godt med konkurrence - Rie Rasmussen (12-05-2002 12:19:14) Hjælpen er nær ... - Klaus K. (12-02-2002 12:45:01) Vi ska nok........ - Onkel Stjernly (12-02-2002 09:40:39) Christina juleAND Kamilla - Onkel Stjernly (30-11-2002 00:14:45) HEJSA IGEM IGEN IGEN!!! - Christina & an-kzmilla!! (12-01-2002 00:43:58) du skal da ikke undskylde - Rie Rasmussen (30-11-2002 13:02:04) Til Kristine -og hendes far - Rie Rasmussenr (26-11-2002 15:45:55) lyder godt - kristine (26-11-2002 16:53:34) Ja - Rie Rasmussen (30-11-2002 12:56:05) det var da så lidt - kristine (12-03-2002 09:56:28) God jul - steffen qwist (24-11-2002 12:43:03) Hej Morten - Rie Rasmussen (22-11-2002 14:40:45) God jul - steffen qwist (20-11-2002 23:54:19) taktak - kristine (21-11-2002 13:29:01) Hvorfor troede hun det? - steffen qwist (21-11-2002 22:22:47) tja - kristine (22-11-2002 17:51:22) Fordi i ser godt ud? - steffen qwist (23-11-2002 12:46:48) hva for en nød!!!! - kristine (25-11-2002 16:30:40) I så hamrende godt ud - steffen qwist (26-11-2002 17:30:20) tak tak - kristine (26-11-2002 21:31:05) du øh - kristine (26-11-2002 17:06:28) Hej Kristine ... - Klaus K. (21-11-2002 00:41:56) tja nu skal du høre - kristine (21-11-2002 12:22:09) Uha-da-da Sarah ... - Klaus K. (18-11-2002 17:16:12) Forståeligt! - Sarah Kyndesen (19-11-2002 07:33:13) Forståeligt! - Sarah Kyndesen (19-11-2002 07:33:21) Ok. - Sarah Amalie Nielsen (19-11-2002 12:09:26) Med hvad med rabatten ... - Klaus K. (18-11-2002 16:56:57) Til opklaring - Ole Wittrup (18-11-2002 18:04:44) Måske kunne du forsøge at ... - Klaus K. (18-11-2002 22:06:32) Rabatter - Ole Wittrup (20-11-2002 14:18:31) OK - tak - Klaus K. (23-11-2002 01:57:23) Ja... - Ole Wittrup (12-02-2002 22:12:45) Jamen - sikke det kører ... - Klaus K. (12-03-2002 20:24:47) De ældste - Ole Wittrup (12-05-2002 13:45:02) Mid Price - Klaus K. (12-05-2002 17:54:16) mid-price - Ole Wittrup (12-06-2002 11:28:49) Lige nemlig ... - Klaus K. (18-11-2002 00:16:34) Jeg takkede nej - steffen qwist (18-11-2002 15:31:35) Hi,Hi - Sarah (18-11-2002 15:43:41) Det ville da ellers være et glimrende par ... ;-) - Klaus K. (18-11-2002 17:23:11) Ej er det rigtigt? - Sarah (18-11-2002 19:32:13) iiiiihhh altså Christina :o) - Onkel Stjernly (17-11-2002 03:50:13) :-) - Christina Pilested (17-11-2002 11:36:44) de er ellers også goe - steffen qwist (17-11-2002 13:32:33) Ja det er de da.. - Christina Pilested (17-11-2002 18:54:37) Joh - et par stykker ... - Klaus K. (15-11-2002 21:45:36) Øhh, ha,ha! - Sarah (17-11-2002 07:39:21) Hvad for noget videoer så ... ? - Klaus K. (17-11-2002 17:29:15) Altså Klaus! - Sarah (17-11-2002 18:14:09) Hjemmevideo ... ? - Klaus K. (17-11-2002 18:25:09) Jooo - Sarah (17-11-2002 18:51:56) ... og hurra! - Klaus K. (14-11-2002 00:10:21) masser af tinder forude... - steffen qwist (14-11-2002 10:49:43) tusinde tak - steffen qwist (13-11-2002 22:04:21) velbekommen.. - Christina Pilested (14-11-2002 12:08:25) Mange tak - steffen qwist (13-11-2002 21:59:03) Velbekommen - Sarah (13-11-2002 22:25:51) jeg er ikke så god til at fejre - steffen qwist (14-11-2002 10:42:44) Det lyder da kedeligt. - Sarah (14-11-2002 15:17:55) jo lidt - steffen qwist (15-11-2002 17:49:52) Så`n ka man jo også gøre det! - Sarah (15-11-2002 21:04:07) sjov ide - steffen qwist (16-11-2002 03:05:00) herligt at høre - Onkel Stjernly (10-11-2002 01:37:51) Nårhh ja! - Sarah (10-11-2002 11:33:17) Tak Sarah :o) - Onkel Stjernly (10-11-2002 11:44:19) jeg hørte det godt - steffen qwist (10-11-2002 18:10:22) Fejltagelse??Hmmmm - Sarah (10-11-2002 18:41:23) Det var en fejl - Onkel Stjernly (10-11-2002 19:02:45) Nå, ups!! - Sarah (10-11-2002 20:56:19) Hørte du det, Stanley? - Sarah (11-11-2002 16:29:27) :o( - Onkel Stjernly (11-11-2002 17:51:58) Nå, pyt - Sarah (11-11-2002 21:41:06) nemlig... - Rie Rasmussen (11-11-2002 11:50:40) Tak - Rie Rasmussen (11-11-2002 11:52:02) Jamen, så er alle jo glade - Bente Svejdahl Hyldgaard (12-04-2002 00:07:27) Tak - Rie Rasmussen (11-11-2002 13:49:11) Tak selv! - Christina Pilested (11-11-2002 18:03:34) Fotos fra Hit med sangen - Klaus K. (08-11-2002 21:13:48) Øv - jeg så det slet ikke - steffen qwist (09-11-2002 19:14:02) Der er håb forude :-) - Christina Pilested (09-11-2002 22:47:29) Hit med sangen - Onkel Stjernly (11-11-2002 17:56:09) En bedre ide ... - Webmaster (06-11-2002 01:32:31) Hmmm - Sarah (06-11-2002 10:25:26) Tak - Sarah (05-11-2002 21:08:32) jeps....det r det!!!!!!! - Mathilde Dam (12-07-2002 18:59:22) Og Klaus, hvad med min? - Sarah Kyndesen (04-11-2002 23:18:56) Hæ hæ hæ!!! - Christina Pilested (04-11-2002 23:36:12) Hvad er dette ... ? - Klaus K. (05-11-2002 00:08:13) Altså Klaus!! - Christina Pilested (05-11-2002 09:18:19) Christina - din frækkert ... - Klaus K. (06-11-2002 01:19:58) IT-nørd!! - Christina Pilested (06-11-2002 10:40:04) Så´n er det at være eftertragtet :-) - Sarah (05-11-2002 14:15:01) Nå - ja, så ved man det ... :-) - Klaus K. (06-11-2002 01:16:45) Hvem sku det ellers være?*SS* - Sarah (06-11-2002 11:26:22) Hej tøser ... ! - Klaus K. (05-11-2002 00:06:14) Hvorfor ikke?:-) - Sarah (05-11-2002 07:42:51) Det har vi aftalt ... - Klaus K. (06-11-2002 01:25:03) Hmmmmm - Sarah (06-11-2002 11:19:03) ja-ja - vi ska nok ... - Klaus K. (04-11-2002 23:21:41) Dejlig "Hank Marvin"-guitar - steffen qwist (05-11-2002 22:46:30) De fem yndlingssange - Kristine Kongsbak (26-11-2002 20:34:08) Tillykke alligevel ... - Klaus K. (01-11-2002 10:10:37) Tredie gang lykkens gang!! - Sarah (01-11-2002 10:20:08) Hmmm bum bum.... - steffen qwist (31-10-2002 23:09:07) bumbum - Thomas (02-11-2002 11:08:05) Kan nogen høre min kat ... ? - Klaus K. (02-11-2002 11:53:12) Jeg vil gerne se dem - steffen qwist (30-10-2002 22:13:40) Okay.. - Christina Pilested (31-10-2002 08:50:15) Øøhh .. ? - Klaus K. (29-10-2002 18:53:39) Hvad har du gang i? :-) - Sarah Kyndesen (29-10-2002 19:03:32) ja, ærgeligt! - Sarah Kyndesen (29-10-2002 14:06:47) | ||
|