FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Fantastisk koncert på Skanderborg :-) - Lasse Hedegaard (15-08-2002 22:25:00)
            tak tak og atter tak... - steffen qwist (15-08-2002 23:37:01)

  • Århus koncert - Tina (14-08-2002 23:10:52)
            Århus Festuge - Klaus K. (14-08-2002 23:38:33)
                 Tilføjelse ... - Klaus K. (14-08-2002 23:39:58)
                      Tak for hjælpen - Tina (17-08-2002 23:21:00)

  • for fedt! - signe (13-08-2002 15:35:30)
            tænk engang... - steffen qwist (13-08-2002 20:30:01)

  • Fed koncert - Carsten Bøwig (13-08-2002 15:05:25)
            Fint, Carsten - Klaus K. (14-08-2002 21:29:49)

  • Jeg blev et lykligere menneske - Lone Kirk (08-12-2002 21:55:24)
            Hvor fint ... - Klaus K. (13-08-2002 00:30:19)
                 Så du ikke hvad obersten fik?? - Lone Kirk (13-08-2002 16:09:02)
                      En herlig lille bog :o) - onkel Stanley (14-08-2002 18:37:20)
                           Tak for det Onkel Stanley - Lone Kirk (14-08-2002 21:31:50)

  • jeg mangler ord - henrik (08-12-2002 21:22:54)
            det er sundt at græde - steffen qwist (08-12-2002 21:37:54)

  • TAK TAK TAK!!! - Gry Sandager Møller (08-12-2002 20:51:03)
            Folkepensionister - steffen qwist (08-12-2002 21:44:11)
                 sjov tanke... - Gry Sandager Møller (19-08-2002 11:19:14)
            Til Gry fra Ry - Rie Rasmussenr (13-08-2002 12:56:57)

  • Festivalens højdepunkt - Lars Nygaard (08-12-2002 11:13:10)
            Tiden gok så hurtigt - Rie Rasmussen (08-12-2002 14:03:07)
                 Ik så hurtigt som den har gokket ... - Klaus K. (08-12-2002 20:17:12)

  • Også tak herfra (RytmeHans) - Cool K (08-11-2002 22:51:36)
            Kære Cool K - Rie Rasmussen (08-12-2002 13:58:48)

  • Godt og dejlig stemning i Rytmehans - Tommy TOT (08-11-2002 22:20:38)
            Gang i sagerne :o) - onkel stjernly (08-12-2002 09:42:37)

  • FED, FED SKANDERBORG KONCERT - Lasse (08-11-2002 19:50:12)

  • FED, FED SKANDERBORG KONCERT - Lasse (08-11-2002 19:50:04)
            Herligt - steffen qwist (08-11-2002 21:57:51)

  • Skanderborg Festival-fotos oppe søndag aften ... - Webmaster (08-11-2002 18:23:20)

  • fisketorvet. :0) - lille D og olise (08-09-2002 22:17:14)
            Hej tøser ... :-) - Klaus K. (08-10-2002 00:20:20)
                 Hej igen Onkel Klaus - lille d og olise (08-11-2002 21:39:32)
                 Hej igen Onkel Klaus - lille d og olise (08-11-2002 21:40:25)
                           Er det mig, der ser dobbelt .... ? - Klaus K. (08-11-2002 21:50:31)

  • Den er jo rigtig god!! - Christina Pilested (08-09-2002 14:56:40)
            Ja - det syns vi osse ... - Klaus K. (08-09-2002 17:30:56)
                 Sejt nok :0) - Christina Pilested (08-09-2002 18:13:14)

  • indsamling er en fed ide - marianne (08-07-2002 08:43:11)
            Det er sødt af Jer, men ... - Klaus K. (08-07-2002 12:07:17)

  • Hvad hedder den? - Christina Pilested (08-06-2002 18:47:55)
            Hvad er den anden for én ... ? - Klaus K. (08-06-2002 21:58:59)
                 Kan ikke huske teksten... - Christina Pilested (08-06-2002 22:08:43)
                      Aha - nu ved jeg det ... - Klaus K. (08-06-2002 23:11:58)
                           Fedt nok!! - Christina Pilested (08-07-2002 17:04:20)

  • skb festivasen... jodle.. - vivi greve (08-06-2002 14:15:46)
            Jodle-festival ... ? - Klaus K. (08-06-2002 17:21:41)
            Lederhozen - steffen qwist (08-06-2002 19:44:49)

