FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • fed fed koncert - drikkeravnen (25-05-2002 18:28:37)
            Peace out !!! - onkel stjernly (26-05-2002 13:34:17)

  • Tak for i går!!!! - Majbritt & Charlotte (25-05-2002 11:46:16)
            Selv tak - Rie Rasmussenr (28-05-2002 13:40:41)

  • Rapport fra sommerlandet: Koncerter & fisk ! - Klaus K. (25-05-2002 11:43:12)

  • Held & Lykke!! - Christina Pilested (23-05-2002 01:04:02)
            Tak, Christina ... - Klaus K. (23-05-2002 01:55:46)

  • Århus den 27. september ??? - Morten (22-05-2002 12:37:08)
            Har du nogen planer ... ? - Klaus K. (23-05-2002 01:54:47)
                 Måske Train igen? - Morten (23-05-2002 07:52:44)

  • Hey Klaus.... - Christina Pilested (20-05-2002 13:55:59)
            Hey Christina ... - Klaus K. (20-05-2002 22:13:24)
                 Ok Klaus..... - Christina Pilested (20-05-2002 22:35:25)

  • HVORFOR?!? - Mette Nymark (19-05-2002 19:54:21)
            Lidt om DK4 ... - Klaus K. (20-05-2002 02:49:12)
                 Det lyder jo egentligt meget fornuftigt og godt. - Mette Nymark (20-05-2002 11:42:17)
                      Måske kan du overtale ham nu ... - Klaus K. (20-05-2002 12:44:09)
            præmie til tip-en-ven! - Mathilde Dam (21-05-2002 17:10:27)
                                Ja - måske ... - Klaus K. (23-05-2002 01:58:36)

  • Kære DmD - Rita (19-05-2002 19:36:27)
            Hvor er det stort ... - Klaus K. (20-05-2002 02:18:18)

  • Til Rie... - Christina Pilested (18-05-2002 20:08:39)

  • DK4 - program om DmD - Webmaster (18-05-2002 02:49:56)

  • Øv!! - Christina Pilested (17-05-2002 17:56:35)
            Det kommer osse i aften ... - Klaus K. (17-05-2002 18:37:06)
                 Okay! - Christina Pilested (18-05-2002 02:23:04)

  • ukendt sang-titel - Inge (17-05-2002 16:11:39)
            Den er også temmelig ny... - Rie Rasmussen (17-05-2002 16:36:28)

  • Hej Klaus!! - Christina Pilested (16-05-2002 16:57:31)
            Nej, Christina ... - Klaus K. (16-05-2002 23:48:23)
                 Det fatter jeg ikke!! - Christina Pilested (17-05-2002 16:09:34)

  • Tak for en totalt god koncert i Århus - Berit (16-05-2002 11:29:19)
            Tak skal du have - Rie Rasmussen (16-05-2002 22:48:28)

  • 10000000000 tak *S* - kim Nørgaard (15-05-2002 08:26:43)
            Tak for hjælpen - Rie Rasmussenr (15-05-2002 09:23:24)

  • Midtfyn??? - Charlotte Villumsen (15-05-2002 08:19:31)
            Ikke store chancer, tror jeg ... - Klaus K. (15-05-2002 09:09:35)
                 Det gør vi så :-) - Charlotte Villumsen (15-05-2002 12:22:34)

  • Århus rykker...... - Michael Thomsen (14-05-2002 08:31:58)
            ... og vi rykker forhåbentlig med. - Klaus K. (15-05-2002 09:15:12)
                 Skingre er måske et forkert ord..... - Michael (15-05-2002 13:14:21)

  • Odense - det var bare for fedt ...! - Lone Ribert (14-05-2002 02:02:30)
            Ja det var fedt :o) - onkel Stjernly (14-05-2002 08:35:32)

  • Hillerød??? - Christina Pilested (05-12-2002 23:32:09)
            Lige en ting mere.. - Christina Pilested (13-05-2002 19:21:17)
                 Hillerød & andre steder ... - Klaus K. (13-05-2002 23:44:40)
                      Velbekommen!! - Christina Pilested (14-05-2002 00:04:39)

  • Billeder fra Odense - Lars Forsstrøm (05-12-2002 18:30:26)
            Findes osse her ... - Webmaster (13-05-2002 04:19:05)

  • Koncert i topklasse!!! - Pia Christensen (05-12-2002 13:14:41)
            Tak Ålborg - Rie Rasmussen (05-12-2002 18:22:10)

