FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • billetter tíl salg - Birgitte (05-11-2006 18:11:12)
            Hvordan kan man lige pludselig opdage det??? - Kasper Krintel (05-11-2006 18:22:10)
                 altså.... - Birgitte (05-11-2006 19:01:11)

  • FED KONCERT - Mogens (05-11-2006 11:46:54)
            Den gamle knag! - Onkel Stanley (05-12-2006 11:36:01)

  • Kom til Beach Party - Ida & Rikke (05-10-2006 23:34:37)
            Enig kom til BP i Skive - Anne-Mette (14-05-2006 18:28:38)

  • SUPER GODT HUMØR! - Line ;D (05-10-2006 23:01:55)
            Hjulpet til - Rie R (15-05-2006 00:01:57)

  • Horsens Open Air 19. - 20 maj - Ina (05-10-2006 21:55:50)
            Måske-måske ... - Klaus K (13-05-2006 01:28:40)

  • Tak for sangen:-) - Malene k (05-10-2006 20:41:48)
            Til efterretning - Rie R (14-05-2006 23:59:14)

  • god bedring Sanne Salamonsen - Tommy Nielsen (05-10-2006 17:59:52)
            Det er OK - Rie R (14-05-2006 23:56:36)

  • sig nu ja :-) - pia hansen (05-10-2006 09:02:54)
            Vi får se... - Rie R (14-05-2006 23:34:01)

  • Se video??? - Johanne (05-09-2006 21:23:26)
            Jo da ... - Klaus K (05-09-2006 22:24:43)

  • Koncert Skråen 6. maj 2006 - Jan Petersen (05-09-2006 21:18:01)
            Selv tak - Rie Rasmussen (05-10-2006 23:41:26)
            Selv tak - Rie Rasmussen (05-10-2006 23:42:00)

  • tjek horsensopenair.dk - pia hansen (05-09-2006 09:46:57)
            Vi ser på det - Rie Rasmussen (05-10-2006 23:36:28)

  • Koncert i Fredericia - Trine Andersen (05-08-2006 21:01:00)
            Smukt rum - Rie Rasmussen (05-10-2006 23:35:09)

  • DMD Open-Air - Luna (05-08-2006 13:28:47)
            Kun på Sjælland i år ... - Klaus K (05-08-2006 14:04:32)

  • KK læs - johndee/smukkeMadsen (05-07-2006 22:04:03)
            Jeg læser, jeg læser - Klaus K (05-08-2006 11:42:11)

  • Super torsdag - Rikke (05-07-2006 20:40:15)
            Lille scene - Rie Rasmussen (05-10-2006 23:33:17)

  • Hjælp mig... - Mona (05-06-2006 21:22:54)
            Mon ikke??? - Charlotte (05-06-2006 23:18:00)
                 Yeah... - mona (05-07-2006 18:54:30)

  • Hjælp!! - Peter (05-06-2006 20:06:54)
            Danseorkestret - Jørgen Petersen (05-06-2006 22:23:59)
                 TAK! - Peter (05-10-2006 14:04:31)
            DanseOrkestret - Mads (16-04-2013 14:03:12)

  • Slået af Mark Knopfler... - Sarah Kyndesen (05-06-2006 17:57:53)
            Og Springsteen.... - Charlotte (05-06-2006 23:14:12)
                 Molto elegante - Michael Rasmussen (05-07-2006 00:04:07)

  • I er nok danmarks bedste band. Seriøst!! - Mona Sørensen (05-06-2006 13:57:14)
            Studie og live - Rie Rasmussen (05-10-2006 23:31:29)

  • Nu er trøjen PERFEKT! - Mette Friis (05-06-2006 11:49:51)
            Det farlige DmD-syndrom! - Rie Rasmussen (05-10-2006 23:28:47)
                 Logoet - Mette Friis (05-11-2006 14:15:48)

  • Tak for hjælpen.. - Lizette (05-06-2006 03:36:46)
            Vi er med - Rie Rasmussen (05-09-2006 09:52:32)

