tak tak og atter tak... - steffen qwist (15-08-2002 23:37:01) Århus Festuge - Klaus K. (14-08-2002 23:38:33) Tilføjelse ... - Klaus K. (14-08-2002 23:39:58) Tak for hjælpen - Tina (17-08-2002 23:21:00) tænk engang... - steffen qwist (13-08-2002 20:30:01) Fint, Carsten - Klaus K. (14-08-2002 21:29:49) Hvor fint ... - Klaus K. (13-08-2002 00:30:19) Så du ikke hvad obersten fik?? - Lone Kirk (13-08-2002 16:09:02) En herlig lille bog :o) - onkel Stanley (14-08-2002 18:37:20) Tak for det Onkel Stanley - Lone Kirk (14-08-2002 21:31:50) det er sundt at græde - steffen qwist (08-12-2002 21:37:54) Folkepensionister - steffen qwist (08-12-2002 21:44:11) sjov tanke... - Gry Sandager Møller (19-08-2002 11:19:14) Til Gry fra Ry - Rie Rasmussenr (13-08-2002 12:56:57) Tiden gok så hurtigt - Rie Rasmussen (08-12-2002 14:03:07) Ik så hurtigt som den har gokket ... - Klaus K. (08-12-2002 20:17:12) Kære Cool K - Rie Rasmussen (08-12-2002 13:58:48) Gang i sagerne :o) - onkel stjernly (08-12-2002 09:42:37) Herligt - steffen qwist (08-11-2002 21:57:51) Hej tøser ... :-) - Klaus K. (08-10-2002 00:20:20) Hej igen Onkel Klaus - lille d og olise (08-11-2002 21:39:32) Hej igen Onkel Klaus - lille d og olise (08-11-2002 21:40:25) Er det mig, der ser dobbelt .... ? - Klaus K. (08-11-2002 21:50:31) Ja - det syns vi osse ... - Klaus K. (08-09-2002 17:30:56) Sejt nok :0) - Christina Pilested (08-09-2002 18:13:14) Det er sødt af Jer, men ... - Klaus K. (08-07-2002 12:07:17) Hvad er den anden for én ... ? - Klaus K. (08-06-2002 21:58:59) Kan ikke huske teksten... - Christina Pilested (08-06-2002 22:08:43) Aha - nu ved jeg det ... - Klaus K. (08-06-2002 23:11:58) Fedt nok!! - Christina Pilested (08-07-2002 17:04:20) Jodle-festival ... ? - Klaus K. (08-06-2002 17:21:41) Lederhozen - steffen qwist (08-06-2002 19:44:49) Efterlyst i radioen på Samsø ... - Klaus K. (08-06-2002 17:18:14) Indsamling?? - Christina Pilested (08-06-2002 12:04:41) Årets kriminalgåde: Hvem stjal DmD-bagtæppe?? - Klaus K. (08-05-2002 11:43:50) Velkommen tilbage - Rie Rasmussen (08-04-2002 19:36:13) Kære Lotte - Rie Rasmussenr (08-02-2002 09:13:03) D"anser med Drenge - dag" - Rie Rasmussen (30-07-2002 13:01:27) Skøn stemme :o) - onkel stjernly (29-07-2002 13:13:23) Hej - Rie Rasmussenr (29-07-2002 13:14:15) vi livede helt op - steffen qwist (29-07-2002 19:30:13) Hvor er I søde ... - Klaus K. (28-07-2002 17:19:26) OAC.2002 - Søren H (28-07-2002 18:28:16) Open Air i Varde 27/7 - Michael Vejrup (27-07-2002 15:08:37) Fotos oppe i løbet af søndag - Klaus K. (27-07-2002 23:47:17) Tur-fotos fra Varde er uploadet ... - Webmaster (28-07-2002 17:21:23) Tak Michael!! - Rie Rasmussen (28-07-2002 10:37:39) Hej Daniel :o) - onkel stjernly (26-07-2002 19:41:22) Det er udendørs ... - Klaus K. (25-07-2002 12:42:03) Takker!! - Christina Pilested (25-07-2002 13:10:45) Samsø - Berit Andresen (24-07-2002 15:30:48) rart at komme igang igen - steffen qwist (24-07-2002 20:04:16) Samsø - Rie Rasmussen (25-07-2002 00:14:34) Fornøjelsen er helt på min side ... - Klaus K. (24-07-2002 13:08:43) Store patter betyder undskyld fordi... - Rikke B (29-07-2002 10:31:48) Spændende - du er tilgivet ... - Klaus K. (29-07-2002 12:24:48) Men vi kan blive bedre ... - Klaus K. (23-07-2002 14:20:02) Tillykke !! - Klaus K. (22-07-2002 18:56:29) Tak! - Lonnie (22-07-2002 19:37:14) Tillykke - steffen qwist (22-07-2002 20:24:12) Tak.. igen! - Lonnie (22-07-2002 22:18:02) Tillykke!! - onkel stjernly (23-07-2002 10:47:09) Tak igen igen - Lonnie (23-07-2002 13:19:00) Tak for det ... ! - Klaus K. (22-07-2002 02:11:18) | ||
|