Hvor er det skønt ... ! - Klaus K. (17-07-2002 13:01:40) En dejlig morgen :o) - onkel stjernly (07-11-2002 20:37:38) Det er vist udendørs ... - Klaus K. (07-08-2002 13:41:55) Det er i centrum.. - Michael (07-08-2002 15:28:04) jeg glæder mig - steffen qwist (07-08-2002 18:16:39) Århus festuge - en lang folkefest. - Michael (07-09-2002 07:51:20) Tak for fotos ... - Klaus K. (07-06-2002 23:29:19) Øv hvor ærgeligt... - Christina Pilested (07-07-2002 11:11:11) Hvor er det skønt ... - Klaus K. (07-04-2002 15:21:27) Nej ... - Dorte Sønderup (07-04-2002 15:34:03) Vi arbejder på sagen - onkel Stanley (07-04-2002 10:55:41) Hvor spændende ... - Klaus K. (07-03-2002 17:41:35) Ja det lød godt - Søren (07-08-2002 15:22:10) Tak Anne Mette - Onkel Stjernly (07-03-2002 09:56:47) Herligt ... - Klaus K. (07-01-2002 17:58:14) Jamen, I er da det vigtigste at se!!!!! - Christina Pilested (07-01-2002 18:55:03) Er vi det ... ? - Klaus K. (07-03-2002 17:31:40) Jeps, jeg har..... - Christina Pilested (07-03-2002 22:11:08) Hej Christina. - Dorte Sønderup (07-04-2002 10:12:20) Det er ordnet nu.. - Christina Pilested (07-04-2002 13:38:46) De er da kommet :0) - Christina Pilested (30-06-2002 23:31:40) Det er ikke os ... - Klaus K. (07-01-2002 17:53:06) Dejlig ros & dejlige roser :o) - onkel stanley (29-06-2002 18:35:26) Selv tak!!! - Malou B.Sønderup (29-06-2002 20:00:40) Milla-søster - Onkel Stanley (07-03-2002 10:10:31) Gu gør vi så ... - Klaus K. (07-01-2002 17:33:31) Nibe-fest :o) - onkel stjernly (26-06-2002 16:15:49) Men huske lige, vi spiller fredag ... - Klaus K. (27-06-2002 12:50:21) Det er skønt at glæde sig ... - Klaus K. (21-06-2002 22:29:16) Vi mærkede det tydeligt - Rie Rasmussen (21-06-2002 14:18:20) Opfordring - Rie Rasmussenr (21-06-2002 14:16:08) Plads til begejstring ... - Klaus K. (21-06-2002 00:02:08) Tillykke ... ! - Klaus K. (17-06-2002 01:07:02) Ok.. - Christina Pilested (17-06-2002 09:26:49) Tak for trøjen :o) - onkel stjernly (15-06-2002 16:10:24) Det var godt at høre. - Rie Rasmussen (06-10-2002 22:21:45) Den er fjong! - Nickie og Bente (06-11-2002 00:39:28) ja, men det var I også... - Rie Rasmussen (06-10-2002 14:18:36) herligt herligt :o) - onkel stjernly (06-10-2002 10:17:26) dejlgt! - Rie Rasmussen (06-10-2002 14:27:54) Selv tak Mette - Rie Rasmussenr (06-10-2002 14:15:01) :0) - Mette Nymark (06-10-2002 15:55:37) Jeg har intet modtaget ... - Klaus K. (07-06-2002 09:12:17) Okey Klaus - Heidi Maisted (07-06-2002 11:16:12) Det er samme program ... - Klaus K. (06-06-2002 18:15:19) Det kan man ikke ... - Klaus K. (06-06-2002 18:19:49) Tak, tak ... - Klaus K. (06-04-2002 23:50:33) Ja, man kan ... - Klaus K. (06-03-2002 01:30:38) Vil det så være en dårlig idé? - Christina Pilested (06-03-2002 08:43:20) Du skal være velkommen ... - Klaus K. (06-04-2002 01:30:22) Nu gør jeg det altså alligevel... - Christina Pilested (06-04-2002 09:55:21) Jamen, fint ... - Klaus K. (06-04-2002 23:49:06) Okidoki!! - Christina Pilested (06-05-2002 00:35:32) Vi aner det ikke endnu ... - Klaus K. (06-05-2002 00:43:56) Tak! - Christina Pilested (06-05-2002 09:32:00) En fanklub ... ? - Klaus K. (30-05-2002 23:20:58) Boyband??? HA Ha hi hoho... Jeg kan næsten ikke få luft! hi hi ha! - Mette Nymark (31-05-2002 10:49:16) Desværre ... det er forkert :-( - Klaus K. (28-05-2002 00:21:50) Øv - Rita (28-05-2002 21:35:46) - og ét for Philippa - Klaus K. (27-05-2002 16:21:39) Tror du har ret.... - Christina Pilested (27-05-2002 17:29:55) Jeg VED I har ret! - Mette Nymark (30-05-2002 10:47:10) Musik frigører energi ... - Klaus K. (30-05-2002 23:40:30) endnu et lys - Lonnie (28-06-2002 13:47:56) fra rie - Rie Rasmussen (28-05-2002 13:42:15) Malou :o) - onkel stjernly (28-05-2002 09:01:11) | ||
|