FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Tak for en kanon koncert - Lizette (06-04-2003 17:20:17)
            Selvtak - Rie Rasmussen (07-04-2003 09:58:45)

  • Venter og venter... - Mette Nymark (06-04-2003 12:07:16)
            Vi glæder os osse osse osse :o) - Onkel Stjernly (07-04-2003 02:55:37)
                 Vil I hjælpe mig??? - Mette Nymark (07-04-2003 23:27:26)

  • Endnu en fed aften...tak! - Sarah Kyndesen (06-04-2003 01:53:01)
            Tidligt i seng... - Rie Rasmussen (06-04-2003 17:05:52)

  • Rigtig dejlig koncert!!! - Christina Pilested (06-04-2003 01:32:47)
            Tak - Rie Rasmussen (06-04-2003 17:04:19)

  • Koncerten i Næstved 4/4-03 - Flemming (05-04-2003 20:50:55)
            Mange tak c(;") - Onkel Stjernly (06-04-2003 10:52:51)
                 Undskyld Flemming - Onkel Stjernly (06-04-2003 12:57:15)

  • Pumpehuset - uafhentede billetter ... - Webmaster (05-04-2003 12:51:53)
            Jeg har en billet! - Sarah Kyndesen (05-04-2003 13:31:47)
                 Men kun hvis der er udsolgt, Sarah ... - Klaus K. (05-04-2003 14:29:26)
                      Misforståelse! - Sarah Kyndesen (06-04-2003 01:49:36)

  • KANON KONCERT ! - Sarah, Christina, Julie og Mia (05-04-2003 02:17:29)
            I den grad i lige måde :o) - Onkel Stjernly (05-04-2003 02:57:17)

  • kom så med nogle koncerter. - Kristine Thillemann (04-04-2003 08:41:57)
            Hva er der galt med Viborg ... ? - Klaus K. (04-04-2003 10:42:15)
                 Geografi?? :-) - Kisser (04-04-2003 10:57:15)
                      Geografi - og om at køre galt ... - Klaus K. (05-04-2003 12:29:11)
                 hvad med Nibe Festival? - Kristine Thillemann (11-04-2003 08:19:49)

  • 23 t og 54 min - Sarah Kyndesen & Julie Ditlevsen (03-04-2003 21:05:27)
            Tiden går hurtigt... - Rie Rasmussen (03-04-2003 22:50:09)

  • Snart! - Christina Pilested (03-04-2003 09:44:31)
            Altså i morgen ... - Klaus K. (03-04-2003 10:06:45)
                 Ja. - Christina Pilested (03-04-2003 10:34:06)

  • Pumpehuset d. 5. april - Jens (02-04-2003 18:31:43)
            Bare vi kan leve op til de forventninger ... - Klaus K. (03-04-2003 00:35:02)
                 Forventningernes glæde - Mikael (03-04-2003 16:12:28)
                      Næh - du har ret ... - Klaus K. (03-04-2003 19:18:37)

  • plakater - Maj (02-04-2003 16:30:10)
            Helst i farver ... - Webmaster (03-04-2003 00:29:11)
                 OK :-) - Maj (03-04-2003 16:58:21)

  • hvad så der´ - Louise Hulkvist (02-04-2003 15:49:45)

  • HVORNÅR??? - Marie (04-01-2003 15:49:14)

  • Jeg har et heftigt ønske :o) - Lone (04-01-2003 12:53:19)
            Vi vil nødigt skuffe dig, Lone ... - Klaus K. (03-04-2003 00:16:02)
                 Det er aldrig sket før.... - Lone (03-04-2003 10:43:03)
                      Tak, Lone ... - Klaus K. (03-04-2003 19:17:00)
                           Det er også rigtigt... - Lone (04-04-2003 12:03:08)

  • Jeg har et heftigt ønske :o) - Lone (04-01-2003 12:52:17)

  • Smuk tekst - Camilla Ipsen (04-01-2003 09:03:06)
            Tak, Camilla - Klaus K. (03-04-2003 00:13:53)

  • Hvad spiller I i Pumpehuset?? - Kisser (31-03-2003 21:27:24)
            5. April - Onkel Stjernly (04-01-2003 08:59:27)

  • Udsolgt i Næstved ... - Klaus K. (30-03-2003 03:36:03)
            Er du nu sikker på det :o) - Sarah Kyndesen (30-03-2003 13:10:37)

