FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Dejligt det hele... - Steen (28-03-2006 10:56:42)
            hvornår er det? - Lone (28-03-2006 12:00:36)
                 Mon ikke næste lørdag? - Charlotte (28-03-2006 15:07:44)

  • Ingen komentarer til mig heller - Johndee aka smukke madsen (27-03-2006 23:21:40)
            Gave - Rie R (27-03-2006 23:51:13)

  • Tillykke med alt! - Heidi (27-03-2006 22:04:17)
            Overrasket - Rie Rasmussen (27-03-2006 23:55:24)

  • Noder - Tina Christensen (27-03-2006 21:50:01)
            Hej Tina - Rie Rasmussen (27-03-2006 23:59:30)

  • Respekt for dejlige Phillippa *star* - Gabis (27-03-2006 20:04:13)
            Vedr. Rie`s udtryk/kommentar om Phillippa - Michael Rasmussen (27-03-2006 20:46:10)
                 Respekt for dejlige Phillippa *star* - Gabis (27-03-2006 20:57:57)
                      hm . - Line SLoth (27-03-2006 21:10:56)
                           Sputnik.dk - Michael Rasmussen (27-03-2006 21:46:04)
                           Det var så ikke, hvad jeg hørte - Charlotte (27-03-2006 22:01:09)
                      Misforstået - Hense (27-03-2006 21:51:10)
            Øøh... - Rie Rasmussen (27-03-2006 21:44:51)
                                               Til Rie - Gabis (27-03-2006 21:57:01)
                                                    En kort kommentar! - Mia (27-03-2006 22:07:28)
                                                         Til Mia - Gabis (27-03-2006 22:21:51)
                                                              JA så fik jeg også blandet mig ind i det! - Mia (27-03-2006 22:44:43)
                                                                   JA så fik jeg også blandet mig ind i det - Gabis (27-03-2006 22:53:45)
                                                                        Rie kan selv! - Mia (27-03-2006 23:11:38)
                                                              EMNEN burde slutte nu - Michael Rasmussen (27-03-2006 22:47:31)
                                                                                  Rie var tydelig vis lidt nervøs og desorienteret - Johndee aka smukke madsen (27-03-2006 23:14:05)
                                                                                       Til Johndee aka smukke madsen - Gabis (28-03-2006 10:06:11)
            De døde - og de levende ... - Klaus K (28-03-2006 00:11:32)
                                                                                                 De døde - og de levende - Gabis (28-03-2006 09:56:33)
                                                                                                      kunstig sorg ?? - Linda kjær (28-03-2006 16:50:10)
                                                                                                      At være objektiv..... kære Gabis - Mette F (28-03-2006 19:36:05)
                                                                                                      Hmmm.... - Charlotte (28-03-2006 20:23:42)
            hvordan ville du selv handle - john thomsen (31-03-2006 03:11:43)

  • DET VAR SGU GODT..... - HEIDI MADSEN (27-03-2006 20:03:37)
            Tak - Rie Rasmussen (27-03-2006 21:47:44)

  • FED koncert !!! - Jeanette (27-03-2006 19:34:59)
            Vi ses - Rie Rasmussen (27-03-2006 21:53:11)

  • God aften ! - Linda kjær (27-03-2006 19:24:45)
            Topform - Rie Rasmussen (27-03-2006 21:57:02)

  • Go aften dk - Michael Rasmussen (27-03-2006 19:21:46)
            Vi ses - igen - Rie Rasmussen (27-03-2006 21:59:19)
                 Det kan du bande på vi gøre:-D - Michael Rasmussen (27-03-2006 22:20:07)

  • ikke ringe - Johndee aka smukke madsen (27-03-2006 19:06:32)

  • Hvor er En dejlig morgen på DVD´en??? - m nielsen (27-03-2006 18:59:25)

  • Go aften Danmark - Anette (27-03-2006 18:55:47)
            Hej begge 2 - Rie Rasmussen (27-03-2006 22:03:40)

  • Flere koncerter i Pumpehuset - Rasmus (27-03-2006 16:03:44)
            Mjaaa - måske ... - Klaus K (28-03-2006 00:40:30)

  • Hvorfor er der ingen der skriver til mig?! - Lone (27-03-2006 14:13:01)
            Larmende og højtråbende - Rie Rasmussen (27-03-2006 22:28:37)

  • RC. - Line Sloth (27-03-2006 12:56:50)
            Centerkoncert - Rie Rasmussen (27-03-2006 22:23:02)

  • Endelig ;o) - Dorthe (27-03-2006 12:40:33)
            Opråb! - Onkel Stanley (27-03-2006 12:48:57)

  • fed kræs for øregangen - john (27-03-2006 00:07:23)
            Alt mellem himmel og jord - Rie Rasmussen (27-03-2006 22:19:02)

  • HEJ - Tanja & Annica (26-03-2006 22:26:11)
            Rigtig hygsomt! - Onkel Stanley (27-03-2006 12:57:18)

  • Rødovre Centrum idag d. 26/3-06? - Michael Rasmussen (26-03-2006 21:25:16)
            Jeps! - Tina Christensen (26-03-2006 21:50:56)

  • nu holder i vel hvad i lover...??? - maria kallesø... (26-03-2006 21:14:52)

  • Fed koncert - Lone (26-03-2006 20:55:37)

  • fantastisk weekend... - Ida (26-03-2006 18:38:12)

  • Tak for en super god aften - Mette Munck Jensen (26-03-2006 15:54:01)

  • Nu har i gjort det igen!!! - Rikke Daugaard (26-03-2006 12:56:52)

  • super koncert, tak fordi i vil dele... - Laila Pedersen (26-03-2006 11:37:25)
            Kielgasten! - Onkel Stanley (27-03-2006 23:02:15)

  • Forår i luften - Lene (26-03-2006 10:48:41)
            Han må ha hørt os! - Onkel Stanley (27-03-2006 09:43:15)

  • Venner - Peter (26-03-2006 01:46:35)
            Uha! - Mia (26-03-2006 21:24:49)
                 venner igen - Peter (27-03-2006 01:28:41)

  • Så blev der åbnet..... - Malou, Dorte og Mogens (26-03-2006 01:11:33)
            Sikke en aften! - Onkel Stanley (27-03-2006 09:16:13)

  • Hey hey hey stooooooooooooop Fed DVD - Johndee aka smukke madsen (25-03-2006 22:13:45)

  • Hej alle - vi er i Jylland. Hjemme søndag aften ... - DmD (25-03-2006 16:39:16)

  • .. - Marie (25-03-2006 15:54:08)

  • Hvilke sange? - Trine (25-03-2006 15:16:35)
            Overraskelse! - Mia (25-03-2006 18:19:04)

  • Danmark koger - Steen (25-03-2006 00:24:52)

  • hola dmd - kristine (24-03-2006 22:06:41)

  • så cool!! - allan og kia (24-03-2006 22:05:32)

  • stremer til bil....??? - Ole Jørgensen (24-03-2006 06:15:18)

  • Imponerende! - Mia (24-03-2006 00:32:52)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    22-06-2026 12:12:59