FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Jow, I er gode - meeeeeen - Bente Svejdahl Hyldgaard (12-04-2002 00:02:59)
            godt med konkurrence - Rie Rasmussen (12-05-2002 12:19:14)

  • har brug for hjælp. - sofie (12-02-2002 11:31:55)
            Hjælpen er nær ... - Klaus K. (12-02-2002 12:45:01)

  • GLÆDELIG JUL!!! - Sarah Kyndesen (12-01-2002 19:48:00)
            Vi ska nok........ - Onkel Stjernly (12-02-2002 09:40:39)

  • Hejsaaaa!!! - Ann-Kamilla & Christina (29-11-2002 22:18:25)
             Christina juleAND Kamilla - Onkel Stjernly (30-11-2002 00:14:45)
                 HEJSA IGEM IGEN IGEN!!! - Christina & an-kzmilla!! (12-01-2002 00:43:58)

  • Undskyld..... - Kristine Kongsbak (26-11-2002 20:47:08)
            du skal da ikke undskylde - Rie Rasmussen (30-11-2002 13:02:04)

  • hej rie - kristine (25-11-2002 16:35:59)
            Til Kristine -og hendes far - Rie Rasmussenr (26-11-2002 15:45:55)
                 lyder godt - kristine (26-11-2002 16:53:34)
                      Ja - Rie Rasmussen (30-11-2002 12:56:05)
                           det var da så lidt - kristine (12-03-2002 09:56:28)

  • Hejsa! - Sarah Kyndesen (23-11-2002 17:31:55)
            God jul - steffen qwist (24-11-2002 12:43:03)

  • Hej Rie. - Morten Pilested (21-11-2002 22:47:21)
            Hej Morten - Rie Rasmussen (22-11-2002 14:40:45)

  • halløjsovs - kristine (20-11-2002 22:49:55)
            God jul - steffen qwist (20-11-2002 23:54:19)
                 taktak - kristine (21-11-2002 13:29:01)
                      Hvorfor troede hun det? - steffen qwist (21-11-2002 22:22:47)
                           tja - kristine (22-11-2002 17:51:22)
                                Fordi i ser godt ud? - steffen qwist (23-11-2002 12:46:48)
                                     hva for en nød!!!! - kristine (25-11-2002 16:30:40)
                                          I så hamrende godt ud - steffen qwist (26-11-2002 17:30:20)
                                               tak tak - kristine (26-11-2002 21:31:05)
                                     du øh - kristine (26-11-2002 17:06:28)
            Hej Kristine ... - Klaus K. (21-11-2002 00:41:56)
                                                              tja nu skal du høre - kristine (21-11-2002 12:22:09)

  • Hej! - Sarah Amalie Nielsen (18-11-2002 16:38:12)
            Uha-da-da Sarah ... - Klaus K. (18-11-2002 17:16:12)
                 Forståeligt! - Sarah Kyndesen (19-11-2002 07:33:13)
                 Forståeligt! - Sarah Kyndesen (19-11-2002 07:33:21)
                 Ok. - Sarah Amalie Nielsen (19-11-2002 12:09:26)

  • Hvor meget går til hvem - Ole Wittrup (18-11-2002 14:52:55)
            Med hvad med rabatten ... - Klaus K. (18-11-2002 16:56:57)
                 Til opklaring - Ole Wittrup (18-11-2002 18:04:44)
                      Måske kunne du forsøge at ... - Klaus K. (18-11-2002 22:06:32)
                           Rabatter - Ole Wittrup (20-11-2002 14:18:31)
                                OK - tak - Klaus K. (23-11-2002 01:57:23)
                                     Ja... - Ole Wittrup (12-02-2002 22:12:45)
                                          Jamen - sikke det kører ... - Klaus K. (12-03-2002 20:24:47)
                                               De ældste - Ole Wittrup (12-05-2002 13:45:02)
                                                    Mid Price - Klaus K. (12-05-2002 17:54:16)
                                                         mid-price - Ole Wittrup (12-06-2002 11:28:49)

