FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • I er for fede!!!! - Pernille (16-04-2006 14:10:40)
            I bestemmer! - Rie Rasmussen (19-04-2006 00:32:26)

  • var til koncert på train - Freddy (16-04-2006 12:59:49)
            De gode gamle. - Rie Rasmussen (19-04-2006 00:29:03)

  • I har fået gjort en mand ud af ham :-) - Kris (16-04-2006 11:36:00)
            Hey Kris - Kasper Langkjær (19-04-2006 12:36:42)
                 meget sjælen at se at se her i forummet:-D - Michael Rasmussen (19-04-2006 16:52:16)
                      Pastoren - Johndee aka smukke madsen (24-04-2006 23:47:06)

  • Kære onkel....... - Mette F (16-04-2006 00:45:16)
            DmD-dating og spjætmazurka! - Onkel Stanley (19-04-2006 10:04:02)
                 spændende tiltag..... - Mette F (19-04-2006 18:45:10)

  • glædelig påske - Lea (15-04-2006 23:19:14)
            Lige over, Lea! - Onkel Stanley (18-04-2006 10:51:21)

  • Danmarks bedste band - Lisa (15-04-2006 18:17:36)
            Helt enig :-D - Michael Rasmussen (16-04-2006 15:47:26)
            Nemlig!!! - Jeanette (17-04-2006 23:24:52)

  • "Er der nogen i himlen" - Dorthe Spurré Østergaard (15-04-2006 12:26:17)
            Dette link kan måske hjælpe dig frem:-D - Michael Rasmussen (17-04-2006 15:57:59)

  • Tidligere indlæg sølund festival. - Christian Holm Hansen (15-04-2006 12:19:57)
            Hej Christian! - Onkel Stanley (17-04-2006 14:52:43)
                 Tak for hilsnen! - Christian Holm Hansen (18-04-2006 19:01:49)

  • Remix 2006 - En dejlig morgen - Casper Vester (15-04-2006 00:05:50)
            Tekniske mig tror - Trine (15-04-2006 10:03:59)

  • Knas i "Gøre vi det godt nok" - Michael Rasmussen (14-04-2006 22:42:58)
            Se længere nede - Johndee aka smukke madsen (15-04-2006 00:40:49)
                 Jeg har læst det:-D - Michael Rasmussen (15-04-2006 01:05:24)
                      Svaret kendes ikke - Klaus (16-04-2006 23:28:51)

  • billet til frederetcia HJÆLP - Johndee aka smukke madsen (14-04-2006 19:25:10)

  • Så er der kun en uge til :D - Trine (14-04-2006 15:20:37)

  • JA HVAD SAGDE JEG PLATIN - Johndee aka smukke madsen (14-04-2006 12:04:45)

  • Var da lige ved at føde.... - Linda Kjær (13-04-2006 23:11:18)

  • På vej igen.... - Lizette (13-04-2006 21:35:55)

  • Hej alle - vi er 4 dage i Jylland - Webmaster DmD (13-04-2006 18:15:55)
            Gave til Rie - Johndee aka smukke madsen (13-04-2006 19:15:22)
            Rigtig God Påske:-D - Michael Rasmussen (13-04-2006 22:02:45)

  • Hej Rie - Brian (13-04-2006 16:32:37)

  • FEEEED koncert i Odense i går - Brian (13-04-2006 16:29:59)

  • Varmer op !!!! - Linda Kjær (13-04-2006 12:55:40)

  • Junior DmD fan klub - Trine [ Junior ] (13-04-2006 00:02:20)
            Fik lavet et forum - Trine (13-04-2006 00:09:07)
            dmd support - Johndee aka smukke madsen (13-04-2006 01:21:43)
            Danke - Trine (13-04-2006 11:08:52)

  • Koncerten i Vejle, 31.03.2006 - Ina (04-12-2006 22:18:01)

  • Cest La Vie - Esbjerg 14 April - Rene (04-12-2006 13:13:38)
            Regn ikke med det - Klaus K (04-12-2006 14:02:02)
                 Alt for mange gode sange... - Jesper (04-12-2006 19:32:26)
                      ...ja, alt for mange - Rene (14-04-2006 13:51:22)

  • Lokalradio - Niels Jørgen (04-11-2006 21:42:51)
            På sjælland - Trine (15-04-2006 10:07:01)

  • TAK - Ulrich Mulvad (04-11-2006 17:22:37)
            Det er flot Ulrich - Klaus K (04-11-2006 17:53:09)
            Det var så lidt :-D - Michael Rasmussen (04-11-2006 17:55:13)

  • Billet til Esbjerg d 14 april - (04-11-2006 09:04:12)

  • Gør vi det godt nok og vinyl? - Thomas Koester (04-11-2006 00:49:44)
            Måske symbolske ridser - Klaus K (04-11-2006 03:23:07)

  • Lidt billeder - Bjarne (04-10-2006 22:15:25)

  • koncert århus - Charlotte Nielsen (04-10-2006 20:20:09)

  • Langeland - René (04-10-2006 19:27:57)

  • I er Bare for fede. - Bo Christiansen (04-10-2006 19:06:30)

  • Tante Rie.?? - Fru Hansen (04-10-2006 18:25:19)
            50 ... - Onkel Stanley (04-12-2006 14:47:34)
                 "Tante Rie" lyder da godt:-D - Michael Rasmussen (13-04-2006 14:14:02)

  • Streamer - Michael Rasmussen (04-10-2006 18:02:23)
            Har ikke set nogen - Anders Kristensen (04-11-2006 18:41:33)

  • tror de ikke svarer med vilje på kaffe - Johndee aka smukke madsen (04-10-2006 17:01:47)
            Tror du det er en kaffebar ... ? - Klaus K (04-10-2006 17:22:25)
                 KK din frækkert det er da Ries fødselsdag - Johndee aka smukke madsen (04-10-2006 21:29:28)

  • Viborg igen? - Lone (04-10-2006 16:12:02)
            ... - Line (04-10-2006 17:46:23)
                 sputnik - Lone (04-10-2006 21:51:19)

  • Guitar tabs. - Christoffer (04-10-2006 12:35:11)
            Sangbogen - Klaus K (04-10-2006 13:36:06)
                 Tak! - Christoffer (04-11-2006 19:01:32)

  • Alt udsolgt minus Bornholm - ekstrakoncert Århus 1. juni - Webmaster (04-10-2006 12:04:19)
            Tilbage til Bornholm igen igen:-D - Michael Rasmussen (04-10-2006 12:57:14)

  • Tak til DMD og den hårde kerne - PAPS Torben Klint Jensen (04-09-2006 22:36:17)
            HMMMM - Banner-Henrik (04-11-2006 07:39:49)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    22-06-2026 07:32:00