Sådan er livet... - Rie Rasmussen (14-01-2003 14:12:33) Tak Christina ... - Klaus K. (14-01-2003 00:45:05) Selv tak, du...! - Christina Pilested (14-01-2003 08:36:29) Han er 34 .... - Klaus K. (14-01-2003 11:09:25) Ok.. - Christina Pilested (14-01-2003 11:42:30) Et lille øv her fra!! - Sarah Kyndesen (13-01-2003 16:07:34) Fod er finfin (o: - Onkel Stjernly (13-01-2003 01:12:10) Hæ hæ! - Christina Pilested (13-01-2003 16:11:53) Vi ved det ikke endnu ... måske. - Klaus K. (01-09-2003 17:57:05) huh! - Mathilde Dam (10-01-2003 20:07:47) Vi er meget stolte ... :-) - Klaus K. (10-01-2003 23:32:32) donno! - Mathilde Dam (11-01-2003 19:54:42) Det er sangens toneart ... - Klaus K. (12-01-2003 11:16:06) Måske var vi bare blevet for tynde?? - Klaus K. (01-08-2003 00:53:45) Hvis jeg overlever ... ;-) - Klaus K. (01-07-2003 18:17:17) Selvfølgelig gør du det!! :0) - Christina Pilested (01-07-2003 18:26:22) Jeg håber det da ... :-) - Klaus K. (01-08-2003 00:32:33) Hi hi!! - Christina Pilested (01-08-2003 10:10:29) Gute gebedring! *s* - Jesper Hansen (01-07-2003 20:43:12) Tak, Jesper ... - Klaus K. (01-08-2003 00:45:29) Knæhøj karse og giv den brun cecil...(var de nemmere at forstå? *g*) - Jesper Hansen (01-08-2003 12:12:12) Brun Cecil ... ? - Klaus K. (01-09-2003 01:01:51) Nu er jeg også handicappet! *G* - Jesper (15-01-2003 19:46:18) Velkommen i klubben ... - Klaus K. (15-01-2003 19:52:54) Ingen ketoganer her *g* - Jesper (19-01-2003 23:03:51) Lige nemlig ... - Klaus K. (01-07-2003 18:09:26) Ja - ikke os ... ? - Klaus K. (01-07-2003 13:33:19) Hi,hi! - Sarah (01-07-2003 19:43:52) Ja - verden er brutal ... og morsom! - Klaus K. (01-08-2003 00:38:08) Så ka han lære det!! - Sarah (01-08-2003 13:56:39) Tak for det... - Rie Rasmussen (01-07-2003 12:00:35) Jeg skal prøve at huske det ... - Klaus K. (01-07-2003 01:26:03) Jeg ved ikke med dig.... - Mette (01-07-2003 09:52:51) Jeg er på Prince Light ... - Klaus K. (01-08-2003 00:48:19) sikke dog en profeti... - Mette (01-09-2003 12:55:13) Jeg mente ... - Klaus K. (10-01-2003 20:47:49) Tiden flyver - Onkel Stjernly (01-06-2003 17:23:34) Godt nytår selv... - Rie Rasmussenr (01-02-2003 12:09:48) I lige måde, I 2 ...! - Klaus K. (31-12-2002 11:29:07) Er det genudsendelse? - Ann-Kamilla & Christina (31-12-2002 11:52:41) UPS!!! - Ann-Kamilla & Christina (31-12-2002 11:53:58) Ja - men denne gang med perfekt lyd .... ? - Klaus K. (31-12-2002 14:31:43) Ok...!! :0) - Ann-Kamilla & Christina (31-12-2002 15:06:44) Hvis I vil gøre os en tjeneste ... - Klaus K. (31-12-2002 15:52:43) Ok. - A & C (31-12-2002 16:34:18) :0) - A & C (01-01-2003 06:53:55) Billetter - Onkel Stjernly (28-12-2002 13:12:53) Tak. - Sarah (28-12-2002 13:30:08) Som tiden dog flyver............. - Onkel Stjernly (26-12-2002 12:57:59) Overstået!! - Sarah (26-12-2002 18:51:49) Uha - det var mange .... - Klaus K. (29-12-2002 17:27:06) det bliver spændende - steffen qwist (27-12-2002 15:37:44) Vi gør hva vi ka (o:) - Onkel Stjernly (24-12-2002 12:28:40) Der er hold i rygtet - Onkel Stjernly (23-12-2002 12:02:24) Nødplan - Doktor Qwist (23-12-2002 16:11:07) Kniv - Morten Teller (23-12-2002 18:34:35) Indtræk - Onkel Stjernly (24-12-2002 10:18:37) DVD - Onkel Stjernly (23-12-2002 13:03:25) Larsens er fed - steffen qwist (23-12-2002 16:02:58) Larsen har også nogle fede betegnelser - Mette (01-06-2003 17:33:46) Kør på - Onkel Stjernly (23-12-2002 11:50:16) De rammer - Rie Rasmussenr (01-02-2003 12:12:13) Tak - Onkel Stjernly (22-12-2002 18:25:32) Dejlige minder - Onkel Stjernly (22-12-2002 18:22:16) Hey Onkel Stanley! - Ann-Kamilla & Christina (22-12-2002 22:02:10) Hej basiner - Onkel Stjernly (23-12-2002 13:06:02) Hej drengebasse :0) - Ann-Kamilla & Christina (23-12-2002 13:56:17) Mærkelig lyd ... ? - Klaus K. (20-12-2002 13:03:00) Jamen....... - Bente Svejdahl Hyldgaard (22-12-2002 08:32:36) Surround problemer - Jens Nyrup Jensen (26-12-2002 00:54:46) DK4 - Onkel Stjernly (23-12-2002 13:10:58) Hej Helle ... - Klaus K. (19-12-2002 19:49:34) Merry Christmas....... - Randi Chabert (19-12-2002 18:57:47) Tusind tak, og j har lige en idé, Fans læs her!! - Sarah Kyndesen (19-12-2002 19:06:35) Stor lejlighed???? - Bente Svejdahl Hyldgaard (01-09-2003 00:03:34) god idé.... - Mathilde Dam (16-12-2002 21:12:08) Jo - det er en god ide ... - Klaus K. (17-12-2002 01:30:35) Eller måske noget andet?! - Sarah Kyndesen (17-12-2002 15:37:41) Enig... - RAndi Chabert (17-12-2002 17:21:33) En umulig konkurrence ... - Webmaster (17-12-2002 18:32:46) Ja ta ham endelig med :o) - Onkel Stjernly (16-12-2002 23:55:23) Ja - herligt, ikke ... ? - Klaus K. (16-12-2002 01:45:37) Jo, da. - Sarah (16-12-2002 09:15:59) Tør i kæften :o) - onkel stanley (12-11-2002 10:26:05) det kan vi godt blive enige om - kristine (12-12-2002 13:24:20) Hej - Rie Rasmussen (12-09-2002 19:34:21) Fedt :o) - Onkel Stjernly (12-08-2002 09:41:17) | ||
|