FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Hej Igen! - Christina Pilested (22-04-2003 00:24:04)
            Hej Christina - og tak for tilbuddet ... - Klaus K. (22-04-2003 00:55:15)

  • Hejsa!! - Christina Pilested (22-04-2003 00:09:32)

  • Rigtig god lyd.. - Michael (21-04-2003 14:06:07)
            Selv tak! - Kasper F. (22-04-2003 17:47:37)

  • En varm og forrygende koncert!!! - Berit & Majbritt. (21-04-2003 12:58:22)
            Tak - Rie Rasmussen (21-04-2003 19:03:25)

  • God bedring til Onkel Stanley - Tommy (20-04-2003 22:09:48)
            Tak Tommy - Onkel Stjernly (22-04-2003 02:07:52)

  • God påske! - Christina Pilested (20-04-2003 18:17:33)
            Også go´påske her fra. - Sarah K (20-04-2003 20:46:36)
                 God påske Sarah K - Sarah K M (20-04-2003 21:29:34)
                      Hej Sarah K M! - Sarah K (20-04-2003 22:39:15)
                           hmm... - Sarah K M (21-04-2003 11:23:14)

  • TOTAL DEJLIG OG FED AFTEN!!! - Mette Nymark (20-04-2003 12:10:27)
            Herligt - Rie Rasmussen (22-04-2003 08:59:16)

  • salsa?! - Lars Pedersen (20-04-2003 11:04:28)
            En dejlig morgen - Jesper (20-04-2003 11:30:58)

  • koncert i Odense...Total FED oplevelse. - kim (20-04-2003 09:47:30)
            Tak også dig selv lidt... - Rie Rasmussen (21-04-2003 18:59:15)

  • Tak, for endnu en fed oplevelse!!!!!!!! - Malou, Mogens og Dorte (20-04-2003 01:33:26)
            Hyggeligt! - Mette Nymark (20-04-2003 18:52:59)
                 I rigtig lige måde!!!! - Malou, Mogens og Dorte (22-04-2003 21:48:20)
            Selv tusind tak - Onkel Stjernly (22-04-2003 01:51:31)

  • Tekster på internettet? - Tina Larsen (18-04-2003 23:38:18)
            Texter på nettet ... - Klaus K. (21-04-2003 23:45:05)

  • Hej alle - det kører bare ... ! - DmD (18-04-2003 13:04:44)

  • Er jeg bare heldig eller hvad? - Sarah K (17-04-2003 21:16:01)
            Så må du skrige højt!! - Rie Rasmussen (21-04-2003 18:54:37)

  • vibrog - Viborgfyr (17-04-2003 20:57:29)
            Tak - Rie Rasmussen (22-04-2003 08:56:23)

  • Nu stiger kunsten... - kirsten nyboe (17-04-2003 20:35:47)
            dejligt når kunsten stiger :o) - Onkel Stjernly (22-04-2003 01:02:36)

  • Tak for en kanon koncert - Tøsen (17-04-2003 11:44:55)
            vi var selv glade - Rie Rasmussen (21-04-2003 18:50:40)

  • Aldrig Undvære Dig - Tina Larsen (17-04-2003 04:32:07)
            sig ja ........... - Onkel Stjernly (22-04-2003 00:52:19)

  • Tak, for en fed oplevelse, endnu engang!!!! - Malou, Mogens og Dorte (17-04-2003 01:02:01)
            Tak til Jer alle 3 - Rie Rasmussen (21-04-2003 18:42:20)

  • Lad mig være...... - Annika (16-04-2003 23:31:55)
            Vi vender tilbage... - Rie Rasmussen (21-04-2003 18:37:32)

  • UDSOLGT i Viborg & Holstebro - DmD (16-04-2003 18:24:50)

  • TAK !!!! - kirsten nyboe (14-04-2003 19:21:22)
            Ahhhh, påske!!! - Onkel Stjernly (15-04-2003 07:27:41)
            Selv tak, Kirsten ... - Klaus K. (15-04-2003 17:15:36)
                      Hej Kirsten - Lone (15-04-2003 19:08:28)
                           Kun delvis rigtigt ... - Klaus K. (15-04-2003 22:44:00)
                                Altså Klaus :o) - Lone (16-04-2003 19:42:44)

  • Mr. spåmand - Tea Jespersen (14-04-2003 12:19:49)
            Spåmanden - Onkel Stjernly (15-04-2003 18:22:08)

  • Tak for sidst:-) og endnu er dejlig koncert... - Vibeke Toft Ilsø (14-04-2003 11:53:26)
            halsbetændelse og ........ - Onkel Stjernly (15-04-2003 06:29:01)

  • Århus... jeg er på vej!!! - Mette Nymark (14-04-2003 09:43:25)
            Jeg har afstands-hypnotiseret ham ... - Klaus K. (15-04-2003 22:41:01)
                 Kan du ikke hypnotisere Fjoget??? - Mette Nymark (16-04-2003 09:36:20)

  • jeg tror nok... - Lone (13-04-2003 23:46:59)
            Mr. Spåmand - Onkel Stjernly (14-04-2003 16:45:33)

  • Tak for endnu en god koncert i fredags!!! - Pia (13-04-2003 17:54:20)
            iiiiihhh altså tak!!!!! - Onkel Stjernly (13-04-2003 23:15:56)

  • Hey! - Christina & Ak (13-04-2003 04:41:25)
            Altså I 2 ........ - Onkel Stjernly (13-04-2003 20:58:31)

  • Billeder på vej! - Sarah og Mia (12-04-2003 11:25:01)
            Hvor er det skønt ... - Klaus K. (13-04-2003 01:32:56)

  • Læn dig tilbage - Jacob Jørgensen (11-04-2003 21:07:58)
            Noder & akkorder ... - Klaus K. (13-04-2003 01:53:21)
                 noder - Yrsa (22-04-2012 10:52:51)

  • Hvor længe vil du ydmyge dig... - Lisbeth Søkilde (11-04-2003 07:15:10)
            Hej Lisbeth & 1. U - Klaus K. (13-04-2003 01:56:37)

  • 25 august!!! - Annitta Pedersen (10-04-2003 22:01:38)

  • Total fed koncert - Jeanette (09-04-2003 12:18:26)
            Det skal vi nok ... - Klaus K. (09-04-2003 22:38:31)

  • Billeder? (mest til Klaus :-) ) - Sarah Kyndesen (08-04-2003 13:33:13)
            Send det hele ... - Klaus K. (08-04-2003 22:51:15)

  • det var bare så fed:0) - kristine (07-04-2003 17:59:05)
            Vi ses i maj - Rie Rasmussen (10-04-2003 09:34:42)
                 single - kristine (14-04-2003 16:54:20)

  • For fedt !! - DMD-OMP (06-04-2003 21:34:41)
            i lige måde - Rie Rasmussen (07-04-2003 13:35:12)
                 Rie din laban ;o) - og så lidt om piratkopiering... - DMD-OMP (07-04-2003 18:17:35)
                      Tak for det indlæg ... - Klaus K. (09-04-2003 01:56:27)

  • 12-14 iorden...!!! - Marie Højsager (06-04-2003 21:07:21)
            vi vil gøre vores bedste - Rie Rasmussen (07-04-2003 10:50:45)

  • Hold da op...... - Lone (06-04-2003 17:37:01)
            vi ses - Rie Rasmussen (07-04-2003 10:44:25)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    26-06-2026 20:10:30