Ja - ikke os? - Klaus K. (29-10-2002 01:18:12) øv øv - Jeanette (04-11-2002 12:06:49) tarveligt - steffen qwist (28-10-2002 23:04:43) Altså Steffen ;-) - Lone Kirk (29-10-2002 10:40:13) Jeg er helt enig §:o=) - Onkel Stjernly (27-10-2002 23:37:34) Jeg havde lidt travlt - steffen qwist (28-10-2002 12:24:29) Ja - gu var det så ... - Klaus K. (27-10-2002 01:22:59) Okay dokay! - Sarah igen (27-10-2002 07:43:09) Skandale ... - Klaus K. (26-10-2002 14:28:19) ringetone/dvd - kristine (28-10-2002 18:06:32) ringetone/dvd - kristine (28-10-2002 18:07:55) Fin ide - Fin ide - - Klaus K. (29-10-2002 01:16:35) fedt - kristine (29-10-2002 17:50:03) hva er du der?? - kristine (18-11-2002 21:38:56) Tak for i år - steffen qwist (26-10-2002 16:02:06) Jeg leder endnu - steffen qwist (26-10-2002 15:58:56) Ditto her :o) - Onkel Stjernly (27-10-2002 01:55:36) Ja - I kunne sgu godt trænge til det ... - Kapelmesteren (27-10-2002 02:20:52) Tak Chef :o) - Onkel Stjernly (27-10-2002 08:01:30) Tak for det ;) - Jesper Hansen (27-10-2002 13:02:25) Mon ikke..? - Rie Rasmussen (24-10-2002 10:03:01) Godt! - Christina Pilested (24-10-2002 12:11:04) Vi spiller fredag kl. 22.00 - Klaus K. (22-10-2002 00:28:30) Tak for serviet-hilsnen... - Rie Rasmussen (20-10-2002 21:10:54) Fotos fra koncerterne - Klaus K. (20-10-2002 22:04:36) Vi ser dem først i næste uge ... - Klaus K. (19-10-2002 01:59:08) Hmm - måske ... - Klaus K. (18-10-2002 12:23:12) Ja - det er osse en skandale - Klaus K. (16-10-2002 17:47:35) De varme lande - steffen qwist (16-10-2002 19:39:15) Der er selvfølgelig også... - Jazzy H (16-10-2002 22:39:07) Fint - vi afventer - Klaus K. (16-10-2002 12:05:00) Herligt, Gitte - Klaus K. (16-10-2002 12:04:09) Alt OK - Klaus K. (13-10-2002 19:54:08) Ja - det var dejligt ... - Klaus K. (13-10-2002 19:53:16) En dejlig morgen - Annitta Pedersen (14-10-2002 15:25:46) Tyndest (c; - Jazzy H (09-10-2002 20:55:40) jamen... - ditte (10-10-2002 16:54:40) jamen dog.... - Jazzy H (11-10-2002 20:03:38) hej igen - ditte (19-10-2002 12:06:10) Vi takker - Rie Rasmussen (09-10-2002 11:53:58) Hej med Jer - Klaus K. (08-10-2002 16:56:57) - og andre er ømme samme sted - Klaus K. (08-10-2002 16:55:19) Tak for roserne, Christina - Klaus K. (08-10-2002 16:28:45) HHhhmm!! - Christina Pilested (08-10-2002 18:55:00) Lidt svedig var man jo ... ;-) - Klaus K. (10-10-2002 00:22:06) Ja tak ... !! - Klaus K. (07-10-2002 11:47:21) ok - Sarah Kyndesen (07-10-2002 13:32:47) Ja, musik er uundværligt - Rie Rasmussen (07-10-2002 11:22:47) Tak - Rie Rasmussen (06-10-2002 19:57:59) hyggeligt - steffen qwist (07-10-2002 20:43:32) Welt-klasse nemlig! - Rie Rasmussenr (07-10-2002 11:28:21) ...tusinde tak - steffen qwist (07-10-2002 20:20:07) Misforståelse måske... - Rie Rasmussen (06-10-2002 19:31:50) Hatten af for Jer 3 - Rie Rasmussen (06-10-2002 22:52:26) Tak Rie. - Malou, Mogens og Dorte (07-10-2002 12:03:04) Dem der hvisker - lyver... - steffen qwist (06-10-2002 12:53:13) nja..lyver gør jeg ikke. - lone kirk (06-10-2002 15:13:18) Det er os der takker... - Rie Rasmussen (06-10-2002 22:46:18) Selv tak for 2002 - Rie Rasmussen (06-10-2002 22:43:08) Selvfølgelig! - Christina Pilested (06-10-2002 23:00:45) Pumpen venter :o) - onkel stjernly (05-10-2002 01:26:23) Juhuu, Christina ... - Klaus K. (03-10-2002 18:18:28) Jaaa!!! - Christina Pilested (04-10-2002 10:08:41) | ||
|