FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Hvordan får jeg billetterne? - Lone Kirk (03-10-2002 08:07:36)
            Sig blot de magiske ord ... - Klaus K. (03-10-2002 09:32:40)

  • En lille historie - Mette Nymark (30-09-2002 15:27:30)
            En dejlig historie - onkel stjernly (30-09-2002 17:34:12)
                 I SKAL turnerer!!! - Mette Nymark (30-09-2002 19:51:57)

  • En laaaang uge truer! - Annitta Pedersen (28-09-2002 18:53:24)

  • Året der gik.... - Signe Agner Holm (28-09-2002 17:19:46)
            Tak Signe - onkel stjernly (04-10-2002 01:45:32)

  • Ang. Koncert billetter... - Christina Pilested (27-09-2002 11:56:02)
            Fedt at vinde ikk? :-) - Lone Kirk (27-09-2002 14:56:32)
                 Hej Lone - Christina Pilested (27-09-2002 19:10:12)
            Hey Christina & Lone - Klaus K. (27-09-2002 15:20:14)
                           hey Klaus - Christina Pilested (27-09-2002 19:13:24)

  • Tak for i år - Anne Mette (26-09-2002 23:11:28)
            Selv tak - steffen qwist (26-09-2002 23:24:10)
            Lun vinter. - onkel stjernly (26-09-2002 23:26:58)

  • Hold op hvor er jeg altså bare heldig!!! - Lone (26-09-2002 22:29:15)
            Ja - og ikke nok med det ... - Klaus K. (27-09-2002 10:01:18)
                 Det er altså ham Postmand Per. - Lone (27-09-2002 14:54:25)

  • øv...øv - Stine (26-09-2002 19:47:28)
            Hva med om fredagen? - onkel stjernly (26-09-2002 23:16:48)
                 Desværre.... - stine (28-09-2002 18:34:53)

  • JUBIIIIIIIIIIII!!!!!!!! - Mathilde Dam (25-09-2002 17:51:30)
            Sikke glad du er ... - Klaus K. (26-09-2002 02:50:31)

  • Nye sange - ny cd? - Anders (23-09-2002 18:53:32)
            Ja - måske ... ? - Klaus K. (24-09-2002 17:43:09)
                 Jeg køber den!!! - Anders (24-09-2002 18:48:59)
                      Gammelkonemusik?!? - Mette Nymark (24-09-2002 19:48:51)

  • DmD forevigt! - Jens Nielsen (23-09-2002 18:44:41)
            Hej Jens - Klaus K. (24-09-2002 17:46:43)
                 Okay... - Jens igen (24-09-2002 18:45:23)

  • tilbage igen. - Mette Nymark (20-09-2002 08:11:58)
            Hvor hyggeligt ... - Klaus K. (21-09-2002 00:17:38)
                 Jeg skal gøre hvad jeg kan! - Mette Nymark (23-09-2002 13:00:41)

  • "Hit med sangen..." - Christina Pilested (16-09-2002 18:14:11)
            Jeg aner det faktisk ikke, men det kommer vel ... - Klaus K. (16-09-2002 21:10:15)
                 Jeg venter spændt! :0) - Christina Pilested (17-09-2002 19:32:49)
                      Vær nu ikke FOR spændt ... - Klaus K. (17-09-2002 20:23:36)
                           Glæder mig alligevel! - Christina Pilested (18-09-2002 13:59:11)
                                Hit med sangen!! - Frederik Holchstein (26-09-2002 21:21:43)
                                     Det er først 8. november - Klaus K. (26-09-2002 23:44:57)

  • Bare en lille hilsen !! - Camilla Bruun (09-12-2002 17:35:32)
            Tak, Camilla - Klaus K. (15-09-2002 01:33:16)

  • "Er der nogen i himlen?" - Ninna Andreasen (09-07-2002 19:20:39)
            Hvor smukt. - Lone Kirk (09-07-2002 19:56:20)
            Hvor var det godt, du gjorde det .. ! - Klaus K. (09-12-2002 19:07:41)

  • "Kun" en måned..................... - Malou, Mogens og Dorte (09-05-2002 15:35:24)
            Ja vi ses i Pumpehuset - steffen qwist (09-05-2002 18:05:30)
            kun 3 dage :o) - onkel stanley (02-10-2002 19:58:28)

  • Helsingør sommerteater..? - Christina Pilested (09-04-2002 19:55:41)
            Yes - 4. okt. Bestil billeter her ... - Klaus K. (09-06-2002 19:45:39)
                 Ok.. - Christina Pilested (09-07-2002 12:47:38)

  • Hej igen. - Lone Kirk (09-03-2002 19:47:44)
            Der er sket noget mærkeligt ... - Klaus K. (09-06-2002 19:42:25)
                 Det må man sige ja til. - Lone Kirk (09-07-2002 11:20:02)
                 Er de dukket op??? - Lone Kirk (13-09-2002 11:32:15)
                           Vi må vente lidt endnu ... - Klaus K. (15-09-2002 01:24:54)

