| Forum navn: Skriv hva du vil ... Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge
Læs et indlæg ved at klikke på titlen. |
Jubii!!! - Ralf (04-09-2006 20:03:56) Vi ses - Rie Rasmussen (04-10-2006 11:26:44)
Hjertesorg - Ulrich Mulvad (04-09-2006 18:02:01) musik-terapi - Annegrethe (04-09-2006 19:40:19) Vedr: sangen "er der nogen i himlen" - Michael Rasmussen (04-09-2006 20:13:31) Undskyld - Michael Rasmussen (04-11-2006 16:34:52) Godt Skrivet - Ralf (04-09-2006 20:24:57) Til Ulrich - Sven (04-10-2006 09:52:01)
1ooo tak!! - Trine (04-09-2006 17:11:19) Mener du ikke Ringsted:-D - Michael Rasmussen (04-10-2006 00:35:10) Nej.. Slagelse.. - Trine (04-10-2006 07:59:54) Slagelse hvornår??? - Michael Rasmussen (04-10-2006 10:08:31) 21. April - Trine (04-10-2006 11:14:38) Michael - se her - Klaus K (04-10-2006 12:06:59) Ups jeg overså det - Michael Rasmussen (04-10-2006 12:42:09)
Vi må vente. - yvonne (04-09-2006 12:41:47) Loyalitet - Rie Rasmussen (04-10-2006 11:15:40)
Koncerten i Ringsted den 22. april - Daisi (04-09-2006 10:10:54) Kør forsigtigt! - Onkel Stanley (04-09-2006 12:55:38)
En sang om kærlighed - Linda Kjær (04-09-2006 00:12:18) Jeg skal prøve at beherske mig ... - Klaus K (04-10-2006 12:20:52)
Fed koncert i Næstved!!!!!! - Maria Kristensen (04-08-2006 23:47:05) Én på kasernen! - Onkel Stanley (04-09-2006 09:37:54) Sarah Town med speciel guest! - Sarah og Mia (04-09-2006 13:30:49)
Grip mikro - Lisbet (04-08-2006 21:43:11) Kommentar - Sven (04-09-2006 00:17:47)
Med "Vorherres" vilje? - Hanne Blomhøj (04-08-2006 21:32:38) Religiøst - Rie Rasmussen (04-10-2006 11:09:24)
Grip - Johndee aka smukke madsen (04-08-2006 21:05:17) Ja, det må man da lige sige! - Tina Christensen (04-08-2006 23:05:00)
Grib Mikrofonen - Michael Rasmussen (04-08-2006 20:54:51)
the DMD-songbook - Mads Eliasen (04-08-2006 20:13:06) Bassen i "Aldrig undvære dig" - Klaus K (04-09-2006 18:20:54)
feeed koncert i Pumpehuset - Ole Jørgensen (04-08-2006 16:30:42)
Ønske - Lars uffe Toft (04-08-2006 15:55:26) Kom til koncert - Rie Rasmussen (04-10-2006 11:24:03)
hilsen - karin jørgensen (04-08-2006 15:49:40)
Endnu en kanon fed koncert i aften i Pumpehuset :-D - Michael Rasmussen (04-08-2006 00:52:59) Besættelser! - Onkel Stanley (04-09-2006 10:33:11)
Tid til koncert!!!!! - Maria Kristensen (04-07-2006 21:55:24) Sarah Town! - Onkel Stanley (04-08-2006 16:14:29) Nemlig! :-) - Sarah Kyndesen (04-08-2006 17:34:28)
Godt gået - Maria (04-07-2006 21:23:52)
Går dybere og bevæger os - susanne (04-07-2006 21:09:54) Ris - som ros! - Onkel Stanley (04-09-2006 09:52:28)
Hvor er I heldige! - Bente Hyldgaard (04-07-2006 19:47:46) Svar til Bente - og DmD - Sven (04-08-2006 16:17:25)
Billet til Esbjerg d 14 april - (04-07-2006 15:21:44)
Videoer Virker ikke? - .... (04-07-2006 15:21:41)
Hej DMD - dorthe sørensen (04-07-2006 12:38:10) Koncert - Rie Rasmussen (04-08-2006 10:13:40)
Endnu en koncert i denne her mdr. - Michael Rasmussen (04-07-2006 10:54:46)
første koncert med jer - claus jensen (04-07-2006 10:16:46) Tillykke - Rie Rasmussen (04-08-2006 10:11:55)
Kanon fed aften i Pumpehuset idag:-D - Michael Rasmussen (04-07-2006 00:38:07)
Rie, du er for lækker :) - Heidi Sahlgreen (04-07-2006 00:07:44) Smiger - Rie Rasmussen (04-08-2006 10:07:36)
Fortsættelse! - Line. (04-07-2006 00:00:33)
LÆKKERT! - Line, (04-06-2006 23:58:00)
I er for gode - Lisbet (04-06-2006 23:41:35)
Grib Mikrofonen - Niels Jørgen (04-06-2006 21:28:35)
Kaffe - Johndee aka smukke madsen (04-06-2006 18:12:56)
YES ENDELIG! - Line Sloth (04-06-2006 15:50:28)
DMD live 2006..Ode*til FORÅRET 2006 - m. (04-06-2006 14:37:22)
Uafhentede billetter Torsdag 6. april - Webmaster (04-05-2006 23:37:51)
Alene til koncerten i Pumpehuset imorgen Torsdag - Michael Rasmussen (04-05-2006 23:14:14) Der er DmD + 599 andre ... er det ikke OK? - Klaus K (04-05-2006 23:31:12) NÅRH JA DET ER JO OGSÅ RIGTIGT HE HE - Michael Rasmussen (04-06-2006 00:09:06) Ellers er jeg da klar - Sven (04-06-2006 22:52:36)
Så er freden slut - Mette Kirkskov (04-05-2006 22:03:54)
|