FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Øv og Tillykke - Mette (13-01-2003 17:08:36)
            Sådan er livet... - Rie Rasmussen (14-01-2003 14:12:33)

  • Tillykke!! - Christina Pilested (13-01-2003 16:06:13)
            Tak Christina ... - Klaus K. (14-01-2003 00:45:05)
                 Selv tak, du...! - Christina Pilested (14-01-2003 08:36:29)
                      Han er 34 .... - Klaus K. (14-01-2003 11:09:25)
                           Ok.. - Christina Pilested (14-01-2003 11:42:30)

  • Vi har fået NY trommeslager ... - Klaus K. (13-01-2003 13:06:28)
            Et lille øv her fra!! - Sarah Kyndesen (13-01-2003 16:07:34)

  • hejsA!! - Christina Pilested (11-01-2003 01:25:17)
            Fod er finfin (o: - Onkel Stjernly (13-01-2003 01:12:10)
                 Hæ hæ! - Christina Pilested (13-01-2003 16:11:53)

  • kommer i... - Mathilde Dam (01-09-2003 12:43:12)
            Vi ved det ikke endnu ... måske. - Klaus K. (01-09-2003 17:57:05)
                 huh! - Mathilde Dam (10-01-2003 20:07:47)
                      Vi er meget stolte ... :-) - Klaus K. (10-01-2003 23:32:32)
                           donno! - Mathilde Dam (11-01-2003 19:54:42)
                                Det er sangens toneart ... - Klaus K. (12-01-2003 11:16:06)

  • god bedring - Lars Cramer (01-07-2003 21:46:39)
            Måske var vi bare blevet for tynde?? - Klaus K. (01-08-2003 00:53:45)

  • Nååh, lille stakkel... - Christina Pilested (01-07-2003 17:39:35)
            Hvis jeg overlever ... ;-) - Klaus K. (01-07-2003 18:17:17)
                 Selvfølgelig gør du det!! :0) - Christina Pilested (01-07-2003 18:26:22)
                      Jeg håber det da ... :-) - Klaus K. (01-08-2003 00:32:33)
                           Hi hi!! - Christina Pilested (01-08-2003 10:10:29)
            Gute gebedring! *s* - Jesper Hansen (01-07-2003 20:43:12)
                                     Tak, Jesper ... - Klaus K. (01-08-2003 00:45:29)
                                          Knæhøj karse og giv den brun cecil...(var de nemmere at forstå? *g*) - Jesper Hansen (01-08-2003 12:12:12)
                                               Brun Cecil ... ? - Klaus K. (01-09-2003 01:01:51)
                                                    Nu er jeg også handicappet! *G* - Jesper (15-01-2003 19:46:18)
                                                         Velkommen i klubben ... - Klaus K. (15-01-2003 19:52:54)
                                                              Ingen ketoganer her *g* - Jesper (19-01-2003 23:03:51)

  • God bedring! - Annitta Pedersen (01-07-2003 16:08:02)
            Lige nemlig ... - Klaus K. (01-07-2003 18:09:26)

  • Nårhh, hvor er det synd for dig, Klaus! - Sarah Kyndesen (01-07-2003 11:32:30)
            Ja - ikke os ... ? - Klaus K. (01-07-2003 13:33:19)
                 Hi,hi! - Sarah (01-07-2003 19:43:52)
                      Ja - verden er brutal ... og morsom! - Klaus K. (01-08-2003 00:38:08)
                           Så ka han lære det!! - Sarah (01-08-2003 13:56:39)

  • Koncerten i Skanderborg i sommers... - Mick Pedersen (01-06-2003 21:02:29)
            Tak for det... - Rie Rasmussen (01-07-2003 12:00:35)

  • Så Skete det helt store - Mette (01-05-2003 13:25:33)
            Jeg skal prøve at huske det ... - Klaus K. (01-07-2003 01:26:03)
                 Jeg ved ikke med dig.... - Mette (01-07-2003 09:52:51)
                      Jeg er på Prince Light ... - Klaus K. (01-08-2003 00:48:19)
                           sikke dog en profeti... - Mette (01-09-2003 12:55:13)
                                Jeg mente ... - Klaus K. (10-01-2003 20:47:49)

  • I er jo bare for skønne!! - Christina Pilested (01-04-2003 01:43:46)
            Tiden flyver - Onkel Stjernly (01-06-2003 17:23:34)

  • Godt Nytår!! - Sarah kyndesen (01-01-2003 21:39:23)
            Godt nytår selv... - Rie Rasmussenr (01-02-2003 12:09:48)

  • Hejsa! - Ann-Kamilla & Christina (31-12-2002 09:11:33)
            I lige måde, I 2 ...! - Klaus K. (31-12-2002 11:29:07)
                 Er det genudsendelse? - Ann-Kamilla & Christina (31-12-2002 11:52:41)
                      UPS!!! - Ann-Kamilla & Christina (31-12-2002 11:53:58)
                      Ja - men denne gang med perfekt lyd .... ? - Klaus K. (31-12-2002 14:31:43)
                                Ok...!! :0) - Ann-Kamilla & Christina (31-12-2002 15:06:44)
                                     Hvis I vil gøre os en tjeneste ... - Klaus K. (31-12-2002 15:52:43)
                                          Ok. - A & C (31-12-2002 16:34:18)
                                               :0) - A & C (01-01-2003 06:53:55)

