FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Sejt! - Sarah Kyndesen (28-10-2002 22:27:02)
            Ja - ikke os? - Klaus K. (29-10-2002 01:18:12)
            øv øv - Jeanette (04-11-2002 12:06:49)

  • Hejsa onkel Stjernly. - Lone Kirk (28-10-2002 21:22:26)
            tarveligt - steffen qwist (28-10-2002 23:04:43)
                 Altså Steffen ;-) - Lone Kirk (29-10-2002 10:40:13)

  • Tak - Annitta Pedersen (27-10-2002 09:01:37)
            Jeg er helt enig §:o=) - Onkel Stjernly (27-10-2002 23:37:34)
            Jeg havde lidt travlt - steffen qwist (28-10-2002 12:24:29)

  • Gode billeder - Sarah Kyndesen (26-10-2002 19:09:18)

  • Hyglig aften!! - Sarah kyndesen (26-10-2002 17:50:53)
            Ja - gu var det så ... - Klaus K. (27-10-2002 01:22:59)
                 Okay dokay! - Sarah igen (27-10-2002 07:43:09)

  • forkert cd!!! - kristine jensen (26-10-2002 13:16:20)
            Skandale ... - Klaus K. (26-10-2002 14:28:19)
                 ringetone/dvd - kristine (28-10-2002 18:06:32)
                 ringetone/dvd - kristine (28-10-2002 18:07:55)
                           Fin ide - Fin ide - - Klaus K. (29-10-2002 01:16:35)
                                fedt - kristine (29-10-2002 17:50:03)
                                hva er du der?? - kristine (18-11-2002 21:38:56)

  • En dejlig aften! - Christina Pilested (26-10-2002 02:59:46)
            Tak for i år - steffen qwist (26-10-2002 16:02:06)

  • Akkorder? - Jesper Hansen (25-10-2002 15:28:30)
            Jeg leder endnu - steffen qwist (26-10-2002 15:58:56)
                 Ditto her :o) - Onkel Stjernly (27-10-2002 01:55:36)
                      Ja - I kunne sgu godt trænge til det ... - Kapelmesteren (27-10-2002 02:20:52)
                           Tak Chef :o) - Onkel Stjernly (27-10-2002 08:01:30)
                           Tak for det ;) - Jesper Hansen (27-10-2002 13:02:25)

  • Ik så lang tid.... - Sarah Kyndesen (24-10-2002 19:22:17)

  • Fotos...? - Christina Pilested (24-10-2002 09:02:43)
            Mon ikke..? - Rie Rasmussen (24-10-2002 10:03:01)
                 Godt! - Christina Pilested (24-10-2002 12:11:04)

  • Juhuuu - sarah kyndesen (21-10-2002 14:52:34)
            Vi spiller fredag kl. 22.00 - Klaus K. (22-10-2002 00:28:30)

  • Billeder fra Pumpehuset? - Clara (20-10-2002 15:20:25)
            Tak for serviet-hilsnen... - Rie Rasmussen (20-10-2002 21:10:54)
            Fotos fra koncerterne - Klaus K. (20-10-2002 22:04:36)

  • sej trøje - kisser (20-10-2002 12:45:54)

  • Billeder - Sarah Kyndesen (18-10-2002 14:32:26)
            Vi ser dem først i næste uge ... - Klaus K. (19-10-2002 01:59:08)

  • Lige en "spørger" til :-) - Lone Kirk (17-10-2002 19:51:00)
            Hmm - måske ... - Klaus K. (18-10-2002 12:23:12)

  • negre i orkestret - birgit (16-10-2002 17:26:19)
            Ja - det er osse en skandale - Klaus K. (16-10-2002 17:47:35)
            De varme lande - steffen qwist (16-10-2002 19:39:15)
            Der er selvfølgelig også... - Jazzy H (16-10-2002 22:39:07)

  • Billeder på vej!! - Sarah Kyndesen (16-10-2002 11:34:14)
            Fint - vi afventer - Klaus K. (16-10-2002 12:05:00)

  • Stort - Gitte Petersen (15-10-2002 23:53:06)
            Herligt, Gitte - Klaus K. (16-10-2002 12:04:09)

  • Har I fået min mail? - Mette Nymark (13-10-2002 13:26:43)
            Alt OK - Klaus K. (13-10-2002 19:54:08)

