hvornår er det? - Lone (28-03-2006 12:00:36) Mon ikke næste lørdag? - Charlotte (28-03-2006 15:07:44) Gave - Rie R (27-03-2006 23:51:13) Overrasket - Rie Rasmussen (27-03-2006 23:55:24) Hej Tina - Rie Rasmussen (27-03-2006 23:59:30) Vedr. Rie`s udtryk/kommentar om Phillippa - Michael Rasmussen (27-03-2006 20:46:10) Respekt for dejlige Phillippa *star* - Gabis (27-03-2006 20:57:57) hm . - Line SLoth (27-03-2006 21:10:56) Sputnik.dk - Michael Rasmussen (27-03-2006 21:46:04) Det var så ikke, hvad jeg hørte - Charlotte (27-03-2006 22:01:09) Misforstået - Hense (27-03-2006 21:51:10) Øøh... - Rie Rasmussen (27-03-2006 21:44:51) Til Rie - Gabis (27-03-2006 21:57:01) En kort kommentar! - Mia (27-03-2006 22:07:28) Til Mia - Gabis (27-03-2006 22:21:51) JA så fik jeg også blandet mig ind i det! - Mia (27-03-2006 22:44:43) JA så fik jeg også blandet mig ind i det - Gabis (27-03-2006 22:53:45) Rie kan selv! - Mia (27-03-2006 23:11:38) EMNEN burde slutte nu - Michael Rasmussen (27-03-2006 22:47:31) Rie var tydelig vis lidt nervøs og desorienteret - Johndee aka smukke madsen (27-03-2006 23:14:05) Til Johndee aka smukke madsen - Gabis (28-03-2006 10:06:11) De døde - og de levende ... - Klaus K (28-03-2006 00:11:32) De døde - og de levende - Gabis (28-03-2006 09:56:33) kunstig sorg ?? - Linda kjær (28-03-2006 16:50:10) At være objektiv..... kære Gabis - Mette F (28-03-2006 19:36:05) Hmmm.... - Charlotte (28-03-2006 20:23:42) hvordan ville du selv handle - john thomsen (31-03-2006 03:11:43) Tak - Rie Rasmussen (27-03-2006 21:47:44) Vi ses - Rie Rasmussen (27-03-2006 21:53:11) Topform - Rie Rasmussen (27-03-2006 21:57:02) Vi ses - igen - Rie Rasmussen (27-03-2006 21:59:19) Det kan du bande på vi gøre:-D - Michael Rasmussen (27-03-2006 22:20:07) Hej begge 2 - Rie Rasmussen (27-03-2006 22:03:40) Mjaaa - måske ... - Klaus K (28-03-2006 00:40:30) Larmende og højtråbende - Rie Rasmussen (27-03-2006 22:28:37) Centerkoncert - Rie Rasmussen (27-03-2006 22:23:02) Opråb! - Onkel Stanley (27-03-2006 12:48:57) Alt mellem himmel og jord - Rie Rasmussen (27-03-2006 22:19:02) Rigtig hygsomt! - Onkel Stanley (27-03-2006 12:57:18) Jeps! - Tina Christensen (26-03-2006 21:50:56) Kielgasten! - Onkel Stanley (27-03-2006 23:02:15) Han må ha hørt os! - Onkel Stanley (27-03-2006 09:43:15) Uha! - Mia (26-03-2006 21:24:49) venner igen - Peter (27-03-2006 01:28:41) Sikke en aften! - Onkel Stanley (27-03-2006 09:16:13) Overraskelse! - Mia (25-03-2006 18:19:04) | ||
|