gratis ? :O - Line. (04-05-2006 19:53:28) Vil tænke på dig! - Mia (04-05-2006 10:18:03) Nej hvor er det urimeligt - Klaus K (04-05-2006 15:19:31) JA TAK - Lizette (04-05-2006 22:31:38) Kræftens bekæmpelse - Johndee aka smukke madsen (04-06-2006 18:20:14) jeg tror - Johndee aka smukke madsen (04-06-2006 18:16:54) Svar skyldig - Rie R (04-06-2006 15:11:23) Takker - Rie R (04-06-2006 14:22:06) JEG VIL GERNE! - Line Sloth (04-04-2006 20:20:00) Billetten er stadigvæk til salg - Michael Rasmussen (04-05-2006 15:33:41) Billetten er solgt - Michael Rasmussen (04-05-2006 16:10:01) Fest i Dalmosen! - Onkel Stanley (04-05-2006 12:11:52) Hej Anne - Onkel Stanley (04-06-2006 10:27:54) Held og lykke - Rie R (04-06-2006 14:19:16) Mystisk . - Line (04-02-2006 16:27:39) dba. - Mia (04-02-2006 13:30:19) Ja! :D - Line (04-02-2006 09:19:40) Kæmpe-kor! - Onkel Stanley (04-04-2006 14:17:07) 26. maj - Klaus K (04-01-2006 12:23:08) 26. maj? - Karsten (04-01-2006 13:40:52) Ups - jeg mener 27. maj ... - Klaus K (04-02-2006 00:37:57) Forårs-sang! - Onkel Stanley (04-05-2006 11:36:26) Hej Stig og Annette! - Onkel Stanley (04-03-2006 08:46:24) Ja - ellers Ringsted - Klaus K (04-01-2006 12:20:14) Bongo lir :) - Kasper Langkjær (04-02-2006 15:46:04) uheldig - Johndee aka smukke madsen (31-03-2006 16:19:11) Enig i dårlig lyd - Heidi Barslund-Gade (31-03-2006 22:18:43) Teknik, lyd og billeder - Klaus K (04-01-2006 12:52:36) kanon koncert!! - Karsten (04-01-2006 13:36:28) enig - kanon koncert!! - Gitte (04-02-2006 22:38:53) surt. - Line (04-02-2006 14:01:18) Hej Joannes! - Onkel Stanley (30-03-2006 06:12:31) God fornøjelse... - Lone (30-03-2006 17:45:39) Ak ja det var tider :) - Sarah Kyndesen (29-03-2006 13:23:58) Forstår dig! - Heidi (29-03-2006 18:22:19) Hej oldgamle BH! - Onkel Stanley (29-03-2006 16:36:11) desværre - Banner-Henrik (30-03-2006 13:37:32) ;D - Line . (29-03-2006 16:42:13) TAK - Heidi (29-03-2006 18:19:53) I skal ikke køre forventningerne for højt op - Klaus K (29-03-2006 22:01:06) Billigt grin??? - Charlotte (29-03-2006 22:16:22) Klaus K synge dårligt! det passer ikke - Michael Rasmussen (29-03-2006 22:39:15) grib mokrofonen - tienna (30-03-2006 15:22:15) Det bliver sendt kl. 20.00 - Trine (30-03-2006 16:37:22) Kun ved koncerterne ... - Klaus K (29-03-2006 01:36:18) Det kan i lige tro jeg gøre:-D - Michael Rasmussen (29-03-2006 02:42:57) Sputnik.dk - Michael Rasmussen (28-03-2006 16:18:17) jo.. men - Trine (28-03-2006 19:18:03) Desværre:-( - Michael Rasmussen (28-03-2006 20:33:30) Har fundet ud af noget :) - Trine (29-03-2006 12:15:58) Det var så lidt du:-D - Michael Rasmussen (29-03-2006 22:05:13) | ||
|