  • Kanon!! - Henriette (13-10-2002 10:32:55)
            Ja - det var dejligt ... - Klaus K. (13-10-2002 19:53:16)
            En dejlig morgen - Annitta Pedersen (14-10-2002 15:25:46)

  • fedest - lille d & olise (09-10-2002 17:18:05)
            Tyndest (c; - Jazzy H (09-10-2002 20:55:40)
                 jamen... - ditte (10-10-2002 16:54:40)
                      jamen dog.... - Jazzy H (11-10-2002 20:03:38)
                           hej igen - ditte (19-10-2002 12:06:10)

  • Tak - Sarah Kyndesen (09-10-2002 10:48:25)
            Vi takker - Rie Rasmussen (09-10-2002 11:53:58)

  • Tak for en fed aften - Chips og Svogersen (08-10-2002 13:18:31)
            Hej med Jer - Klaus K. (08-10-2002 16:56:57)

  • Jeg sprækkede mine bukser..... - Maj (08-10-2002 11:25:18)
            - og andre er ømme samme sted - Klaus K. (08-10-2002 16:55:19)

  • Hey Klaus. - Christina Pilested (07-10-2002 22:49:47)
            Tak for roserne, Christina - Klaus K. (08-10-2002 16:28:45)
                 HHhhmm!! - Christina Pilested (08-10-2002 18:55:00)

  • kunne I holde varmen? - lone kirk (07-10-2002 19:32:56)
            Lidt svedig var man jo ... ;-) - Klaus K. (10-10-2002 00:22:06)

  • Billeder fra Pumpehuset til jer? - Sarah Kyndesen (07-10-2002 11:42:16)
            Ja tak ... !! - Klaus K. (07-10-2002 11:47:21)
                 ok - Sarah Kyndesen (07-10-2002 13:32:47)

  • koncerten over dem alle! - Mathilde Dam (07-10-2002 10:05:08)
            Ja, musik er uundværligt - Rie Rasmussen (07-10-2002 11:22:47)

  • Fedest!! - Sarah Kyndesen (06-10-2002 18:59:03)
            Tak - Rie Rasmussen (06-10-2002 19:57:59)
            hyggeligt - steffen qwist (07-10-2002 20:43:32)

  • DmD - nu også med ægte "hegn" - Thomsones (06-10-2002 16:05:12)
            Welt-klasse nemlig! - Rie Rasmussenr (07-10-2002 11:28:21)
            ...tusinde tak - steffen qwist (07-10-2002 20:20:07)

  • Tak for en fed koncert d. 5/10 - MEN - Peter Mortensen (06-10-2002 14:33:41)
            Misforståelse måske... - Rie Rasmussen (06-10-2002 19:31:50)

  • Tak, for en fed oplevelse igen, igen, igen!!! - Malou, Mogens og Dorte (06-10-2002 13:45:55)
            Hatten af for Jer 3 - Rie Rasmussen (06-10-2002 22:52:26)
                 Tak Rie. - Malou, Mogens og Dorte (07-10-2002 12:03:04)

  • Skøn koncert,-men hold op det var varmt. - Lone Kirk (06-10-2002 12:33:45)
            Dem der hvisker - lyver... - steffen qwist (06-10-2002 12:53:13)
                 nja..lyver gør jeg ikke. - lone kirk (06-10-2002 15:13:18)

  • Fed Koncert i Pumpehuset 5/10 - Lone & Bjarne (06-10-2002 11:52:36)
            Det er os der takker... - Rie Rasmussen (06-10-2002 22:46:18)

  • Tak for i år! - Christina Pilested (06-10-2002 03:10:47)
            Selv tak for 2002 - Rie Rasmussen (06-10-2002 22:43:08)
                 Selvfølgelig! - Christina Pilested (06-10-2002 23:00:45)

  • Tak for en fed aften! - Christina Pilested (05-10-2002 01:10:09)
            Pumpen venter :o) - onkel stjernly (05-10-2002 01:26:23)

  • Kun én dag endnu!! - Christina Pilested (03-10-2002 10:30:44)
            Juhuu, Christina ... - Klaus K. (03-10-2002 18:18:28)
                 Jaaa!!! - Christina Pilested (04-10-2002 10:08:41)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    27-06-2026 05:35:08