  • Billetter til Vershuset i Næstved??? - Sarah Kyndesen (28-12-2002 12:57:07)
            Billetter - Onkel Stjernly (28-12-2002 13:12:53)
                 Tak. - Sarah (28-12-2002 13:30:08)

  • Endelig JUL!!!! - Sarah Kyndesen (24-12-2002 14:52:15)
            Som tiden dog flyver............. - Onkel Stjernly (26-12-2002 12:57:59)
                 Overstået!! - Sarah (26-12-2002 18:51:49)

  • Et spørgsmål. - anner rasmussen (24-12-2002 11:46:49)
            Uha - det var mange .... - Klaus K. (29-12-2002 17:27:06)

  • :0) - Christina Pilested (24-12-2002 11:24:02)
            det bliver spændende - steffen qwist (27-12-2002 15:37:44)

  • Betændelsesforebygelse - Peter (24-12-2002 01:09:56)
            Vi gør hva vi ka (o:) - Onkel Stjernly (24-12-2002 12:28:40)

  • Et rygte - Morten Teller (23-12-2002 11:36:44)
            Der er hold i rygtet - Onkel Stjernly (23-12-2002 12:02:24)
                 Nødplan - Doktor Qwist (23-12-2002 16:11:07)
                      Kniv - Morten Teller (23-12-2002 18:34:35)
                           Indtræk - Onkel Stjernly (24-12-2002 10:18:37)

  • Har i overvejet........ - Annitta Pedersen (22-12-2002 20:49:29)
            DVD - Onkel Stjernly (23-12-2002 13:03:25)
            Larsens er fed - steffen qwist (23-12-2002 16:02:58)
                      Larsen har også nogle fede betegnelser - Mette (01-06-2003 17:33:46)

  • Nå, men her er den så... - Anne (22-12-2002 18:11:17)
            Kør på - Onkel Stjernly (23-12-2002 11:50:16)

  • En Kompliment - Anne (21-12-2002 12:43:55)
            De rammer - Rie Rasmussenr (01-02-2003 12:12:13)

  • Glædelig Jul! - Lonnie (20-12-2002 22:04:00)
            Tak - Onkel Stjernly (22-12-2002 18:25:32)

  • Fedt program! - Ann-Kammila og Christina (20-12-2002 14:01:15)
            Dejlige minder - Onkel Stjernly (22-12-2002 18:22:16)
                 Hey Onkel Stanley! - Ann-Kamilla & Christina (22-12-2002 22:02:10)
                      Hej basiner - Onkel Stjernly (23-12-2002 13:06:02)
                           Hej drengebasse :0) - Ann-Kamilla & Christina (23-12-2002 13:56:17)

  • Flot!!! - Bente Svejdahl Hyldgaard (20-12-2002 03:35:16)
            Mærkelig lyd ... ? - Klaus K. (20-12-2002 13:03:00)
                 Jamen....... - Bente Svejdahl Hyldgaard (22-12-2002 08:32:36)
                 Surround problemer - Jens Nyrup Jensen (26-12-2002 00:54:46)

  • KANONT!!!! - Sarah Kyndesen (19-12-2002 21:24:18)
            DK4 - Onkel Stjernly (23-12-2002 13:10:58)

  • koncert i tv for alle? - Helle g (18-12-2002 22:05:31)
            Hej Helle ... - Klaus K. (19-12-2002 19:49:34)

  • Glædelig Jul - Bente Svejdahl Hyldgaard (18-12-2002 21:21:27)
            Merry Christmas....... - Randi Chabert (19-12-2002 18:57:47)
                 Tusind tak, og j har lige en idé, Fans læs her!! - Sarah Kyndesen (19-12-2002 19:06:35)
                      Stor lejlighed???? - Bente Svejdahl Hyldgaard (01-09-2003 00:03:34)

  • YES YES YES.... - Lone Kirk (18-12-2002 19:44:18)

  • Konkurrence??? - Randi Chabert (16-12-2002 11:13:20)
            god idé.... - Mathilde Dam (16-12-2002 21:12:08)
            Jo - det er en god ide ... - Klaus K. (17-12-2002 01:30:35)
                      Eller måske noget andet?! - Sarah Kyndesen (17-12-2002 15:37:41)
                           Enig... - RAndi Chabert (17-12-2002 17:21:33)
                                En umulig konkurrence ... - Webmaster (17-12-2002 18:32:46)

  • Den næste generation er på vej - Christina Graef (15-12-2002 21:02:42)
            Ja ta ham endelig med :o) - Onkel Stjernly (16-12-2002 23:55:23)

  • Jubiiii - Sarah Kyndesen (15-12-2002 11:36:45)
            Ja - herligt, ikke ... ? - Klaus K. (16-12-2002 01:45:37)
                 Jo, da. - Sarah (16-12-2002 09:15:59)

  • Hej Steffen... - Lone Kirk (12-11-2002 03:07:44)

  • hej onkel stanley!!!!!!!!!!!!!!!!!! - kristine (12-09-2002 21:24:29)
            Tør i kæften :o) - onkel stanley (12-11-2002 10:26:05)
                 det kan vi godt blive enige om - kristine (12-12-2002 13:24:20)

  • hej med Jer!! - Christina Pilested (12-08-2002 23:28:48)
            Hej - Rie Rasmussen (12-09-2002 19:34:21)

  • kanon oplevelse hver gang - Jeppe Rasmussen (12-08-2002 03:06:39)
            Fedt :o) - Onkel Stjernly (12-08-2002 09:41:17)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    27-06-2026 02:08:26