FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • TILLYKKE!!!! - Sarah Kyndesen (20-02-2003 10:12:33)
            Tak tak ,1000 tak - Onkel Stjernly (20-02-2003 14:08:40)

  • Huraaaaa & Tillykke! - Christina Pilested (20-02-2003 00:06:05)
            tusind tak - Onkel Stjernly (20-02-2003 00:34:01)
            OGSÅ FRA MIG ... - Klaus K. (20-02-2003 00:47:14)
                      og først lige startet......... - Onkel Stjernly (20-02-2003 08:36:50)
                           hip hip huraaaaa!!! - Christina Pilested (20-02-2003 09:19:06)
                      Hmm!! - Christina Pilested (20-02-2003 09:26:56)

  • En idé!! - Sarah Kyndesen (19-02-2003 18:04:33)
            Det var sgu da en ide ... - Klaus K. (20-02-2003 23:55:40)
                 Det ku være fedt! - Sarah kyndesen (21-02-2003 20:15:16)

  • og hvornår er det så lige?? - Kisser (18-02-2003 23:16:26)

  • Hejsa! - Sarah Kyndesen (17-02-2003 19:06:49)
            Hey Sarah - en rund fødselsdag ... - Klaus K. (17-02-2003 21:23:51)
                 Ja, d r jo lige om hjørnet! - Sarah (17-02-2003 21:44:47)
                      pension - Onkel Stjernly (18-02-2003 01:05:11)
                           Den r go med dig!! - Sarah Kyndesen (18-02-2003 11:38:25)
                                Er i behandling - Onkel Darkness (18-02-2003 15:43:03)
                                     Er lidt forvirret :-)....okay MEGET forvirret!! - Sarah Kyndesen (18-02-2003 16:29:50)

  • I chok!!!! - sarah Kyndesen (13-02-2003 17:17:15)
            okay - Onkel Stjernly (15-02-2003 00:41:53)

  • Ishockey - Jesper (13-02-2003 14:09:03)
            Ja - mÃ¥ske - Klaus K. (14-02-2003 23:58:28)

  • afbidning af hoveder... - Klavs (12-02-2003 15:25:13)
            Afbidning............. - Onkel Stjernly (12-02-2003 16:44:09)

  • Merchandise?! - Annitta Pedersen (11-02-2003 15:13:49)
            Og hvad med en Darkness-hat ?? - Klaus K. (15-02-2003 00:08:17)
                 Jeg ved ikke rigitg....... - Annitta Pedersen (16-02-2003 09:54:33)

  • dmd caps?? - kristine (11-02-2003 12:19:23)
            T-shirts & kaskstter - Klaus K. (11-02-2003 12:41:02)
                 tja det kunne godt være(o: - kristine (11-02-2003 17:07:39)

  • Becifringer - Camilla (10-02-2003 21:51:38)
            Becifringer ... ja. - Klaus K. (11-02-2003 13:00:23)

  • Jeg er dybt rystet... - Lone Kirk (09-02-2003 17:57:13)
            UNDSKYLD - Lone Kirk (09-02-2003 17:59:57)
            UNDSKYLD - Lone Kirk (09-02-2003 18:00:50)

  • Tillykke!! - Bente Svejdahl Hyldgaard (09-02-2003 01:44:19)

  • Lækkert interview!! - Sarah Kyndesen (08-02-2003 18:25:14)
            Åh tak, Sarah :-) - Klaus K. (09-02-2003 00:09:33)
                 Øhh... - Sarah (09-02-2003 07:44:46)

  • Hold da op!!!! - Christina Pilested (08-02-2003 09:07:53)
            Det er fandme uhygligt, du! - Sarah Kyndesen (08-02-2003 11:17:02)
                 Yes!! - Christina Pilested (09-02-2003 02:50:42)

  • Glæder mit til at nyde jer i kbh eller på fyn :) - Mette (07-02-2003 00:48:41)
            Hva er party-sangen for én? - Klaus K. (08-02-2003 23:55:07)
                 godt spørgsmål - Mette (12-02-2003 22:14:25)
                      Fra: Så længe vi er her - Jesper (13-02-2003 16:10:38)
                           TAAAAK - Mette (13-02-2003 19:48:54)

