| Forum navn: Skriv hva du vil ... Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge
Læs et indlæg ved at klikke på titlen. |
Øv øv øv d. 26/3-06 i Rødorve Centrum - Michael Rasmussen (23-03-2006 22:59:47) Det skal du ikke være ked af - Klaus K (24-03-2006 00:38:07) Hm . - Line Sloth (24-03-2006 16:33:29) Autografer - Michael Rasmussen (24-03-2006 17:04:25) Altid! - Line Sloth (25-03-2006 09:45:37) Man kunne også.... - Mette F (25-03-2006 15:59:26) Problemet i Rødovre er ... - Klaus K (25-03-2006 16:23:49)
Stærkt Gået - Irene Larsen (23-03-2006 19:24:27)
Kæmpe tillykke til Jer alle!!! - Malou, Milla, Mogens og Dorte (23-03-2006 19:19:27) TILLYKKE! - Line Sloth (23-03-2006 22:32:23) Tillykke - Anne Mette vyum (24-03-2006 16:37:21)
scenen og kolde hjerter - christina benzon (23-03-2006 18:55:10)
Skandaløst - Marco Larsen (23-03-2006 14:02:24) Helt enig :-) - Klaus K (23-03-2006 14:32:11) det KK formentlig prøver - Johndee aka smukke madsen (23-03-2006 16:10:06)
Dølle! - Nadia Bernth (23-03-2006 13:33:42)
Delux udgaven af Vores bedste med dvd - Glenn Christensen (23-03-2006 10:20:18)
Studie 4 - Niels Jørgen (22-03-2006 20:47:26) Sjovt... - Sarah Kyndesen (22-03-2006 22:22:26) fedt og tak - Johndee aka smukke madsen (22-03-2006 22:51:10) Link til Studie 4 - Klaus K (22-03-2006 23:22:34) Hit med sangen - Ole (23-03-2006 09:04:34) Grib mikrofonen... - Sarah Kyndesen (23-03-2006 13:22:25) OK, tak :-) - Ole (24-03-2006 12:18:21) helt rigtigt.. - Louise - Struer-boer! (04-09-2006 20:10:21)
Portalen: Greve - Linda Jensen (22-03-2006 13:49:14)
Billet sælges til koncerten 7. april - Line & Jannie (22-03-2006 13:36:32)
Kanon koncert - CharMElotte (21-03-2006 20:37:36) Fra Odense til Hørsholm! - Onkel Stanley (22-03-2006 11:14:07)
Fantastisk koncert og super forsanger. - jens knudsen (21-03-2006 19:28:37)
Tillykke siger jeg bare.... - Mette F (21-03-2006 13:32:21) Langeland Weee.. - Kate (21-03-2006 20:45:19)
God Jul - Louise Mathiesen (21-03-2006 02:31:05) længe leve mangfoldigheden! - Onkel Stanley (21-03-2006 14:19:22)
I er bare for gode....;O) - Kristine (20-03-2006 14:37:23) Den bedste anbefaling - Rie R (20-03-2006 23:53:41)
koncert - majbritt (20-03-2006 12:01:18) Det nye nummer er helt igennem gennemført - Vicki (20-03-2006 13:29:42) Den nye sang - Rie R (20-03-2006 23:49:25) God start - Rie R (20-03-2006 23:50:56)
Super!!! - Sarah Kyndesen (19-03-2006 18:36:23) Ingen stemme - Rie R (20-03-2006 23:46:14)
Misundelse er en grim ting - Johndee aka smukke madsen (19-03-2006 18:34:53) Spændt - Rie R (20-03-2006 23:44:31)
Super weekend... - Charlotte (19-03-2006 17:29:44) Velkendte ansigter - Rie R (20-03-2006 23:42:24)
vores bedste - kirsten thomsen (19-03-2006 14:52:37) Onklerne - Rie R (20-03-2006 23:40:01)
Den bedste medicin i verden - PAPS Torben Klint jensen (19-03-2006 11:27:44) Udstyr - Rie R (20-03-2006 23:37:41)
Super, super koncert i Trommen!! - Susanne Pedersen (19-03-2006 10:10:12) Flyvende start - Rie R (20-03-2006 23:35:51)
Portalen, Greve... - klaus (19-03-2006 07:52:06) Selv tak, Klaus! - Onkel Stanley (20-03-2006 22:36:15)
Tak for en fed aften ved Portalen:-D - Michael Rasmussen (18-03-2006 23:38:26) Halløjsa Michael! - Onkel Stanley (20-03-2006 21:44:15) Selv tak - Michael Rasmussen (20-03-2006 22:32:15)
Tak for en super fed koncert i Portalen - Daisi (18-03-2006 22:53:12) Hendes Kongelige Røghed ;O) - Onkel Stanley (20-03-2006 13:48:25)
koncert århus - Charlotte Nielsen (18-03-2006 21:53:52)
prøver igen - Charlotte Nielsen (18-03-2006 21:52:26) Måske i 2007 ... - Klaus K (19-03-2006 00:38:39) øvvvvsa - Charlotte Nielsen (04-10-2006 20:18:07)
tak for en fed aften - christina højeng (18-03-2006 19:13:24) Herligt, Christina! - Onkel Stanley (20-03-2006 13:27:44)
P.s - Nadia Bernth (18-03-2006 16:07:13) Hej Nadia - Rie Rasmussen (20-03-2006 23:33:26)
Tak for en fed koncert - Henrik (18-03-2006 15:25:40) Det må jeg nok sige, 6 stjerner, whaow! - Onkel Stanley (20-03-2006 13:21:28)
SUPER SUPER FED KONCERT - Iben Moldrup (18-03-2006 14:48:14)
Fed Koncert I Trommen! - Nadia Bernth (18-03-2006 14:33:47) Fedt Nadia og tak! - Onkel Stanley (18-03-2006 15:22:06)
Tillykke med det flotte salg - Tina (18-03-2006 09:08:42)
Tillykke - Kisser (17-03-2006 17:33:29) Knægten ska da med ;o) - Onkel Stanley (18-03-2006 15:36:10)
Så sker det! - Mia (17-03-2006 09:12:02) Nu ska vi synge og danse! - Onkel Stanley (17-03-2006 12:52:22)
kanon CD & DVD "vores Bedste" - Gert Christoffersen (16-03-2006 20:29:21)
fanklup - marlene wadum (16-03-2006 15:47:56) Medlem - Charlotte Villumsen, DmDSupport.dk (16-03-2006 15:54:17)
|