus K. (13-04-2003 01:53:21) noder - Yrsa (22-04-2012 10:52:51) Hej Lisbeth & 1. U - Klaus K. (13-04-2003 01:56:37) Det skal vi nok ... - Klaus K. (09-04-2003 22:38:31) Send det hele ... - Klaus K. (08-04-2003 22:51:15) Vi ses i maj - Rie Rasmussen (10-04-2003 09:34:42) single - kristine (14-04-2003 16:54:20) i lige måde - Rie Rasmussen (07-04-2003 13:35:12) Rie din laban ;o) - og så lidt om piratkopiering... - DMD-OMP (07-04-2003 18:17:35) Tak for det indlæg ... - Klaus K. (09-04-2003 01:56:27) vi vil gøre vores bedste - Rie Rasmussen (07-04-2003 10:50:45) vi ses - Rie Rasmussen (07-04-2003 10:44:25) | ||
|