  • "VORES BEDSTE" kopi - Michael Rasmussen (05-06-2006 02:39:32)
            det var da et pepret spørgsmål - johndee/smukkeMadsen (05-06-2006 03:12:14)
                 Sikkerhedskopi - Michael Rasmussen (05-06-2006 05:16:59)
                      Fuldt lovligt - Charlotte (05-06-2006 09:04:25)
                           Forsættelsen af sikkerhedskopi - Michael Rasmussen (05-06-2006 12:11:05)
            Hmm, er det nu helt rigtigt?? - Mona (05-06-2006 21:17:12)
                                     Sikkerhedskopi, eget brug=lovligt - Sven (05-07-2006 00:25:41)
                                          Tak for svarene :-D - Michael Rasmussen (05-07-2006 01:07:07)
                                     Den gode cirkel ... - Klaus K (05-08-2006 11:38:54)

  • Tak for en stor aften - johndee/smukkeMadsen (05-06-2006 02:02:37)
            Smukke Møller/Madsen - Onkel Stanley (05-08-2006 18:56:59)
                 Smukke Møller - John Madsen (05-08-2006 19:50:09)

  • For meget! - Maria (05-05-2006 23:24:44)
            Undskyld... - Dem der er for meget (05-06-2006 10:04:14)
                 Moreskab - Michael Rasmussen (05-06-2006 11:40:28)
                      Morskab er fedt MEN... - Susanne (05-07-2006 20:27:51)

  • Jeres Musik - René Lystrup (05-05-2006 20:02:10)
            Et Viborg-år! - Onkel Stanley (05-08-2006 18:49:40)

  • "Vi skal nok få gjort en mand ud af dig" og "Bange for at miste dig" - Sarah Madsen (05-05-2006 16:31:26)
            Tekster - Rie Rasmussen (05-09-2006 09:59:01)

  • Tak for en god aften - Anne Mette Vyum (05-05-2006 12:03:13)
            Ja pyhhh ha! - Onkel Stanley (05-08-2006 18:42:30)

  • Fedt, Fedt, Fedt.. - Louise (05-05-2006 10:19:07)

  • Billetter til Aalborg i morgen - Anne Mette (05-05-2006 09:40:18)
            jeg håber - johndee/smukkeMadsen (05-05-2006 15:28:58)

  • Så er Madsens uniform pakket ud - johndee/smukkeMadsen (05-05-2006 03:02:29)

  • DmD-support - Jeanette (05-05-2006 02:00:52)
            ja men - johndee/smukkeMadsen (05-05-2006 02:56:41)

  • Hvor længe vil du ydmyge dig? - Anette Lynge Dahl Winther (05-04-2006 21:59:49)
            tja du har det som alle os andre - johndee/smukkeMadsen (05-05-2006 02:54:25)
                 Tid til fordybelse - tid til fest...! - Anette Lynge Winther (05-09-2006 11:30:57)

  • DmD 3 dage i Jylland - Webmaster (05-04-2006 11:34:35)

  • Danmarks bedste hjemmeside - Webmaster (05-04-2006 10:56:26)
            Danmarks bedste hjemmeside! - Jeanette (05-04-2006 14:58:57)
            Danmarks bedste hjemmeside..... - Rikke Daugaard (05-04-2006 17:13:05)
                      Klart klart DmD`s site :-D - Michael Rasmussen (05-04-2006 17:45:51)
                           mit kontribut til Eb er - johndee/smukkeMadsen (05-04-2006 20:46:43)

  • I er for fede !! :D - Christina (05-03-2006 21:40:58)

  • Frederetcia næsten doppelt udsolgt KUN 15 bill til bage - johndee/smukkeMadsen (05-03-2006 14:28:13)
            Fredericia udsolgt - Klaus K (05-04-2006 11:36:44)
                 Koncerten på Bornholm - Michael Rasmussen (05-04-2006 17:55:16)
                 du kan tro jeg ikke skulle resikere noget - johndee/smukkeMadsen (05-04-2006 20:41:00)

  • DmD i avisen - Thomas Koester (05-02-2006 14:27:10)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    22-06-2026 02:35:25