| Forum navn: Skriv hva du vil ... Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge
Læs et indlæg ved at klikke på titlen. |
Stadig billetter til Frederetcia - JohnDee/SmukkeMadsen (05-02-2006 13:38:31)
ELSKER jer!! - Trine A (05-02-2006 08:59:01)
KK nu må du sgu - johndee/smukkeMadsen (05-01-2006 22:25:15) Det skal du altsaa ... - Klaus K (05-02-2006 00:12:44) A komme a komme - johndee/smukkeMadsen (05-02-2006 00:54:51)
Ikke Vordingborg og Næstved festuge??? - Tommy Nielsen (05-01-2006 17:47:39) Maaske ikke ... - Klaus K (05-01-2006 18:08:23)
Webmaster vaek i 3 dage - Webmaster (05-01-2006 12:37:02) God tur - Michael Rasmussen (05-01-2006 19:25:36)
Tak for historien om de symbolske ridser! - Thomas Koester (30-04-2006 23:33:57) Tak for flot indlaeg - Klaus K (05-01-2006 12:42:30) Det lyder spændende... - Thomas Koester (05-05-2006 21:12:45)
SKANDERBORG, suk - Sarah (30-04-2006 19:21:12) dba.dk - Mia (30-04-2006 19:54:52) TAaaak Mia - Sarah (30-04-2006 22:17:28) Velbekommen - Mia (30-04-2006 23:11:58) ok - Sarah (05-02-2006 01:04:50)
Randers ugen??? - Rikke Daugaard (30-04-2006 18:46:10) Maybe not ... - Klaus K (05-01-2006 12:54:31)
Det bliver fedt! - Nanna (30-04-2006 18:23:09)
Super fedt nummer - Torben (29-04-2006 16:19:44) Trafikuheld mm - Rie Rasmussen (05-01-2006 09:18:06)
Tobakken - Esbjerg - Karina Jacobsen (28-04-2006 21:10:17) Flere endnu... - Rie Rasmussen (05-01-2006 09:15:08)
Tillykke!! - Kristina Melika (28-04-2006 21:03:36)
Tillykke! - Bente Hyldgaard (28-04-2006 18:48:43)
Tak for hilsener, allesammen ... - Klaus K (28-04-2006 17:47:38)
Kæmpe tillykke med jeres CD-salg!! - Anders Bo P. / Latin Dance Band (28-04-2006 17:26:34) Taaak - Rie Rasmussen (05-01-2006 09:10:20) du glemmer - johndee/smukkeMadsen (05-01-2006 11:23:14)
Tillykke - Christina Pilested (28-04-2006 12:09:44)
Et lidt forsinket tillykke... - Trine A (28-04-2006 09:19:05)
kære lillesøster. - Claus charis (27-04-2006 23:14:36) Chancen er stor - Rie Rasmussen (05-01-2006 09:07:33)
Klaus K Hip Hip hurra:-D - Michael Rasmussen (27-04-2006 22:13:36) :D - Line (27-04-2006 22:15:25)
Tillykke Klaus - Malou, Milla, Mogens og Dorte (27-04-2006 21:54:46)
tillykke klaus - kristine (27-04-2006 19:49:01) Hip Hip Hurra - Annegrethe (27-04-2006 22:46:05)
Tillykke Søde Klaus K :) - Sarah Kyndesen (27-04-2006 19:46:59)
Som Altid dejligt - Thorbjørn Pedersen (27-04-2006 13:54:25)
Bliver bare nød til det... - Linda (27-04-2006 13:16:39)
Koncert i Silkeborg? - Anja (26-04-2006 14:45:16)
kan nogen høre mit raab??? - Katja W. (26-04-2006 14:44:24) hvis vi råber i kor, bliver vi måske hørt! - Lea (27-04-2006 16:22:35)
200 extra billetter til salg i Fredericia 5. maj - Webmaster (26-04-2006 14:02:58) Det er vist allerede for sent nu??? - Kasper Krintel (26-04-2006 17:17:56) Der er stadig billetter ... - Klaus K (26-04-2006 17:38:18) Så er billetterne sat til salg - Kasper Krintel (26-04-2006 23:57:15) Billetter - johndee/smukkeMadsen (28-04-2006 17:20:48)
Grib chancen. - Lone (26-04-2006 13:41:05)
fanklub - Anne Mette (26-04-2006 13:18:47) www. - Line (26-04-2006 15:49:12)
Fed koncert - Klub Svanen (25-04-2006 21:11:14)
DmD Musik på arbejdet - Michael Rasmussen (25-04-2006 20:09:33)
fed koncert i Ringsted - Tina (24-04-2006 21:27:46)
Udendørskoncerter - Jeanette (24-04-2006 16:31:27) Udendørs shop ... - Klaus K (24-04-2006 17:06:39) SUPER! - Jeanette (24-04-2006 17:10:31) REGNER! - Sven (25-04-2006 11:41:19) jamen så må i jo lave regnslag med logo... - Mette F (27-04-2006 19:30:03)
Feeeeed koncert som altid - Ann louise Rasmussen (24-04-2006 15:17:58) Udviklingshæmmede! - Onkel Stanley (25-04-2006 09:14:09)
total respekt.. - Heidi (24-04-2006 02:43:18) Månedens chef ... - Klaus K (25-04-2006 13:15:09) Månedens chef.. - Heidi (26-04-2006 01:05:03)
Fed oplevelse i Ringsted - Katja Westh Olsen (23-04-2006 22:13:48) Flad-dans! - Onkel Stanley (25-04-2006 09:05:30)
DMD i Indien - annemette (23-04-2006 19:39:16) Fedt! - Onkel Stanley (25-04-2006 08:52:36) bare rolig - annemette (05-09-2006 16:28:57)
|