  • t shirt - Lonnie (09-02-2002 23:05:32)
            Den kan du få her ... - Klaus K. (09-03-2002 13:15:02)
                 Kanon! - Lonnie (09-03-2002 13:23:22)

  • Tak for en fed aften!! - Christina Pilested (09-01-2002 00:14:05)
            Tak, Christina - tur-fotos er oppe - Klaus K. (09-01-2002 03:33:42)
                 OK.... - Christina Pilested (09-01-2002 11:42:13)
                      Alle taler om Jer ... - Michael Hatting (09-07-2002 11:32:10)

  • En dag!!!!!! - Christina Pilested (30-08-2002 14:33:34)
            Ca. halvanden time ... - Klaus K. (31-08-2002 16:47:36)
                 Tak.. - Ann-Kamilla & Christina (31-08-2002 17:37:08)

  • tæppe og konkurrence - marianne (28-08-2002 09:35:23)
            Hej Marianne... - Klaus K. (29-08-2002 03:32:22)
                 deltagelse - marianne (29-08-2002 06:17:16)

  • Nu køber jeg originalen. - Stig Gregersen (26-08-2002 19:43:19)
            Det er da skønt at høre ... - Klaus K. (27-08-2002 00:36:32)
            Jeg hedder altså Rie... - Rie Rasmussen (27-08-2002 10:22:47)

  • Udsøgt fornøjelse at høre Jer - Gitte Larsen (25-08-2002 19:39:53)
            Tak Gitte - Rie Rasmussenr (26-08-2002 11:23:31)

  • fed aften - Jesper & Heidi Hansen (25-08-2002 17:27:05)
            ...jamen vi stod da ellers... - steffen qwist (25-08-2002 19:05:46)
                 Kunne ikke få autograf - Jesper Hansen (27-08-2002 14:48:56)

  • Spørgsmål vedr. biletter - Mathilde Dam (24-08-2002 18:40:43)
            Selvfølgelig kan du det ... - Klaus K. (25-08-2002 12:18:07)
                 okay så! - Mathilde Dam (25-08-2002 19:17:17)
                      Bare spørg oppe ved scenen ... - Klaus K. (25-08-2002 19:30:01)

  • Endelig!! - Christina Pilested (24-08-2002 08:12:54)
            Spændende! - Rie Rasmussen (25-08-2002 17:46:56)
                 Det var godt! - Christina Pilested (26-08-2002 00:10:12)

  • Billetter.... - Mette H. (23-08-2002 19:30:43)
            Gratis koncert ... - Klaus K. (24-08-2002 01:22:02)

  • WEEEE! - Lonnie (23-08-2002 13:53:10)
            Genudsendelse søndag 25.aug - kl. 9:30 - Klaus K. (23-08-2002 14:26:07)
                 *gaaaab* - Lonnie (23-08-2002 14:34:47)

  • I bus til Paris. - Lone (22-08-2002 21:52:13)
            vi skal spille i Næstved - steffen qwist (22-08-2002 22:59:49)
                 ØV - Lone (23-08-2002 00:44:34)
                      Vi har fået billederne, men ... - Klaus K. (23-08-2002 01:28:59)

  • God oplevelse - Berit (21-08-2002 13:38:19)
            Nemlig - onkel stjernly (21-08-2002 15:11:13)

  • Skanderborg - 6 ****** - thomsones (20-08-2002 14:32:21)
            Stemmen på Qwisten - Onkel Stanley (21-08-2002 00:32:50)
            en ganske særlig aften - steffen qwist (21-08-2002 09:40:30)

  • Kære Lillesøster - Marianne (20-08-2002 10:59:15)
            Hej Mary - Klaus K. (21-08-2002 11:13:39)

  • Endnu en dejlig oplevelser for ørene!!! - Majbritt (19-08-2002 20:27:25)
            Det var godt - Rie Rasmussen (19-08-2002 21:53:42)

  • morsø festival - Pia madsen (19-08-2002 17:58:09)
            sku det være en anden gang - steffen qwist (19-08-2002 20:46:47)
            Godt, at I turde - Rie Rasmussen (19-08-2002 21:55:55)

  • SØLUND FESTIVALD - HEIDI OSTENFELDT (17-08-2002 16:19:04)
            Hej Heidi - onkel stanley (22-08-2002 14:59:51)

  • Fede foto´s - Lone Kirk (16-08-2002 00:28:15)
            Dem vil vi gerne se ... - Klaus K. (16-08-2002 00:54:07)
                 Så er de sendt. - Lone (16-08-2002 17:26:45)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    27-06-2026 07:15:23