  • Er Onkel Stanley stadig påvirket? - Christina Pilested (05-02-2003 14:48:41)
            Det vil være synd at sige ... - Klaus K. (06-02-2003 00:24:57)
            Ssenkrad - Onkel Stjernly (06-02-2003 04:39:09)
                      Åhh nej!! - Sarah Kyndesen (06-02-2003 07:42:28)
                      Stakkels Stanley! - Christina Pilested (06-02-2003 09:18:57)
                                Jeg vil straks få fat i Dr. Qwist ... - Klaus K. (06-02-2003 11:51:38)
                                     Ja gør du det!!! - Christina Pilested (06-02-2003 15:23:32)
                                          Hrrummffff - Onkel Stjernly (07-02-2003 02:11:50)
                                               Snøft... - Sarah Kyndesen (07-02-2003 07:24:17)

  • Hejsa! - Christina Pilested (04-02-2003 00:45:43)
            Bornholm m. m. - Onkel Stjernly (04-02-2003 03:45:16)

  • noder - kristine (03-02-2003 21:03:16)
            Lad os se... - Rie Rasmussenr (05-02-2003 12:08:29)
                 det er bare iorden.. - kristine (06-02-2003 12:21:13)

  • Velkommen hjem! - Sarah Kyndesen (03-02-2003 07:39:11)
            2 måneder endnu........... - Onkel Stjernly (04-02-2003 03:03:31)
                 Dejligt at høre.. - Sarah (04-02-2003 10:14:58)

  • Vi er hjemme fra Bornholm ... ! - DmD (03-02-2003 01:06:52)

  • Hvordan går det Klaus K.? - Mette F. (02-02-2003 17:51:52)

  • Jamen Hva´sker der ???? - Malene (30-01-2003 22:57:24)
            train og langeland - Onkel Stjernly (04-02-2003 04:00:28)

  • Men... - Sarah (30-01-2003 21:38:46)

  • Noder og tekst?? - maj emmertsen (29-01-2003 14:51:44)
            good luck *s* - Jesper Hansen (29-01-2003 20:59:25)
            jo - Sarah M (30-01-2003 21:36:40)
                      Jepper - Jesper Hansen (31-01-2003 15:01:46)
                           Aldrig undvære dig ... becifringer - Klaus K. (03-02-2003 01:13:50)

  • Hejsa! - Sarah Kyndesen (27-01-2003 13:25:22)

  • Ja go tur herover! - Mathilde Dam (26-01-2003 14:04:41)

  • halløj! - Ann-Kamilla & Christina (25-01-2003 03:22:44)
            Godt piger... - Rie Rasmussen (27-01-2003 10:37:27)
                 Jep! - Christina Pilested (27-01-2003 17:29:05)

  • Hils den røgede sild! :0) - Christina Pilested (23-01-2003 21:24:17)
            Bare vi ikke bliver overvægtige ... ;-) - Klaus K. (24-01-2003 00:29:42)
                 Ja, I må altså passe lidt på! ;0) - Christina Pilested (24-01-2003 08:49:34)

  • hej alle. - kristine (23-01-2003 12:01:31)
            Til Vampyrinden :o) - Onkel Stjernly (23-01-2003 15:57:27)
                 hej stjernly:o) - kristine (24-01-2003 09:45:07)
                      Lettere forsinket :o) - Onkel Stjernly (04-02-2003 03:20:46)

  • Har du tænkt over? - Kirke T. (23-01-2003 11:42:40)

  • Det nye album? - Sarah kyndesen (21-01-2003 11:32:19)
            Regn ikke med det ... - Klaus K. (21-01-2003 14:51:10)
                 Nå okay!! - Sarah (22-01-2003 11:55:46)

  • Hej. - Malou, Mogens og Dorte (19-01-2003 13:32:09)
            Det går over stok og sten :o) - Onkel Stjernly (21-01-2003 10:54:31)

  • Hej.. - Christina Pilested (19-01-2003 02:49:35)
            Vi har det fint... - Rie Rasmussen (20-01-2003 10:11:15)
                 Lækkert! - Christina Pilested (21-01-2003 14:46:46)

  • hejsa!! - belinda (18-01-2003 14:26:42)
            Tivoli ... - Klaus K. (18-01-2003 16:16:37)
                 tivoli - belinda (19-01-2003 12:54:55)

  • TAK!!! - Rikke (17-01-2003 02:01:22)
            Fremad, Rikke ... ! - Klaus K. (17-01-2003 03:04:27)

  • TAK!!! - Rikke (17-01-2003 01:36:37)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    27-06-2026 00:45:41