  • Problemer med mails til os ... - Webmaster (30-03-2003 03:30:56)

  • virker ikke , igen?????????????????? - allan gottfredsen (29-03-2003 22:27:47)
            Virker igen .... - Klaus K. (30-03-2003 01:13:53)
                 fedt nok - allan gottfredsen (30-03-2003 09:21:22)

  • Flotte ord om jer i Vershusets medlemsblad :o) - Sarah Kyndesen (26-03-2003 14:14:30)
            De unge Onkler :o) - Onkel Stjernly (27-03-2003 00:25:36)
                 Unge og smukke :o) - Sarah Kyndesen (29-03-2003 21:06:22)

  • dyt.dyt. - kristine (25-03-2003 23:06:19)
            Den grønne Mitsubishi - Klaus K. (26-03-2003 01:45:54)
                 hmmmmmmmmmmmmm - kristine (26-03-2003 16:09:57)
                 hmmmmmmmmmmmmm - kristine (26-03-2003 16:10:04)
                 Altså .......... - Onkel Stjernly (26-03-2003 19:01:26)
                                okay så - kristine (27-03-2003 14:54:19)
                                     okay okay så - Onkel Stjernly (27-03-2003 18:46:34)
                                          du er ikke nem af narre - kristine (31-03-2003 17:01:02)
                                          hjællppppppppppppppp - kristine (04-04-2003 16:48:34)
                                                    er klaret - kristine (05-04-2003 11:45:47)

  • Jeg bliver helt misundlig - Jesper (25-03-2003 18:19:59)

  • Jubiii!!!!!!!! - Malou, Mogens og Dorte (25-03-2003 16:22:30)

  • Ikke helt udsolgt i Næstved - Sarah Kyndesen (25-03-2003 09:07:12)
            Få billetter ... - Klaus K. (25-03-2003 12:29:55)
                 Jep! - Sarah (25-03-2003 15:08:10)

  • Giro 413.... og helst på Train og på langeland :o)) - Mette_F (24-03-2003 17:23:14)
            Hej kaffesøster ... - Klaus K. (25-03-2003 12:37:30)

  • Ups!!! - Bente Svejdahl Hyldgaard (24-03-2003 01:55:32)
            Det skal ikke skille os ad... - Rie Rasmussen (24-03-2003 10:14:33)

  • Sange til koncerter - Jette Aamodt (23-03-2003 19:52:56)
            OK, så - det ender med at blive en lang koncert - Klaus K. (24-03-2003 02:19:51)

  • I var i radione, med en rigtig fed version af "Ydmyge dig"..... - Sarah Kyndesen (23-03-2003 19:43:20)
            Det gamle remix - Klaus K. (24-03-2003 02:17:03)
                 Hvilken radiostation var det iøvrigt ? - Klaus K. (24-03-2003 02:23:58)
                      Ja, da... - Sarah (24-03-2003 09:10:05)

  • Ønske til koncert i Portalen. - Pia Suldrup (23-03-2003 10:13:23)
            Dit ønske er så godt som opfyldt ... :-) - Klaus K. (23-03-2003 17:11:54)

  • Ønske til koncert i Portalen. - Pia Suldrup (23-03-2003 10:09:22)

  • Hey! - Ak & Christina (23-03-2003 03:29:56)
            Det kører rigtig for Jer 2, hva? ;-) - Klaus K. (23-03-2003 17:26:00)
                 Ja, det gør så :0) - Christina & Ann-Kamilla (23-03-2003 18:06:56)

  • Den nye single?? - Sarah Kyndesen (22-03-2003 20:28:42)
            Den er sendt til trykning ... - Klaus K. (23-03-2003 17:18:50)
                 Jo! - Sarah Kyndesen (23-03-2003 19:38:46)

  • Hejsa i søde mennesker :o) - Sarah Kyndesen (20-03-2003 19:49:19)
            Jamen halløjsa Sarah - Onkel Stjernly (21-03-2003 02:38:13)

  • halløøøøøøøøøøjjjjjj - kristine (19-03-2003 12:10:16)
            Jamen heysa ... - Klaus K. (20-03-2003 00:28:10)
                 dav dav - kristine (24-03-2003 12:19:17)

  • Tip-en-ven ... virker igen ... ! - Klaus K. (17-03-2003 20:50:26)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    26-06-2026 21:47:17