  • Hjem til dårlig nyhed... - Mette Nymark (08-06-2002 12:32:16)
            Efterlyst i radioen på Samsø ... - Klaus K. (08-06-2002 17:18:14)

  • dumme svin - marianne (08-06-2002 11:22:49)
            Indsamling?? - Christina Pilested (08-06-2002 12:04:41)

  • Fed udsendelse!! - Christina Pilested (08-06-2002 00:03:57)

  • DET ER FOR TYNDT!!!! - Signe Agner Holm (08-05-2002 07:52:22)
            Årets kriminalgåde: Hvem stjal DmD-bagtæppe?? - Klaus K. (08-05-2002 11:43:50)

  • Født på ny!!!!!!!! - Camilla & Charlotte (08-04-2002 09:40:04)
            Velkommen tilbage - Rie Rasmussen (08-04-2002 19:36:13)

  • Kære alle i dejlige danser med drenge - Lotte B. Jørgensen (08-01-2002 14:06:52)
            Kære Lotte - Rie Rasmussenr (08-02-2002 09:13:03)

  • Tak for en fed koncert!!! - Pia Ahrenfeldt (30-07-2002 12:52:23)
            D"anser med Drenge - dag" - Rie Rasmussen (30-07-2002 13:01:27)

  • Jeg lover... det bliver ikke sidste gang!! - Vibeke (29-07-2002 12:30:30)
            Skøn stemme :o) - onkel stjernly (29-07-2002 13:13:23)

  • Kanon koncert - Berit (29-07-2002 11:32:47)
            Hej - Rie Rasmussenr (29-07-2002 13:14:15)
            vi livede helt op - steffen qwist (29-07-2002 19:30:13)

  • Kanon koncert!!!! - Berit & Majbritt. (28-07-2002 16:38:29)
            Hvor er I søde ... - Klaus K. (28-07-2002 17:19:26)
                 OAC.2002 - Søren H (28-07-2002 18:28:16)

  • Fed koncert - Michael Vejrup (27-07-2002 15:05:38)
            Open Air i Varde 27/7 - Michael Vejrup (27-07-2002 15:08:37)
                 Fotos oppe i løbet af søndag - Klaus K. (27-07-2002 23:47:17)
                      Tur-fotos fra Varde er uploadet ... - Webmaster (28-07-2002 17:21:23)
            Tak Michael!! - Rie Rasmussen (28-07-2002 10:37:39)

  • ..?.. - Daniel NH (16 år) (26-07-2002 16:34:49)
            Hej Daniel :o) - onkel stjernly (26-07-2002 19:41:22)

  • Fisketorvet.... - Christina Pilested (25-07-2002 12:12:47)
            Det er udendørs ... - Klaus K. (25-07-2002 12:42:03)
                 Takker!! - Christina Pilested (25-07-2002 13:10:45)

  • Samsø - Pouline (24-07-2002 14:24:47)
            Samsø - Berit Andresen (24-07-2002 15:30:48)
            rart at komme igang igen - steffen qwist (24-07-2002 20:04:16)
            Samsø - Rie Rasmussen (25-07-2002 00:14:34)

  • Store patter betyder undskyld - Rikke B (23-07-2002 18:29:16)
            Fornøjelsen er helt på min side ... - Klaus K. (24-07-2002 13:08:43)
                 Store patter betyder undskyld fordi... - Rikke B (29-07-2002 10:31:48)
                      Spændende - du er tilgivet ... - Klaus K. (29-07-2002 12:24:48)

  • I er så gode...... - Jakob (22-07-2002 22:38:44)
            Men vi kan blive bedre ... - Klaus K. (23-07-2002 14:20:02)

  • Fødselsdag - Lonnie (22-07-2002 17:52:28)
            Tillykke !! - Klaus K. (22-07-2002 18:56:29)
                 Tak! - Lonnie (22-07-2002 19:37:14)
            Tillykke - steffen qwist (22-07-2002 20:24:12)
                           Tak.. igen! - Lonnie (22-07-2002 22:18:02)
                                Tillykke!! - onkel stjernly (23-07-2002 10:47:09)
                                     Tak igen igen - Lonnie (23-07-2002 13:19:00)

  • Velkommen hjem! - Nickie og Bente (21-07-2002 23:02:19)
            Tak for det ... ! - Klaus K. (22-07-2002 02:11:18)

  • Webmaster tilbage fra ferie ... - Klaus K. (17-07-2002 13:03:51)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    27-06-2026 08:36:15