FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Billeder fra Vejle - Bente Hyldgaard (04-05-2006 19:32:49)

  • Gratis billetter - Lajla (04-05-2006 18:40:24)
            gratis ? :O - Line. (04-05-2006 19:53:28)

  • tak dmd. - maria kallesø... (04-05-2006 16:22:40)

  • Øv, sygdom kommer i vejen...... - Lizette (04-05-2006 08:42:46)
            Vil tænke på dig! - Mia (04-05-2006 10:18:03)
            Nej hvor er det urimeligt - Klaus K (04-05-2006 15:19:31)
                      JA TAK - Lizette (04-05-2006 22:31:38)
                      Kræftens bekæmpelse - Johndee aka smukke madsen (04-06-2006 18:20:14)
            jeg tror - Johndee aka smukke madsen (04-06-2006 18:16:54)

  • Fed bluse - Pia Reuter (04-05-2006 08:28:20)
            Svar skyldig - Rie R (04-06-2006 15:11:23)

  • Tak for en fed aften i Viborg ! - Britt Rask (04-04-2006 19:04:15)
            Takker - Rie R (04-06-2006 14:22:06)

  • 1x koncert billet til Pumpehuset d. 6/4-06 til salg - Michael Rasmussen (04-04-2006 17:05:38)
            JEG VIL GERNE! - Line Sloth (04-04-2006 20:20:00)
                 Billetten er stadigvæk til salg - Michael Rasmussen (04-05-2006 15:33:41)
                      Billetten er solgt - Michael Rasmussen (04-05-2006 16:10:01)

  • Fed koncert i Dalmose - Lis Odefey Hansen (04-04-2006 11:18:51)
            Fest i Dalmosen! - Onkel Stanley (04-05-2006 12:11:52)

  • I er for fede - Anne Jepsen (04-03-2006 14:08:21)
            Hej Anne - Onkel Stanley (04-06-2006 10:27:54)

  • Så syndt - Annette (04-03-2006 11:17:07)
            Held og lykke - Rie R (04-06-2006 14:19:16)

  • Pumpehuset d. 6/4-06 - Michael Rasmussen (04-03-2006 10:16:05)

  • SÅ LÆKKERT! - Line (04-02-2006 18:40:26)

  • Er det bare mig? - Dennis (04-02-2006 16:17:33)
            Mystisk . - Line (04-02-2006 16:27:39)

  • øv øv øv - marianne larsen (04-02-2006 02:07:07)
            dba. - Mia (04-02-2006 13:30:19)

  • Sange - marie hansen (04-01-2006 21:27:01)
            Ja! :D - Line (04-02-2006 09:19:40)

  • Er der nogen i himlen - Hanne og Bjarne (04-01-2006 20:29:16)

  • Fed koncert i Vejle - Klaus Toft (04-01-2006 16:47:12)

  • ¨Koncert i viborg - Helone (04-01-2006 15:15:22)
            Kæmpe-kor! - Onkel Stanley (04-04-2006 14:17:07)

  • glæder mig - Heidi (04-01-2006 12:29:09)

  • Frederikshavn? - Anette Bjerregaard (04-01-2006 12:00:10)
            26. maj - Klaus K (04-01-2006 12:23:08)
                 26. maj? - Karsten (04-01-2006 13:40:52)
                      Ups - jeg mener 27. maj ... - Klaus K (04-02-2006 00:37:57)

  • 1000 tak !! - Birgitte Marburger (04-01-2006 11:17:40)
            Forårs-sang! - Onkel Stanley (04-05-2006 11:36:26)

  • TAK TAK TAK - Bente Hyldgaard (04-01-2006 09:52:16)

  • Tak.. - Stig Kærup. (04-01-2006 08:16:25)
            Hej Stig og Annette! - Onkel Stanley (04-03-2006 08:46:24)

  • Jeres nye "plade"... - Lone Kirk (04-01-2006 01:24:12)
            Ja - ellers Ringsted - Klaus K (04-01-2006 12:20:14)

  • Lækre sound (percussion spor) - Johan (31-03-2006 21:56:49)
            Bongo lir :) - Kasper Langkjær (04-02-2006 15:46:04)

  • Skuffelse - Jaan Bonde (31-03-2006 11:56:27)
            uheldig - Johndee aka smukke madsen (31-03-2006 16:19:11)
            Enig i dårlig lyd - Heidi Barslund-Gade (31-03-2006 22:18:43)
                      Teknik, lyd og billeder - Klaus K (04-01-2006 12:52:36)
                           kanon koncert!! - Karsten (04-01-2006 13:36:28)
                                enig - kanon koncert!! - Gitte (04-02-2006 22:38:53)
                           surt. - Line (04-02-2006 14:01:18)

  • Gør vi det godt nok? - Karina (30-03-2006 19:41:47)

  • Koncert på Kulturellen i Herning - Joannes Tausen (30-03-2006 00:03:09)
            Hej Joannes! - Onkel Stanley (30-03-2006 06:12:31)
            God fornøjelse... - Lone (30-03-2006 17:45:39)

  • God lyd til vores øre! - nick (29-03-2006 22:18:29)

  • over leve tak og vær jer - benjamin camillo (29-03-2006 13:49:56)

  • Skal se jer den 6.!!!!! - Trine (29-03-2006 12:20:42)
            Ak ja det var tider :) - Sarah Kyndesen (29-03-2006 13:23:58)
            Forstår dig! - Heidi (29-03-2006 18:22:19)

  • en dejlig morgen - Henrik Korsfelt Andersen (29-03-2006 09:01:59)
            Hej oldgamle BH! - Onkel Stanley (29-03-2006 16:36:11)
                 desværre - Banner-Henrik (30-03-2006 13:37:32)

  • Grib mikrofonen - Rikke Daugaard (29-03-2006 08:06:33)
            ;D - Line . (29-03-2006 16:42:13)
            TAK - Heidi (29-03-2006 18:19:53)
                      I skal ikke køre forventningerne for højt op - Klaus K (29-03-2006 22:01:06)
                           Billigt grin??? - Charlotte (29-03-2006 22:16:22)
                                Klaus K synge dårligt! det passer ikke - Michael Rasmussen (29-03-2006 22:39:15)
            grib mokrofonen - tienna (30-03-2006 15:22:15)
                                          Det bliver sendt kl. 20.00 - Trine (30-03-2006 16:37:22)

  • Vedr. Online shop - Michael Rasmussen (28-03-2006 23:14:33)
            Kun ved koncerterne ... - Klaus K (29-03-2006 01:36:18)
                 Det kan i lige tro jeg gøre:-D - Michael Rasmussen (29-03-2006 02:42:57)

  • Hvem vil købe eller bytte en billet til koncerten i Pumpehuset? - Vibeke (28-03-2006 16:33:28)

  • Go´ aften danmark - Rikke Daugaard (28-03-2006 15:59:02)

  • hey - Trine (28-03-2006 15:15:50)
            Sputnik.dk - Michael Rasmussen (28-03-2006 16:18:17)
                 jo.. men - Trine (28-03-2006 19:18:03)
                      Desværre:-( - Michael Rasmussen (28-03-2006 20:33:30)
                           Har fundet ud af noget :) - Trine (29-03-2006 12:15:58)
                                Det var så lidt du:-D - Michael Rasmussen (29-03-2006 22:05:13)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    22-06-2026 10:47:36