  • Wencke Barfoed! - Sarah (17-11-2002 20:49:38)
            Lige nemlig ... - Klaus K. (18-11-2002 00:16:34)
            Jeg takkede nej - steffen qwist (18-11-2002 15:31:35)
                      Hi,Hi - Sarah (18-11-2002 15:43:41)
                           Det ville da ellers være et glimrende par ... ;-) - Klaus K. (18-11-2002 17:23:11)
                                Ej er det rigtigt? - Sarah (18-11-2002 19:32:13)

  • Meget bedre!! - Christina Pilested (16-11-2002 03:42:21)
            iiiiihhh altså Christina :o) - Onkel Stjernly (17-11-2002 03:50:13)
                 :-) - Christina Pilested (17-11-2002 11:36:44)
            de er ellers også goe - steffen qwist (17-11-2002 13:32:33)
                           Ja det er de da.. - Christina Pilested (17-11-2002 18:54:37)

  • Videoer? - Sarah Kyndesen (15-11-2002 09:51:26)
            Joh - et par stykker ... - Klaus K. (15-11-2002 21:45:36)
                 Øhh, ha,ha! - Sarah (17-11-2002 07:39:21)
                      Hvad for noget videoer så ... ? - Klaus K. (17-11-2002 17:29:15)
                           Altså Klaus! - Sarah (17-11-2002 18:14:09)
                                Hjemmevideo ... ? - Klaus K. (17-11-2002 18:25:09)
                                     Jooo - Sarah (17-11-2002 18:51:56)

  • uha - Søren Friis (13-11-2002 23:55:46)
             ... og hurra! - Klaus K. (14-11-2002 00:10:21)
            masser af tinder forude... - steffen qwist (14-11-2002 10:49:43)

  • Hej Steffen! - Christina Pilested (13-11-2002 10:48:08)
            tusinde tak - steffen qwist (13-11-2002 22:04:21)
                 velbekommen.. - Christina Pilested (14-11-2002 12:08:25)

  • Tillykke Steffen!!! - Sarah Kyndesen (13-11-2002 10:43:44)
            Mange tak - steffen qwist (13-11-2002 21:59:03)
                 Velbekommen - Sarah (13-11-2002 22:25:51)
                      jeg er ikke så god til at fejre - steffen qwist (14-11-2002 10:42:44)
                           Det lyder da kedeligt. - Sarah (14-11-2002 15:17:55)
                                jo lidt - steffen qwist (15-11-2002 17:49:52)
                                     Så`n ka man jo også gøre det! - Sarah (15-11-2002 21:04:07)
                                          sjov ide - steffen qwist (16-11-2002 03:05:00)

  • Indlæg fjernet af Jørgen - Simon Hjulmand Nielsen (11-12-2002 16:27:53)

  • ZULU awards! - Sarah (09-11-2002 23:40:13)
            herligt at høre - Onkel Stjernly (10-11-2002 01:37:51)
                 Nårhh ja! - Sarah (10-11-2002 11:33:17)
                      Tak Sarah :o) - Onkel Stjernly (10-11-2002 11:44:19)
            jeg hørte det godt - steffen qwist (10-11-2002 18:10:22)
                                Fejltagelse??Hmmmm - Sarah (10-11-2002 18:41:23)
                                     Det var en fejl - Onkel Stjernly (10-11-2002 19:02:45)
                                          Nå, ups!! - Sarah (10-11-2002 20:56:19)
                                               Hørte du det, Stanley? - Sarah (11-11-2002 16:29:27)
                                                    :o( - Onkel Stjernly (11-11-2002 17:51:58)
                                                         Nå, pyt - Sarah (11-11-2002 21:41:06)

  • Bedre sent end aldrig!! - Sarah (09-11-2002 19:27:16)
            nemlig... - Rie Rasmussen (11-11-2002 11:50:40)

  • Tillykke!! - Bente Svejdahl Hyldgaard (09-11-2002 02:45:41)
            Tak - Rie Rasmussen (11-11-2002 11:52:02)
                 Jamen, så er alle jo glade - Bente Svejdahl Hyldgaard (12-04-2002 00:07:27)

  • Flot!! - Christina Pilested (08-11-2002 21:10:07)
            Tak - Rie Rasmussen (11-11-2002 13:49:11)
                 Tak selv! - Christina Pilested (11-11-2002 18:03:34)