  • spørgsmål og roZ - Anne og Mette (05-12-2002 11:55:37)
            Svar på spørgsmål - Rie Rasmussen (05-12-2002 18:19:13)
            Om at tro... - Klaus K. (14-05-2002 00:18:09)

  • Overraskende - Malene (05-12-2002 09:19:56)
            Stor aften - Rie Rasmussen (05-12-2002 18:05:23)

  • Sublim koncert!!! - Camilla, Charlotte og Majbritt (05-11-2002 18:44:35)
            Vi ses - Rie Rasmussen (05-12-2002 18:02:28)
                 Ja, vi gør!!!!!!! - Majbritt, Camilla & Charlotte (13-05-2002 11:11:39)

  • Det var stort! - Lizette (05-09-2002 15:00:52)
            Det var i hvert fald sjovt ... - Klaus K. (05-11-2002 01:28:46)

  • hvad siger i??? - lille d & olisepige (05-08-2002 22:28:29)
            Ja, hvad??? - K. Ask (05-11-2002 18:49:28)
            Måske ved jeg det!! - Christina Pilested (05-12-2002 23:03:20)
                      Altså.... - K. Ask (13-05-2002 18:25:06)
                      hvad tro du selv???? - lille d & olisepige (13-05-2002 20:35:19)
                                JO! - K. Ask (13-05-2002 22:00:02)
                                Nå nå, Okay!!! - Christina Pilested (13-05-2002 23:15:50)
            Munkekoret i "En mand" - Klaus K. (14-05-2002 15:16:25)
                                               Æv!! - K. Ask (14-05-2002 18:35:17)
                                                    Så, såh - det skal nok gå altsammen ... - Klaus K. (16-05-2002 02:03:58)
                                                         Tjaaaa..... - K. Ask (16-05-2002 18:48:04)

  • Klaus!!!! - Christina Pilested (05-08-2002 12:58:20)
            Ja, min søde ven ... ? - Klaus K. (05-08-2002 13:11:42)
                 Ok, tak!!! - Christina Pilested (05-08-2002 20:49:28)

  • Endelig........... - Lizette (05-07-2002 21:21:09)

  • Hyggelig eftermiddag!! - Christina Pilested (05-05-2002 22:37:16)
            Ja - men koldt og vådt ... - Klaus K. (05-05-2002 23:51:55)
                 Ja, men I var gode.. - Christina Pilested (05-07-2002 15:18:38)

  • "Dygtige drenge" - jan (05-04-2002 01:38:47)
            Uha, Jan ... - Klaus K. (05-05-2002 23:54:43)

  • Til jer alle sammen!! - Christina Pilested (05-04-2002 01:32:09)

  • Pumpehuset! - Line (05-03-2002 00:44:07)
            Bare skrål højt - Rie Rasmussenr (05-03-2002 09:38:45)
            5. oktober - steffen qwist (05-03-2002 17:49:22)

  • Kan man sige tak på forhånd? - Mette F (05-02-2002 22:39:52)
            Tju tju Train - Onkel stjernly. (05-02-2002 23:27:15)
            Ja - og ikke nok med det ... - Klaus K. (05-02-2002 23:30:02)
                      Det må jeg sige drenge!! - Mette F (05-03-2002 10:27:50)
                           CD-er med autografer ... - Klaus K. (05-04-2002 11:01:35)
                                Det kunne da være fedt hvis der er udsolgt! - Mette F (05-04-2002 14:02:18)
                                     Ja - kanon ... - Klaus K. (05-05-2002 23:57:11)

  • Hjælp!!! - Belinda (05-02-2002 20:44:33)
            Hjælpen er på vej ... - Webmaster (05-02-2002 22:25:51)

  • Kan det virkelig blive så stort ? - Michael Juhl (05-02-2002 15:51:29)
            Kære Michael - Rie Rasmussen (05-03-2002 00:09:57)

  • Det må lige prøves... - Marie Højsager (05-01-2002 19:10:51)
            ja, -vi ses i Herning - Rie Rasmussen (05-01-2002 20:45:45)

  • HJÆLP! jeg er faret vild i labyrinten!!! - Mathilde Dam (05-01-2002 18:16:09)
            prøv igen - steffen qwist (05-01-2002 18:29:12)
            mail-liste - Rie Rasmussen (05-01-2002 20:48:36)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    27-06-2026 11:37:55