FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Stadig billetter til Frederetcia - JohnDee/SmukkeMadsen (05-02-2006 13:38:31)

  • ELSKER jer!! - Trine A (05-02-2006 08:59:01)

  • KK nu må du sgu - johndee/smukkeMadsen (05-01-2006 22:25:15)
            Det skal du altsaa ... - Klaus K (05-02-2006 00:12:44)
                 A komme a komme - johndee/smukkeMadsen (05-02-2006 00:54:51)

  • Ikke Vordingborg og Næstved festuge??? - Tommy Nielsen (05-01-2006 17:47:39)
            Maaske ikke ... - Klaus K (05-01-2006 18:08:23)

  • Webmaster vaek i 3 dage - Webmaster (05-01-2006 12:37:02)
            God tur - Michael Rasmussen (05-01-2006 19:25:36)

  • Tak for historien om de symbolske ridser! - Thomas Koester (30-04-2006 23:33:57)
            Tak for flot indlaeg - Klaus K (05-01-2006 12:42:30)
                 Det lyder spændende... - Thomas Koester (05-05-2006 21:12:45)

  • SKANDERBORG, suk - Sarah (30-04-2006 19:21:12)
            dba.dk - Mia (30-04-2006 19:54:52)
                 TAaaak Mia - Sarah (30-04-2006 22:17:28)
                      Velbekommen - Mia (30-04-2006 23:11:58)
                           ok - Sarah (05-02-2006 01:04:50)

  • Randers ugen??? - Rikke Daugaard (30-04-2006 18:46:10)
            Maybe not ... - Klaus K (05-01-2006 12:54:31)

  • Det bliver fedt! - Nanna (30-04-2006 18:23:09)

  • Super fedt nummer - Torben (29-04-2006 16:19:44)
            Trafikuheld mm - Rie Rasmussen (05-01-2006 09:18:06)

  • Tobakken - Esbjerg - Karina Jacobsen (28-04-2006 21:10:17)
            Flere endnu... - Rie Rasmussen (05-01-2006 09:15:08)

  • Tillykke!! - Kristina Melika (28-04-2006 21:03:36)

  • Tillykke! - Bente Hyldgaard (28-04-2006 18:48:43)

  • Tak for hilsener, allesammen ... - Klaus K (28-04-2006 17:47:38)

  • Kæmpe tillykke med jeres CD-salg!! - Anders Bo P. / Latin Dance Band (28-04-2006 17:26:34)
            Taaak - Rie Rasmussen (05-01-2006 09:10:20)
                 du glemmer - johndee/smukkeMadsen (05-01-2006 11:23:14)

  • Tillykke - Christina Pilested (28-04-2006 12:09:44)

  • Et lidt forsinket tillykke... - Trine A (28-04-2006 09:19:05)

  • kære lillesøster. - Claus charis (27-04-2006 23:14:36)
            Chancen er stor - Rie Rasmussen (05-01-2006 09:07:33)

  • Klaus K Hip Hip hurra:-D - Michael Rasmussen (27-04-2006 22:13:36)
            :D - Line (27-04-2006 22:15:25)

  • Tillykke Klaus - Malou, Milla, Mogens og Dorte (27-04-2006 21:54:46)

  • tillykke klaus - kristine (27-04-2006 19:49:01)
            Hip Hip Hurra - Annegrethe (27-04-2006 22:46:05)

  • Tillykke Søde Klaus K :) - Sarah Kyndesen (27-04-2006 19:46:59)

  • Som Altid dejligt - Thorbjørn Pedersen (27-04-2006 13:54:25)

  • Bliver bare nød til det... - Linda (27-04-2006 13:16:39)

  • Koncert i Silkeborg? - Anja (26-04-2006 14:45:16)

  • kan nogen høre mit raab??? - Katja W. (26-04-2006 14:44:24)
            hvis vi råber i kor, bliver vi måske hørt! - Lea (27-04-2006 16:22:35)

  • 200 extra billetter til salg i Fredericia 5. maj - Webmaster (26-04-2006 14:02:58)
            Det er vist allerede for sent nu??? - Kasper Krintel (26-04-2006 17:17:56)
                 Der er stadig billetter ... - Klaus K (26-04-2006 17:38:18)
            Så er billetterne sat til salg - Kasper Krintel (26-04-2006 23:57:15)
            Billetter - johndee/smukkeMadsen (28-04-2006 17:20:48)

  • Grib chancen. - Lone (26-04-2006 13:41:05)

  • fanklub - Anne Mette (26-04-2006 13:18:47)
            www. - Line (26-04-2006 15:49:12)

  • Fed koncert - Klub Svanen (25-04-2006 21:11:14)

  • DmD Musik på arbejdet - Michael Rasmussen (25-04-2006 20:09:33)

  • fed koncert i Ringsted - Tina (24-04-2006 21:27:46)

  • Udendørskoncerter - Jeanette (24-04-2006 16:31:27)
            Udendørs shop ... - Klaus K (24-04-2006 17:06:39)
                 SUPER! - Jeanette (24-04-2006 17:10:31)
                 REGNER! - Sven (25-04-2006 11:41:19)
                 jamen så må i jo lave regnslag med logo... - Mette F (27-04-2006 19:30:03)

  • Feeeeed koncert som altid - Ann louise Rasmussen (24-04-2006 15:17:58)
            Udviklingshæmmede! - Onkel Stanley (25-04-2006 09:14:09)

  • total respekt.. - Heidi (24-04-2006 02:43:18)
            Månedens chef ... - Klaus K (25-04-2006 13:15:09)
                 Månedens chef.. - Heidi (26-04-2006 01:05:03)

  • Fed oplevelse i Ringsted - Katja Westh Olsen (23-04-2006 22:13:48)
            Flad-dans! - Onkel Stanley (25-04-2006 09:05:30)

  • DMD i Indien - annemette (23-04-2006 19:39:16)
            Fedt! - Onkel Stanley (25-04-2006 08:52:36)
                 bare rolig - annemette (05-09-2006 16:28:57)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    22-06-2026 04:23:17