FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Jubii!!! - Ralf (04-09-2006 20:03:56)
            Vi ses - Rie Rasmussen (04-10-2006 11:26:44)

  • Hjertesorg - Ulrich Mulvad (04-09-2006 18:02:01)
            musik-terapi - Annegrethe (04-09-2006 19:40:19)
                 Vedr: sangen "er der nogen i himlen" - Michael Rasmussen (04-09-2006 20:13:31)
                      Undskyld - Michael Rasmussen (04-11-2006 16:34:52)
            Godt Skrivet - Ralf (04-09-2006 20:24:57)
            Til Ulrich - Sven (04-10-2006 09:52:01)

  • 1ooo tak!! - Trine (04-09-2006 17:11:19)
            Mener du ikke Ringsted:-D - Michael Rasmussen (04-10-2006 00:35:10)
                 Nej.. Slagelse.. - Trine (04-10-2006 07:59:54)
                      Slagelse hvornår??? - Michael Rasmussen (04-10-2006 10:08:31)
                           21. April - Trine (04-10-2006 11:14:38)
                                Michael - se her - Klaus K (04-10-2006 12:06:59)
                                     Ups jeg overså det - Michael Rasmussen (04-10-2006 12:42:09)

  • Vi må vente. - yvonne (04-09-2006 12:41:47)
            Loyalitet - Rie Rasmussen (04-10-2006 11:15:40)

  • Koncerten i Ringsted den 22. april - Daisi (04-09-2006 10:10:54)
            Kør forsigtigt! - Onkel Stanley (04-09-2006 12:55:38)

  • En sang om kærlighed - Linda Kjær (04-09-2006 00:12:18)
            Jeg skal prøve at beherske mig ... - Klaus K (04-10-2006 12:20:52)

  • Fed koncert i Næstved!!!!!! - Maria Kristensen (04-08-2006 23:47:05)
            Én på kasernen! - Onkel Stanley (04-09-2006 09:37:54)
                 Sarah Town med speciel guest! - Sarah og Mia (04-09-2006 13:30:49)

  • Grip mikro - Lisbet (04-08-2006 21:43:11)
            Kommentar - Sven (04-09-2006 00:17:47)

  • Med "Vorherres" vilje? - Hanne Blomhøj (04-08-2006 21:32:38)
            Religiøst - Rie Rasmussen (04-10-2006 11:09:24)

  • Grip - Johndee aka smukke madsen (04-08-2006 21:05:17)
            Ja, det må man da lige sige! - Tina Christensen (04-08-2006 23:05:00)

  • Grib Mikrofonen - Michael Rasmussen (04-08-2006 20:54:51)

  • the DMD-songbook - Mads Eliasen (04-08-2006 20:13:06)
            Bassen i "Aldrig undvære dig" - Klaus K (04-09-2006 18:20:54)

  • feeed koncert i Pumpehuset - Ole Jørgensen (04-08-2006 16:30:42)

  • Ønske - Lars uffe Toft (04-08-2006 15:55:26)
            Kom til koncert - Rie Rasmussen (04-10-2006 11:24:03)

  • hilsen - karin jørgensen (04-08-2006 15:49:40)

  • Endnu en kanon fed koncert i aften i Pumpehuset :-D - Michael Rasmussen (04-08-2006 00:52:59)
            Besættelser! - Onkel Stanley (04-09-2006 10:33:11)

  • Tid til koncert!!!!! - Maria Kristensen (04-07-2006 21:55:24)
            Sarah Town! - Onkel Stanley (04-08-2006 16:14:29)
                 Nemlig! :-) - Sarah Kyndesen (04-08-2006 17:34:28)

  • Godt gået - Maria (04-07-2006 21:23:52)

  • Går dybere og bevæger os - susanne (04-07-2006 21:09:54)
            Ris - som ros! - Onkel Stanley (04-09-2006 09:52:28)

  • Hvor er I heldige! - Bente Hyldgaard (04-07-2006 19:47:46)
            Svar til Bente - og DmD - Sven (04-08-2006 16:17:25)

  • Billet til Esbjerg d 14 april - (04-07-2006 15:21:44)

  • Videoer Virker ikke? - .... (04-07-2006 15:21:41)

  • Hej DMD - dorthe sørensen (04-07-2006 12:38:10)
            Koncert - Rie Rasmussen (04-08-2006 10:13:40)

  • Endnu en koncert i denne her mdr. - Michael Rasmussen (04-07-2006 10:54:46)

  • første koncert med jer - claus jensen (04-07-2006 10:16:46)
            Tillykke - Rie Rasmussen (04-08-2006 10:11:55)

  • Kanon fed aften i Pumpehuset idag:-D - Michael Rasmussen (04-07-2006 00:38:07)

  • Rie, du er for lækker :) - Heidi Sahlgreen (04-07-2006 00:07:44)
            Smiger - Rie Rasmussen (04-08-2006 10:07:36)

  • Fortsættelse! - Line. (04-07-2006 00:00:33)

  • LÆKKERT! - Line, (04-06-2006 23:58:00)

  • I er for gode - Lisbet (04-06-2006 23:41:35)

  • Grib Mikrofonen - Niels Jørgen (04-06-2006 21:28:35)

  • Kaffe - Johndee aka smukke madsen (04-06-2006 18:12:56)

  • YES ENDELIG! - Line Sloth (04-06-2006 15:50:28)

  • DMD live 2006..Ode*til FORÅRET 2006 - m. (04-06-2006 14:37:22)

  • Uafhentede billetter Torsdag 6. april - Webmaster (04-05-2006 23:37:51)

  • Alene til koncerten i Pumpehuset imorgen Torsdag - Michael Rasmussen (04-05-2006 23:14:14)
            Der er DmD + 599 andre ... er det ikke OK? - Klaus K (04-05-2006 23:31:12)
                 NÅRH JA DET ER JO OGSÅ RIGTIGT HE HE - Michael Rasmussen (04-06-2006 00:09:06)
                      Ellers er jeg da klar - Sven (04-06-2006 22:52:36)

  • Så er freden slut - Mette Kirkskov (04-05-2006 22:03:54)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    22-06-2026 09:06:46