  • TILLYKKE!!! - Mette Nymark (08-11-2002 20:57:32)
            Fotos fra Hit med sangen - Klaus K. (08-11-2002 21:13:48)
            Øv - jeg så det slet ikke - steffen qwist (09-11-2002 19:14:02)
                      Der er håb forude :-) - Christina Pilested (09-11-2002 22:47:29)
                      Hit med sangen - Onkel Stjernly (11-11-2002 17:56:09)

  • Et forslag! - Sarah (05-11-2002 23:02:02)
            En bedre ide ... - Webmaster (06-11-2002 01:32:31)
                 Hmmm - Sarah (06-11-2002 10:25:26)

  • 5 yndlings.... - Mathilde Dam (05-11-2002 15:46:52)
            Tak - Sarah (05-11-2002 21:08:32)
                 jeps....det r det!!!!!!! - Mathilde Dam (12-07-2002 18:59:22)

  • Hej Klaus. - Christina Pilested (04-11-2002 18:28:30)
            Og Klaus, hvad med min? - Sarah Kyndesen (04-11-2002 23:18:56)
                 Hæ hæ hæ!!! - Christina Pilested (04-11-2002 23:36:12)
                      Hvad er dette ... ? - Klaus K. (05-11-2002 00:08:13)
                           Altså Klaus!! - Christina Pilested (05-11-2002 09:18:19)
                                Christina - din frækkert ... - Klaus K. (06-11-2002 01:19:58)
                                     IT-nørd!! - Christina Pilested (06-11-2002 10:40:04)
                      Så´n er det at være eftertragtet :-) - Sarah (05-11-2002 14:15:01)
                                               Nå - ja, så ved man det ... :-) - Klaus K. (06-11-2002 01:16:45)
                                                    Hvem sku det ellers være?*SS* - Sarah (06-11-2002 11:26:22)
                 Hej tøser ... ! - Klaus K. (05-11-2002 00:06:14)
                                                              Hvorfor ikke?:-) - Sarah (05-11-2002 07:42:51)
                                                                   Det har vi aftalt ... - Klaus K. (06-11-2002 01:25:03)
                                                                        Hmmmmm - Sarah (06-11-2002 11:19:03)

  • skriv nu - Jeanette (04-11-2002 12:10:45)
            ja-ja - vi ska nok ... - Klaus K. (04-11-2002 23:21:41)
            Dejlig "Hank Marvin"-guitar - steffen qwist (05-11-2002 22:46:30)

  • Til alle fans:De 5 yndlingssange! - Sarah Kyndesen (03-11-2002 10:50:20)
            De fem yndlingssange - Kristine Kongsbak (26-11-2002 20:34:08)

  • Billeder??? - Sarah Kyndesen (02-11-2002 12:30:43)

  • fotos.... - Christina Pilested (02-11-2002 02:41:39)

  • Tak, men ØV!! - Sarah Kyndesen (01-11-2002 10:04:05)
            Tillykke alligevel ... - Klaus K. (01-11-2002 10:10:37)
                 Tredie gang lykkens gang!! - Sarah (01-11-2002 10:20:08)

  • En bøn.... - Thomas Stoltz (31-10-2002 10:18:11)
            Hmmm bum bum.... - steffen qwist (31-10-2002 23:09:07)
                 bumbum - Thomas (02-11-2002 11:08:05)
                      Kan nogen høre min kat ... ? - Klaus K. (02-11-2002 11:53:12)

  • Hejsa!! - Christina Pilested (30-10-2002 15:54:37)
            Jeg vil gerne se dem - steffen qwist (30-10-2002 22:13:40)
                 Okay.. - Christina Pilested (31-10-2002 08:50:15)

  • Til KLaus - Sarah Kyndesen, igen, igen (30-10-2002 14:41:04)

  • Hjælp!!! - Julie Ditlevsen (29-10-2002 17:25:29)
            Øøhh .. ? - Klaus K. (29-10-2002 18:53:39)
            Hvad har du gang i? :-) - Sarah Kyndesen (29-10-2002 19:03:32)

  • "Ydmyge Dig" som ringetone - Charlotte Villumsen (29-10-2002 12:34:00)

  • Tak for sidst!!! - Jeanette Arildslund (29-10-2002 10:42:49)
            ja, ærgeligt! - Sarah Kyndesen (29-10-2002 14:06:47)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    27-06-2026 03:57:40