FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Øv øv øv d. 26/3-06 i Rødorve Centrum - Michael Rasmussen (23-03-2006 22:59:47)
            Det skal du ikke være ked af - Klaus K (24-03-2006 00:38:07)
                 Hm . - Line Sloth (24-03-2006 16:33:29)
                      Autografer - Michael Rasmussen (24-03-2006 17:04:25)
                           Altid! - Line Sloth (25-03-2006 09:45:37)
                                Man kunne også.... - Mette F (25-03-2006 15:59:26)
                                     Problemet i Rødovre er ... - Klaus K (25-03-2006 16:23:49)

  • Stærkt Gået - Irene Larsen (23-03-2006 19:24:27)

  • Kæmpe tillykke til Jer alle!!! - Malou, Milla, Mogens og Dorte (23-03-2006 19:19:27)
            TILLYKKE! - Line Sloth (23-03-2006 22:32:23)
            Tillykke - Anne Mette vyum (24-03-2006 16:37:21)

  • scenen og kolde hjerter - christina benzon (23-03-2006 18:55:10)

  • Skandaløst - Marco Larsen (23-03-2006 14:02:24)
            Helt enig :-) - Klaus K (23-03-2006 14:32:11)
                 det KK formentlig prøver - Johndee aka smukke madsen (23-03-2006 16:10:06)

  • Dølle! - Nadia Bernth (23-03-2006 13:33:42)

  • Delux udgaven af Vores bedste med dvd - Glenn Christensen (23-03-2006 10:20:18)

  • Studie 4 - Niels Jørgen (22-03-2006 20:47:26)
            Sjovt... - Sarah Kyndesen (22-03-2006 22:22:26)
            fedt og tak - Johndee aka smukke madsen (22-03-2006 22:51:10)
                      Link til Studie 4 - Klaus K (22-03-2006 23:22:34)
            Hit med sangen - Ole (23-03-2006 09:04:34)
                                Grib mikrofonen... - Sarah Kyndesen (23-03-2006 13:22:25)
                                     OK, tak :-) - Ole (24-03-2006 12:18:21)
                                          helt rigtigt.. - Louise - Struer-boer! (04-09-2006 20:10:21)

  • Portalen: Greve - Linda Jensen (22-03-2006 13:49:14)

  • Billet sælges til koncerten 7. april - Line & Jannie (22-03-2006 13:36:32)

  • Kanon koncert - CharMElotte (21-03-2006 20:37:36)
            Fra Odense til Hørsholm! - Onkel Stanley (22-03-2006 11:14:07)

  • Fantastisk koncert og super forsanger. - jens knudsen (21-03-2006 19:28:37)

  • Tillykke siger jeg bare.... - Mette F (21-03-2006 13:32:21)
            Langeland Weee.. - Kate (21-03-2006 20:45:19)

  • God Jul - Louise Mathiesen (21-03-2006 02:31:05)
            længe leve mangfoldigheden! - Onkel Stanley (21-03-2006 14:19:22)

  • I er bare for gode....;O) - Kristine (20-03-2006 14:37:23)
            Den bedste anbefaling - Rie R (20-03-2006 23:53:41)

  • koncert - majbritt (20-03-2006 12:01:18)
            Det nye nummer er helt igennem gennemført - Vicki (20-03-2006 13:29:42)
                 Den nye sang - Rie R (20-03-2006 23:49:25)
            God start - Rie R (20-03-2006 23:50:56)

  • Super!!! - Sarah Kyndesen (19-03-2006 18:36:23)
            Ingen stemme - Rie R (20-03-2006 23:46:14)

  • Misundelse er en grim ting - Johndee aka smukke madsen (19-03-2006 18:34:53)
            Spændt - Rie R (20-03-2006 23:44:31)

  • Super weekend... - Charlotte (19-03-2006 17:29:44)
            Velkendte ansigter - Rie R (20-03-2006 23:42:24)

  • vores bedste - kirsten thomsen (19-03-2006 14:52:37)
            Onklerne - Rie R (20-03-2006 23:40:01)

  • Den bedste medicin i verden - PAPS Torben Klint jensen (19-03-2006 11:27:44)
            Udstyr - Rie R (20-03-2006 23:37:41)

  • Super, super koncert i Trommen!! - Susanne Pedersen (19-03-2006 10:10:12)
            Flyvende start - Rie R (20-03-2006 23:35:51)

  • Portalen, Greve... - klaus (19-03-2006 07:52:06)
            Selv tak, Klaus! - Onkel Stanley (20-03-2006 22:36:15)

  • Tak for en fed aften ved Portalen:-D - Michael Rasmussen (18-03-2006 23:38:26)
            Halløjsa Michael! - Onkel Stanley (20-03-2006 21:44:15)
                 Selv tak - Michael Rasmussen (20-03-2006 22:32:15)

  • Tak for en super fed koncert i Portalen - Daisi (18-03-2006 22:53:12)
            Hendes Kongelige Røghed ;O) - Onkel Stanley (20-03-2006 13:48:25)

  • koncert århus - Charlotte Nielsen (18-03-2006 21:53:52)

  • prøver igen - Charlotte Nielsen (18-03-2006 21:52:26)
            Måske i 2007 ... - Klaus K (19-03-2006 00:38:39)
                 øvvvvsa - Charlotte Nielsen (04-10-2006 20:18:07)

  • tak for en fed aften - christina højeng (18-03-2006 19:13:24)
            Herligt, Christina! - Onkel Stanley (20-03-2006 13:27:44)

  • P.s - Nadia Bernth (18-03-2006 16:07:13)
            Hej Nadia - Rie Rasmussen (20-03-2006 23:33:26)

  • Tak for en fed koncert - Henrik (18-03-2006 15:25:40)
            Det må jeg nok sige, 6 stjerner, whaow! - Onkel Stanley (20-03-2006 13:21:28)

  • SUPER SUPER FED KONCERT - Iben Moldrup (18-03-2006 14:48:14)

  • Fed Koncert I Trommen! - Nadia Bernth (18-03-2006 14:33:47)
            Fedt Nadia og tak! - Onkel Stanley (18-03-2006 15:22:06)

  • Tillykke med det flotte salg - Tina (18-03-2006 09:08:42)

  • Tillykke - Kisser (17-03-2006 17:33:29)
            Knægten ska da med ;o) - Onkel Stanley (18-03-2006 15:36:10)

  • Så sker det! - Mia (17-03-2006 09:12:02)
            Nu ska vi synge og danse! - Onkel Stanley (17-03-2006 12:52:22)

  • kanon CD & DVD "vores Bedste" - Gert Christoffersen (16-03-2006 20:29:21)

  • fanklup - marlene wadum (16-03-2006 15:47:56)
            Medlem - Charlotte Villumsen, DmDSupport.dk (16-03-2006 15:54:17)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    22-06-2026 13:39:14